Last news in Fakti
21 Април, 2024

Какъв автомобил "втора ръка" предпочитате?


Какъв автомобил "втора ръка" предпочитате?
С подкрепата на
mobile.bg
Внесен от чужбина
49% (1281)
Купуван чисто нов от България
39% (1020)
Нямам мнение
13% (330)

Коментари

  • 1 Българин

    7 6 Отговор
    Много Хора нямат Автомобил а тези които имат да се Грижат и да го Подържат
  • 2 Гост

    9 15 Отговор
    В по- голямата си част българският шофьор е мърляч, затова хората предпочитат да си купуват коли карани в Германия, където колата е на второ място след семейството.

    Коментиран от #3

  • 3 от де ви копаят такива дааули бе?

    13 4 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    абе шнорхел то щото във германия купуваш кола от немец? ха ха ха.. и ти германия само на картинка си я гледал , ясен си ми разбирачо
  • 4 Жичкаджия

    3 13 Отговор
    Само на ток !
  • 5 Ван Дал

    5 5 Отговор
    За да дойде ред да си продам автомобила означава, че съм разочарован от тази техника. А новия собсъвеник трябва да е готов да приеме поне един "скрит дефект" с който трябва да се пребори независимо от добавената извънередна цена. Чували сте израза "това не е нова кола" или "има незначителни забележки"! И се почват мъките...
  • 6 Германец

    5 6 Отговор
    Българите са джигити и не би трябвало да карат коли! Освен, ако не са безпилотни

  • 7 Джуган

    8 6 Отговор
    Само от българин който я е взел нова от магазина за две или три годишен лизинг и сега я продава защото пак си е поръчал чисто нова.

    Коментиран от #18

  • 8 И все пак...

    10 6 Отговор
    ... скритите дефекти са голяма работа, да знаете! И.... ако един немец е броил за един кошник 100к лева, а го продаде за 10тина, да знаете има му нещо. Няма, повтарям няма немец, който да остави такава кола, ако няма някакви технически проблеми. Да си вземеш такава кола, със скрити дефекти, за които в последствие научаваш не би било проблем в БГ, ако например тъпанарът Борисов не се оливаше да изнудва Фолкваген да "наеме" негов имот в Люлин и да строи по негови условия и да го изнудва, както мутра като него самно знае, и имахме такива заводи примерно на Фолксваген в БГ, които биха могли да си ремонтират всичко тук. Ако имаше и добра Държавна политика да накара Фолксваген и да извършва услуги на народни цени, нещата щяха да се оправят, но заради бивши спортисти, тоест окаяни ментално мутри нещата в БГ не се случиха. Вината си е изцяло на народа, който си ги избира!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Грешен въпрос

    7 3 Отговор
    Въпросът е какво ПРЕДПОЧИТАМ, а не какво МОГА да си купя.
  • 11 бай Иван

    5 6 Отговор

    До коментар #9 от "бай Иван":

    А да смислово е подвеждащо . Останах с впечатлението ,че сравнението е втора ръка от чужбина с нов от България а явно става въпрос за втора ръка на автомобил купуван първоначално нов в България. В този случай от чужбина, но не отвсякъде тъй като и навън има мърлячи. Но каран в България не е за предпочитане поради следните съображения. Смяна на масло на гаранционен автомобил не я извършват а крадат маслото. Частите които слагат също са под въпрос. Разнебитени предници от пътните изненади в България .Рядко могат да изкарат предници 70-100 х.км без да са тотална щета. Икономисване от части като качество . Обикновено лизингови които се карат безогледно и се връщат без да са пазени при експлоатация. Единственото е ,че вече можеш да провериш в България километрите на колата защото се вписват във всеки годишен преглед , а от чужбина ако не си я вкараш ти може да има изненада с разлика от 300 х.км
  • 12 Макс

    6 5 Отговор
    Що за глупост ? Та те всички са внос от чужбина . Утре питайте колко от нас карат български автомобили .
  • 13 мммм

    2 5 Отговор
    Предпочитам нов внос от Дубай на малко хиляди!
  • 14 Знайко

    8 3 Отговор
    Хенри Форд: "Най-хубовата кола е новата кола/туко що излязла от завода/."

    По-скоро Хенри Форд е бил прав. Но след негативен личен опит с един нов италиански таралясник. Разбрах, че понякога и новата кола е лоша кола. Не всеки може да прави автомобили, могат само британците, германците, японците, корейците. Има и добри американски автомобили, но по-скоро са само 20%-35% от тях. Мнозинството американски автомобили не стават.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 Арбайтен

    5 6 Отговор

    До коментар #7 от "Джуган":

    Не съм съгласен ама никак с теб по няколко причини - 1во нашенеца е торлак и прави нещо по колата когато се срине , 2-ро некачествени масла , некачествени горива и авточасти със съмнителен произход от турция и китай. 3-то ако колата е била в лоши ръце тя вече е годна само за скрап(дори и да е купена нова от магазина). Немеца или холандеца карат колите си по хубави пътища - за разлика от тях ние имаме напълно срината инфраструктура - пътища годни само за трактори и друга селскостопанска техника. Кривим гуми от разбити пътища , кривим джанти , разбиваме всичко по колата. Никога не бих купил кола която е продадена като нова у нас , ще бъдат пари хвърлени на вятъра.

    Коментиран от #25


  • 19 Йоан-ананан

    4 1 Отговор
    Стари-само вино и ракия!
  • 20 Мдааааааа

    2 1 Отговор
    Стара кола и млада жена си искат голяма работа по тях.
  • 21 Евлоги

    0 1 Отговор
    Най-много харесвам оранджев, но са много редки и трудно се намират.
  • 22 никога повече европейски или

    1 1 Отговор
    корейски ,задължително китайски
  • 23 Автомонтьор

    3 2 Отговор
    Във фирмените сервизи е най-голямото прецакване, където гаранционните автомобили се "ремонтират" със своите части.... (просто ви лъжат, че са за смяна, а ви показват същата част от друг автомобил който вече е бил там и собственика не си е взел старата, износена част). Изобщо е тотално ограбване. Собственика също няма достъп до колата си докато се" ремонтира" или умишлено се подготвя за повреда в следващите месеци.

    Коментиран от #24, #26

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 Джуган

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Арбайтен":

    Какви турски части, какви глупости. Взима я нова на лизинг за 2-3 години, пази я защото иначе ще го прецакат като я върне, длъжен е да я обслужва по график в официалния сервиз, ако е луксозна марка като Лексус, обслужването е безплатно, разсъжденията ти може да важат за 20 годишнен таралясник, но не и за сериозна марка
  • 26 Буха ха

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Автомонтьор":

    Това може да се случи само при боклучавите марки които почват да се чупят на втората година. Купих от човек четоригодишна Тойота купена от магазина и поддържана при тях, пуснаха компа и казаха, досега само обслужване по сервизна книжка сме правили, карах я още 4 години за които съм сменил една крушка, пуснах я за продажба и вечерта я купиха.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата