2 450 11

Daimler пуска 6 електрически модела до 2024 г.

Георги Касабов

Немският концерн Daimler AG планира да започне серийно производство на най-малко шест нови модела със задвижване на ток от 2018 до 2024 г., съобщава Automobilwoche. Електромобилите ще се борят за клиенти както с продукцията на Tesla, така и с бъдещите екологична гама на Audi.

Според източник от компанията в плановете влизат не само кросоувъри и всъдеходи, а и седани и компактни модели. Германците вече регистрираха отделна марка за електрическите си автомобили. Под бранда MEQ ще се произвеждат модели с имената EQA, EQB, EQS и EQX, които също вече са регистрирани от Daimler.

Прототип на първия електромобил от серията ще бъде показан на салона в Париж в края на септември, но серийната версия ще се появи на пазара най-рано през 2018 г. По непотвърдена информация първите електрически "мерцедеси" ще бъдат седан и всъдеход, които ще се изправят в пряк сблъсък с Tesla Model S и Model X.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост
    Отговор
    1 11:48  05.09.16
    Вчера беше до 2020,днес до 2024,утре ще е до 2028.Умишлено се бавят,за да могат да продадат колкото се може повече коли с ДВГ.
  • Jo1дс12
    Отговор
    2 11:52  05.09.16
    ГЛС-то нали щяха да го пускат и на водород серойно от 2017 ?
  • Тесла фен
    Отговор
    3 12:24  05.09.16
    Хаха,немското кенефо строене ще конкурира Тесла,егати вица.Те да се опитат да се доблжат поне малко да Рено и Тойота,пък тогава да мечтаят за Тесла. Дакато има фанатици които купуват боклуците им тези ще продължават да нямат никакво развитие.
  • гост
    Отговор
    4 13:01  05.09.16
    Само приказки. Тесла модел Х е по улиците от 2015г, масово се продава от 2016, Модел С излезе с фейслифт вече и 100кв батерия за 600км пробег. Мерцедес нямат добра електрическа кола за база, а обявата им е смешна понеже сме 2016, след 8г Тесла какво ще има само може да се фантазира. Вероятно нещо много хайтек и на ниска цена. Мерцедес никога няма да могат да предложат на цената на Тесла, макар и да ги товарят с големи мита, американската кола скоро ще се произвежда в Европа и цената им ще падне на ниво САЩ. Само те са напред, Нисан и Рено след тях, на опашката е БМВ, другите са жив зян.

  • гост2
    Отговор
    5 13:06  05.09.16
    Тесла Модел С е 90х.евро, в САЩ е 75х.долара. Предлага автопилот, автопаркиране и безплатно зареждане с отлична мрежа. Мерцедес ако предложат луксозна лимузина с 500кс, пробег над 500км и цена под 90х.евро без допълнителните облаги ще е феномен. Вероятно цената им няма да е под 150-180х.евро така че те никога няма да са в една категория да не говорим за безплатното зареждане.
  • BMW
    Отговор
    6 01:33  06.09.16
    А ти видял ли си, че доста части във великата Тесла идват точно от немското кенефо строене и по-точно Мерцедес ?

    Коментиран от #8

  • Tesla
    Отговор
    7 09:35  06.09.16
    Да броните и предния капак,ако са решаващи за цялата технология вложена в Тесла,можем да кажем че има и немско участие.
  • гост
    Отговор
    8 12:28  06.09.16

    До коментар #6 от "BMW":

    Я пак , че нещо не те разбрахме , или се обърка ,че Тесла произвежда електрическото задвижване за Смарт
  • гост
    Отговор
    9 12:52  06.09.16
    Нормално е, Тесла стартира в кооперация с Мерцедес. Копчета, лостчета и други части идват директно от Мерцедес, като Тесла пък им предоставя електрически компоненти. Но Мерцедес продаде дяла си отдавна. Тесла не е премиум, интерсна е, но не е луксозно оборудвана. Смешно е за Мерцедес, че след 8г ще пуснат кола конкурент на такава, която се продава от 4г с голям успех. Или 12г разлика, та модел С в момента е със 100кв, след 8г може да е със съвсем друг тип батерия, например 160-180кв която да позволява 1000км автономен пробег. И най-вероятно ще е там някъде като възможности.
  • CL500
    Отговор
    10 15:04  06.09.16
    Прави впечатление, че всички Тесла фенове оплюват използването на бъдеще време за Мерцедес и многото 'ще'-та, а те самите повтарят същото. Тесла ЩЕ има това, ЩЕ има онова през 2024 и т.н. Друг е въпросът, че в статията пише за 2018 за начало на масовото производство, а до 2024 ще има и допълнителна гама от автомобили, вероятно и модификации. Откъде ви става ясно, че технологията им през 2018 ще 'заспи' и за цели 6 години напред няма да помръдне. А колкото до Тесла, това, което имат сега надали ще се промени нещо до 2018-а. Да не говорим, че Тесла нямат и мощности за масово производство и това голямо чакане ще откаже много купувачи, когато се появят масово алтернативите.

    Коментиран от #11

  • гост
    Отговор
    11 16:44  06.09.16

    До коментар #10 от "CL500":

    Досега никой не е показал нещо конкурентно на Тесла. Имаше аудита които така си и останаха прототипи. Електрическите голфове и смартове са със смешен пробег спрямо американските коли. Единствените алтернативи и то за кратък и планиран пробег са на Нисан, Рено и БМВ и то с лимит от макс 250км. Тези коли са поне евтини и добри. Мерцедес нямат нищо на пазара, например както е Нисан Лийф, който се продава 8г и бива подобрен. Затова е смешно за Мерцедес, техните коли са си скъпи изначало, а ако станат и елетрически ще надуят цените и няма да предлагат както американците безплатно зареждане. Привърженик съм на Тесла понеже те живеят бъдещето, а другите огромни корпорации ги следват и искат да се мерят с тях. Ако бях в САЩ сигурно щях да се стремя да си взема такава кола, за да допринеса за следващото ниво на еволюция при колите. У нас няма зарядни, какво остава за електрически коли.

Напиши коментар:


Публикувай