149 096 41

Автосервизни куриози (СНИМКИ)

Радослав Славчев

Ако не сте автомобилен механик, то най-вероятно посещавате сервиз, където се отстраняват проблемите на вашата кола. Не всички сервизи обаче си вършат изрядно работата и много често се случва до т.нар. "побългаряване". Ето и някои такива случки в снимки.

Двойна ауспухна система - оптичен тунинг.Без да исках счупих скоростната кутия, но кой ще разбере.Монтираме всякакви двигатели на всякакви автомобили.Смяна на масло в доверен сервизМалък "балон" на гумата, но не е по наша вина.Педалът за спирачката не се връща. Няма проблем - оправихме го.Пробките се развиват трудно. Няма всеки път с това да се занимавам.Забравих как се пише римско четири, но иначе съм отличен майстор.



Още по темата

  • Измами с ремонти на коли

    Измами с ремонти на коли

    След новината за изкарване на автосервизите на светло ни заля лавина от зрителски сигнали за фалшиви сервизи. Десетки шофьори твърдят, че са измамени ...
    6.03.2018
    10 771
    24

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • онда
    Отговор
    1 11:27  01.03.17
    Не виждам какъв е проблема със заварката на кутията

    Коментиран от #3, #15, #30, #33

  • Иван
    Отговор
    2 11:32  01.03.17
    Доколкото съм чувал от майстори "Смяна на масло в доверен сервиз" е нормално състояние на 10 годишна италианка нофнос "гледана на 150к км карана от баба"

    Коментиран от #21, #24

  • JEEP
    Отговор
    3 11:33  01.03.17

    До коментар #1 от "онда":

    Не виждам нищо българско. Всичко е внос
  • 4 11:42  01.03.17
    Този коментар е премахнат от модератор

  • BILL
    Отговор
    5 11:45  01.03.17
    Кранчето за маслото е хитро :)
  • Пешо
    Отговор
    6 11:47  01.03.17
    Смениха ми лагери на задни полуоски / труден и скъп ремонт/ заради погрешна диагноза вследствие на шум , причинен от дълъг болт на джантата / т.нар. секретен болт/. луда работа.....
  • Ваньо
    Отговор
    7 11:57  01.03.17
    Много ме интересува как изглеждат лагерите на задните полуоски на Пешо.!!!!?????
  • Italy
    Отговор
    8 12:00  01.03.17
    Майстори много, лафове много. Истински майстор никога не критикува, а оправя проблема. Повечето са лаладжии и развалят колата. За нормалното състояние на вноса от Италия може много да се пише. За разпадащите се :"австрийки" и "германки" още повече. По евтино е да ремонтираш двигател, отколкото след 3 месеца цялата кола за Надин.
  • Гостенин
    Отговор
    9 12:01  01.03.17
    Снимката за смяната на маслото е от едно Ауди ТТ от САЩ, което е карано 80 хил.км без да се смени маслото
  • гощо
    Отговор
    10 12:06  01.03.17
    Влязох да ми сменят дискове на предни спирачки. Така ги блъскали с чук,че ми скапаха лагерите на главините! Попитах защо така.......нямало друга технология,така се правило!?!? Понеже колата беше не популярна няма лагери! Тръгвай си казаха като намериш лагери ела! И това е сервиз с големи претенции в София!!!

    Коментиран от #40

  • Георги
    Отговор
    11 12:09  01.03.17
    Абсолютно нормални работи.Иновации в работата
  • незнайко
    Отговор
    12 12:21  01.03.17
    За пробката е хитро решение. Едно време Москвич 408 имаше кранче за източване на водата (антифриза)на двигателя.
  • Jack Bauer
    Отговор
    13 13:13  01.03.17
    "...Двойна ауспухна система - оптичен тунинг..." виждам я доста често по нашите пътища.
  • Някой
    Отговор
    14 15:06  01.03.17
    Аз съм механик, и много често "простотиите" са по поръчка на КЛИЕНТА!
  • Бако
    Отговор
    15 15:50  01.03.17

    До коментар #1 от "онда":

    Ясно се вижда как точно при завареното парче метала е поддал и не е равен спрямо другия участък. Тази кутия с каквато и гарнитура и какъвто и силикон да и сложиш винаги ще тече от там.

    Коментиран от #20

  • ИБса
    Отговор
    16 16:20  01.03.17
    Ако пишещите "сърфачи" бяха влизали поне веднъж в сервиз или бяха пипали с нежните си компютърни ръчички гаечен ключ, електрод, бутилка с аргон или нещо мръсно в живота си, половината снимки нямаше да ги има. Сифони такива, добре че поне си плащате без да задавате въпроси :)))

    Коментиран от #17, #18, #27

  • Иван Господинов
    Отговор
    17 16:25  01.03.17

    До коментар #16 от "ИБса":

    Много искам да те видя при хирурга. Отваш и той е същият като тебе и казва. Ей ти инструментите що не си оцапаш ръцете малко ами седиш като няква мърша да те режа аз ама щом си плащаш к'во да те правя.
  • Italy
    Отговор
    18 16:42  01.03.17

    До коментар #16 от "ИБса":

    Не питай за лудото, то само се обажда...
  • qqqqq
    Отговор
    19 17:05  01.03.17
    Работих този занаят в малък и беден град. Идва човечеца и казва: "Нямам много пари измисли някъква уйдорма за да стане". С пари всеки може, вземаш новата част сменяш я и готово. Имал съм случаи пенсионери хора, ремонт за 60 лв да ми го плащат 3 месеца. Инвалид, колата му е единственния начин за предвижване, закрепваш я колкото може до следващия път. Затова се получават тези неща. В повечето случаи измишльотините стават поздрави и от заводското.
  • Пизда долбаная
    Отговор
    20 17:38  01.03.17

    До коментар #15 от "Бако":

    Заварките си изглеждат така по принцип - нали е като шев с машина. Проблемът е защо са счупили кутията, не, че са я заварили. Аз винаги настоявам да присъствам на ремонта, защото човек си няма елементарна представа какво са му причинили докато нещо уж са оправяли...
  • ЯЗ СЪМ
    Отговор
    21 18:57  01.03.17

    До коментар #2 от "Иван":

    Потвърждавам, Така беше! Даже бастунът и беше на задната седалка.
  • Опита
    Отговор
    22 20:40  01.03.17
    Всичко монтирано по по-различен от оригиналния начин води до увреждане на дори здрави детайли!
  • гост
    Отговор
    23 22:03  01.03.17
    Определено не става въпрос за побългаряване! Малко забавни снимки от нета.
  • Ламбо
    Отговор
    24 00:31  02.03.17

    До коментар #2 от "Иван":

    Това са само празни приказки дето ги говориш.Имал съм две италиански коли, в безупречно състояние. Първата на 90000км , а втората на 130000км. Купих едната от един моряк, а другата от Софийски автосалон. Проверих ги в дилърските автосервизи , и всичко си съвпада.Обслужване и километри.Продадох ги след осем години каране - първата. Втората я карах само две години , и един се влюби в нея и му я продадох на същата цена.

    Коментиран от #29

  • Ламбо
    Отговор
    25 00:42  02.03.17
    И като почнете Италия , та Италия?? Ако искате хубав автомобил, намерете такъв , който е от северна Италия. Там са интелигентни хора. Правят си техническо обслужване и т.н. Сега вече всяка марка има дилъри в БГ. По номера на рамата се разбира цялата история на колата. Има уреди за диагностика. Изгорели газове, компресия, грешки в компютъра,удари и пребоядисване.Колата е като жената, къде на късмет , къде си отваряш очите.

    Коментиран от #36

  • Пич
    Отговор
    26 12:52  02.03.17
    На един приятел му се счупиха щипките на кората под двигателя, вкара я в сервиз закрепиха я със самнарезен винт в картера.
  • чичо Пешо
    Отговор
    27 15:43  02.03.17

    До коментар #16 от "ИБса":

    е то заради отворковци като теб им е толкова лоша славата на "майсторите". Ако тръгна да разправям случки, ще ми трябват 3-4 поста поне и забележи - никога не съм мрънкал нещо да излезе по-евтино. Лошото е, че всеки е разбирач, много по-разбирач от останалите, всичко пипано от груг майстор е омазано и никой не носи отговорност за направеното.
  • Onq s konq
    Отговор
    28 16:44  02.03.17
    Все едно гледам моето б,енве.Едно към едно.
  • Корковата тапа
    Отговор
    29 18:01  02.03.17

    До коментар #24 от "Ламбо":

    Щото нашите жамбази имат навика да купуват всичко най ефтино. То е ясно, че и там има мърлячи и такива които потдържат...
  • ник
    Отговор
    30 20:54  02.03.17

    До коментар #1 от "онда":

    пак се пука там
  • Гост
    Отговор
    31 20:59  13.03.17
    Ваньо всяка една ос или полуос в един автомобил има лагер но какво да ти обяснявам явно и ти си от дворни те майстори
  • ле барон дьо сън
    Отговор
    32 16:40  04.04.17
    Не можете да пишете, ама много разбирате. :))))
  • niksana4
    Отговор
    33 22:38  18.04.17

    До коментар #1 от "онда":

    здравейте има проблем с един сервиз пан сервиз драгалевци на околовръсното закарах им една кола за монтаж на съединител и скоростна кутия която е свалена на друго място и ремонтирана сега колата е сглобена не върви а от сервиза ми казват че те трябвало само да качът кутията но не и да се постараят да се адаптират скоростите за да тръгне
  • Маxy
    Отговор
    34 07:07  19.04.17
    Кранчето е супер идея , особено когато се налага честа смяна на маслото . Направо си го навиваш на местото на пробката и готово .
  • Svetlin
    Отговор
    35 16:51  19.04.17
    99 %абсолютно сам си подменям повредените елементи.Нямам доверие на никой
  • Пепо
    Отговор
    36 20:21  26.05.17

    До коментар #25 от "Ламбо":

    Аааа,не!За жената си важи правилото за сляпата неделя .Жена и свиня са на късмет.
  • Менделеев
    Отговор
    37 13:11  11.07.17
    Нищо не разбирате и си личи ама няма . . .писна ми да ви отварям очите ще си мълча единия за полуоски с лагери ми говори . . . Другия пак си споменава тъпото ве ем ве . Бех да ве таковам у селяците

  • бял
    Отговор
    38 23:02  24.12.17
    Жена и кола нечукнати нема!
  • Истинския Менделеев
    Отговор
    39 23:06  24.12.17
    Ей, Менделеев, Като почнеш да правиш истински машини, а не само гнилочите на приятелите си ще разбереш, че има полуоски с лагери.
  • гостъ
    Отговор
    40 10:34  06.03.18

    До коментар #10 от "гощо":

    не са ти се скапали от това лагерите
  • Италия
    Отговор
    41 21:03  25.03.18
    Те в Италия въобще не могат да правят коли..... Само дето като видим на пътя Ламбо,Ферари или Мазерати никой от нас не остава равнодушен ;) иначе карам Японец :Р

Напиши коментар:


Публикувай