2 981 3

Трамвай или автобус? Или и двете

Радослав Славчев

Една от големите железопътни корпорации в Поднебесната държава Zhuzhou Electric Locomotive и по-конкретно, нейното изследователско подразделение CRRC, започна тестове на интересно хибридно превозно средство. Иновацията се нарича ART (Autonomous Rail Rapid Transit) и е разработена на основата на трамвай и автобус. Иновационното превозно средство не движи върху асфалт, но с точно определена маркировка. Множество датчици следят за праволинейното движение на превозното средство по начертания маршрут. Вагоните са с дължина 30 метра и побират по 100 човека. Стойността на едно такова автономно превозно средство е $2.2 млн. Вижте повече.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Gost
    Отговор
    1 14:39  13.06.17
    От това "изследване" особен смисъл няма защо не се опитат да направят трамвая да може освен на релси да се движи и на асфалт за да е независимо превозно средство. Нещо като тролейте които в момента ако няма ток могат да се движат и на дизел

    Коментиран от #2, #3

  • ъхъ
    Отговор
    2 14:46  13.06.17

    До коментар #1 от "Gost":

    Че то точно по асфалт се движи, в статията има печатна грешка. Иначе за тук е абсурд, тук само временната маркировка при ремонти стои с векове, постоянната се самоизтрива два-три дена след нанасянето и това няма да има как да върви после.
  • незнайко
    Отговор
    3 17:11  15.06.17

    До коментар #1 от "Gost":

    Такива превозни средства ги дават всеки ден по Дискавъри. Автомобили и камиони движещи се и по релси. Всеки автобус и тролейбус може да се направи, но при трамваите преработката е по сложна, заради талигите.

Напиши коментар:


Публикувай