Last news in Fakti

19 Ноември, 2017 09:15 8 809 9

4х4 системата на новата Opel Insignia

  • opel-
  • insignia-
  • 4x4

За постигане на максимално високо равнище на динамика и ефективност, новият Opel Insignia разчита на адаптивна система за задвижване на четирите колела с функция torque vectoring и задвижващ модул на задния мост, който използва система от два съединителя без диференциал.

Системата за двойно предаване на Insignia е в състояние да насочва въртящия момент напълно независимо към едното, към другото или и към двете задни колела, осигурявайки възможност за действие на функцията torque vectoring във всички режими на работа и движение на автомобила.

При завиване например, по-висок въртящ момент се насочва към външното задно колело, което предизвиква ефект на завъртане около вертикалната ос и улеснява движението по избраната траектория. В резултат на това Insignia влиза по-прецизно в кривата на завоя и реагира по-спонтанно на командите на водача.

Този подход за интелигентна употреба на разпределението на въртящия момент, известен още като "контрол на завъртането около вертикалната ос” (yaw damping) благоприятства неутралното поведение на автомобила, с което го прави по-стабилен и по-лек за управление от гледна точка на водача.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ТОДОР СТОЯНОВ

    9 5 Отговор
    МАЛКО ПОСТНО МИ ИДВА ТАЯ ИНФОРМАЦИЯ.НЯМА НИКАКВА КОНКРЕТИКА, МОЖЕШЕ ПОНЕ ЕДНО ВИДЕО ДА СЛОЖАТ КАТО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ТОВА-yaw damping.ДОКОЛКОТО СЪМ ЗАПОЗНАТ СЕ ИЗПОЛЗВА В САМОЛЕТОСТРОЕНЕТО ОТ БОИНГ...ХМ...СТРАННО!
  • 2 Shmeker

    10 4 Отговор
    На един приятел се скапа 4х4-то на инсигнията докато беше на година и нещо. Оправиха го гаранционно, но май е прекалено сложно за да е здраво. И по-прости системи вършат работа, но тук вече се надпреварват технологично с останалите овъренджиниърд системи.
  • 3 G класа

    11 14 Отговор
    Пълна простотия направена да прибират парата на
    балъците.Сега някой от тях ще тръгне да ме убеждава,че
    това е прогрес и т.н.т.,ще разчитам аз на някакви си
    жички в повечето случай под половин квадрат да ме
    измъкнат.Ако се скъса кабелчето или влезе вода в букса-
    та и не взема завоя,какво става-село Микре.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Японеца

    6 8 Отговор
    torque vectoring го има в ХОНДА SH-AWD!
    Още от 2006г. Кога се сетиха за това тея французи ли са, немци ли от PSA или скрити китайци?
  • 6 ФФУУ

    10 15 Отговор
    НИКОГА ВЕЧЕ OPEL
  • 7 Еволюция

    1 3 Отговор
    Хонда имаха такава система още през далечната 2004 година.
    После Нисан я вкараха през 2007 ма на GTR.
    Явно доживяхме и Опел да я въведат.
  • 8 GSI

    6 1 Отговор
    Колата е страхотна . Карал съм я и усещането е уникално . ..говорим за 4х4 260 кс бензин
  • 9 Без’onq s konq’ няма живот

    2 3 Отговор
    Аз съм имал Легенд и която и кола да съм карал след нея, не ми харесва. Любопитен съм какво ще предложи Хлопела.