За постигане на максимално високо равнище на динамика и ефективност, новият Opel Insignia разчита на адаптивна система за задвижване на четирите колела с функция torque vectoring и задвижващ модул на задния мост, който използва система от два съединителя без диференциал.
Системата за двойно предаване на Insignia е в състояние да насочва въртящия момент напълно независимо към едното, към другото или и към двете задни колела, осигурявайки възможност за действие на функцията torque vectoring във всички режими на работа и движение на автомобила.
При завиване например, по-висок въртящ момент се насочва към външното задно колело, което предизвиква ефект на завъртане около вертикалната ос и улеснява движението по избраната траектория. В резултат на това Insignia влиза по-прецизно в кривата на завоя и реагира по-спонтанно на командите на водача.
Този подход за интелигентна употреба на разпределението на въртящия момент, известен още като "контрол на завъртането около вертикалната ос” (yaw damping) благоприятства неутралното поведение на автомобила, с което го прави по-стабилен и по-лек за управление от гледна точка на водача.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ТОДОР СТОЯНОВ
11:50 19.11.2017
2 Shmeker
13:06 19.11.2017
3 G класа
балъците.Сега някой от тях ще тръгне да ме убеждава,че
това е прогрес и т.н.т.,ще разчитам аз на някакви си
жички в повечето случай под половин квадрат да ме
измъкнат.Ако се скъса кабелчето или влезе вода в букса-
та и не взема завоя,какво става-село Микре.
14:11 19.11.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Японеца
Още от 2006г. Кога се сетиха за това тея французи ли са, немци ли от PSA или скрити китайци?
17:29 19.11.2017
6 ФФУУ
19:08 19.11.2017
7 Еволюция
После Нисан я вкараха през 2007 ма на GTR.
Явно доживяхме и Опел да я въведат.
19:00 20.11.2017
8 GSI
22:01 20.11.2017
9 Без’onq s konq’ няма живот
23:53 20.11.2017