Last news in Fakti

4 Декември, 2019 14:14 5 448 19

Citroen C4 минава на ток

  • citroen-
  • c4-
  • електромобил

Френската марка реши да се съсредоточи върху по-традиционни електромобили от преди

Citroen C4 минава на ток - 1

Подобно на всички ключови световни производители на автомобили, Citroen бавно преобразува моделната си гама, като набляга на електрификацията. Според предварителните планове това трябва да се случи до 2025 година. Тогава, всички модели на марката, произведени във Франция, трябва да имат алтернатива и с електрически мотор.

Подробности за предстоящата електрификация разказа ръководителят на компанията Линда Джексън. Според нея всеки нов Citroen ще получи хибриден или изцяло електрически силов тракт. Шевроните обаче възнамеряват да изнесат на пазара по-традиционни, познати и масови модели с електрически мотори, отколкото въведените по-рано екзотични C-Zéro или e-Méhari.

Линда заявява още, че следващият чист електромобил с двоен шеврон ще замени Citroen C4 Cactus през есента на 2020 година. Все още не е ясно дали това ще бъде второто поколение C4 Cactus или нов C4. Според прогнозите на френски специализирани издания, най-вероятно става дума за C4, както и, вероятно, за неговата крос версия с префикс Aircross.

За новите си модели Citroen ще използва модулна платформа на PSA, наречена CMP, която стои в основата на новите Peugeot 208 и 2008, Opel Corsa и DS 3 Crossback. Бъдещият електрически C4 вероятно ще получи електродвигател с мощност 136 к.с. и батерия с капацитет 50 кВтч, а автономният му пробег ще около 350 километра.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    13 1 Отговор
    Най-после нов С4, ура
  • 2 Jack Bauer

    9 1 Отговор
    Да, но цената пак ще е х2, както при Пежо 208 и Пежо е-208.

    Коментиран от #5

  • 3 Гост

    2 0 Отговор
    Най-после нормална предница без фарове тип Nissan Joke
  • 4 1234

    4 5 Отговор
    Реален пробег 200 което е 3 дни на работа. Най новия аксесоар за коли ще бъде генератор в багажника. Добре че не са скъпи....
  • 5 ддд

    8 8 Отговор

    До коментар #2 от "Jack Bauer":

    То това им е най-големият проблем на старите марки. Тесла например захваща една напълно нова платформа, замислена само за електричество, докато старите искат на една платформа да правят двг, хибрид и електрички, а както е известно на всички, за да стане това се правят компромиси при всеки тип. 50квче добре за градска кола, но нищо повече, защото като както е с колите с двг, така е и при електричките: разход на стенд и разход реален са доста различни. При много от колите хибриди казват, че имаш 55-60км само на ток, а при пълна батерия си на 40км и то при нова кола, ами след две години дали ще може да минеш 20-25км или не? Хубавото на колата с двг. е, че колкото е харчила като нова, толкова харчи и като стара, дори може да се подобри, докато при електричката е предвещана и неизбежна регресия, дори и да се направи някакъв ъпдейт на мениджмънта и да се подобри леко консумацията, батерията пак дегенерира с всяко едно ползване.

    Коментиран от #6, #19

  • 6 7586

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "ддд":

    То пък щото Теслите като са такива "новоплатформени" са едни евтини и достъпни, мани, мани. По 2 за лев ги дават. Ей го на, завалията "гост" само липсата на официално представителство в БГ го спира да си купи по един брой от всичките им 3 (три!) налични модела.

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "7586":

    Това е основанието, което със сигурност ме спира, да. Не е вариант да си купиш кола и да няма къде да я обслужиш или къде да я ремонтират/прегледат или каквото се налага там.

    Коментиран от #10, #12

  • 8 До Антиелектрика

    4 1 Отговор
    Един коментар от съседна статия - Прав си, цените на Шкода са много добри. Аз бях привършеник на Рено, но те толкова вдигнаха цените, че вече не си струва да се гледат, защото качеството не е на нивото на цената. Една Октавия за 35х.лв с дилърска отстъпка, ниска цена на обслужване, надеждна и с добра остатъчна себестойност, струва си. За БМВ: там е подигравка, имам няколко познати с нови или почти нови баварци и платиха над 100х.лв за сравнително обикновенни коли, единият на 5тата година кихна 15х.лв за капитален ремонт поради лошо мазане на колянов вал.

    До Антиелектрика! А бе не беше ли смяна на двигател 300 лв.? Тези момчета защо са давали 15 хил. лв. за ремонт! Също и до Зомбито и Фауве!

    Коментиран от #9, #11

  • 9 Антиелектрика

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "До Антиелектрика":

    Какво ти става пък на теб? Какви момчета, какви 15 000 лева? Такива преразкази от твои познати, знаеш ли колко ме вълнуват? Дал съм ти линк, че чисто нов двигател на М5 беше 16 000 лева. Какво ме занимаваш с поредната си порция невменяемост?
  • 10 6796

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    ПовервАхме ти! Иди си купи Хюндай Кона тогава. Щом са достатъчно добри за Иво Прокопиев, значи трябва да са достатъчно добри и за твоята особа.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Зомби с квадратно чело

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    ХеХе зомбито от село с режим на тока пак се изказа. Ама само Тесла ли е електрическа а??? Има поне 10 други марки които предлагат качествени коли, нямаш 5 лева да се избръснеш говориш тука колкото да не заспиш :))))
  • 13 Aragon

    0 0 Отговор
    Супер кола
  • 14 ддд

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Зомби с квадратно чело":

    Ами пробвай се да си купиш 3литров дизелак от 5г. бмв х5, да ти го сменят за под 15х.лв.

    Коментиран от #15, #17

  • 15 Недей ся

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "ддд":

    Тия момчета тук ги сменят за 300 лв.!
  • 16 А Зомби

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Зомби с квадратно чело":

    Какво става Зомби, ето и тук други ти казват! Какво става, момче! Май си е 15 хил. ремонт, а? Даже и смяна?
  • 17 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "ддд":

    Хайде поредния, който дори не си прави труда да провери, а си пише празни приказки. Ето след 2 минути търсене: https://www.alo.bg/6252151#highlight=%D0%B1%D0%BCw+x5+%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB Такъв двигател го има за 6 бона. Къде видя 15? Вие изобщо имате ли коли или всичката ви е такава по преразкази?
  • 18 Черно Бъйл

    3 1 Отговор
    Ще минат всички на електрика, ...и ще се окаже че няма ток
  • 19 Физика

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "ддд":

    Законите на термодинамиката не подкрепят твоите твърдения. Няма как една кола да харчи еднакво в чисто ново състояние и след години упортеба, старене, намаляване на компресията на двигателя и т.н. Разликите при някои модели може да се пренебрежимо малки и по-малки отколкото при електрическите автомобили, но това просто не е възможно.