Финландската компания Verge Motorcy представи окончателната версия на първия си мотоциклет, който ще се казва Verge TS. Основната характеристика е, че това е електрически мотоциклет, а двигателят му е скрит в джантата на огромното задно колело.
Мощността на двигателя е 107 конски сили, което си е предостатъчно за мотоциклет. Големината на въртящия момент пък е напълно удивителна - 1000 Нм. Максималната скорост е 180 км/ч, което пък не е много за пистов мотоциклет, но трябва да се има предвид, че тя е изкуствено ограничена, защото финландците мислят за сигурността.
Посочено е, че когато батериите са напълно заредени, пробегът на мотоциклета ще бъде 300 километра. Прогнозната цена е 24 990 евро. В момента компанията приема поръчки, като за да направите такава е нужно капаро от 2 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 jар
Коментиран от #8, #13
14:01 08.05.2020
2 сддс
Като ще е гарга да е рошава!
14:01 08.05.2020
3 Асанчо
14:47 08.05.2020
4 гост
Коментиран от #17, #18, #28, #29
14:54 08.05.2020
5 Иванчо l-ви
14:58 08.05.2020
6 gvdff
16:02 08.05.2020
7 4х4
18:04 08.05.2020
8 Гост
До коментар #1 от "jар":
Купи си учебник по български език първо!Коментиран от #9
20:24 08.05.2020
9 jap
До коментар #8 от "Гост":
Благодаря за съвета но понеже от скоро съм с нов телефон и още не съм свикнал с това,че понякога след като изпиша дума някоя буква в нея се променя без да обърна внимание не ме прави неграмотен.Коментиран от #10
00:56 09.05.2020
10 Димитър
До коментар #9 от "jap":
Напротив, и от този коментар лъха доста неграмотност.01:20 09.05.2020
11 Апокалипсис сега
Коментиран от #12, #14
10:56 09.05.2020
12 гост
До коментар #11 от "Апокалипсис сега":
Какви кратки разходки , какви 5 лева ??!!! Който се е качвал на мотор знае , че 300 км без почивка от поне час са невъзможни за 99% от "пилотите" !!!! Май си въобразявате , че това е като да се изтегнеш в кола и да въртиш волана с два пръста !!! Особено със 140-150 само вятъра ти стига да приключиш само след стотина км !! По-скоро могат да намалят батерията за до 200 км пробег и без това на бърза зарядна ще се зарежда за 15-20 минути , на шофьора ще му трябват поне два пъти повече да се възстанови ! Но големия плюс ще е следващия да е с мотор и в предното колело , тогава вече жалките петролки ще разберат , че не могат даже и да мечтаят за нещо подобно !! С което ще изчезне и предната вилка , най-проблемното място в окачването ! А "кормилото" с всички измислени ръчки ще може да е съвсем друго !Коментиран от #22
12:10 09.05.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 гост
До коментар #11 от "Апокалипсис сега":
То и в момента скъпите петролки са горе долу на тая цена , по-евтини може да са модели с по-слаби показатели , все едно да чакаш "премиум" кола за 10 000 евро !! Само да припомня на петролофилчетата , че най-големите мотори с по 1200-1300 кубика има въртящ момент по 100-110 Нм !!! Тоест почти 10 пъти по-малко !!Коментиран от #15
12:16 09.05.2020
15 Апокалипсис сега
До коментар #14 от "гост":
По скоро 130 Nm на задното колело и добре, че има тракшън контрол. А скорост близка до ограничението на републиканската пътна мрежа е добра за една разходка от 200 км преди да трябва да търсиш ел контакт. А и този хубавец няма вид на премиум модел. Ако има нисък център на тежестта заради батериите това предполага и добро поведение в завоите.Коментиран от #16
14:12 09.05.2020
16 гост
До коментар #15 от "Апокалипсис сега":
И какво по-премиум може да има от тоя уникален мотор , дето на всичкото отгоре не му трябват нито ремъци , нито вериги , нито всички други идиотии на двг-то , за показателите да не говорим ! Кичарски хром или "велика" марка ?? Хахах ! Скоро великите марки ще копират това , както копират сега Тесла при автомобилите ! Само му липсва същото отпред , с по-малка мощност естествено и всички петролки могат да се готвят за музея !16:14 09.05.2020
17 гост
До коментар #4 от "гост":
Много тъпо да си задръстен петролоид и да копираш чужди никове !! Не че имам претенции за ника , а за глупостите , дето пишеш със него !! Каква центробежна сила , какви простотии !! Хората са ти написали черно на бяло , че има 10 ПЪТИ повече въртящ момент и без умрялата ти ос , ама нали трябва да се изкажеш неподготвен !! И без никакъв проблем може да има същото отпред , което за любимата ти ос е ГОЛЯЯЯЯЯМ проблем , да не кажа невъзможен , а за този мотор е просто въпрос на желание и нужда !! Ама важното е да има "ос" , хахаххаха !!! За какво , за ползване за заместител за други нужди ??16:25 09.05.2020
18 гост
До коментар #4 от "гост":
И единственото , което вещае е края на недоразумението двг и измислената ти ос !!! Крайно време е да осъзнаеш , че всичко с което си свикнал не е някакво инженерно чудо , а един голям компромис , наложен от съобразяването със също компромисния , мнооого меко казано двг !!! Скоро всички решения свързани с него ще се изучават като пример за неефективност и ниска надеждност , да не говорим за другите му неизлечими и фатални недостатъци !!!Коментиран от #24
16:31 09.05.2020
19 Коментатори
09:27 10.05.2020
20 Коментатори
09:31 10.05.2020
21 Някой
09:49 10.05.2020
22 Гоуст
До коментар #12 от "гост":
Явно си виждал мотор само на картинка, от механика не разбираш, а сигурно и колело не можеш да караш. Всяка въртяща се част създава центробежни сили, а тук може би по-важен е "жироскопичният момент".Вилката ще си остане , независимо какво колело и задвижване ще има отпред. Двуколесно с въртящ момент на предното колело няма нищо общо в управлението и баланса,с двуколесно с въртящ момент само на задното колело. И последно, големият въртящ момент е много хубаво нещо, но трябва да има как "да го сложиш на асфалта". С този момент мотора няма да може да тръгва и доускорява. Задната гума постоянно ще превърта, а това за мотор е гарантирано падане.13:31 10.05.2020
23 Нема
13:41 10.05.2020
24 незнайко
До коментар #18 от "гост":
Добре разсъждавате, но не споменавате как се ВЪРТИ И КАКВО ДЪРЖИ задното колело ? Може би този ОГРОМЕН лагер е много по скъп от обикновена ос с лагери !!! Това просто си е ФУТОРИЗЪМ. Този електродвигател може да си е и на обикновено окачване.Коментиран от #25
16:38 10.05.2020
25 незнайко
До коментар #24 от "незнайко":
поправка ФУТУРИЗЪМ16:41 10.05.2020
26 0000
02:05 11.05.2020
27 гнида
03:35 11.05.2020
28 Именно
До коментар #4 от "гост":
това че центробежните сили са ориентирани според оста на въртене няма нищо общо с това дали физически имаш ос на колелото ;)Един по-елементарен пример - фризби (и особено такова без средна част)
Коментиран от #30
10:32 11.05.2020
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 345
До коментар #28 от "Именно":
Бай Г. - а ти кога мислиш нещо да произведеш? Ценните ти кусури дето щедро ги раздаваш можеш спокойно да си ги навреш където слънце не огрява :) Хората произвеждат, купуват, карат, а ти цял живот така си откара да гледаш готови неща и да обясняваш как не могат да станат.14:39 11.05.2020
31 Не виждам аудио
14:36 12.05.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.