Last news in Fakti

29 Юни, 2020 16:33 24 901 78

Топ 5 на употребяваните коли с най-добра антикорозионна защита

  • класация-
  • рейтинг-
  • корозия-
  • ръжда

Рано или късно ръждата напада всеки автомобил. Някои модели обаче се справят доста по-успешно с този проблем. Експерти от руския портал NJCAR.ru съставиха рейтинг на употребяваните коли с най-добра антикорозионна защита. Всички те вече са спрени от производство, но се ползват с голяма популярност на вторичния пазар.

5. BMW 5er E60 (2003-2010)

Тази "баварка" може да се похвали с отлично качество на боята и лаковото покритие в съчетание с много добра подготовка против ръжда. Каросерията обаче има едно слабо място - там, където алуминиевите детайли се съединяват със стоманените елементи, възниква корозия.

 

4. Mercedes-Benz S-Klasse W221 (2005-2013)

За разлика от предшественика си W221 има боя и антикорозионна обработка на каросерийните панели с превъзходно качество. Сред минусите на модела са рискът от поява на ръжда в зоните около крепежните точки и бързото помътняване на хромираните детайли.

 

3. Toyota Camry XV40 (2006-2011)

От качеството на боята и лаковото покритие на тази Toyota има какво да се желае. Каросерията обаче е поцинкована и обработена щедро против корозия. В това отношение Camry превъзхожда някои премиум модели.

 

2. Volvo S80 (2006-2016)

Каросерията на шведския флагман е изработена от поцинкована стомана, а благодарение на отличното качество на изработката и лаковото покритие вероятността за поява на ръжда клони към нула. Местата, където боята е олющена или надраскана, дълго не "обрасват" с гнезда на корозия и се поддават лесно на възстановяване.

 

1. Audi A6 C6 (2004-2011)

Каросерията и подрамите на инголщадския модел имат здрава структура и изключително солидна защита против корозия. Появата на ръжда е практически изключена дори и на най-уязвимите места като веждите на задните калници.

Разбира се, състоянието на каросерията при всеки употребяван автомобил зависи в огромна степен от условията, в които е експлоатиран. Освен това дори и при модели с доказано качествена обработка против корозия могат да възникнат проблеми с ръждата ако са катастрофирали и не са ремонтирани грамотно, уточняват от NJCAR.ru.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 26 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Най

    100 29 Отговор
    Защитения срещу корозия автомобил е трактора ЮМЗ
  • 2 Дон

    115 74 Отговор
    А Опела е измислил ръждата!
    А един Форд запалил през зимата и те го кръстили Фокус!

    Коментиран от #4, #5, #57, #58, #73

  • 3 пилот на Ферари

    112 18 Отговор
    Това не са масови автомобили. По същия начин можем да говорим за Бентли , Мазерати ,Ягуар , Астон Мартин ........

    Да дадат класация на Форд Фокус ,Фолксваген Голф , Шкода Октавия ......

    Коментиран от #6, #26, #49

  • 4 А когато

    191 16 Отговор

    До коментар #2 от "Дон":

    BMW мине покрай сервиз без да спре,значи са му отказали и спирачките.

    Коментиран от #11, #39, #42

  • 5 Данчо от сервиза

    82 24 Отговор

    До коментар #2 от "Дон":

    От 15 години Опел си оправиха ръждата ! За сметка на други производители ! Виждал съм много по вече ръждясали Голфове и Пасати. Също Фордове , Сеати ,Аудита , че и Мерцедеси и БМВ -та.

    Коментиран от #35

  • 6 jap

    34 9 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    Е60 е доста масов модел но предните калници са от пластмаса както и праговете и затова не ръждясва.А6-С6 също е зад всеки ъгъл но моделите преди 2008-ма често ръждясват в най долната част на вратите и багажниците.

    Коментиран от #9, #37, #71

  • 7 Също така

    56 12 Отговор
    и пежо и ситроен. Нямат грам ръжда никъде отдолу по купето, освен по гърнетата, но те се сменят както всеки консуматив. Но японските и vw гният отдолу здраво.

    Коментиран от #65

  • 8 Пежо фен

    39 3 Отговор
    Пежо 405 има уникална антикорозионна защита, карах такова 10 години. 406 също беше ОК. И сега по улиците се търкалят 30 г. 405-ци, които нямат грам ръжда, с много добро състояние на боя и лак. Сега карам 308 2014 и тук там виждам точици от корозия.

    Коментиран от #10, #14, #45

  • 9 пилот на Ферари

    19 17 Отговор

    До коментар #6 от "jap":

    Колко са масови според тебе след като говорим за кошници на 15 години с цена от 10 бона нагоре ? Колко човека ще си купят такъв автомобил ? Колко такива срещаш на ден ?
    Масови са категорията изброени от мене.

    Коментиран от #12

  • 10 Доскоро

    51 9 Отговор

    До коментар #8 от "Пежо фен":

    карах 308 и единствено с ръжда не съм имал проблеми.Деня в който го продадох празнувах подобаващо и не след дълго се наложи да сменя номера на телефона си защото купувача ми звънеше всеки ден да мрънка за какво ли не.
  • 11 Баварец на трупчета

    14 1 Отговор

    До коментар #4 от "А когато":

    Не знаеш даже колко си прав !
  • 12 jap

    10 4 Отговор

    До коментар #9 от "пилот на Ферари":

    Отвори Мобиле.Бг,задай тези модели и виж какво предлагане има.Вероятно цените започват от около 4000 лева.

    Коментиран от #13

  • 13 пилот на Ферари

    36 8 Отговор

    До коментар #12 от "jap":

    Проверих го вече. 2005 година - от 9 000 лева - нагоре ! Говорим за 15 годишен автомобил . После едно обслужване за 2-3 хиляди лева . Да не говорим , че една такава кола може да те разори. Говоря от лично наблюдение на 3 бр 5 серия , една 7- ца и едно Х5 .

    Коментиран от #22

  • 14 Nsno

    13 9 Отговор

    До коментар #8 от "Пежо фен":

    И 405 и 406 имах. Ами пасват на заглавието точно. Щото се водят към масовите автомобили. 406 все още... Откъм ръжда и двигател са перфектни. При мен бяха tdi и hdi

    Коментиран от #15

  • 15 Голям Слон

    33 5 Отговор

    До коментар #14 от "Nsno":

    Няма как да си имал TDI на Пежо :-)
    TDI e запазена марка на vw/Audi.

    Коментиран от #24

  • 16 вес

    6 21 Отговор
    Всъщност това са марките, които правят автомобили, останалото е кошници x2

    Коментиран от #21

  • 17 Terenski

    43 7 Отговор
    Не мога да се сетя да съм виждал ръждясало AUDI 80,все пак вече са над 30г.

    Коментиран от #19

  • 18 Жена ми има

    79 7 Отговор
    Мазда 6. Бие всички други марки по скорост на корозията. Карах на времето жигули и москвич. И при тях имаше корозия, но при маздата е Ооо Божее! Няма друга такава кола. Като изгасиш двигателя, се чува хруп, хруп, ръждата яде метала. Който не е карал мазда, той не е виждал корозия!

    Коментиран от #20

  • 19 Бенджамин

    23 12 Отговор

    До коментар #17 от "Terenski":

    За сметка на това ръждясали А4 - колкото искаш !
  • 20 не съм им почитател

    22 6 Отговор

    До коментар #18 от "Жена ми има":

    То да е само ръждата при Мазда 6 . А колко струва смяната на съединител ?!!

    Коментиран от #56

  • 21 чичо Скруч

    20 4 Отговор

    До коментар #16 от "вес":

    Много по евтини марки вършат много по добра работа.
    Тия са само за гъзария !
  • 22 Hellish

    32 10 Отговор

    До коментар #13 от "пилот на Ферари":

    Остави теориите, виж на улицата, масови са. Тва че някой взима 800 лева заплата не му пречи да си дръпне 10 бона кредит за кола. Е60 специално ама наистина под път и над път. Аз карам Е34 и са ми забавни защото се наддигат да я оглеждат все пак ако като моята има 3 в града е60 има 300. Не знам къде живееш, но освен ако не си в някое село в Родопите вземи се огледай в автомобилите на пътя. Аз събота и неделя често ходя до Тополовград което е градче с 5-6 хиляди население, и има поне 10-12 Е60 аудита c6 сигурно има 20. И s-класа има такава и то s-500 и е в града може би 7-8 години. А това е беден край. Та не говори на изуст, това, че аз и ти караме коли за 2000 лева не означава, че хората не карат масово коли за над 20. А и е въпрос на избор, ако реша и аз ще си купя. Просто обичам стари коли, сегашната е на 31 следващата сигурно ще е на 40. Но всеки с отклоненията си

    Коментиран от #25, #27

  • 23 Някой си

    21 0 Отговор
    А Вартбурга го забравихме нали !?
  • 24 Стефан

    10 7 Отговор

    До коментар #15 от "Голям Слон":

    Бъркаш приятел, имах Пежо 405 1.8 ТДИ, 90 коня.

    Коментиран от #40

  • 25 пилот на Ферари

    24 2 Отговор

    До коментар #22 от "Hellish":

    И това според тебе е масов автомобил ? А колко Голфа , Астри , Дачии , Рено , Пежо ... има в Тополовград ? Стотици ?
    Имам наблюдение върху БМВ 5 серия 2006- 2007 година купено преди пет години втора ръка. Тогава цената им беше доста висока. Изръси се човека 25 хил и още 15 хил за да го стегне. Същата работа за една 7-ца която и до ден днешен не могат да подкарат като хората. За Х5 пък направо няма нужда да говорим.
    Трябва да си голям късметлия да сполучиш на добър екземпляр.
    Комшията миналия месец си взе една такава. На първия месец - съединител. Одраха го подобаващо.
  • 26 😅😅😅😅😅

    2 12 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    Как да не са масови??? В кое село живееш? Сигурно синот правец или от полски тръмбеш?

    Коментиран от #28

  • 27 пилот на Ферари

    12 3 Отговор

    До коментар #22 от "Hellish":

    Да не говорим пък че трябва да си прост като талпа за да теглиш заем за такава кола. По добре някоя евтина марка на лизинг .
    Я погледни на bri4ka - как се обслужва такава кола. Майтапа си е майтап - но обслужването си е точно такова. Отделно ремонтите - защото няма стара кола без проблеми.

    Коментиран от #52

  • 28 пилот на Ферари

    12 6 Отговор

    До коментар #26 от "😅😅😅😅😅":

    И колко масов автомобил е Е60 или Е61 ? Застани на светофара и брой ! Процентно съотношение спрямо останалите - под 1% !

    Коментиран от #54

  • 29 Мнение

    12 2 Отговор
    Не ръждясва алуминиевото купе на А-8 , но е лошо за ремонт , ако го праснеш , говорим за масовите автомобили . След това не ръждясва Трабант , не ръждясва Рено Еспейс , но е трошливо . Трудно ръждясва Волво , правено е за пътища , заливани с химикали против замръзване . ФВ- Ауди поцинковани купета от Голф -2 насам , издържат на агресивните германски препарати , виждал съм разпадащи се от ръжда спирачни апарати , и купе без забележки, нормално където е ударено и е правен ремонт да ръждяса.
  • 30 никой

    8 3 Отговор
    Фиат Мареа
  • 31 Боби

    10 3 Отговор
    Въпреки че не е от класа на показаните "коли",
    Фиат Чинкуеченто на 20 г. има ръжда само по джантите -)
  • 32 Гошо

    10 1 Отговор
    Е, то пластмасата не гние
  • 33 Чакала

    11 5 Отговор
    Имам Дедра произведена 93г,аз съм втори собственник,колата няма удари и пребоядисвани детайли,моторта е 2.0,няма никъде ръжда,претапицирал съм тавана(увисна) и само смяна на масла, много здрава кола

    Коментиран от #34

  • 34 Alfa Romeo

    13 3 Отговор

    До коментар #33 от "Чакала":

    Alfa Romeo 164 Super V6 tb - 1994 година - няма капка ръжда. Поцинкована ламарина. Перфектен двигател 2000 кубика, 201 коня.
  • 35 111

    11 4 Отговор

    До коментар #5 от "Данчо от сервиза":

    Данчо, къде си виждал гнило ауди? Имам 30 гошина А6ца стояла само на открито и няма никъде корозия
  • 36 Браво

    4 7 Отговор
    Тази класация ми оправи настроението.
    Имат чувство за хумор.
  • 37 Иван

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "jap":

    От алуминий са няма пластмаса по калници те на е 60 цялото е алуминий
  • 38 Марио Кроненберг

    6 1 Отговор
    Ауди А6, произведено 2004 до 2011, е на 1-во място! Моето е от 2007! Без коментар! 😜😜😜

    Коментиран от #63

  • 39 Кой

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "А когато":

    Ти бмв карал ли си че плюеш
  • 40 Голям Слон

    5 0 Отговор

    До коментар #24 от "Стефан":

    Прочете ли внимателно какво написах?!
    Не, не си.

    Коментиран от #46

  • 41 SANDER LOGANов

    4 0 Отговор
    колкото повече сняг има зимата, там където се карат зимата толкова повече ръждясват
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 a bee

    2 0 Отговор
    Спрени от производство авто ,но са търсени у Сибир !
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 a bee

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Пежо фен":

    А бее . Моето Пежо (307-2006)ква градушка без следа претърпя или
    без точка корозия !

    Коментиран от #77

  • 46 Ти май не си в час

    5 3 Отговор

    До коментар #40 от "Голям Слон":

    Не помня точната година,но vw се сетиха, че са патентовали абревиатурата tdi. Мисля беше 90 и някоя. Преди това всички я ползваха. В един момент vw се сетиха и ползваха съда, за да си ползват правата. Мисля opel изгоряха тогава. Но ако потърсиш в нет-а ще видиш колко tdi има на други марки края на 80-е и началото на 90-е. И аз съм имал peugeot 405 tdi, а съседа имаше 205 tdi

    Коментиран от #51

  • 47 потребител

    3 0 Отговор
    Е-34 на БМВ. 30 годишно с едно петънце ръжда на задна дясна врата долу при прага.
  • 48 Питане

    13 0 Отговор
    Каква е файдата кароцерията да е с 50-60 годишна антикорозионна зашита, а детайите и механизмите да са прецино компютърно констриурани и изстискани максимално с ресурс 5 години или 100,000 км пробег?! И то ако си пазиш колата в сух отопляем гараж и редовно си сменяш масла, ремъци, ...... маркови консумативи - както е в 70% от случаите в Америка и Западна Европа! Това е важно само за колекционерите и "любителите" на 15-20 годишните (втора, трета, четвърта употреба) "нови" коли, а не за индустрията на еднодневките, където трябва да има някакъв баланс! Колко от вас се бръснат с Solingen бръснач от 1930те със съответния заточващ каиш - имам такъв от дедо ми - не е мръднал, но не и ползван последните 50-60 години!
  • 49 Карачо

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    Камри е масов автомобил и е доста по-добре от много премиуми. В САЩ и Канада има 30-годишни коли от първото поколение, които нямат ръжда, което говори много за модела. За техниката и двигателите да не говорим. Това е една от най-здравите и надеждни автомобили правени някога в света.
  • 50 дърт шофьор

    5 0 Отговор
    Брей, какви разбирачи. А случайно да има значение в какви условия е експлоатирана колата и колко?
  • 51 Голям Слон

    14 1 Отговор

    До коментар #46 от "Ти май не си в час":

    :-) Не зная кой е в час и кой не е, но специално Пежо при 405 НИКОГА не са имали TDI . При тях по спомен беше D Turbo :-) Което изобщо не се доближава до TDI. Турбинираният дизелов агрегат изобщо не е новост. И повечето марки имаха такива двигатели. Просто РСА НИКОГА не са ползвали абревиатурата TDI в техните автомобили. Виждал съм, разбира се, Пежаци с TDI отзад, но свалено от VW, например ;-) Няма смисъл да спорим за глупости. За мен конкретно френският дизел е вероятно най-добрият дизел: не само в Европа, но и в света.

    Коментиран от #53

  • 52 Hellish

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "пилот на Ферари":

    Не отричам, но е факт, че е пълно с тях. С кредит или не, твзи коли са масови, отделно. Защо гледаме само в БГ, това е обща статистика
  • 53 рено пежо ситроен

    8 6 Отговор

    До коментар #51 от "Голям Слон":

    Имах френски дизел на витара. Толкова бях доволен от него, че когато продадох колата дадох банкет.

    Коментиран от #59, #64

  • 54 gvdff

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "пилот на Ферари":

    Не виждам причина да се напъваш да обясняваш кое е масов автомобил и кое не. То си е общоприето кое какво е. Масовия автомобил е такъв, ако от него са изработени над еди колко си бройки. Никой не те пита ти как виждаш нещата, за да определи някой автобоил като такъв. Форд ф150 в щатите се води малък пикап, а тук ми прилича на камион. Не съм тръглал да убеждавам хората как това е камион, а не малък пикап.
    По статията, повечето не азиатски автомобили след 2000-2005та не корозират особено или никак. Това се дължи на използваните материали и на обработката на купето, както е описано и в статията. В случая просто са изкарали 5, които са малко по-добре от останалите.
  • 55 ситроен

    8 0 Отговор
    Xantia и C5 са поцинковани и не ръждясват!

    Коментиран от #60

  • 56 gvdff

    6 1 Отговор

    До коментар #20 от "не съм им почитател":

    Ако говорим за първа генерация на тая мазда, приятелката ми има такава, но от 2006-2007ма. Скоростите влизат трудно или изобщо не влизат. Въпреки, че е с достатъчно масов 2,0 бензин, то за нея няма кутия на пазара в момента. Вече колата е стилен, ръждив паметник.
  • 57 Баш Бащицата

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "Дон":

    Тоя Форд е бил на 1234567 км, шеста употреба нов внос, перфектен каран от немска баба до поликлиниката. Форд Фокус, 10 годишен, купен чисто нов от Мото Пфое. Хипер доволен. Веднага го купувам същия чисто нов. Прекрасна кола за парите си и много добро съотношение цена-качество. Трябва да я сменям с чисто новата Октавия 4 и да си кажа честно не ми се разделя с нея. Толкоз. Много ти здраве.
  • 58 Баш Бащицата

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Дон":

    За Опел и ръждата са ти отговорили в 4-ти коментар.
  • 59 Голям Слон

    9 1 Отговор

    До коментар #53 от "рено пежо ситроен":

    Тъй като едва ли си я купувал чисто нова, то следователно нямаш никакво право да коментираш какво е удачно и какво не. Когато купуваш убити от каране автомобили, лишавани системно от подръжка, неясно коя точно употреба - трай си! Когато събереш пари за нов автомобил, тогава коментирай.
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Някой си

    6 0 Отговор
    Защо не споменавате ауди 80 и ауди 100 , които са също поцинковани и макар вече да гонят 30 години , та даже някои модели вече са ги надхвърлили , се движат още по пътищата. Лично аз съм собственик на ауди 100 куатро 1994 и мога да кажа , че за 26 годишна кола е просто супер и може да сложи много нови коли в малкия си джоб. Просто в това време са се правили истински коли , обръщало се внимание на качеството. Даже съм чел , че от завода на Ауди са давали 10 години гаранция на боята и лака .
  • 62 Котарак

    4 0 Отговор
    А па моя велосипед е от 2008 година и нема грам ръжда, щото е от алумин и го паркирам у магазина. :)
  • 63 1111

    4 4 Отговор

    До коментар #38 от "Марио Кроненберг":

    Дааа колега прав си на 1-во място е няма ръжда никъде. По простата причина, чр нр излиза от сервизите и се е превърнало от движима в недвижима собственост, като паметник е. То така, както си виси по сервизите няма как да тръгне ръжда все пак е на закрито и сухо. Всъщност не само ръжда не може да тръгне, а и то самото не може да тръгне. Говоря от личен опит с две А6-ци. От тогава насам само мерцедес и те това е.
  • 64 опааа

    2 6 Отговор

    До коментар #53 от "рено пежо ситроен":

    Имал си ти голям слон в задния си двор. Толкова голям, че чак си си помислил, че си на банкет, а то вече от теб и чеп за зеле не става.
  • 65 Цоко

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Също така":

    Освен маздите, кои японски гният? Напр. 20 г. короли и акорди нямат грам ръжда.

    Коментиран от #68

  • 66 vasik atanasova

    4 0 Отговор
    най доброто е аудито
    преди години имах купе беше поцинковано
    точка ръжда нямаше
    дори и да го удариш
  • 67 Anton

    6 3 Отговор
    Във военния музей гледах един танк Т34 от 1943г. и нямаше грам ръжда по него. С много дебела ламарина е! А от колите само Ауди 80-90 и 100 признавам. Всичко останало си е гнилоч.
  • 68 Читател

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "Цоко":

    На 16 г. ми Хонда ЦРВ (2004) - изби ръжда над предното стъкло.... Факт е, че другаде няма ръжда. Може би защото е внесена от Италия.

    Коментиран от #74

  • 69 Ироничен

    1 0 Отговор
    И сребърният медал ме задоволява.
  • 70 Кирчо

    3 0 Отговор
    Имам голф1 1983г с оригинална боя има тук там дребни точки но като цяло е супер. От 5 г се кара само за кеф през уикендите. Мотора е супер 1.5 бенз.
  • 71 Дъртак

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "jap":

    Ауди 80 е с поцинковано купе! Флийнстон не може да кара такава кола!!
  • 72 Дачия Дръстър

    6 1 Отговор
    Аз съм за Дачия! Карам я вече два месеца като я взех от магазина(нова) и няма никаква ръжда!!

    Коментиран от #75

  • 73 Бмв фен

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Дон":

    Това са най-големите немски боклуци за който говориш приятелю! Аз предпочитам да седя без кола да ходя с рейса на работа но кола от тези 2марки не бих си купил.Опела ръждата го гони а Форд и циганин не работят през зимата и най хубавите модели от 2те марки са продадени имал съм и от 2те така че имам опит ако мисли некой че говоря врели некипели.
  • 74 Бмв фен

    1 2 Отговор

    До коментар #68 от "Читател":

    Не се чуди за Хондите и те в каталога още са изгнили(да допълня CR-Vто не никакъв джип има много лоша проходимост с тези висящи носачи 2 пъти ги изкривих по един средно тежък терен имал съм и такава и повече не цих направил грешката да си купя японски автомобил) така както Мазда и всички японски кенефи
  • 75 Бмв фен

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Дачия Дръстър":

    Хаха изчакай още малко де 1-2г. ти много бързаш споко ще ти изгние румънската каручка😅🤣🤣
  • 76 Бмв е36!!!!!!!!!!!

    0 0 Отговор
    Бмв е36 1.8i комби 1997г... 9 та година я карам, няма грам ръжда! Преди това имах голф 3 който за 4 г. така изгни, че влизаше вода вътре в купето, добре че бях с гумени стелки :)))) и двете немски, но разликата е видима.... Всичко е до късмет..... Кола, жена, прасе......
  • 77 Неизвестният

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "a bee":

    Човек, ако го държиш повече време на градушка ще има бая корозия, а не един път. Аз имам VW passat B5 и нямам гараж седяло е постянно навън, валяло го е много и никъде точица корозия и ръжда.
  • 78 Неизвестният

    0 0 Отговор
    Човек, ако го държиш повече време на градушка ще има бая корозия, а не един път. Аз имам VW passat B5 и нямам гараж седяло е постянно навън, валяло го е много и никъде точица корозия и ръжда.