Last news in Fakti

1 Септември, 2020 12:47 5 171 12

На къде отива VW Golf

  • volkswagen-
  • golf-
  • хибрид-
  • gte-
  • ehybrid-
  • etsi

Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на своя бестселър

На къде отива VW Golf - 1

С изцяло електрическите модели от новата ID фамилия марката Volkswagen продължава активно своята кампания за електрификация, но едновременно с това започва внедряването на изцяло нови и иновативни хибридни задвижващи системи в своята утвърдена моделна гама. С трите нови 48V mild хибридни системи на задвижване eTSI и двете нови plug-in хибридни системи при Golf eHybrid и Golf GTE, бестселърът Golf влиза в ролята на моделната линия на Volkswagen с най-разнообразен хибриден спектър. По този начин и наред с новия изцяло електрически ID.3, който ще се предлага с три различни размера акумулаторни батерии, Volkswagen ще бъде в състояние да предложи една от най-систематично и последователно електрифицираните продуктови гами от компактни автомобили в световен мащаб.


Golf eTSI с първото 48V mild хибридно задвижване на марката

На къде отива VW Golf

Новите Golf 1.0 eTSI с мощност 81 кВт (110 к.с.) и Golf 1.5 eTSI със 110 кВт (150 к.с.) вече са на пазара, задвижвани от първата 48 V mild хибриднa система (eTSI) на марката Volkswagen. И двата двигателя впечатляват както със своята мощ, така и с ефективността си, а благодарение на допълнителната електрическа тяга динамичните им характеристики са на изключително високо ниво. До края на 2020 година към тях ще бъде добавена още една 48V mild хибридна версия със 130 к.с. Седемстепенната трансмисия с два съединителя (DSG) е неизменнна част от стандартното оборудване на всички версии на Golf eTSI, който ще се предлага в нива на оборудване Life (практично), Style (изискано) и R-Line (спортно).

Две нови plug-in хибридни системи за задвижване

На къде отива VW Golf

Предстои следващите дни на пазара да дебютират и два нови plug-in хибридни модела в лицето на Golf eHybrid и Golf GTE. Тези версии на новия Golf са оборудвани с литиево-йонни акумулаторни батерии с възможност за външно зареждане и разполагат с енергиен капацитет от 13 кВтч, който бележи увеличение с 50% в сравнение с plug-in хибридната версия на предходното седмо поколение на Golf. Двата plug-in хибридни модела могат да се задвижват самостоятелно от електродвигателя или от бензиновиоя турбоагрегат TSI с неговия висок въртящ момент, както и съвместно от двата двигателя.

Новият Volkswagen Golf eHybrid

На къде отива VW Golf

Хибридната система на задвижване на новия Golf eHybrid развива максимална системна мощност от 150 кВт (204 к.с.). Този вариант на Golf се предлага изключително в елегантното ниво на оборудване Style и особено подходящ в ролята на удобен plug-in хибриден модел, ориентиран към комфорта. Разходът на електроенергия на Golf eHybrid е едва 11,0 кВтч/100 км (според изискванията на NEDC), автономният пробег изцяло на електричество достига 80 километра, а общият автономен пробег възлиза на впечатляващите 870 километра (и двете стойности са измерени в съответствие с изискванията на NEDC).

На къде отива VW Golf

Golf GTE също се отличава със забележителна икономичност, но неговият основен фокус са високата динамика и спортното поведение на пътя. При него хибридната система осигурява максимална системна мощност от 180 кВт (245 к.с.) – на практика съвместните усилия на тяговия електродвигател и бензиновия турбомотор TSI постигат същото ниво на мощност като това на актуалния Golf GTI7. На изцяло електрическа тяга Golf GTE може да измине разстояние до 62 километра с консумация на електроенергия от 12,4 кВтч. Комбинираният автономен пробег при тази версия е 745 километра (и трите стойности на GTE са измерени в съответствие с изискванията на NEDC).

На къде отива VW Golf

Mного по-икономични от своя предшественик

Сравнението между новия Golf eHybrid и разполагащата с абсолютно същата мощност (150 кВт/204 к.с.) версия Golf GTE от вече замененото седмо поколение на Golf показва колко икономични всъщност са новите plug-in хибридни модели. Новият Golf eHybrid постига комбиниран разход на гориво от 1,2 л/100 км и както беше споменато по-горе - консумация на електроенергия от 11,0 кВт според изискванията на нормата NEDC. Това означава съответно 0,7 л/100 км по-нисък разход на гориво и 1,1 кВтч/100 км по-малка консумация на електроенергия от версията на Golf GTE от седмото поколение. Автономният пробег на електричество вече достига до 80 километра и също бележи значително подобрение в сравнение с пробега от 47 километра на предишния Golf GTE. Общият пробег на новия Golf eHybrid също е увеличен на до 870 километра в сравнение с предишните 760 км.

На къде отива VW Golf


Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Как накъде бе

    29 5 Отговор
    Накъм Перник
  • 2 в гроба

    17 9 Отговор
    Отива при Beetle.
  • 3 Морския

    23 1 Отговор
    До Перник има обаче 25-30 години да минат

    Коментиран от #12

  • 4 Дфен

    12 10 Отговор
    Отива зад рено
  • 5 1234

    17 7 Отговор
    Към гробищата за немски таралясници
  • 6 123

    18 1 Отговор
    Големият eTSI е доста сериозен двигател! Не знам какво 'прасе ще порасне', но има потенциал. До момента, след първия резервоар изхарчен бензин, среден разход от 5.6/100 по колонка. Кутията разтоварва двигателя супер, на 2500 оборота е почти съд 140 км./час Системата за спиране на цилиндри работи до 130 км./час според денивелацията, само гасенето на двигателя е малко странно програмирано! Ама, ще видим като се разработи и настъпи как ще се държи!
  • 7 киро

    9 5 Отговор
    защо няма TDI ? Какви са тези смешни голфове

    Коментиран от #8

  • 8 123

    8 1 Отговор

    До коментар #7 от "киро":

    Има Кире, ама са почти със 4000 лева по скъпи от бензините, това за 2.0 ТДИ срещу 1.5 еТСИ! Последният не им отстъпва по еластичност на двигателя, по бърз е, а и разхода е повече от приличен!
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.