През 2005 година на пазара се появява Lexus RX400h, като това е едно от първите хибридни предложения на пазaра, както и може би най-разпространеният електрифициран SUV за това време.
Сега 16 години по-късно, японската компания може да се похвали с над 2 милиона продажби на електрифицирани автомобили, като в това число влизат, както хибридите, така и изцяло електрическите модели като UX300e.
От Lexus отбелязват, че през това време са спестени около 19 милиона тона въглеродни емисии, благодарение на електрифицирането, а през 2020 година отбелязват, че хибридните и електрическите модели заемат една трета от продажбите.
Очаква се през тази година марката да покаже plug-in хибриден модел, а през следващата година да видим и още един изцяло електрически модел.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Капитал
Коментиран от #3
20:00 20.05.2021
2 Тва е ФИРМАТА.....
Коментиран от #4, #5
20:05 20.05.2021
3 сектант
До коментар #1 от "Капитал":
Не съм съгласен. Това наистина е здраво ако търсиш премиум - майтапа на страна. Може да горят малко повече, ама това са вечни мотори. Навремето ТойоДа създателя им всичко което е искал за качеството и сега важи, така си правят парите десетилетия наред повече от век. И най-важното - НЕ СЛАГАТ ЧИСТО НОВИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛНИ ТЕХНОЛОГИИ, КОИТО СЕ ЧУПЯТ НА 2РИЯ ДЕН. А ако нещо се счупи заради дефект отзовават стотици хиляди бройки. Ако искаш да не мислиш за сервиз, наистина е добър избор. Единственото нещо което би ме отказало да си взема хибрид техен (щот мисля разхода леко ризиришли не съм банкомат), е проклетата трансмисия и това, че са ограничени до 190 км в час хибридите им. Смисъл, не че карам като луд ама 190 на кола 200 и кусур коня е подигравка. Ако ще ги ограничават поне да бяха сложили едно 250. Но това не е болка за умиране, ако търсиш здрав, комфортен и премиум автомобил. Поддръжката им е адски скъпа, но за сметка на това не се чупят толкова лесно.00:03 21.05.2021
4 сектант
До коментар #2 от "Тва е ФИРМАТА.....":
това също е вярно, дори компанията им родител - Тойота не дава подобна гаранция00:05 21.05.2021
5 Plameni
До коментар #2 от "Тва е ФИРМАТА.....":
Явно не познаваш числата! Гаранцията на хибриднити елементи при Lexus е 100 000 (сто хиляди) км.Коментиран от #6, #9
06:37 21.05.2021
6 сектант
До коментар #5 от "Plameni":
това което аз знам е, че е 5 години на частите по хибрида и 10 на самата батерия07:40 21.05.2021
7 Така е
07:55 21.05.2021
8 Остава въпроса
Да броиш чист хибрид който не се зарежда в контакта за електрически е жива подигравка!
07:59 21.05.2021
9 мм84
До коментар #5 от "Plameni":
Явно ти не познаваш фирмата. Гаранцията на автомобила е 6 години, а на хибридната установка (батериите) - 10, като може да се удължи. Не е зле майче :)Коментиран от #10, #11
10:43 21.05.2021
10 Недей така бе човек
До коментар #9 от "мм84":
Ще съсипеш още една опорна точка на антиелектриците. Според тях батериите и електрическата част се развалят по-често от ДВГ. Защо ли тогава им дават по малко гаранция, отколкото на батериите и хибридното задвижване?11:00 21.05.2021
11 Plameni
До коментар #9 от "мм84":
Явно и ти не си запознат с гаранцията на Toyota и Lexus. Гаранциятя е 6г.или 200 000 км без хибридните елементи за тях 1г. или 100 000км , а батерията е именно от тях .Относно батерията имаш 10годишна ГРИЖА ,А НЕ ГАРАНЦИЯ Можеш да провериш на Tesla.bgКоментиран от #12
12:33 21.05.2021
12 Plameni
До коментар #11 от "Plameni":
Малка грешка, не на теслъта, а на Lexus14:17 21.05.2021