3 81715

Audi ще запази физическите бутони и „врътки“ в новите си модели

  • audi-
  • интериор-
  • физически бутони

Не всичко ще се командва от екрани при „четирите кръга“

Audi ще запази физическите бутони и „врътки“ в новите си модели - 1
Снимки: Audi

Тенденция, която се засилва все повече в последните години е премахването на всякакви физически бутони, лостове и „врътки“ при всички производители. При Tesla например физическите бутони могат да бъдат изброени на половината пръсти на едната ръка.

От Audi изглежда, че няма да последват тази тенденция или поне така твърди интериорният дизайнер на марката в скорошно интервю пред Drive. Там той говори за представеният скоро концепт – Grandsphere.

Audi ще запази физическите бутони и „врътки“ в новите си модели

Както при повечето прототипи, Grandsphere представя доста смели решения за дизайн, като впечатление прави колко изчистен е той. По-голямата част от функциите разчитат на различни жестове, които според дизайнера работят като скъп часовник, но могат да бъдат използвани много често, както и за да се покажете пред приятели. Все пак той засегна и темата с физическите бутони и потвърди, че те със сигурност ще останат в бъдещето.

Audi ще запази физическите бутони и „врътки“ в новите си модели

Това може да се потвърди и от интериора на някои от последните модели на Audi, като например E-Tron GT. Въпреки, че дисплеите там са два на брой, то все пак физическите бутони съществуват за разлика от A8 например, където по-голямата част са заменени от функции на дисплея.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 10 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Пич

    43 6 Отговор
    Някой да прояви разум... Докараха нещата , до там , та да трябва да отбиеш в аварийната лента , за да нагласяш менюта , подменюта , и т.н.

    Коментиран от #6, #7

  • 2 jар

    24 6 Отговор
    А за хората на които ще липсват двигателите харчещи над 1л масло на 1000км,скъсаните ангренажни вериги и дефектиращи трансмисии характерни за тази марка помислено ли е...?
  • 3 сектант

    12 9 Отговор
    грозни коли ама за сметка на това пък са ненадеждни
  • 4 porek

    16 1 Отговор
    То не е ли да се хванеш за врътката или да се подпреш на копчето за упора, докато колата подскача по нашите пътища... не е работа. Има да се натискат съседни сензорни "бутони"... както каза "1" в аварийната лента и така :)
  • 5 Знайко

    5 5 Отговор
    Чудесно, а дано махнат единият дисплей и върнат стрелковите урери. Или поне да намалят шофьорският дисплей и до него да върнат стрелковият СКОРОСТОМЕР. Защото електромобила не се нуждае от оборотомер.
  • 6 Знайко

    9 2 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    Аudi, нямат много разум. Например Аudi, премахват страничните огледала. Докато от Мерседес, казаха, че ще ги запазят и няма да преминават на камери. Защото икономията, която давали камерите, като подобряване на аеродинамиката. Отивала като електрическа енергия за работата на камери и дисплеи.

  • 7 Охо боха

    6 15 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    Стига глупости си писал . В движение нищо не трябва да настройваш на нито един автомобил. Това го казват инструкторите в първия час по кормуване. Настройваш си колата преди да си тръгнал. А ако се човъркаш в менютата по време на шофиране , трябва да ти вземат книжката и никога да не ти я връщат...

    Коментиран от #15

  • 8 0000

    9 3 Отговор
    Кел файда.на тези клозети докато си пуснем парното може да се цапнеш някъде
  • 9 kkk

    7 4 Отговор
    Чудя се, що швейцарските часовници си ги правят със стерлки а не с електронни дисплеи .... ме е лошо някое дисплейче за навигация, ама тея телевизори да ми вадят очите на нощно каране - не благодаря. Телевизията и компа в нас си ги гледам. А копчетата са си топ. Ще се ровя аз в менюта да си регулирам скоростта на чистачките или да си усиля радиото или да си наглася откъде да ми духа климатроника ... Някой път от много гъзария, става бъркотия

    Коментиран от #10, #13

  • 10 smeh

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "kkk":

    Защото дисплейчето е в пъти по-евтино, отколкото цял модул за климатроник или калибриран аналогов километраж. Но тенденцията я създават купувачите, а не производителите. И мен ме яд, но ерата на избор по снимки настъпи - дрехи, коли, жени ако щеш. А после, олеле майко.

    Коментиран от #11

  • 11 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #10 от "smeh":

    В днешно време производителите се мъчат да втълпят на купувачите тяхната тенденция. Купувачите кълват трудно, защото гадното се е гадно, и затова се налагат субсидии от нашите данъци, да може купувача да си помисли пак и да избере "правилната кола".
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 kkk

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "kkk":

    Ей миризливец, що ми ползваш ника бе? Толкова ли си про3т, че не можеш да си измислиш свой? И да те открехна- чистачки пускам лично САМО когато искам да пръсна течност и да си измия стъклото, през останалото време за работата им се грижи сензорът за дъжд и се справя перфектно. Климатик настройвам 3-4 пъти в годината според сезоните и винаги стои на "авто" и идея си нямам къде и как решава да духа. Като добавим и сензорите за светлина и за насрещен трафик дето ми пуска/спира дългите ето ти още едно копче/врътка дето не ми трябват. И подгрева на волана ми се пуска сам при някаква температура, същото може да се приложи и при подгревите на огледала и предно стъкло- и за тях не ми трябва физически бутон, а стига и настройка в менюто която се прави веднъж и забравяш. Реално ми трябват физически бутони/врътки за 2 неща: Усилване/намаляване на радиото- щото по-удобно и бързо нещо от врътката там просто НЯМА Бутони за подгрев на седалките- просто сензорите като е студено не работят добре, а да ми е топло на зад-ника е важно...
  • 14 бай Даньо

    1 0 Отговор
    Нищо учудващо. Ауди са най грозните германски коли отвътре без БМВ и Мерцедес да блестят.... Като запазват бутоните дано поне eject бутона да е надлежно обозначен.
  • 15 бай Даньо

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Охо боха":

    Ясно е малоумницте настройват дълго, включително и в движение... Точно за това и никой съвременен автомобил не ти позволява да си "човъркаш менютата" в движение . Каква ли кола кара тоя "пич" и се излага вероятно 20 годишна тя пък какви толкова менюта има за настройки!?

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.