Last news in Fakti

23 Февруари, 2022 16:25 2 673 33

Проблеми за автопилота на Tesla в Германия

  • tesla-
  • автопилот-
  • германия-
  • фабрика-
  • берлин-
  • мъск

Властите разследват технологията на Мъск

Проблеми за автопилота на Tesla в Германия - 1

Германия за пореден път се опълчи на Tesla, като започна разследване срещу усъвършенствания автопилот на компанията, който все още е в процес на разработка. Федералното управление на автомобилния транспорт в Германия е запознало проверка на системата Full Self-Driving, върху която от Tesla усилено работят през последните няколко години. Според информация на Bloomberg, властите са започнали подробно изучаване на технологията и начинът по който тя работи.

Проблеми за автопилота на Tesla в Германия

От Федералното управление на автомобилния транспорт са насочили вниманието си към функцията за самостоятелно престрояване в лентите, което колите на Мъск извършват. Властите ще проверят дали тази функция може да бъде използвана законно на територията на Европа. От германските служби дори са се обърнали към нидерландските си колеги, които отговарят за сертифицирането на колите на Tesla.

Проблеми за автопилота на Tesla в Германия

Припомняме, че Tesla все още се бори с германските власти, за да получи нужните разрешения за използване на фабриката в Берлин, която вече дори произвежда ограничен брой автомобили. През изминалите месеци бяха изявени и претенции към името на технологията (Full Self-Driving) и по-конкретно за това, че към момента тя не съответства напълно на функциите, които колите на Tesla предлагат към момента.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Българина

    12 6 Отговор
    имах си аз кравар да не излъже, ф16 ама друг път ... Германците сега им го връщат за дизелгейт в сащ, след който немската автоимдустрия беше унищожена за сметка на ел коли, където челните места вече са за азиатци и американци.,
  • 2 Кирпича

    6 2 Отговор
    Американски кравар - джинси,ботуши, Колт на хълбока , български кравар - шаячни потури , свински цървули , гега , време е да се събудиш !
  • 3 Мхм

    15 3 Отговор
    Европа става все по-т ъп континент
  • 4 Турбо дали прочете това?

    5 9 Отговор
    "Припомняме, че Tesla все още се бори с германските власти, за да получи нужните разрешения за използване на фабриката в Берлин, която вече дори произвежда ограничен брой автомобили."

    Вие може да го припомняте, но турбо продължава да задава въпроса когато Тесла ще започне да произвежда електромобили в Берлин, въпреки че постоянно му се повтаря че производството е започнато още миналата година, но чакат разрешително за продажби.

    А няма как да им издадат разрешително за продажби, защото все още си чакат екологичното разрешително, което трябваше да им бъде издадено още в началото на 2020 година и заради него спряха изсичането на дърветата при разчистване на терена за започване на строежа.

    Не е като да не познах, че това разрешително ще им бъде издадено чак след като са започнали производството. Но да си призная и аз не очаквах чак такава наглост от германците и си мислех, че вече трябваше да са им го издали отдавна, защото буквално си плюят на репутацията и цял свят им се смее вече.

    Коментиран от #5, #8

  • 5 Turbo

    10 3 Отговор

    До коментар #4 от "Турбо дали прочете това?":

    Прочетох го.Все още нямат разрешение за ползване.
    Произвели са ограничени бройки.Сигурно правят пробно производство.Строителството започва с издаване на разрешение за строеж и завършва с разрешение за ползване.Тесла все още нямат разрешение за ползване.Две години вече минаха, започна третата.Нещо пропускаш проблемите с автопилота в Германия.

    Коментиран от #9

  • 6 MIB Plameni

    2 5 Отговор
    Сега проблема им е водата. Мъск беше предупреден,а той им се изсмя
  • 7 нацистите първо

    5 6 Отговор
    да си управят чупещите немски паркетници със скипи части дето дерат хората и после да гледат другите.Ясно е че, искат да краднат технология.
  • 8 Архитект Колева

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "Турбо дали прочете това?":

    Без УВОЗ не се издава строително разрешение.Без строително разрешение не може да се строи,всичко построено по този начин е незаконно.Без разрешение за ползване (експлоатация) предприятието не може да работи,защото няма да им пуснат водоподаването и електрозахранването.Няма такова нещо,като разрешително за продажби.

    Коментиран от #10

  • 9 А какви са проблемите?

    2 6 Отговор

    До коментар #5 от "Turbo":

    Разбра ли?
  • 10 Аман от инженери и архитекти тук

    2 5 Отговор

    До коментар #8 от "Архитект Колева":

    И какво е УВОЗ?

    Коментиран от #14

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Hoho Boho

    4 0 Отговор
    След колко време си мислите, че Тесла и въобще технологиите ще решат проблемите с автопилота?
    А после?
    :))

    Коментиран от #13

  • 13 Чети между редовете

    3 8 Отговор

    До коментар #12 от "Hoho Boho":

    Проблемът не е въобще дали автопилота работи. Проблемът бил дали е законен за ползване.

    Тоест наредено им е да намерят вратичка в закона за да могат да го забранят и ако няма такава да създадат, за да не се ползва, докато и немските фирми не достигнат до това ниво автопилот и чак тогава да го разрешат.

    Виж как му намериха цаката с фабриката. Обаче Господ бави, но не забравя. Тези селски тарикатлъци ще им бъдат върнати с лихвите. Просто не са попаднали на човека, който ще се откаже.
  • 14 Архитект Колева

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Аман от инженери и архитекти тук":

    ОВОС, сгрешила съм при писане.

    Коментиран от #15

  • 15 Учител по граматика

    1 4 Отговор

    До коментар #14 от "Архитект Колева":

    Това е все едно учител по граматика да сбърка и да напише УФСЪ , вместо овца. Напълно ти вярвам, че си архитект.

    Според германските закони, докато си чакаш ОВОС, могат да ти издадат временно разрешително, но подписваш декларация и внасяш депозит, който е достатъчен за събаряне на постройката и възстановяване на терена в първоначалния вид, ако в крайна сметка ОВОС ти бъде отказан.

    Все още има теоретична възможност, да накарат Тесла да събори завода и да засади на негово място горите, които изсече, въпреки че заводът вече произвежда автомобили. Тесла е поела този риск.

    Да видим Германия дали са толкова отчаяни, че да прибегнат ти до тази възможност. Тогава наистина ще си плюят на авторитета и ще излязат най-големите страхливци и лицемери.

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Архитект Колева

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Учител по граматика":

    Може да ми звъннеш,телефона ми го има в интернет.Коректора ме е подвел.
  • 17 Архитект Колева

    5 0 Отговор

    До коментар #15 от "Учител по граматика":

    Временно разрешително не съществува.Без ОВОС и разрешение за строеж не може да се строи.Работила съм на обекти в Германия,не си измисляй сам законите.Приятен ден.

    Коментиран от #18, #19, #22

  • 18 Шоп0

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Архитект Колева":

    Я па знам какво е ОВЕС и ОФСьТЕ много го обичат
  • 19 Преди коректорът, а сега знанията

    0 6 Отговор

    До коментар #17 от "Архитект Колева":

    Те подвеждат. Ще обясниш ли защо тогава Тесла все още няма екологично разрешително след като вече заводът очевидно работи? Защо чака това разрешително още от началото на 2020 година преди да започне да разчистват терена и още не са го получили?

    Защо въобще строят с временни разрешителни?

    Как така производството не може да започне заради природозащитниците и спор за вода, след като тези неща трябва да са записани в ОВОС?

    И между другото, диктувам на телефона и дори когато се опитам да напиша увоз и го издиктувам по този начин, всеки път бива изписвано ОВОС както го виждаш с големи букви. Няма как редакторът ти да поправи ОВОС на УВОЗ, защото такава дума не съществува в българския език.

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Архитект Колева

    7 0 Отговор

    До коментар #19 от "Преди коректорът, а сега знанията":

    УАСГ ли си завършил?Защото,ако не си,то няма смисъл да споря с теб.Провери за случая с автомагистрала "Хемус" и как 2 млд лева вложени от държавата ще се изпарят,заради незаконното строителство.Това може да се случи само в държава като България.В Германия без строително разрешение не може да сложиш дори кучешка къщичка.

    Коментиран от #24

  • 21 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "Преди коректорът, а сега знанията":

    Докато Тесла не отстрани всички пропуски по строежа на завода в Берлин, разрешение за експлоатация няма да получи.Същото се случва и на Русия със газопровода СП 2.И двата обекта няма да заработят скоро.
  • 22 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Архитект Колева":

    Този е форумен специалист по всичко.Сам си измисля законите и правилата в строителството за да му вървят опорките.

    Коментиран от #23, #25

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Един-единствен въпрос

    0 4 Отговор

    До коментар #20 от "Архитект Колева":

    Тесла има ли екологично разрешително?

    Няма как да ми отговориш положително на този въпрос, защото преди половин година Илон Мъск публично разкритикува бюрокрацията в Германия и им каза, че заводът е почти построен, а той вече 16 месеца чака екологичното си разрешително. Ако все пак твърдиш, че на Тесла вече е издадено такова разрешително, Ще ми кажеш ли кога е станало, та не съм разбрал?

    В момента в който го получат Това ще е световна новина и всички медии ще гръмнат.

    В Германия си има вратичка в закона в която може да започне строежа преди да ти излезе екологичното разрешително и Тесла се възползва от нея, без да нарушава никакви закони. Ако наистина познаваше законите включително тези на Германия, ти трябваше да ги обясняваш тези неща на нас, а не ние на тебе.

    Включително да ти правим забележка как се изписва ОВОС.

    Към момента завода официално не се отваря, заради спор с еколозите дали водата в региона ще е достатъчно, а не заради проблеми от строителен или производствен характер . Завода вече е напълно функциониращ и произвежда автомобили.

    Тоест са изпълнени абсолютно всички строителни норми и няма забележки към тях, иначе никой нямаше да допусне започване на производство.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Гост

    4 0 Отговор
    Аз разбрах какво ти казва архитекта и е напълно права.Без разрешение няма строеж.Закона не важи единствено за мургавите.Ти изприказва много приказки без да казваш нищо съществено.Само се правиш да изглеждаш умен.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Фактите какви са

    0 4 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Тесла има ли екологично разрешително или няма?

    Цитирам от Уикипедия определения за психопат:

    "Понеже те са неспособни на срам или страх, езикът на тялото при тях или тонът на гласа им, и други подобни знаци, никога не ги издават, както обикновено се случва с другите лъжещи. Всъщност те абсолютно не се страхуват от това да бъдат хванати в лъжа. Когато те са поставени в ситуация да отговарят на реални въпроси и да се сблъскат с реалните факти, те, без дори да направят пауза, ще преработят своята история така че да пасва на фактите и да изглежда консистентна."


    Как сега ще отговориш на факта че Тесла няма екологично разрешително, това е неоспорим факт!

    Tesla си чака това разрешително още от времето когато разчистваше дърветата февруари месец 2020 година и все още не го е получила. Абсолютно целият завод беше построен само с временни разрешителни за строеж, които по всяко време могат да бъдат отменени и да ги накарат да съборят цели сгради или дори целия завод, ако не отговарят на изискванията на екологичното разрешително, когато им го издадат.

    Сега културно и учтиво чакам да ми дадеш доказателства, че Тесла има екологично разрешително(ОВОС).

    Докажи, че не отговаряш на описанието в Уикипедия и аз греша както за тебе, така и за липсата на екологично разрешително!

    Коментиран от #29, #30, #32

  • 29 Архитект Колева

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "Фактите какви са":

    Разбрах от къде черпиш знания.Гост правилно те е преценил.Форумен умник цитиращ Уикипедия.
  • 30 Архитект Колева

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "Фактите какви са":

    Доказателството е пред очите ти,но ти не го виждаш.Има ли построен завод на Тесла в Берлин?Без строително разрешение това няма как да се случи.А без ОВОС строително разрешение не се издава.Какво оспорваха природозащитниците в съда,ако не е имало ОВОС?
    Това е закона и никакви временни разрешителни няма.Сега чакат разрешение за експлоатация.

    Коментиран от #31

  • 31 Изкара аргумент

    0 4 Отговор

    До коментар #30 от "Архитект Колева":

    А как ще коментираш факта,че от края на 2019 до днес няма новина за завода в Берлин в която да не се споменава, че екологичното разрешително на Тесла все още не е издадено. Сега остава да се разбереш със себе си, дали екологично разрешително се издава преди започване на строежа и защо все още го чакат, за да почнат производство?

    След като чакат ОВОС, значи го НЯМАТ ВСЕ ОЩЕ. Еколозите не го оспорват, а просто все още не им го издават. Тесла оспорва забавянето му.


    Дефинирай понятието временно разрешитено за строеж? В България има ли такова понятие? Могат ли да те накарат да бутнеш нещо,за което преди това да са ти дали разрешително? А карат ли те при започване на строеж, да внесеш предварително депозита за сумата за неовото разрушаване,за да ти издадат временното разрешително,като при тесла? Спират ли ти строежа, ако забавиш някоя вноска за събарянето,както Тесла в началото на 2021г.?
  • 32 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "Фактите какви са":

    Ти не се ли разпозна в описанието от Уикипедия?Все едно е писано за теб.
  • 33 Този път позна ли се

    1 4 Отговор
    Троловете се държат, в най-общия смисъл на думата, като хулигани или зле възпитани Интернет потребители. Някои тролове демонстрират такова поведение с цел собствено развлечение, получавайки удоволствие от действията си.


    Често троловете имат за цел отклоняване на вниманието от основната тема и превръщането на конструктивното обсъждане в безкрайни спорове, в размяна на нападки, в дрязга. Един от основните използвани методи на троловете е нападателният стил – агресивното подмятане на клевети, компромати, слухове, задаване на въпроси не по темата, а по адрес на другите автори и публикувани мнения, и т.н.