Last news in Fakti

8 Април, 2024 13:30 2 020 4

Toyota ще си партнира с Huawei

  • toyota-
  • huawei-
  • технологии

Двете компании ще работят над технологии за шофиране

Toyota ще си партнира с Huawei - 1

Вътрешни източници от Toyota разкриват, че автомобилният гигант предприема важна инициатива, като включва в глобалния си автопарк система, разработена съвместно с Huawei и Momenta. Това сътрудничество е сигнал за подновен акцент върху усъвършенстването на мерките за безопасност и подобряването на възможностите за автоматизация.

Отклонявайки се от конвенционалните готови решения, Toyota възприема проактивен подход, като контролира интегрирането на системата. Експертният опит на Huawei се състои в осигуряването на хардуерната основа, докато Momenta допринася с най-съвременни софтуерни компоненти. Тази съвместна стратегия дава възможност на Toyota да запази контрола върху потребителското изживяване, като гарантира безпроблемна съвместимост с разнообразната си гама от автомобили.

Макар че конкретни подробности за функциите не се разкриват, специалисти от бранша очакват, че това партньорство ще доведе до значителен напредък в технологиите за подпомагане на водача и ще подтикне гамата на Toyota към по-високи нива на автономност. Официалното обявяване се очаква на предстоящото автомобилно изложение в Пекин - дългоочаквано събитие, което се завръща след четиригодишно прекъсване поради пандемията.

Сътрудничеството на Toyota с Huawei се простира назад до предишни начинания, фокусирани върху технологиите за интелигентен кокпит и свързаните автомобилни системи. Освен това стратегическата инвестиция на Toyota във финансирането от серия С на Momenta подчертава ангажимента на компанията да задълбочи участието си в сектора на автономното шофиране.

За Toyota разширяването на присъствието ѝ на китайския пазар е от стратегическо значение. Въпреки че предлага модели като bZ3 и bZ4X EV в този регион, тези автомобили все още не са получили широко признание. Възприемането на усъвършенствани интелигентни системи за шофиране дава възможност на Toyota да промени имиджа си на технологично опитен автомобилен производител, което е решаваща стъпка за повишаване на конкурентоспособността на бързо развиващия се пазар на електрически превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 най добрите в екип

    7 1 Отговор
    ако е истина браво
  • 2 Шаро

    3 4 Отговор
    язък, съсипаха и тая марка коли. надявам се за порше и ферари да не си развалят славата с тези електрокари
  • 3 Джон

    0 9 Отговор
    Мислих да купувам Корола, но приключвам с тази марка.
  • 4 Авто фен

    0 2 Отговор
    Най-авторитетната марка коли да си партнира с пошла китайска марка не е добра реклама за Тойота. Точно от тива ли решиха да пестят пари? При положение, че имс Панасоник, Сони, Самсунг да си партнирсш с евтини китайски прекопировачи с държавни фсбрики си е доста смешно.