22 023 90

Съветник на Тръмп: Кацането на Луната е най-голямата измама!

Човешки крак не е стъпвал на Луната, твърди американски учен

Снимка: Shutterstock
Снимка: Shutterstock
Денис Джамбазов

Новоназначеният съветник на американския президент Доналд Тръмп в областта на науката и технологиите Дейвид Джелърнтър заяви, че кацането на Луната е най-голямата измама в човешката история.

В интервю за Science Today професорът по компютърни науки в Йейлския университет заяви, че до този момент човешки крак не е стъпвал на Луната и описа мисията на Аполо 11 като измамна.

Американският учен разкритикува космическата програма на президента Барак Обама и амбициите за достигане до Марс до 2030 година. „Как можем да полетим до Марс, като дори не сме стъпвали на Луната?“, заяви Джелърнтър.

„Кацането на Луната от екипажа на Аполо 11 е най-голямата измама в човешката история, дори по-лоша от глупостите за глобалното затопляне“, каза още новият съветник на Доналд Тръмп.

Това не е първият път, в който той отрича едно от най-големите постижения на човека. Според него кацане на Луната не е възможно заради високите нива на радиация.

Дейвид Джелърнтър подчерта, че е невъзможно да се лети извън земното магнитно поле заради високите нива на радиация, които обричат космическите пътешествия далеч от нашата планета на провал.

Въпреки своите полемични твърдения, професорът по компютърни науки е световно известен учен с редица престижни награди.

САЩ


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • кроко
    Отговор
    1 08:50  14.08.17
    Този откри топлата вода !
  • Говньо
    Отговор
    2 08:51  14.08.17
    Как не ви е срам, да полагате под съмнение ТРИУМФА НА ДЕМОКРАЦИЯТА!!!???? Великият Вернер Фон Браун не може да лъже
  • стуянчулайномета
    Отговор
    3 08:59  14.08.17
    тянка, кефи ли та статията? ;)
  • гост
    Отговор
    4 09:00  14.08.17
    Уредите, доказателствата и документите от най-великата постъпка на човека липсват. 50г по-късно учените нямат техника, която да изведе хора извън земната орбита, камо ли да ги закара до луната, да кацне, после да излети и да се прибере успешно няколко пъти подред. Добавете нивото на техника и развитие тогава и сега и картинката става ясна. Колкото самолети свалиха небостъргачите им, толкова и са кацнали на луната.

    Коментиран от #25, #37


  • Шерпа
    Отговор
    5 09:02  14.08.17
    Американците крият вече век технологиите и Патентите на Никола Тесла, които ще обърнат всичко с краката нагоре, та тази дреболия ли няма да пробутат!!!
  • no name no face no number
    Отговор
    6 09:15  14.08.17
    Е хайде добро утро. Едното е продукт на Холивуд, другото на ХАРП. Но вероятността стратосферата и йоносферата вече да са действително увредени от постоянното манипулиране е голям. Като спрат да шарят небето ежеседмично ще се разбере действителното състояние на климата.
  • Гост
    Отговор
    7 09:16  14.08.17
    Като не са кацнали на луната, защо техния най голям враг тогава (по време на студената война) мълчат като бит г.з за това постижение? Радио ефира не е бил кодиран тогава ,и ушанките много внимателно са слушали какво се случва. Само си помислете и един процент да са се осъмнили как щяха и до днес да тръбят че не са успели. А те мълчат, защо ли?

    Коментиран от #10, #18

  • Шерпа
    Отговор
    8 09:23  14.08.17
    Ооо адаш ти четеш и космически новини!?!
  • Коко
    Отговор
    9 09:27  14.08.17
    И какво му е крива космическата програма на президента Барак Обама? Той е планирал да кацне и на Марс по същия начин както кацна и на Луната...
  • 10 09:30  14.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 11 09:35  14.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Пеньо
    Отговор
    12 09:35  14.08.17
    Поредното гениално назначение на Дони!
  • Бай Благой
    Отговор
    13 09:48  14.08.17
    Този съветник е най-големия смешко и палячо. Стъпване на луната е имало от няколко мисии. Аполо 11, Аполо 12, Аполо 14, 15, 16 и 17 - по спомен цитирам. През 60-те години когато са се осъществили мисиите на практика всички полети в орбита на земята, всички изтрелвания на ракети са се наблюдавали и регистрирали не само от NASA,СССР, Франция. NASA може и да излъже, но не и другите наблюдаващи ...СССР, Франция и т.н. Не забравяйте, че по тази програма са работили хиляди хора...хиляди инженери...какво за толкова години никой не се е разприказвал ли? Айде стига конспиративни истории. Мине се не мине и някой пуска по някоя такава простотия по новините и по сайтовете за да се замажат очите на хората.

    Коментиран от #19, #85

  • 14 09:48  14.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    15 09:49  14.08.17

    До коментар #10 от "Kcaniba":

    Добре се ама защо мълчат ушанките а не се подиграват на американците? А само тука псевдо Гугъл учени оспорват.
  • Kcaniba
    Отговор
    16 10:00  14.08.17
    Защото не им влиза в работата да оспорват. Това си е проблем на НАСА. Те и Ейрия 51 не оспорват, и контактите на американските учени с извънземните. РОСКОСМОС е сериозна космическа, държавна организация, пратила първи човек в космоса, правила първа обиколка на човек в околоземна орбита и т. н. Те боравят с дела, документи и факти.
  • Ррр
    Отговор
    17 10:07  14.08.17
    Смотани сироси вече дори не вярват на господарите си пъхнетеси го в кратера на собствените си Луни
  • Тъпото
    Отговор
    18 10:12  14.08.17

    До коментар #7 от "Гост":

    Много си найвен. Те може да си говорят и правят театър и от някой бардяк в камбоджа и да казват ,че са на луната. Ето на пример аз сега ти пиша от марс ,а? А засечи ми дедовия

    Коментиран от #86, #87

  • Ulavia
    Отговор
    19 10:18  14.08.17

    До коментар #13 от "Бай Благой":

    Ти ги преброи колко хора са работили по програмата ли?
  • Говньо
    Отговор
    20 10:18  14.08.17
    Тоя "учен" бръщолеви пълни глупости! Щом има такива нива на радиация6 как живуркат в МКС смешнико! Дано час по скоро се върне Обама!

    Коментиран от #33, #76

  • Т.о.ш.и.б.и.я.н
    Отговор
    21 10:24  14.08.17
    Как ше не са ходили е?вожда Ким до слънцето е летял и по новините го казаха
  • Диди
    Отговор
    22 10:25  14.08.17
    Американците са ходили и по пъстените на Сатурн, я да не се подигравате прости ушанки яд ви е знам аз
  • Kcaniba
    Отговор
    23 10:28  14.08.17
    На 21 юли с думите "Една малка крачка за човека - един голям скок за човечеството..." Нийл Армстронг оставя първите човешки следи по повърхността на Луната

    Коментиран от #29

  • Ганьо
    Отговор
    24 10:30  14.08.17
    Язе ше си бегам на село,че скоро не съм стъпвал там.Да ида,да се наквася.Некой да ме метне....?!
  • Той
    Отговор
    25 10:34  14.08.17

    До коментар #4 от "гост":

    Точно така! Какво ли не измислят "големите умове", за да обединят един народ...например да жертват хиляди и да обвинят друг.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    26 10:38  14.08.17
    Не знам дали са стъпвали тези на Луната, може и да не са, няма да се учудя,не за първи път лъжат и манипулират света. Това за пътуването и заселването на Марс вече е мега-фантастика, и такава ша си остане можи би още дълго време ако не стане някъв невиждан скок в развитието на технологиите.
  • Барчо
    Отговор
    27 10:44  14.08.17
    Що се съмнявате бе, хора? Ми преди година севернокорейски астронавти кацнаха на слънцето и това се съобщи по телевизията официално в СК. Само че като допълнение казаха, че е станало през нощта, защото през деня било много топло слънцето. Точно по същия начин са го направили и американците. Гледах снимането на събитието в едно мноого тайно студио. Много се радвах как американския байрак се вееше под напора на някакъв вентилатор. За незнаещите, там на луната няма атмосфера, за да има какъвто и да е полъх. Така че е вярно. Това е голяма измама, но както винаги американеца е като хванат на калъп мъж с любовницата от жена си. И тогава не признава.
  • Форко
    Отговор
    28 10:47  14.08.17
    Стъпва ли са на кукуво лято даже са си правили и пикник KFS печено на радиация са си готвили
  • Барчо
    Отговор
    29 10:49  14.08.17

    До коментар #23 от "Kcaniba":

    В ПЕТО СТУДИО НА ХОЛИВУД, ДА!
  • ХАСАН
    Отговор
    30 10:50  14.08.17
    Абе всичко е пропаганда...Холивуд с филмите яко ги хипнотизира...що филми се направиха за Рамбо и Виетнам,за да убедят гражданите че са-победили Виетнам ..а-се оказа обратното...
  • пешо
    Отговор
    31 11:02  14.08.17
    Той и Кюриосити не е на Марс в момента....

    Коментиран от #55

  • VWandMercedes
    Отговор
    32 11:15  14.08.17
    Глейте ся дураци и стюпеди докато се карате кой стъпнал на луната великия вожд от династията Ким стъпи на слънцето. НО за негово съжаление видя там забито на пилон македонското знаме.Надписот под него е Тук беше великиот Македон.
  • 33 11:30  14.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • PST
    Отговор
    34 12:10  14.08.17
    Кацането от Аполо 11 е снимано от Холивуд - а на Аполо 12..14...15...16...17.. е снимано от МосФилм !
  • разбира се
    Отговор
    35 12:22  14.08.17
    Ама аз никога не съм се съмнявал, че поклонници на Путлер има и в щатите, но просто се пренебрежимо малко. Тоя идиот е един от тях, те сега всичките путинопоклонници са хиперактивни.
  • Гиго
    Отговор
    36 12:23  14.08.17
    Самите руснаци не го отричат,а някакъв шужлив -пиян руснак пише глупости. Кацнали са100% и не виждам калво толкова чудно има??? Те руснетата като не могат една кола да направят си мислят,че САЩ са тъпанари като тях!!!

    Коментиран от #73

  • гост
    Отговор
    37 12:27  14.08.17

    До коментар #4 от "гост":

    Да, в конспиративните теории има едно правило: когато нещо е доказано като неистинско, а цялата история го подкрепя, тогава и цялата история смърди и може да се допусне неистинност на самата история. За небостъргачите има хиляди инженери, които се обявяват против официалните доклади, извършени от удобни хора. Първото и единственно падане на сгради след удар от самолет го няма никъде в учебниците по строителство и няма и да влезе. Има толкова много несъответствия, че няма как цялата история да е вярна, както твърди правителството. Същото е и с мисиите на аполо. Има например план за лунния ровър, чийто спецификации не съответстват на температурите на луната, или реално са направили нещо, което не е предназначено да работи там. Кой прави луноход с амумулатори и двигател неподходящи за предназначението му? Има толкова много факти против това, че няма как да им се повярва.

    Коментиран от #40

  • НикиД
    Отговор
    38 13:01  14.08.17
    много коментари, много нещо, предимно глупости. разбира се , че са стъпвали, при това няколко екипажа от мисиите на Аполо. онова, което повечето не знаят е, че има и физически доказателства, които могат да се открият от земята. американците са оставили призматични устройства, които могат да бъдат достигнати с лазерен лъч от земята, който да се отрази в тях, сигурно са се опасявали от такива идиотщини. но най-сигурното доказателство е, че онези с ватенките не са посмели да отрекат или оспорят това постижение на американците.
  • Лупи
    Отговор
    39 13:10  14.08.17
    Държава основана от конекрадци, робовладелци, златотърсачи, избягали разбойници, каторжници и роби логично има лъжливо-крадлив манталитет и вероятността "стъпването" на Луната да е холивудска продукция е доста голяма. Така или иначе това е бял кахър по-лошото е, че тия мошенници продължават и до ден днешен да тарашат природните залежи и парите на много страни по Света. Събарят правителства, осъждат на глад, мизерия и нищета милиони хора по цял свят ежегодно за да може бензина им да е по левче литъра и да им се върти икономиката.
  • PST
    Отговор
    40 13:11  14.08.17

    До коментар #37 от "гост":

    Не пиши ГЛУПУСТИ . че е срамота ! Познавам хора .който са били в Ню Йорг ! Терористите са избирали самолети с най- гол. резервоари. При удара горивото се е разляло и запалило . Високата темрер. изкривява металната конструкция и затова падат небостъргачите !

    Коментиран от #41, #47

  • Лупи
    Отговор
    41 13:19  14.08.17

    До коментар #40 от "PST":

    Точно така е било ш'знайш! И един мърмот е завивал шоколад на 5-то авеню под звуците на музикална кутия от о-в Тасос навивана от маймунка с преспапие по същото време докато са се възпламенявали резервоарите на всеки етаж от горе та чак до мазето.
  • до гост
    Отговор
    42 13:20  14.08.17
    Публикувано във факти.бг: Като не са кацнали на луната, защо техния най голям враг тогава (по време на студената война) мълчат като бит г.з за това постижение? Радио ефира не е бил кодиран тогава ,и ушанките много внимателно са слушали какво се случва. Само си помислете и един процент да са се осъмнили как щяха и до днес да тръбят че не са успели. А те мълчат, защо ли? Ех юристче,що толкова елементарно разсъждаваш бе човек?!? Американските и съветските военни разработки и производствени мощи са под контрола на едни и същи „хора“.И при руснаците е било пълно с провали преди да изпратят кучето в орбита,ама тяхните „врагове“ от САЩ не са пискали.В атомното градче в САЩ преди края на ВСВ където ударно са завършвали разработката на бомбата,са били събрани учени от цял свят-дори съветските са били повече от американските.А пред света -врагове!!!Чети бе дете,чети недей да трещиш глупости.Конкретно за стъпването на луната няма неуспорими доказателства,но противостоящи улики доста.Сега и някакъв „хахо“ ,съветник на Тръмп се изказва неподготвен.....!?!?

    Коментиран от #45

  • Стамат
    Отговор
    43 13:22  14.08.17
    В един от записите последния не е затворил вратата .Та благодарение на него се оказа че на луната духа вятър.Хамериканското знаме по далеч от Холивуд не е стигало
  • javorrrrr
    Отговор
    44 13:38  14.08.17
    Абе македонците не кацнаха ли на луната :))
  • PST
    Отговор
    45 13:52  14.08.17

    До коментар #42 от "до гост":

    Дават го директно по ТВ . а в БГ се е слушало радио Белград което е коментирало директно ! По същото време лети до Луната Руска ракета с Луноход. но се развива на повърхността !

    Коментиран от #49

  • до PTS
    Отговор
    46 14:14  14.08.17
    Публикувано във факти.бг: Дават го директно по ТВ . а в БГ се е слушало радио Белград което е коментирало директно ! По същото време лети до Луната Руска ракета с Луноход. но се развива на повърхността ! Гледал съм ги по discovery и по history поне 10-пъти записи „автентични“ на изстрелване,разговори по радиовръзката им и всичко с което трябва да ни убедят,и нищо от това не е неоспоримо доказателство.Всичко е можело да се разиграе в Невада и киностудио.Нали именно това непрекъснато ни обясняват неверниците.И точно това властите не могат да оборят окончателно.А колкото до преки предавания -в цял свят почти се е предавало-това що за доказателство може да бъде? Квото предават от НАСА, това чуват в Белград.
  • гост
    Отговор
    47 14:15  14.08.17

    До коментар #40 от "PST":

    Да, и сигурно твоя приятел им е модифицирал двигателите с нечувани технологии, за да летят с много по-висока скорст от възможната. Сигурно и твоят приятел ги е научил да летят по-добре от асовете в комерсиалните полети, които не могат да повторят траекториите и точността на тези самолети. Може би, когато е бил в НЙо, същият този приятел е зарязал с ножовка стоманените основи на сградите, за да паднат в свободен полет? Питай го дали се е срещал и с хилядите инженери по авионика и строителство, които от години искат обяснение защо не се разследват стотиците доказателства за умишлено сваляне на сградите чрез взривове. А сграда 7 да падне сама след като собственика казва да я свалят и нея. Хм, страшен приятел имаш.
  • стуянчулайномета
    Отговор
    48 14:19  14.08.17
    тянка, получаваш ли факсове от луната? :)))
  • гост
    Отговор
    49 14:20  14.08.17

    До коментар #45 от "PST":

    Колкото националната лотария я дават на живо, толкова и това е било на живо и то преди 50г, без интернет за всеки, без многобройните спътници, а с информация разпространявана от малцина.
  • до PST
    Отговор
    50 14:21  14.08.17
    Публикувано във факти.бг: Публикувано във факти.бг: Дават го директно по ТВ . а в БГ се е слушало радио Белград което е коментирало директно ! По същото време лети до Луната Руска ракета с Луноход. но се развива на повърхността ! Гледал съм ги по discovery и по history поне 10-пъти записи „автентични“ на изстрелване,разговори по радиовръзката им и всичко с което трябва да ни убедят,и нищо от това не е неоспоримо доказателство.Всичко е можело да се разиграе в Невада и киностудио.Нали именно това непрекъснато ни обясняват неверниците.И точно това властите не могат да оборят окончателно.А колкото до преки предавания -в цял свят почти се е предавало-това що за доказателство може да бъде? Квото предават от НАСА, това чуват в Белград.
  • Mercedes-Benz
    Отговор
    51 14:58  14.08.17
    Най-голямата измама е, но след "Холоко$та"!
  • до Mercedes-Benz
    Отговор
    52 15:01  14.08.17
    АБСОЛЮТНО.Това е най-гнусната измама
  • jullliann72
    Отговор
    53 15:20  14.08.17
    Онези с ватенките и ушанките,напомням го за американо-юдейските фенове:СА ОСВОБОДИДЕЛИТЕ на България от 500г османско иго.Без тяхната намеса нямаше да я има тая жалка държавица в която живеем днес.Те си имат недостатъци,ние също.А Америка и оная сбирщина там са ИДЕАЛЪТ.Малко изън темата.Благодаря за вниманието.

    Коментиран от #54

  • PST
    Отговор
    54 15:25  14.08.17

    До коментар #53 от "jullliann72":

    Извън темата си.защото мозъкът ти и промит ! А САЩ са велики и защото имат близо 500 000 българи с 2-но гражданство .работещи и живеещи в САЩ
  • Гост
    Отговор
    55 15:50  14.08.17

    До коментар #31 от "пешо":

    Те не знаят за какво говориш и затова имаш малко минуси
  • копеле
    Отговор
    56 16:04  14.08.17
    Хамериканците да ми кацнат на чепа, най лъжливяата и гнусна нация
  • 656
    Отговор
    57 16:25  14.08.17
    Хахахахахахахахахахаха кацнали на луната, голям смях, има ли слабоумни дето вярват още бе. Тези дето си мислят че е истина са като щрауси със заровена в земята глава...
  • Божо
    Отговор
    58 16:27  14.08.17
    Това е "информация" от World News Daily Report - американски сатиричен сайт, нещо като НЕ!Новините и Бъзикилийкс :D
  • истината боли
    Отговор
    59 16:51  14.08.17
    кой не го знае това

    Коментиран от #60

  • Хлл
    Отговор
    60 17:27  14.08.17

    До коментар #59 от "истината боли":

    За разлика от тези които са се налапали с омраза към САЩ,както кенеф с фекалии,трябва да знаят, че в най-великата държава на нашето време САЩ всяка теза си има антитеза и то от учени които не знаят какво е да се изкажеш против официална версия примерно в СССР,отиваш диретно в сибир.

    Коментиран от #62, #69, #70

  • Хллшш
    Отговор
    61 17:35  14.08.17
    За разлика от тези, които са се натъпкали с омраза към САЩ,както кенеф с фекалии, то в най-великата държава на нашето време САЩ ако не знаят ,всеки може да има антитеза на всяка теза за разлика от едни други държави.
  • МАЙ ГАЛИБА ЗА СЕФТЕ В МОСКВЕ?
    Отговор
    62 18:32  14.08.17

    До коментар #60 от "Хлл":

    В много близко време ще обевят, че са кацали вечер и на слънцето. Само те мотат онова на което и те самите невярват, ама са длъжни да го правят заради хората в САЩ. Иначе за къв г.ездей стават? Само за локуми да разтягат? То бяха лъжи, войни, колонии, грабижи и днес останаха Китай и Русия да ама удариха на камък. И сега мирише на вътрешна гражданска война. А честито, добре дошли в нашият клуб, живот на ЗАЕМИ. НО КОЙ ЩЕ ИМ ДАДЕ ЩОМ ТЕ НИКОГА НИЩО НЕ ВРЪЩАТ?
  • 63 18:39  14.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Фидел
    Отговор
    64 18:44  14.08.17
    Не мога да разбера разбрал ли си темата? Всички коментари са като скокове на мармозетки, като враждуване на Монтеки и Капулети, като съревнование между СССР и САЩ. Допитайте се до учени-физици. Обадете се на Иво Лозев.
  • Американ дриим!
    Отговор
    65 18:46  14.08.17
    Сами ще се изядът. Сега да ги видя ко ша ядът. Като пламнат Ню Йорк, ЛА, Чикаго, Детройт, Орландо, Маями, Ню Орлеан, Бърлингтон сите бели срещу насеващите африкан от Чернухово. О Боже опази! Шарлотвил - Верджиния е само предястие. После и в Европа ще хапнем от компота. Та нали НПО АМЕРИКА ЗА ЕВРОПА - СОРОС, СИРИЙЦИТЕ НА НАС ЗА ПОДКВАСКА НИ ДАРИ.
  • тони
    Отговор
    66 18:49  14.08.17
    Евала, професор по литература и визуални изкуства говори за земно магнитно поле и радиация.
  • Георги Колев
    Отговор
    67 18:52  14.08.17
    Опаааа ново 5...
  • КАРЛИ
    Отговор
    68 19:04  14.08.17
    ДО БАЙ БЛАГОЙ , ХОЙ И ОСТАНАЛИТЕ- НАЙ-ГОЛЯМА ИЗМАМА НА МИНАЛИЯТ ВЕК Е КАЦАНЕТО НА ЛУНАТА, КАКТО И СЪБАРЯНЕТО НА КУЛИТЕ В САЩ. ЗА ДА СТАНЕШ ПРОФЕСОР В АМЕРИКАНСКИ У-Т СЕ ИСКА ДУПЕ, А НЕ КАТО НАШИТЕ ПРОФЕСОРИ С НАТЪКМЕНИ, СЪМНИТЕЛНИ КОМИСИИ , КОЕТО ОТДАВНА СЕ ЗНАЕ. ИМА МНОГО ПУБЛИКАЦИИ ЗА ЛУННАТА АМЕРИКАНСКА ИЗМАМА. АКО МОЖЕШЕ ДА СЕ КАЦА НА ЛУНАТА - РУСНАЦИТЕ ОТ ДАВНА ДА СА ГО НАПРАВИЛИ. ЗАЩО РУСНАЦИТЕ МЪЛЧАТ- ИМА ОБЯСНЕНИЕ ЗА ТОВА В ЕДИН ОТ СЛУЧАИТЕ ЛУННАТА КАПСУЛА ПОПАДА НА РУСКИ РИБАРСКИ ТРАУЛЕР В АТ. ОКЕАН. ИМА И СНИМКА КАК Я ВАДЯТ- ПОЦИНКОВАНА КАПСУЛА КАТО КОНСЕРВНА КУТИЯ. И ЗА ТОВА ПЛАЩАТ МИЛИАРДИ НА РУСНАЦИТЕ ДА МЪЛЧАТ. ОСВЕН ТОВА ПРАВИ ЛИ ВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ, ЧЕ РУСКИ КОСМОНАВТИ ЛЕТЕЛИ ПО НЯКОЛКО ДЕНОНОЩИЯ ПРИ ВАДЕНЕТО ИМ ОТ КАПСУЛАТА НЕ МОГАТ ДА ВЪРВЯТ И ГИ ПОДПИРАТ. ТОВА Е ПОРАДИ ФАКТА , ЧЕ ИМ ЛИПСВА ЗЕМНОТО МАГНИТНО ПОЛЕ. А КАКВО ОСТАВА ЗА ХАМЕРИКАНЦИТЕ, КОИТО ИЗЛИЗАТ ОТ КОНСЕРВНИТЕ КУТИИ С ХОЛИВУДСКА УСМИВКА, БОДРИ, ОБРЪСНАТИ, КАТО ЧЕЛИ СА БИЛИ НА САУНА ПРЕДИ ДВА ЧАСА. ИМА И НЕЩО ДРУГО, КОЕТО НЯМА КАК ДА СЕ ПИШЕ В ПОПУЛЯРНИТЕ ПРЕСИ. ЗАЩО НАСА НЕ ПУБЛИКУВА СНИМКИТЕ НА ОБРАТНАТА СТРАНА НА ЛУНАТА - КЪДЕТО СЕ ВИЖДАТ МНОГОБРОЙНИТЕ СЪОРЪЖЕНИЯ И СПОРЕД СПЕЦИАЛИСТИ ТЯ ОТ ДАВНА Е НАСЕЛЕНА, АМА НЕ ОТ НАС ЗЕМЛЯНИТЕ. СНИМКИТЕ ТЕЗИ КОИТО ГИ ПУСНАХА БЕЗСЛЕДНО ИЗЧЕЗНАХА, ИЛИ ЗАГИНАХА ПРИ НЕИЗЯСНЕНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА.
  • КОЕ И ВЕЛИКОТО
    Отговор
    69 19:15  14.08.17

    До коментар #60 от "Хлл":

    Да граби, чуждото и за диктува на другите как да и слугуват? Ама ВЕЧЕ няма страна не обрана! ТА веке изчерпа и се ВЕЛИКОТО и лъсна истината, като лицето на жена ти, сутрин кога от леглото към 00 се заклати, без червилце и козметични препарати. Набъркана като стафиди. Що не идеш с бабата до теб у Чернухово - харлем, не вечер а по бял ден ? Велик и ти тя ще станете и дорде сте живи от величие ще оригате.
  • РЯПА
    Отговор
    70 19:25  14.08.17

    До коментар #60 от "Хлл":

    Ти сигорно си велик и ти та знаеш, кое и е ВЕЛИКОТО. Ти къде живееш, ТА оценки даваш? Лапне шаран!
  • стоян георгиев
    Отговор
    71 19:36  14.08.17
    тоя гаранция добре се разбира с тръмп.нямало глобално затопляне !!!!интересно що за останалите учени дето не са компютърни спецове ,а климатолози има.нищо след тази статия путиновите тролове ще се на..рат от радост.

    Коментиран от #82

  • James
    Отговор
    72 19:54  14.08.17
    Абе на тия хамериканци мисля че в макдонълците им слагат халюцигенни вещества
  • Барчо
    Отговор
    73 21:07  14.08.17

    До коментар #36 от "Гиго":

    Гиго, Гигоооо. Тогава най-много да са кацнали на дедовия на еди кой си. Ментето е жестоко. Американския байрак се вее все едно е на някоя барикада на видеото. Само че там няма атмосфера и няма как да се вее. Това достатъчно ли ти е?

    Коментиран от #88

  • 74 21:22  14.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Владо
    Отговор
    75 22:01  14.08.17

    До коментар #74 от "Гадина":

    Те тъпаците и олигофрените се събират там където има тъпотия и олигофрения. Затова са тук. В Америка най-големия тъпак и олигофрен е Тръмп и затова такива са му и съветниците.

    Коментиран от #80, #81

  • Полския
    Отговор
    76 22:09  14.08.17

    До коментар #20 от "Говньо":

    Тръгнал е да се връща но има задръстване на тунела в Люлин ...
  • Сащ
    Отговор
    77 22:15  14.08.17
    Американците са кацали и на слънцето, но през нощта, когато е изстиноло, че да не си изгорят цвичките...
  • ели
    Отговор
    78 22:29  14.08.17
    Дали са кацнали на Луната или не няма да споря;Но факт е преди 2-3 години целият архив около 500 кг. бе "откраднат" от Пентагона (там бил на съхранение) тяхната преса писа.
  • НАТО ВЕЦ
    Отговор
    79 22:46  14.08.17
    Луната е изконна македонска територия, с изключение на "базите" за нацистки дисколети на "тъмната" страна.
  • Влади и ти ли мозъка си изглади?
    Отговор
    80 22:56  14.08.17

    До коментар #75 от "Владо":

    Ако разлика между либерал- глобалист и патриот демократ не можеш да направиш, не си бегай седалката между онези дето си ги мерят. Чети, гледай и слушай Алекс Джонс, Майкъл Саведж, Пол Крейг Робертс, Дроддж рипорт, Сомпакт на Юрген Елсерциор. Иначе ще си МОМЧЕ в дънки и с мозък без гънки. Ако не отбираш, чуждите букви мога да ти да и на руски, ако не се изприщваш? А ако мислиш че и тъй си ОКЕЙ, можеш да звъниш и тъй, гол в банята и с ръце в джобовете.
  • Влази, Засрами се от овчарчето Захари Стоянов
    Отговор
    81 23:10  14.08.17

    До коментар #75 от "Владо":

    Чобонче с овци и кози по балкана, нито, радио, телевизия, школо и гимназия, нито интебнет смс, е-мейл, факс, навигация, фейсбук, скайп, вайбър, уатс ъп и каква ли още ми ти 4ДЖИ, тор пастир говорил няколко езика а Ти? Много си вътре бе аркадаш.
  • стуянчулайномета
    Отговор
    82 23:34  14.08.17

    До коментар #71 от "стоян георгиев":

    лека нощ тянка, и да сънуваш луната :)))
  • Иванушка
    Отговор
    83 23:43  14.08.17
    Светът е измислен от съветски учени! Казаха го по Радио Москва.
  • 84 23:45  14.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Борис
    Отговор
    85 07:33  15.08.17

    До коментар #13 от "Бай Благой":

    А според теб хилядите инжинери как ще си оправдаят заплатите ,ако кажат че работят напразно?И как ще се усвояват милиарди за космическите програми , ако се окаже че луната най близкото наблюдение и е от илюминатора на някоя космическа станция?И ако случайно се появи подобен на тоя съветник го обявяваме за луд,и продължаваме да папкаме.
  • Асол
    Отговор
    86 19:45  15.08.17

    До коментар #18 от "Тъпото":

    Не наЙвен, а наИвен! !!!!!

  • Даскалицата
    Отговор
    87 23:53  15.08.17

    До коментар #18 от "Тъпото":

    На неграмотник като тебе ли да вярваме или на баба Ванга, дето каза за Армстронг, Олдрин и Колинс следното: "синапено зрънце не ви казаа туй що видеа там!" Истина е, че са били наблюдавани от същества от чужда раса и единият е взел да се паникьосва, при което го превключват на друга честота, за да не излезе в ефир. Това е и причината последните десетилетия да нямаме кацане на Луната. Истината има едно фундаментално свойство - винаги съществува! А тези дето не знаят разликата м/у "и" и "й", между пълен и кратък член директно им вземам дипломата от за средно или начално и КАТ им отнема след това книжките. Това са нелегално завършили граждани на България и те трябва да си понесат отговорността!
  • еех бацее
    Отговор
    88 23:59  15.08.17

    До коментар #73 от "Барчо":

    Като и ти не си класил и не си учил за триене във вакуум дето го няма и като не може да загрееш, че флагът е и с горна рамчица (от НАСА знаят, че няма вятър и ше стои иначе като изпразнен х.й!) и минималното заклащане само от забиването се повтаря n на брой пъти и създава илюзия за вълнички от вятър. Вятър работа са твоите размишления, брат, както и на всички дето се кефят толкова на флагчето ей тъй... по детски.
  • Българан
    Отговор
    89 18:41  16.08.17
    В преобладаващите коментари са голяма простотия. Чак ме заболя за бъдещето на БГ. Дано да са платени тъпанарите дето питат глупости за НАСА. На сайта на агенцията има публикувани 16000 снимки от програмата Аполо. Всички които искат да разберат истината и нямат отровени мозъци нека ги разгледат поне частично и после да споделят мнение.

    Коментиран от #90

  • благомир
    Отговор
    90 14:32  28.04.18

    До коментар #89 от "Българан":

    защо не погледнем на проблема от техническа гледна точка.Като начало да кажем температурата на луната.+120градуса през деня и -140 през ноща.Как мислите дали човек може да остане жив в такава ситуация.На оптимистите бих препоръчал да си облекат какъвто си искат защитен скафандър и да се гмурнат във вряла вода или пък в течен азот.

Напиши коментар:


Публикувай