2 413 41

Ердоган не иска мир с НАТО

Турският президент отхвърли извинението за табло, на което той е бил представен като враг на алианса 

Анатоли Стайков

Турският президент Реджеп Ердоган отхвърли извинение от НАТО, след като на табло по време на военно учение той е бил представен като враг на алианса, съобщи Reuters. Ердоган заяви, че подобно неуважително поведение не би могло да бъде простено толкова лесно.

Вие виждате неуважителното поведение по време на учението на НАТО. Има някои грешки, които се правят не от глупаци, а само от подлеци, посочи Ердоган в реч, излъчена на живо от телевизиите.

Този въпрос не може да приключен с просто извинение, каза Ердоган.

Той обяви, че Анкара изтегля 40 свои военнослужещи от учение на НАТО в Норвегия, след като името му се е появило в списък на врагове на табло, представено по време на учението. НАТО и Норвегия поднесоха извинения.

Турция


Още по темата

  • Ердоган шамароса НАТО

    Турция ще изтегли своите военни от ученията на НАТО в Норвегия. Това обяви турският президент Реджеп Ердоган, цитиран от Politico. Държавният ...
    17.11.2017
    4 274
    38
  • Анкара: Ще преразгледаме отношенията с НАТО

    Анкара трябва да преразгледа отношенията си с НАТО, каза главният съветник на турския президент Ердоган - Ялчън Топчу, цитиран от НТВ. "Зад ...
    20.11.2017
    1 481
    28
  • Турците могат и без НАТО

    Турция може да се защити добре и без да е член на НАТО. На това мнение са повечето турци, сочи проучване на общественото мнение проведено от ...
    26.11.2017
    1 944
    20
  • Ердоган на историческа визита на Балканите

    Турският президент Реджеп Ердоган ще бъде на двудневно официално посещение в Гърция на 7 и 8 декември, пише в. Star. Датата на визитата все още не ...
    28.11.2017
    1 094
    0

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • cervge (гост)
    Отговор
    1 16:25  18.11.17
    Е това някаква неочаквана новина ли е за него? То беше пределно ясно още когато обърна гръб на хамериканците и се сдуши с руснаците, че вече е мишена на самите хамериканци. Сега, какво се е разревал. Хамериканците не прощават предателство и още на момента са започнали да му кроят шапката. Интересно ще е, какво точно ще се случи в недалечно бъдеще, но съм склонен на прогнозирам, че то няма да е розово за него.

    Коментиран от #28

  • cervge (гост)
    Отговор
    2 16:29  18.11.17
    Ще е много наивно от негова страна ако очаква подкрепа или защита от руснаците, защото съм почти убеден, че такава няма да получи по две причини 1 -ва Заради сваленият руска самолет през 2015 г. и убития пилот и 2-ра Руснаците няма да рискуват заради пуйките да влязат във военен конфликт и разпалването на ядрена война със САЩ.
  • юрист (гост)
    Отговор
    3 16:51  18.11.17
    Нека турция да излезе от НАТО и да влезе в одкб, който е антинатовски руски военен съюз , доминират от русия. В НАТО не са необходими руски троянски коне. Факт е, че в НАТО са недоволни от турция поне от 6-7 години насам, а последните събития - закупуването на руска военна техника от турция- беше върха на айсберга и капката , която преля чашата. На натовскит конференции, проведени в България, беше изключително рядко да се срещне турски военнослужещ или турски военен- представител на турция като държава- член на НАТО. Сега турция да си сърба ердухановата попара- не ме засяга. Ако пък официално излезе от НАТО, де факто България е още по-защитена от турция, защото турция отлично знае съдържанието на чл.5 от Северноатлантическия договор и ще е невъзможно да предостави инджирлик като военна база на руснаците- цялото НАТО ще скочи, точно както сега руските “застъпници“ кризат с остри зъби краката на България за натовската база в Ново село...

    Коментиран от #6

  • ... (гост)
    Отговор
    4 17:01  18.11.17
    не може да БЪДЕ приключен с просто
  • Хасан (гост)
    Отговор
    5 17:10  18.11.17
    Как се разпада НАТО !!!..от безсилие пред Русия и от липса на визия за развитие...Хората имаха големи очаквания за демокрация ,за човешки права ..а се превърна в строжер само на американските интереси ..жалко..
  • ибрахим (гост)
    Отговор
    6 17:53  18.11.17

    До коментар #3 от "юрист":

    лелче ердо защо според теб купува руски ракети.за да може да сваля натовски самолети.

    Коментиран от #8, #10

  • Аааа (гост)
    Отговор
    7 18:02  18.11.17
    Нато си е жив та*ак , а когато загуби 2 та по численост армия в организацията , вече е кръгла нула !
  • юрист (гост)
    Отговор
    8 18:07  18.11.17

    До коментар #6 от "ибрахим":

    Ми тогава да пробва да сваля натовски самолети на българотурската граница...В последствие от събитията, Р. България може да си увеличи държавната територия с някои градове, които в момента са на територията на турция, но към 1876г. са били включени в българското етническо землище, с над 90% българско етническо население. И най- смешното е, че това може да стане точно с описаното от теб- ако турция с руски ракети, заедно с русия, започнат да свалят натовските самолети на България, защото това означава ОБЯВЯВАНЕ НА НАПАДАТЕЛНА ВОЙНА срещу Р. България и автоматично се включва в действие чл.5 от договора за НАТО:)

    Коментиран от #11

  • Барчо (гост)
    Отговор
    9 18:09  18.11.17
    Така, така. След като не уважаваш съюзниците си а ги имаш само като пазар за оръжията си и тъпи слуги, които да манипулираш се получава това.
  • юрист (гост)
    Отговор
    10 18:11  18.11.17

    До коментар #6 от "ибрахим":

    Не виждам твой отговор на мой коментар № 8- защо така? ;) Да не засегнах някаква дълбока струна в турската ти душичка? ;) На зло куче- зъл прът- това казва българската поговорка:)

    Коментиран от #12

  • ибрахим (гост)
    Отговор
    11 18:15  18.11.17

    До коментар #8 от "юрист":

    по българската граница няма как да сваля натовски самолети защото просто ги няма.

    Коментиран от #13, #15

  • Хасан (гост)
    Отговор
    12 18:17  18.11.17

    До коментар #10 от "юрист":

    Сащ да не са руснаци да умрат за българи ?!.....по скоро обратното...Грузия,Украйна...все се подведоха.мислеха си че Запада ще ги защити
  • юрист (гост)
    Отговор
    13 18:19  18.11.17

    До коментар #11 от "ибрахим":

    Само ти така си мислиш:) Кой мислиш, че патрулира на българската въздушна граница- турски самолети, ли? Хахаха- тази свърши! ИТАЛИАНСКИ самолети патрулират! Ха вземете сега, турците, че свалете ИТАЛИАНСКИТЕ натовски самолети с руски ракети:) Съгласна съм 1/3 от турция да бъде харизана на Италия, 1/3 да си остане за България и 1/3 да бъде върната на гърция:)

    Коментиран от #14

  • ибрахим (гост)
    Отговор
    14 18:22  18.11.17

    До коментар #13 от "юрист":

    майко мила италия и войници, .аси оксиморона.ти буквални ще ме скъсаш от смях.

    Коментиран от #23

  • юрист (гост)
    Отговор
    15 18:25  18.11.17

    До коментар #11 от "ибрахим":

    То, като се замисли човек реално, за чий ни е територия от турция, извън онези области, населени с българско мнозинство към 1876г.... Тази държава обхваща пресечните точки на 4 огромни тектонични разлома, всеки ден в нея стават хиляди микроземетресения, а годишно- доста земетресения с магнитуд над 4-5 по Рихтер...Не случай Аспарухова България не е изградена върху голяма част от днешна турция...Освен това- територията на турция е 90% в Азия...

    Коментиран от #16

  • Хасан (гост)
    Отговор
    16 18:31  18.11.17

    До коментар #15 от "юрист":

    Гледай да не стане обратното...да има руски,турски и немски анклав в България...и все пак България уви е страна с затихващи функции...населението намаля...икономиката не издържа без външни дотации,невъзможно е да се осигури сигурност на възрастните срещу телефонни измамници

    Коментиран от #18, #20

  • юрист (гост)
    Отговор
    17 18:31  18.11.17
    .Не случай - Т.Е. Не случайно
  • юрист (гост)
    Отговор
    18 18:34  18.11.17

    До коментар #16 от "Хасан":

    Абе ти не разбра ли, че и даром да ми дават, ако ще- цялата ти турция, аз не я искам! Да не съм луда да живея ВСЕКИ ДЕН в страх да не стане ново земетресение, което да погуби близките ми! Стойте си вие в турцията- аз на такова място не мога да живея, не искам нонстоп да се страхувам земетресение да не разруши домът на родителите ми! Не ме интересува вие как се справяте с този страх, но аз не мога да живея така.
  • Хасан (гост)
    Отговор
    19 18:34  18.11.17
    Българския елит ..политически и икономически заселва поколението си в чужбина...децата на половината парламент и министрт отдавна са се заселили я в Лондон,Брюксел,Сащ...а ние тука ще се изядем един друг..
  • юрист (гост)
    Отговор
    20 18:36  18.11.17

    До коментар #16 от "Хасан":

    Виж, ако някой иска да подари на България Виена или поне част от Австрия- това е друга бира- там стават много по-малко земетресения и не е активна сеизмична зона...
  • Хасан (гост)
    Отговор
    21 18:38  18.11.17
    Факт е че световното затопляне причинено от индустриализацията на Запада ще доведе до суша и глад в Африка и Азия...вследствие на което още повече емигранти ще нахлуят в по добрите климатичени земи...В Европа ще има все повече афганисианци,пакистанци,африканци,иракчани араби и други ...

    Коментиран от #22

  • юрист (гост)
    Отговор
    22 18:45  18.11.17

    До коментар #21 от "Хасан":

    Ами- другите европейски държави да му мислят....Но сега се сетих и друго за Австрия- там пък има много климатични феномени- напр. посред лято вали...сняг- Шок!
    Посред лято сняг затрупа Австрия
    12:00 / 25.07.2011
    За минути хората трябваше да сменят тениските и шортите с топли зимни якета и шапки В средата на лятото, когато в България температурите стигнаха почти 40 градуса, в Австрия падна сняг. Пътищата в Залцбург за кратко време станаха истинска ледена пързалка. В провинциите Каринтия и Щайермарк снежната покривка достигна до 20 сантиметра, което е нов рекорд, съобщават местните медии. Подобен каприз на времето не беше очакван от местните жители и туристи. За минути те трябваше да сменят тениските и шортите с топли зимни якета и шапки. Пътните служби мобилизираха снегорини, а високопланинският проход Зьолк бе временно затворен.
    Последният летен сняг в Австрия е бил през юли на 2007 г. Досегашният рекорд е бил през 2004 г., когато паднали 16 см сняг, през юли 1979 г. са измерени 14 см, а през 1970 г. - 13 см.
    http://www.snews.bg/bg/statiya/posred-lyato-snyag-zatrupa-avstriya:9254
  • Бойко (гост)
    Отговор
    23 19:43  18.11.17

    До коментар #14 от "ибрахим":

    1912 година Италия побеждава Турция и завладява Либия. Същата година и България побеждава Османската империя и стига на 30 км от Истанбул...е.аси, само за 100 години как са се обърнали нещата, сега нямаме шанс. Ние де, за италианците не знам.

    Коментиран от #25

  • Нафарфорий (гост)
    Отговор
    24 20:05  18.11.17
    Публикувано във факти.бг: Ей таквиз хора, най ги мразя, като ядеше баницата не се оплакваше, ся се прави на пророк. А иначе кво стана със ония контейнери с лекарства с ракетите под тях, с непрестанното пуйчене да възвърне цялостта на османската империя???????????
  • Хасан (гост)
    Отговор
    25 21:00  18.11.17

    До коментар #23 от "Бойко":

    Тогава Османската империя едновременно воюва срещу България,Гърция,Сърбия,Италия,Франция,Русия,Англия ,Армения...целта е да се вземат не Балканите ами черешката на империята ..Либия,Ирак,Арабите...петрола

    Коментиран от #27, #29

  • Азис (гост)
    Отговор
    26 21:09  18.11.17
    Време е Ердоган да скъса с НАТО и да купи модерно руско оръжие.А евро гейовете да си купят повече вазелин.Той шасито е вземал ремарке за трабанта да кара повече вазелин за натовската гейска армия.
  • Шопа (гост)
    Отговор
    27 01:25  19.11.17

    До коментар #25 от "Хасан":

    Сметай значи що враг има тая империя и нейните наследници.
    Петролните находища по онова време не са били разработвани, дори не са знаели за тях, камоли някой паша да се бори за такива.

    Коментиран от #30

  • Ел Дорадо (гост)
    Отговор
    28 09:28  19.11.17

    До коментар #1 от "cervge":

    Американците му направиха арабска пролет, той съумя да се опази, сега е уважаван лидер в земя където не обичат САЩ, има огромна армия, произвеждат танкове, хеликоптери ......
  • Бойко (гост)
    Отговор
    29 09:38  19.11.17

    До коментар #25 от "Хасан":

    Говориш пълни глупости! Турция воюва първо срещу Италия в Африка, където губи набързо, и после срещу България на Балканите, където пак губи...Сърбия и Гърция уж участват, но просто стоят и гледат нашата армия как се бие, после ни забиват нож в гърба и през 1913 година, България воюва сама срещу Турция, Сърбия, Гърция, Румъния и Черна гора.
    После, през 1915, България и Турция воюват заедно срещу Англия и Франция...

    Коментиран от #31

  • Хасан (гост)
    Отговор
    30 10:17  19.11.17

    До коментар #27 от "Шопа":

    Май не си чувал за колониализма...английски,френски колонии..а да си чувал за османски колонии???...кажи ми сега кои са били крадците...

    Коментиран от #32, #40

  • Хасан (гост)
    Отговор
    31 10:21  19.11.17

    До коментар #29 от "Бойко":

    Не си прав...нямаш достатъчно информация и знание...въпреки споразумението вероломното нападение на българите над Одрин..окупацията на Родопите..нападението на Измир от гърците..окупацията на Ван от руснаците..окупацията на Газиантеп от француците...

    Коментиран от #34

  • Нафарфорий (гост)
    Отговор
    32 10:38  19.11.17

    До коментар #30 от "Хасан":

    Балканите кво са били бе 500 години хасане, и вий сте си въртели далаверите с инглишите и французите. Поне работниците и бедните у тез двете страни са били на страната на българите, не ме интересува политическият елит. Тъй че както я е подкарал Ердоган току виж половината турция станала българска, а другата - гръцка!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #33

  • Хасан (гост)
    Отговор
    33 11:00  19.11.17

    До коментар #32 от "Нафарфорий":

    Гърция не може без помощи да си изхрани населението си...България също..без просия от Европа две крави ,една магистрала не може да направи..а си тръгнал Турция да завземеш

    Коментиран от #36

  • Бойко (гост)
    Отговор
    34 11:36  19.11.17

    До коментар #31 от "Хасан":

    Когато превземаме Одрин, цяла Европа е била смаяна, защото това е била една от най-силните крепости по това време...никой не е вярвал, че може да се превземе, но една малка държавица България успява :)
    Земите които освобождаваме по това време са били населени най-вече с българи, които през 1913 ги изклахте като кучета, след 2 години изклахте и арменците...заради това днес в Турция няма малцинства - защото башибозука изби всички до един. Дори Хитлер се е учил от османската армия и по турски пример е избивал евреи, поляци и руснаци.

    Коментиран от #35

  • Хасан (гост)
    Отговор
    35 12:57  19.11.17

    До коментар #34 от "Бойко":

    Няма такива данни че е имало многобройно българско население ..ти не четеш история а Вазов..едното е наука а другото художествена измислица..може някой и друг българин да е приел исляма но да се избива ..не....а и знам много българи заселили са се в Сащ ,,смениха си имената ...посещават протестански църкви..даже децата им едва говорят български

    Коментиран от #37, #38, #39

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    36 12:59  19.11.17

    До коментар #33 от "Хасан":

    при турция е абсолютно същото хасане.без протекции от европа и сащ няма на кои един домат да продадат ,да не говорим че не кола ,а тостер няма да сгабят.цялата турска икономика е протекционирана и то десетки години от запада.
  • Свободен (гост)
    Отговор
    37 13:19  19.11.17

    До коментар #35 от "Хасан":

    А ти четеш турска пропаганда, там много ясно, че няма да има такива данни...
    Католици в България е имало още от 9 век, когато нито османска, нито турска държава не е имало...по-късно се появява протестанството, и какво лошо има? Има и българи мюсюлмани, викат им помаци...в САЩ има български училища, също и в Англия, Испания и др. държави, където се учи български език. Но религията всеки може да избере сам - какво лошо има? Докато при турците не е така - всички са сунити, иначе ще им резнат главата...горната.
    Във Волжска България и до днес живеят българи, а те са станали мюсюлмани още преди да се появят турците...
    Турците са измислен народ - езика е смесица от арабски и персийски, азбуката им е латинска, имената им са арабски...пълен миш-маш. Гледам двама турци един до друг - единия светъл и висок, другия черен, нисък и мустакат...нищо общо. Вие сте мелези, истинските турци са били монголски племена които са се омешали с всичко живо от Близкия изток, Анадола и Балканите.
    А конкретно турците в България са помаци и са по-близки до българите, отколкото до турците в Анадола. Хасане, твърде вероятно е твоят дядо навремето да е приел исляма, за да не вземат сина му за еничарин. Затова навремето когато ви пуснаха в Турция, там ви викаха "гяури", щото хората знаят какви сте. Познавам достатъчно турци, за да знам как стоят нещата.
  • guest1913 (гост)
    Отговор
    38 21:51  20.11.17

    До коментар #35 от "Хасан":

    Асене, моето момче,

    има много карти на етническия състав на Османската империя, правени от италиански, френски, немски и британски учени през 19-ти век, на които ясно се вижда че на територия от над 200 000км2 на Балканите болшинството от населението е българско.
    Нещо повече, имало е дори български села в Мала азия. Просто трябва да се поровиш из нета.
  • guest1913 (гост)
    Отговор
    39 22:00  20.11.17

    До коментар #35 от "Хасан":

    Асенчо, в допълнение към предния ми коментар:
    „... Между българите има повече от един милион мохамедани. В това число не влизат нито татарите нито черкезите. Тези мохамедани не са дошли от Азия, за да се установят в България, както обикновено се мисли. Това са потомци на същите тези българи, преобърнати в Исляма през епохата на завоеванията и следващите години. Това са чеда на същата тази страна, на същата тази раса, и от същото това коляно. А между тях има една част, които не говорят друг език освен български.“
    Мидхат паша
  • Шопа (гост)
    Отговор
    40 16:31  21.11.17

    До коментар #30 от "Хасан":

    Пичаго, я се върни 140 години на зад статистически и ми кажи къде има петролни кладенци?.
  • 41 19:01  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай