Last news in Fakti
  Тема: Украйна

22 Декември, 2023 09:48 3 647 115

Армията на Путин не е толкова силна, колкото изглежда

  • украйна-
  • игор романенко-
  • русия-
  • владимир путин-
  • война-
  • руска армия

По принцип трябва да се подхожда критично към всичко, което говори Путин

Армията на Путин не е толкова силна, колкото изглежда - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Руският диктатор Владимир Путин по време на предаване на живо на 14 декември обяви числеността на армията си, която се бие срещу Украйна: 617 000 души. В същото време той всъщност призна, че вече е загубил около 300 000 от своите войници в тази война.

Но не трябва да се вярва нито на първата, нито на втората цифра, обявена от Путин - първата е преувеличена, а втората е занижена. Ясно е, че руската армия е многобройна, но числеността не решава всичко. Обучението на военните и тяхната поддръжка е изключително важно, а страната-агресор Русия има дългогодишни проблеми с това.

Това заяви за Obozrevatel бившият заместник-началник на Генералния щаб на въоръжените сили на Украйна генерал-лейтенант Игор Романенко.

Затова окупаторът прилага своеобразен филтър на бойното поле: първо организира щурмове на „месо“, в които хвърля най-слабо подготвения контингент. След това в битката влизат по-обучени и опитни оцелели от предишни операции, а накрая излизат "елитните" части, посочи Романенко.

По принцип трябва да се подходи критично към всичко, което говори Путин. Той е част от пропагандната информационна система, която сам създаде. Според мен с това той се опитва да покаже на своите граждани колко мощни са, колко хора могат да докарат в Украйна. И наистина има много хора. Виждаме това от информацията, която идва от фронтовата линия. Имат големи резерви. Но нивото им на подготовка е слабо, посочи Романенко.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 45 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бонев

    81 14 Отговор
    Това не ме притеснява. Притеснява ме че лагерът в който сме ние е безсилен срещу тази слаба армия.

    Коментиран от #10, #53, #108

  • 2 Хахахаха

    65 6 Отговор
    Нашта е по силна и по голяма, също като украинската! Особено с тагарев начело!
  • 3 Пич

    46 7 Отговор
    Приятно ми е да виждам , че някои от вас схващат ситуацията ! По будните пейстеваха цитати от Фостър Дълес , говориха за 15 минутният град и подобни , но спираха дотам. Защо ?! Анализирайте ситуацията , и кажете вашето мнение ! Голямата част от масата , не знаят , къде се намират ! Не го казвам заядливо , а буквално ! Ако обмислите , систематизиране и анализирате , ще се сетите , че всички се намирате в средата на експеримента ! Европейският съюз е създаден , за да тества идеята за глобализацията. Постепенно се изземва суверенитета на държавите , и се поставят на централизирано управление. Нивото на управляващите постепенно се понижава , за да се види доколко дерибейство може да си позволят сенчестите , назначили за водачи на народите видни идиоти и глупаци , като Урсулианците !!! Полека ви променят хранителният режим , морала , свободолюбието , и дори любовта към семейството и децата ! Вече в някои държави ви отнемат децата безпрекословно ! И овцете блеят , вместо да бият !!! Понеже не схващате картината с камиларите , ще ви кажа ! Експериментът ще направи пълен кръг , като освен че се тества дали сте склонни да станете добичета , които не работят , но се радват на подаяния , срещу подчинение , ще тестват и доколко това подчинение ще бъде безпрекословно до степен , да се откажете от това , заради което са умирали вашите деди ! Това е вашата религия. Религията учи на морал , и борба срещу сатаната !!! Затова са предвидили , освен на една власт , да се клан

    Коментиран от #4, #88

  • 4 Пич

    32 5 Отговор

    До коментар #3 от "Пич":

    Да се кланяте и на една религия !!! Тя ще бъде компилация между католицизма , исляма , и хиндуизма , ръководена от Ватикана !!! Всъщност ще се кланяте на Змията !!! Не вярвате ли - вижте змийската зала на папата , в самият Ватикан !!! Напълването на Европа с камилари и индийци , ще тества идеята , доколко сте склонни да се откажете от вашето , и да приемете чуждото , и неприемливото !!!
  • 5 котАРак

    14 26 Отговор
    кой пък е казал ,че изглежда силна?

    Коментиран от #21

  • 6 Висоцки

    47 9 Отговор
    Да, да.. затова и никой не иска да изпробва силата и! Запомнете: не е оръжието е силата на руснакът , а духът му! Благодарение на него и на нашите опълченци имаме държава... спомнете си Шипченската и Плевенската епопея!

    Коментиран от #104

  • 7 армиите са да

    15 1 Отговор
    изпълняват задачи . има силна експлозия , има мощен картечен огън . важно за победа е 1.атаката да изненада противника, 2. да удари и да шокира , 3. да се предаде противника . нато е с 200 джета . какво от това . численоста не е нужна на печелившата стратегия . една от 7-8 стратегия побеждава в 3-4 последователни битки . това е . смъртоносната атака в Прага показа много неща за нато и чехия .
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Тома

    21 0 Отговор
    Ами пробвайте да видим какво ще се случи

    Коментиран от #16

  • 10 котАРак

    14 32 Отговор

    До коментар #1 от "Бонев":

    вие,,русофилите,,си мислите , че само Матушка СМЕШНАЯ ,има ЯО ЛИ?

    Коментиран от #14, #43

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 ТАКА Е .................

    34 7 Отговор
    Армията на Путин не е толкова силна, колкото изглежда - ТЯ Е ДОСТА ПО СИЛНА , НО НЕ КОЛКОТО ДЕНКОВ И НАЧАЛНИКА МУ ПЕЕВСКИ !
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ннннд

    20 0 Отговор
    В МИНАЛОТО ИМАШЕ АНТАНТА СЕГА НАТО ТА РУСИЯ ВОЮВА С ТЯХ ОТ 1917 година !

    Коментиран от #51

  • 16 Две години в окопите край Авдеевка.

    6 15 Отговор

    До коментар #9 от "Тома":

    Седни си.Слаб 2.
  • 17 Геренски

    9 21 Отговор
    Изключително слабо подготвен офицерски състав . Аве изпратете ги в Уест Пойнт белким научат нещо .
    Пародия на армия е това .
  • 18 Редарми

    7 14 Отговор
    Това не е "армиянапутин", нито пък НАТО има собствена армия. Ако ЕС се беше федерализирал навреме (и си беше направил армия, без участие на САЩ и Великобритания), имаше някакви шансове, но вече е твърде късно.
  • 19 БСП за България и Радев

    30 13 Отговор
    Россия е страна огромная! Има милиони млади мъже, които са готови да дадат живота и здравето си за другаря Путин. При укро-нацистите и колективния нациски Запад, никой няма да се бие. Светът ще е на колене пред православна Русия

    Коментиран от #24, #41

  • 20 До мара

    14 5 Отговор
    От една статия на обозревател ще напишеш шест статии с различни имена за да се радват русофобите на слабостта на руската армия
  • 21 Преди войната си мислехме, че

    12 19 Отговор

    До коментар #5 от "котАРак":

    Русия е сила.

    Коментиран от #27

  • 22 котАРак

    8 27 Отговор

    До коментар #14 от "Бонев":

    от Новоросийск съм! на една опашка за яйца съм , и пиша докато чакам

    Коментиран от #25, #47, #56

  • 23 ....

    7 13 Отговор
    То не е нужно да е много силна, когато е многобройна и раболепна.
  • 24 Да ама не

    5 20 Отговор

    До коментар #19 от "БСП за България и Радев":

    Оказа се ,че не са толкова милиони . Сериозен кадрови недостиг в руската армия ,особено на полеви офицери.
  • 25 Бонев

    10 3 Отговор

    До коментар #22 от "котАРак":

    Значи и дотам стигнахте. Винаги съм знаел че братчедите са най приспособимият етнос.

    Коментиран от #30

  • 26 Всъщност,

    28 3 Отговор
    Историята е показала, че руската армия винаги се е оказвала по-силна и боеспособна отколкото е изглеждала на западните агресори

    Коментиран от #62

  • 27 Прав си

    16 1 Отговор

    До коментар #21 от "Преди войната си мислехме, че":

    Сега разбрахме че е свръхсила.
  • 28 Зеленото Джуджи

    16 2 Отговор
    Вервайте си.....
    Аман от анаЛитици, анаЛизатори и ексПерди 😄😄😄

    Коментиран от #38

  • 29 Коко

    15 1 Отговор
    А бе вие с какво право коментирате тук? Ние армия имаме ли, че чак се мерим с тях!
  • 30 котАРак

    5 17 Отговор

    До коментар #25 от "Бонев":

    отсреща гледам още една опашка има на Военкомата! от БГ ,,русофили,,доброволци...
  • 31 Мишел

    19 3 Отговор
    За сведение на генерал Романенко, руската армия е първа по сила в света в класацията на военните медии на САЩ за 2023г..

    Коментиран от #45

  • 32 Амчи

    9 16 Отговор
    То цял свят разбра, че армията на орките е един голям резил с затворници и психичноболни от горе до долу.

    Коментиран от #54

  • 33 Винаги с Русия

    18 5 Отговор
    Ако армията на Путин не е толкова силна и с тази армия превзеха половин украйна без да си дават зор, то какво ли щеше да бъде, ако беше силна? За не толкова силна армия използваща само лопати мисля, че добре се справя. Така мисля аз.

    Коментиран от #44

  • 34 нннн

    15 0 Отговор
    Марийке, стига си дрънкала тенджерата, пардон, оръжието, а заминавай в Авдеевка. Имало 1-2 ранени украински войници .

    Коментиран от #76

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 прави сте

    19 4 Отговор
    Армията на Путин не е толкова силна, колкото изглежда ..... Много по-силна е !
  • 37 Урюрвкос

    15 3 Отговор
    може ли армията на НАТО да загуби 300хил войници и да продължава бавно напред с победи....Не може ....защото след 2461 души загуба развява белия байрак.
  • 38 Тацо Диев

    4 16 Отговор

    До коментар #28 от "Зеленото Джуджи":

    Кажи за Авдиевка ? А ?
    Над 50 000 да там руска войска и какво ?
    Торят нивите всеки ден от 2 месеца ,над 25 000 убити дадоха до сега за 2 месеца. Това ако не е позор ,не знам какво друго е
    Авдиевка се отбранява от 14 000 от ВСУ
  • 39 Шкембе Войвода

    5 10 Отговор
    Тя ако беше много добра, отдавна да е приключила войната.

    Коментиран от #64

  • 40 9090

    14 4 Отговор
    Супер!Като прочета такива пропагандни статйки и ми е ясно,че Укрите ядат здрав пердах от Руснаците!Кеффф!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 2347

    10 4 Отговор
    По принцип трябва да се подходи критично към всичко, което говорят в украйна. Тава е част от пропагандната информационна система, която Чичо сам създаде. Кой прави мобилизация и изпраща призовки на граждани ,които не се намират на територията на уккрайна, кой мобилизира насилствено , кой се нуждае от 500,600 хиляди нови желаещи за пушечно месо? Защо спряха да ги обучават в бази на нато, нали ги обучаваха и подготвяха за контранаступ.

    Коментиран от #63

  • 43 От страни

    10 6 Отговор

    До коментар #10 от "котАРак":

    Ми като погледнем кво става за последно май така излиза. Ядрената триада на САЩ е в упадък. Що годе в нормално състояние са само подводната част а шахтните ракети от рода на Пискипер и Минитмън са умрела работа. Бомбрдировачите ги има още ама кой ще ти пусне да влезне във въздушно пространство да да хвърли свободно падаща бомба. Хперзвук няма и не се предвижда в близко бъдеще. Никой освен Русия НЯМА ХИПЕРЗВУК. Даже китайците го деларираха ама не върви нещо с тестването.
    Така че свиквайте с мисълта - само МАТУШКАТА.
    Британия е 3 ракети Булава с по 10 разделящи се глави и......
  • 44 котАРак

    5 9 Отговор

    До коментар #33 от "Винаги с Русия":

    ама как избягаха от Херсон , а? да станеш за смях , от вчера излюпила се държава , не е малка работа..аз така мисля

    Коментиран от #60, #65

  • 45 Комендантски

    3 5 Отговор

    До коментар #31 от "Мишел":

    Ко речи ? Нещо си вдигнал температура май. Та тя изпадна даже от първата десятка

    Коментиран от #57

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ

    7 0 Отговор

    До коментар #22 от "котАРак":

    Аз имам две господин КОТарАК и мога да ви услужа с тях.

    Коментиран от #59

  • 48 Име

    12 1 Отговор
    Най-сетне нещо вярно написано, а не жалка смехотворна пропаганда от мисирки. Точно така, руската армия не е толкова силна, колкото изглежда, тя е многократно по-силна!
  • 49 От страни

    10 6 Отговор
    Донекъде е прав - армията на Путин не е толкова силна колкото изглежда щото е по силна отколкото изглежда. Нема да се лъжем - в Украйна не е армията. Армията на Русия си е в Русия.

    Коментиран от #52

  • 50 Истината

    12 2 Отговор
    Борците срещу дезинформацията, стожерите на обективната ДЖурналистика - Дуйче З€ле, Обознагревател, БезАрабски фронт, FREEтъп няма ли да кажат нещо за обучението и поддръжката на куцото и сакато, което укрите се опитват да мобилизират?! Нещо им бегат едни 400-500 000 смъртници, та скоро няма да има кой да брани З$лето или Заложния да организира нова блестяща контрадефанзива…

    Коментиран от #82

  • 51 От страни

    7 2 Отговор

    До коментар #15 от "ннннд":

    Ще ти кажа повече Русия воюва с тях много по отдавна. Откога? Еми ще го кажа: Започна се всичко тогава, когато един от главните ангели дето ние го наричаме Денница а те го наричали Луцифер (сутрешна звезда) е решил че не иса само да бъде един от менъджърите а иска да стопанисва Земята и да стане "творец". О тогава се провлача тази вечна борба. Той си взе име Сатана и си направи слуги - западния свят. Армагедона мина и той беше изгонен от Земята на Сатурн ама слугите му са още тук и продължават с войните и лгбт-тата....Та има още ардъм за продължаване на битката.

    Коментиран от #109

  • 52 Слабаковичи

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "От страни":

    Да така е като имаме в предвид че има толкова силно СтРАНИ до Украина.
  • 53 Хмхмхмхмхм

    4 17 Отговор

    До коментар #1 от "Бонев":

    Май не схващаш, че България е НАТО и че ако пут///лер тръгне срещу България, това значи, че тръгва срещу цялото НАТО и той отлично знае това. Знае го и НЕ МУ СТИСКА. Затова само лае срещу всички държави членове на НАТО, затова и ни обяви за вражеска за русия държава. Членството ни в НАТО означава, че България НИКОГА НЕ Е САМА, ако путлер /случайно/ реши да ни нападне. Негавата армия няма да се сблъска с малочислена българска армия, а с ОБЕДИНЕНИТЕ АРМИИ НА НЯКОЛКО ДЪРЖАВИ плюс американско оръжие и самолети. Ето, това той не може да преглътне. България не е лесна хапка, след като сме член на НАТО...

    Коментиран от #67, #69, #97

  • 54 Винаги с Русия

    13 4 Отговор

    До коментар #32 от "Амчи":

    В грешка си, Русия до сега не е пуснала армията си, а украйна я направиха на дармадан само освободените и пратени на фронта руски затворници. Още не сте видели, на какво е способна руската армия, дано и да не видите, че горко ще съжалявате. Тръгне ли втори път руската армия, както през ВСВ не само Европа, а цяла америка ще проговори на руски.

    Коментиран от #70

  • 55 7829

    11 2 Отговор
    "Всички украинци на възраст 25-60 години, заминали в чужбина, ще получат призовка за армията" , това срещу 300 000 военен контингент , защото руската армия си е в Русия.
  • 56 От страни

    8 2 Отговор

    До коментар #22 от "котАРак":

    Иди на опашка за мозък мани яйцата и без това нема да ти дотребват.
    Да ти снимам ли рафта с яйцата в града ми? Щото тоя лаф с яйцата ще има да го развлачате със седмици сега.
  • 57 Не знам

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "Комендантски":

    Дали той е вдигнал температурата, но ти трябва да четеш малко по вече. Това което е написано в коментар №31 е истина.
  • 58 Всеки

    2 0 Отговор
    Съди по себе си. Та и този генерал.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Винаги с Русия

    8 1 Отговор

    До коментар #44 от "котАРак":

    Не се напъвай, очевидно мисленето не ти се отдава, защото нищо не каза за превзетата вече половин украйна или викаш това не се брои
  • 61 Ами сега?

    3 6 Отговор
    Голяма армия и голямо количество оръжие все още не е гаранция за успех. Русия се принуди в много голяма степен да си сътрудничи с криминалните групировки и престъпници за да поддържа както фронта, така и да заобикаля санкциите за доставка на важни за икономиката компоненти. Това ще има сериозни последици най вече след края на войната в Украйна, защото мафията никога не върши каквато и да е услуга даром. Вътрешните проблеми ще я съсипят, най лошия сценарий ще е ако решат да завладеят държавата или поне голяма част от нея.

    Коментиран от #68

  • 62 От страни

    8 0 Отговор

    До коментар #26 от "Всъщност,":

    Мотивацията му е майката. Когато човек разбира за какво служи и за какво воюва а не да се отказва да оди на битка щото не са му докарали тоалетната хартия а в контракта пишело че са задължени.
    Четох статия за английски войници дошли на учения на НАТО в Норвегия и при -8 се отказали да излизат от казармите щото замръзвали памперсите и ония им работи замръзвали в памперса. Норвежците им викат да не слагат памперси а да пишкат стоешката. Отговорът е бил че навиците да пишкат стоешката са ИЗГУБЕНИ.
  • 63 Хмхмхмхмхм

    3 4 Отговор

    До коментар #42 от "2347":

    По принцип, трябва да се подходи критично и към руската пропаганда. Освен това , русия 1ва обяви България за неприятелска държава. Кой е този луд, който ще вярва на врагът си- русия- , и ще си въобразява, че всичко, което идва от русия, е добро за България. Тези, които вярват в русия, я поставят над България, което значи, че или са предатели на България, или не са български граждани. Всеки човек обича СВОЯТА си държава и я поставя над другите, независимо, че държавата му може да е джудже сред другите държави, а врагът му да е най- голямата по размери държава в света.Останалото значи платена руска пропаганда във вражеска за русия БъЛГАРИЯ.

    Коментиран от #73, #75, #114

  • 64 От страни

    4 0 Отговор

    До коментар #39 от "Шкембе Войвода":

    Тактиката е такава - бавно изтласкане с по малки ращрушения. Не като евреите в Газа да изравняват всичко с земята. и да трепят сичко живо.
  • 65 От страни

    7 1 Отговор

    До коментар #44 от "котАРак":

    Херсон напуснаха за да избегнат разрушаването как на самия град така и на стената на водохранилището. Тактика и не избагване. Ама с къв мозък котка да разбере това нещо.

    Коментиран от #98

  • 66 ами

    3 1 Отговор
    путинизобщо няма армия вече, не знам с кой се бият славните украинци
  • 67 Ммм дааа

    5 2 Отговор

    До коментар #53 от "Хмхмхмхмхм":

    ........ и като се събуди - двата пръста в контакта...

    Коментиран от #71

  • 68 Абв

    3 2 Отговор

    До коментар #61 от "Ами сега?":

    "Русия се принуди в много голяма степен да си сътрудничи с криминалните групировки и престъпници за да поддържа както фронта, ..." ----- Дали се е принудила не знам, знам само, че САЩ през Втората световна воина са се принудили да си сътрудничат с Лъки Лучано.

    Коментиран от #80

  • 69 От страни

    11 3 Отговор

    До коментар #53 от "Хмхмхмхмхм":

    НАТО-то умира. САЩ започнаха проект на собствено "нато" и се нарича АУКУС. Когато се разберат с англичаните кой ще командва ще зарежат НАТО все. Щото много станаха маймуните и че се чупи клонката. Тогава ще видиш чудото.
    Но и без това гарантирам че НАТО няма да задейства 5 точка заради такива държави като нас или Литва или ЕСССТТТООООУУУУУУННИЯ...

    Коментиран от #72, #78, #111

  • 70 Преминаващ

    5 1 Отговор

    До коментар #54 от "Винаги с Русия":

    пие ми се "кока-кола" от 25 копейки във Вашингтон.

    Коментиран от #81

  • 71 Хмхмхмхмхм

    0 2 Отговор

    До коментар #67 от "Ммм дааа":

    Нищо подобно Североатлантически договор
    Северноатлантически договор

    Ратифициран със закон, приет от 39-oто НС на 18.03.2004 г. - ДВ, бр. 22 от 18.03.2004 г.
    Издаден от Министерството на външните работи, обн., ДВ, бр. 22 от 18.03.2004 г., в сила от 29.03.2004 г.
    Член 5

    Страните по Договора се договарят, че въоръжено нападение, предприето срещу една или повече от тях, в Европа или в Северна Америка, ще се разглежда като нападение срещу всички тях, вследствие на което те се договарят, че в случай на такова въоръжено нападение всяка от тях, упражнявайки правото си на индивидуална или колективна самоотбрана, признато в член 51 от Устава на Организацията на обединените нации, ще окаже помощ на нападнатата страна или страни по Договора, като незабавно предприеме, индивидуално и съгласувано с останалите страни по Договора, такива действия, каквито смята за необходими, включително употребата на въоръжена сила, за възстановяване и поддържане на сигурността в Северноатлантическата зона.

    Всяко такова въоръжено нападение и предприетите като следствие от него мерки ще бъдат незабавно доведени до знанието на Съвета за сигурност. Осъществяването на такива мерки ще бъде прекратено, след като Съветът за сигурност предприеме необходимите стъпки за възстановяване и поддържане на международния мир и сигурност.

    Коментиран от #79

  • 72 Уточнение

    10 0 Отговор

    До коментар #69 от "От страни":

    Чл. 5 ще се задейства единствени ако е необходимо в полза на ФАЩ !!!

    Коментиран от #89

  • 73 От страни

    5 1 Отговор

    До коментар #63 от "Хмхмхмхмхм":

    Когато едно нещо оди като патица, кряка като патица значи е патица. Щом така се поставихме - влезнахме в НАТО, Арсенал работи три смени за Украйна ти кво искаш русняците да мислят за нас - най добрите приятели?
  • 74 Самото заглавие е странно,

    5 0 Отговор
    при положение че преди 2 месеца американското издание "Нюз енд Уърлд Рипорт" обяви руската армия за най-мощната в момента в света, разглеждайки всякакви показатели за боеспособност. Не знам какво значение има това на кого как му изглежда, когато съществуват безспорни факти.
  • 75 я по сериозно!

    3 2 Отговор

    До коментар #63 от "Хмхмхмхмхм":

    Стига с този рев за малката ни държава! На фона на всички европейски държави България съвсем не е джудже или малка държава, а си е една средно голяма. Я вземи да я сравниш с Белгия, Швейцария, Нидерландия, Австрия, Чехия, Словакия, Словения, Хърватия и да не изброявам нататък поне още толкова.
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 АМА стига с тоя Путин и Русия!

    7 2 Отговор
    Само за тях пишете! Разкажете за неземния герой в зелено с бяло носле. ЗАЩО не го забелязвате? Страх и страхопочитание към Русия и Путин имате и това личи от всяка ваша дума срещу тях.
    ХАЙДЕ, как е войската на зельо? Как е той с дрогата? Какво още проси и проклина? Къде завря украинския народ? ПИШЕТЕ, иначе сте жалки!
  • 78 Хмхмхмхмхм

    2 7 Отговор

    До коментар #69 от "От страни":

    Хайде, бе, умирало НАТОто, умира, ама друг път. Като умира, що твоя путлер НЕ МОЖЕ да нападне БъЛГАРИЯ, дори адски много да му се иска, а;0 Защото ЗНАЕ за чл.5 - клаузата за колективна отбрана на НАТО, и защото и той е поискал русия ДА ОТКРАДНЕ тази клауза от договора за НАТО и да я направи клауза от договора за одкб- руското НАТО, в който тя стои и до днес;0 Това да ти е познато, хем е на родния ти руски език;0
    ДОГОВОР О КОЛЛЕКТИВНОЙ БЕЗОПАСНОСТИ

    от 15 мая 1992 года

    (с изменениями, внесенными Протоколом о внесении изменений в Договор

    о коллективной безопасности от 15 мая 1992 года, подписанным 10 декабря 2010 года)
    Статья 4

    Если одно из государств – участников подвергнется агрессии (вооруженному нападению, угрожающему безопасности, стабильности, территориальной целостности и суверенитету), то это будет рассматриваться государствами – участниками как агрессия (вооруженное нападение, угрожающее безопасности, стабильности, территориальной целостности и суверенитету) на все государства – участники настоящего Договора.

    В случае совершения агрессии (вооруженного нападения, угрожающего безопасности, стабильности, территориальной целостности и суверенитету) на любое из государств – участников все остальные государства – участники по просьбе этого государства – участника незамедлительно предоставят ему необходимую помощь, включая военную, а также окажут поддержку находящимися в их распоряжении средствами в порядке осуществления права на коллективн

    Коментиран от #113

  • 79 От страни

    3 1 Отговор

    До коментар #71 от "Хмхмхмхмхм":

    То на хартия може да е така ама реално дали ще е така?

    Коментиран от #83

  • 80 Ами сега?

    1 1 Отговор

    До коментар #68 от "Абв":

    Че кой е казал, че САЩ са по хубави?
  • 81 Винаги с Русия

    1 2 Отговор

    До коментар #70 от "Преминаващ":

    И това ще стане
  • 82 Цитат

    5 2 Отговор

    До коментар #50 от "Истината":

    "ВСУ все още са способни да се съпротивляват. Всички „упорити“ все още не са убити. Тези, които са били доброволци през 2022 г. или по-рано, през 2014 г. вече са в гробищата. Имат предостатъчно идейни русофоби, нацисти и мръсници, попаднали във войната. И смисълът на сегашния етап на СВО не е да се отнемат поредната „колиба на горския“ или някоя лесополоса. А в унищожаването на критичната маса от "упорити""
  • 83 Хмхмхмхмхм

    3 6 Отговор

    До коментар #79 от "От страни":

    Ми това не ти е русия- на хартия да е едно, а на практика друго;0 Има ли договор, то той се спазва от държавите- членове по него. Това не ти е смешната русия, чиито договори не струват дори и хартията, на която са написани, защото русия нарушава всеки един такъв многостранен писмен международен договор....И като всичко било на хартия, що ваш путлер е откраднал,. чл.5 от договора за нато и го е сложил под чл.4 в договора за одкб, м, нали уж всичко е само на хартия;0 Руските пропагандисти сами си противоречите;0

    Коментиран от #90

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Някой

    5 2 Отговор
    Критичност трябва да има само към думите на Путин ли? И никаква критичност към думите на Зеления, Байдън, Шолц, Бабо.е.ба и т.н.?
    Ами, това си прилича на тоталитарна цензура, бре!
  • 86 Анонимен

    2 2 Отговор
    Да, да романенко не е толкова силна колкото изглежда. Много по-силна е за твое и на укронацистите нещастие.
  • 87 гост

    5 3 Отговор
    Моля посочете страната в Европа,членуваща в НАТО която е готова и боеспособна да се бие с руснаците.Моля само да не пише тагаренко и свитата му..За него си знаем.

    Коментиран от #91

  • 88 Баща ти

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "Пич":

    Изпи ли си хаповете?!
  • 89 От страни

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "Уточнение":

    Много точно казано. Единствено тогава.
  • 90 От страни

    1 1 Отговор

    До коментар #83 от "Хмхмхмхмхм":

    Да бе...Верваш си?

    Коментиран от #93

  • 91 Хмхмхмхмхм

    1 1 Отговор

    До коментар #87 от "гост":

    Mоля, посочете само една държава от руското нато- одкб- извън русия, която да е готова да се бие със сащ и да спечели такава евентуална война БЕЗ русия;0 Е, как е, когато ти се върне по същия начин;0
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Хмхмхмхмхм

    1 4 Отговор

    До коментар #90 от "От страни":

    Мен ме остави- напиши защо ТИ вярваш на русия,да не би , защото си руснак;0 Значи, руснаците изисквате от населението на другите държави да вярват във вас, а вие се готвите да им глътнете държавите, като в същото време обявявате държавите им за ваши, руски врагове;0 Наистина сте се чалнали;0
  • 94 Пуснах го.

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "Чудех се да напиша ли тоя пост или не":

    Свлече се и пълзейки изчезна като мишок. Никой от аверите му не му помогна. Никой не го защити. Аз очаквах да извикат полиция. Нищо. 5 месеца след това не съм бачкал нищо. Никой повече не пусна филм за войната. Ядях каквото си поръчам. Кълна се, че всичко това е абсолютна истина.
    Изводите за руската армия ги оставям на вас.

    Коментиран от #95

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 стоян георгиев

    4 8 Отговор
    Русия загуби над милион човека в украйна.войната там ще докара страната до катастрофа независимо кво ще говори диктатора.

    Коментиран от #101

  • 97 Това

    2 1 Отговор

    До коментар #53 от "Хмхмхмхмхм":

    от кой пръст го изсмука?
  • 98 Котката

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "От страни":

    е по-умна от него .
  • 99 Ха ха ха ха

    3 0 Отговор
    Може и да си прав, но това не ви пречи да ядете лобута на килограм. Ем бит, ем и . @н, но с достойнство го раздава.
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 СТОЕНЧО

    5 2 Отговор

    До коментар #96 от "стоян георгиев":

    АМА ЩО ПЛАЧКАШ БЕ СТОЕНЧО НА ЧУЖД ГРОБ
    ОТ УКРАЙНА ИЗБЯГАХА НАД 10 000 000
    ОТ ТЯХ ПОЛОВИНАТА ИЗБЯГАХА В РУСИЯ
    КВО СТАНА БЕ СТОЕНЧО
    ПАК НЕПОДГОТВЕН И ПАК НАС.....АН

    Коментиран от #103

  • 102 Обозревател

    2 0 Отговор
    Това е новия бесарабски фронт така ли
    Пропаганда за гладкомозъчни
    И новини от паралелна реалност
  • 103 стоян георгиев

    1 2 Отговор

    До коментар #101 от "СТОЕНЧО":

    Избягаха основно жени деца .като гледам ситуацията русия в огромните си успехи аххххаааа да превземе едно село ама ...тези дето са в русия не са избягали а са окупирани.дали правиш разлика между двата вида?
  • 104 тарикад

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Висоцки":

    Нисоцки, духът на руснаците е въздух под налягане. Сега те не се бият за собствената си страна. Бият се за Путин и кликата около него.
  • 105 бай онзи

    3 2 Отговор
    Да не е толкова сиилна в пъти по силна е от армията на САЩ която позорно избяга от Афганистан

    Коментиран от #106

  • 106 тарикад

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "бай онзи":

    Ти пък избра най-неподходящия коментар
  • 107 Васил

    1 0 Отговор
    Това тяхното даже не е армия а сбирщайн от неудачници!
  • 108 стоян

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бонев":

    До 1 ком - другар като та е страх изсели се в другия лагер
  • 109 Русия е - Империята на Злото

    2 2 Отговор

    До коментар #51 от "От страни":

    "Започна се всичко тогава, когато един от главните ангели дето ние го наричаме Денница а те го наричали Луцифер (сутрешна звезда)...."

    Даа, точно така....!!! Започна се всичко със залповете на "Аврора" (сутрешна богиня на Зората ) която възвести на Света, че "Червения Дявол" е стъпил в Русия и там ще си направи стогодишното царство на Сатаната за да властва с кръв и убийства над всички руснаци, които направи свои верни слуги и послушни роби на Сатаната а те по му се подчиниха и започнаха най сатанински начин да разрушават всички човешки Добродетели , християнските църкви и храмове и да преследват и избиват християните и вярващите в Доброто и в Христос, като създадоха най мракобесната в Света "Империя на Злото" ...!!!
  • 110 затова пък армията на

    3 1 Отговор
    шмъркалото плюс натото, прлюс памперса, плюс поръчката набайдън към ЕС слугите, е СИЛНА и НЕПОБЕДИМА!!! ХА-ХА-ХА!!!
    Стига сте писали за Русия и колко слаба била. ТОВА Е ваш страх и комплексарщина!!! Затова все Путин вие пред очите. Говорете за наркомана продажник!!!
  • 111 МНОГО СИ СЕМПЪЛ

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "От страни":

    Това е
  • 112 Така е

    1 0 Отговор
    Много по силна е , сега там се бият наемници и доброволци
  • 113 Хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "Хмхмхмхмхм":

    Персона, която знае, че на края на изречението се поставя не точка (.), а нула (0), тръгнала да ни обучава.
  • 114 Коко

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Хмхмхмхмхм":

    Ти между държава и родина правиш ли разлика? Защото държава няма, а родина си имаме!
  • 115 Мунчо

    0 0 Отговор
    Руския диктатор. Откога го наричате така ?! Според мен в БГ има диктатори с одобрение 10 % а зад руския президент е над 90 %. Ако диктаторите се избират от народа за какво са ни изборите ?! Дайте обяснение но без обвинения в русофилство ?!
Новини по държави: