В началото на годината в най-големия български сайт за автомобили mobile.bg се появи обява, в която родната тенис звезда Григор Димитров продава личния си автомобил Mercedes-Benz C-Klasse Coupe.
По-късно приятелката му Мария Шарапова, която е рекламно лице на Porsche, му подари чисто ново 911. Както казват хората обаче, "Старата любов ръжда не хваща", защото преди началото на откритото първенство по тенис на САЩ Гришо изпробва нов Mercedes-Benz.
Става дума за суперкара SLS AMG GT - автомобил, впечатляващ освен с вратите си тип "чайка" и с V-образния си осемцилиндров двигател, който разполага с мощност от 591 конски сили и въртящ момент от 650 Нм при 4750 об/мин.
След тестовото шофиране българската тенис звезда не пропусна да си направи снимки с мощния Mercedes на фона на Холивуд, които се появиха в Twitter. На този етап не е ясно дали Григор Димитров възнамерява да смени Porsche-то и отново да се върне към любимите си Mercedes-и.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
10:47 25.08.2014
2 Dimas
Коментиран от #8
10:52 25.08.2014
3 Гост
11:03 25.08.2014
4 Кобрата
11:10 25.08.2014
5 Пакман
11:13 25.08.2014
6 Shmeker
Коментиран от #7, #18
11:13 25.08.2014
7 Кобрата
До коментар #6 от "Shmeker":
Ти ще кажеш...впечатляващ освен с вратите си тип "чайка" и с V-образния си осемцилиндров двигател, който разполага с мощност от 591 конски сили и въртящ момент от 650 Нм при 4750 об/мин.Това е 6300 кубика, гаранция, че нито си виждал такъв звяр нито си се качвал в него.
Такава кола съм виждал лично на Влас, само че беше червена и беше уникална, особено като отвориха вратите и запалиха мотора направо настръхваш целия....
Коментиран от #16
11:18 25.08.2014
8 ярослав станчев
До коментар #2 от "Dimas":
+ от мен.Обаче другите не те разбраха май.Взеха го на сериозно.
Коментиран от #10
11:22 25.08.2014
9 Циг
p.s. И по-лекичко с десния педал,че този Мерджо има доста брутален звук и ще вземеш да изплашиш пешеходците. (;
11:27 25.08.2014
10 Dimas
До коментар #8 от "ярослав станчев":
Важното е някой, някога да те разбере :)11:29 25.08.2014
11 Набедената Звезда Шарапов
Коментиран от #14, #15
11:32 25.08.2014
12 Циг
11:48 25.08.2014
13 Shmeker
Коментиран от #19
11:48 25.08.2014
14 Кобрата
До коментар #11 от "Набедената Звезда Шарапов":
Не е спрян още се произвежда бе, ти сега като злобееш и му завиждаш, че не можеш да постигнеш толкова никой не ти е виновен...11:50 25.08.2014
15 Кобрата
До коментар #11 от "Набедената Звезда Шарапов":
В немския сайт има даже SLS от тази година 2014, как ще е спрян, те даже и SLR ще произвеждат вече.11:51 25.08.2014
16 Shmeker
До коментар #7 от "Кобрата":
Знам какво е SLS, но си остава камион въпреки всичкоКоментиран от #17
12:10 25.08.2014
17 Autohouse Randm
До коментар #16 от "Shmeker":
kakav kamion te goni.Коментиран от #24
12:29 25.08.2014
18 Autohouse Randm
До коментар #6 от "Shmeker":
to e po dobro ot porsche i to zashtoto ot kakto VAG se namesiha v markata tia ne e tova koeto beshe za sajalenieКоментиран от #20, #22
12:30 25.08.2014
19 Кобрата
До коментар #13 от "Shmeker":
Гришо ако бръкне в задния джоб и SLS-ът е негов от тези турнири на тенис бичи луди пари.12:42 25.08.2014
20 Спри се бе златко
До коментар #18 от "Autohouse Randm":
Тамън си починахме малко от предните ти никове ВИП АМГ/БУМЕР КАМОР и сега какво е пък това AutohouseRandm, а и от време на време руслан спасов... Ей умора няма.
Коментиран от #32
13:17 25.08.2014
21 Златко АМГ-ВАЗ-Лада
Коментиран от #26
13:37 25.08.2014
22 Shmeker
До коментар #18 от "Autohouse Randm":
VAG и Porsche винаги са били свързани баце. Проше създава VAG на практика и едни и същи хора управляват и двата концерна.Коментиран от #25, #37, #43
14:20 25.08.2014
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Shmeker
До коментар #17 от "Autohouse Randm":
1700 кила спортна кола?!?! Нищо спортно няма в това нещо баце.Коментиран от #34
14:27 25.08.2014
25 ЗЛАТКО АМГ-ТО С ЛАДАТА
До коментар #22 от "Shmeker":
vijdam che tuka niakoi se optva da me imitira. znachi po temata. tia golfove za koito govorish sa za bedni mishki deto niamat pari za rasov avtomobil kato mercedes i bmw. takiva bokluci izobshto ne mi gi hvali zashtoto te ne sa za men. az karam mercedes i nai-mrazia da mi se prechkat takiva mentaci po magistralata dokato karam s 200 amg-to. osven tova niakoi ot tiah izpuskat nepriatni mirizmi dokato slusham elegantna muzika.14:29 25.08.2014
26 Иван
До коментар #21 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":
Златко къде сравняваш Пунто с Мерцедес??? Няма никаква база за сравнение - ако искаш дай твоето Пунто и тоя SLS да ги изправим един до друг на центъра на София и да питаме хората кое е по - хубаво и кое биха избрали. Ако се намери 1 човек да каже, че Пунтото е по - хубаво, ще ти купя тоя SLS чисто нов и щи го подаря. Нали знаеш тия дето правят спагети и м*нети - коли не могат да правят (с изключение на Ферари и Ламбо). :)14:34 25.08.2014
27 Иван
Коментиран от #29, #33
14:44 25.08.2014
28 Dimas
14:59 25.08.2014
29
До коментар #27 от "Иван":
Тои ги вее ама законите на физиката не можеш излъга по завоите, истинските спортни коли са значително по леки, иначе на правите съм убеден че е много добра.15:08 25.08.2014
30 Пламен
15:14 25.08.2014
31 Златко АМГ-ВАЗ-Лада
15:29 25.08.2014
32 Autohouse Randm
До коментар #20 от "Спри се бе златко":
hodi se pregledai.slanchasal si anonimniko15:41 25.08.2014
33 Autohouse Randm
До коментар #27 от "Иван":
15:42 25.08.2014
34 Autohouse Randm
До коментар #24 от "Shmeker":
abe toi CL 63 AMG e tejak ama poviarvai mi uskoriava unikalni i chuvstvoto e super.imah udovolstvieto da se povozia i se nakefih maximalno.15:43 25.08.2014
35 Mercedes-Benz
Коментиран от #36, #58
15:52 25.08.2014
36 Autohouse Randm
До коментар #35 от "Mercedes-Benz":
samata istina.Коментиран от #38, #40
15:55 25.08.2014
37 мануел апостолов
До коментар #22 от "Shmeker":
Kak PORSCHE shte e sazdalo VAG.ne poznavate istoriata na markite na koito simpatizirate.ot kakto PORSCHE sloji dizelov agregat mi stana iasno che erata na nai dobrata nemska marka za sportni avtomobili e kam kraiat si.Коментиран от #41, #45, #59
16:03 25.08.2014
38 руслан петров
До коментар #36 от "Autohouse Randm":
nikoi drug ne moje po dobre da go kaje. mercedes e nomer 1Коментиран от #39
16:14 25.08.2014
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 ярослав станчев
До коментар #37 от "мануел апостолов":
По поръчка на Адолф Хитлер е създаден екип с шеф д-р Фердинад Порше,който през 1938 г. създава Фолксваген Битъл.Е кой тогава е създателя на Фауве,питам аз? И отговор не чакам.Май,че Порше,а? В момента Порше АГ е собственик на 33 % от капитала на VAG и държи 50,73% от акциите на VAG.Та може да се каже,че Порше е не само създателя на VAG,а и собственик на концерна.Ама чукча,чукчаааа,първо пише а после чете.
16:45 25.08.2014
42 Симеон Тасев
17:46 25.08.2014
43 Пакман
До коментар #22 от "Shmeker":
Точно това исках и аз да кажа на този разбирач. Не мога да го проумея как хора които не са се качвали в порше преди и след ваг могат да знаят толкова. Това което си написал е точно така. На практика господин Фердинанд Порше създава фолксваген по заръка на Хитлер. После продължава с марката порше като ползва части от костенурката. На практика двете марки са създадени от един и същи човек. На по късен етап двете марки продължават да имат много общо, като се купуват една друга, като това са си само схеми. Но нали не мислите че хората които правят порше правят и фолксваген. Така както хората които правт ролс ройс не правят седмицата. И тъй като фолксваген са най продаваните и най богатите логично е те да стоят над другите марки, една проста йерархия на концерн.Коментиран от #61
17:59 25.08.2014
44 Златко АМГ-ВАЗ-Лада
Не е съвсем точно казаното от теб! Фердинанд Порше може и да е конструирал първия Фолксваген по поръчка на Хитлер, но всъщност Фолксваген се развива благодарение на англичаните, които създават и град Волсбург въобще. Собствеността върху първата компания Фолксвагенверк Гмбх обаче не е на Фердинанд Порше, който е само консултант по проекта...
Има огромна разлика между казаното от теб и реалността! Драстичното разминаване идва от това, че собствеността върху марката Порше е на 100% собственост на междинния холдинг Порше, а неговите акции са притежание на 100% на Фолксваген АГ.
Има едно друго образувание - Порше СЕ, което държи тези 50,73% от акциите с право на глас на концерна Фолксваген, което е обаче съвсем различно от това, да разправяме наляво-надясно как Порше (автомобилната марка) държало контролния пакет акции във Фолксваген! Нали е различно?! Автомобилната марка е 12 поред в портфолиото на Фолксваген АГ...
Коментиран от #57
18:10 25.08.2014
45 Пакман
До коментар #37 от "мануел апостолов":
Приятелю, че не си се качвал в дизелова панамера е ясно. Да ти разасня че това се прави с цел комерсиализация, тоест печалба. И заради тази печалба порше ще имат най добрите инженери и разработки и така натаък. И не се заблуждавай като казвам комерсиализация защото пак не са по джоба на всеки. Давам пример: защо фен на марката след като има спортно 911 но иска и лимузина за дълъг път или сув да взима дизелова ЕС класа или МЛ. Има си избор за всеки.Коментиран от #49
18:11 25.08.2014
46 Владислав Димитров
Коментиран от #56
18:11 25.08.2014
47 Пакман
18:13 25.08.2014
48 Слави
18:25 25.08.2014
49 Златко АМГ-ВАЗ-Лада
До коментар #45 от "Пакман":
Приятелю, не е само с цел комерсиализация, а защото разходът значи! Дизелът е икономичен, затова се прави...Иначе една панамера или кайен ес ще горят 50/100 бензин, вместо 10-12 нафта!Това с "правенето на луд" е излишно да се коментира! Григор Димитров се появил с Мерцедес и тръгват коментарите как едно Порше "направо шЪ го разбие тоа"!
Коментиран от #50
18:26 25.08.2014
50 Пакман
До коментар #49 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":
Прав си, разходът значи. Това е така, а относно сравнението не съм го правил просто така. Както виждаш по долу се изписаха доста писания за компетентността на разни автомобилиКоментиран от #51
18:33 25.08.2014
51 Златко АМГ-ВАЗ-Лада
До коментар #50 от "Пакман":
Е, то заблудени разбирачи на спортните автомобили има много:-). Честно казано, ако вземем предвид и Дошо, че и други, трябва човек да си мисли, че едва ли не, нито Порше, нито Аудитата, които печелят "24-часа на ЛьоМан", нищо не струва...Аз се съмнявам, че някой от тези, в случай че има такава възможност, ще откаже дизелов спорткар, например Кайман Ес и че разликата в ускорението ще цяла фатална секунда. Дошо или Мануел Апостолов откога станаха автомобилни състезатели, че тази секунда да им попречи?!
Даже се съмнявам, че биха върнали КАКЪВ ДА Е спорткар :-)
18:42 25.08.2014
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Profesionalista
21:29 25.08.2014
54 ЛУД ЛЕР
22:57 25.08.2014
55 Циг
Коментиран от #63
00:49 26.08.2014
56 Autohouse Randm
До коментар #46 от "Владислав Димитров":
08:51 26.08.2014
57 ярослав станчев
До коментар #44 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":
Да,така е.Порше АГ е 100% собственост на VAG.От друга страна обаче,VAG е 50% собственост на Порше СЕ.А адресите двете компании Порше АГ и СЕ са еднакви-Porscheplatz 170435 Zuffenhausen,Stuttgart,
Germany.
Дали е случайно и дали нямат нищо общо?Как мислиш?
Ето и официалния сайт на компанията.Porsche SE
Според данните в сайта им Porsche Automobil Holding SE се явява наследник на Porsche GmbH и на практика са едно и също юридическо лице.А Порше Гмбх е основана през 1931 г. от дедо Ферди Порше и Антон Пиех.Но новата форма от 2007 г.,Porsche Automobil Holding SE се въвежда,за да се разшири дейността на холдинга,или нещо подобно.Но доста разводних темата,а тя е Мерцедес-Бенц,където вездесъщия Порше също се е подвизавал.
Коментиран от #60
10:05 26.08.2014
58 Shmeker
До коментар #35 от "Mercedes-Benz":
Да ама ако от БМВ се качиш на мерцедес ще си доста нещастен. Имаш чувството, че въртиш волана, а мерцеса завива след 2 секунди.Коментиран от #69
10:58 26.08.2014
59 Shmeker
До коментар #37 от "мануел апостолов":
VW е проект на Фердинанд Порше, подхванат от фамилията Порше и провинция Долна Саксония.В началото двигателите на фолксвагените и аудитата са си проекти на Ф.Порше, внукът на Порше - Фердинанд Пийх, а и до ден днешен всички мотори и задания към инженерите минават през Пийх. Той е и човекът, който е дал зелена светлина на проекта Куатро, а и до ден днешен пет цилиндровите мотори разработени лично от него за Ауди и Мерцедес са легенда
11:05 26.08.2014
60 Shmeker
До коментар #57 от "ярослав станчев":
Порше трябваше да купи мажоритарен дял (плановете бяха около 70%) от акциите на VAG, но дойде кризата и стана така, че VAG купи Порше с парите на кувейтски инвестиционен фонд. Трябваше им още година без криза и сега VAG щеше да е на Порше.11:08 26.08.2014
61 Shmeker
До коментар #43 от "Пакман":
Само да вметна, че Ф.Порше разработва състезателните модели на Аути Унион и Мерцедес преди войната. Набива се на очи W16 мотора на болида на Ауто Унион от 34-та година мисля.За Мерцедес разработва компресорен мотор за 24-те часа на Льоман, който бие господстващите Бентлита както си поиска... (е, в едно от състезанията едното бентли получава компресор и дава отпор на мерцедеса, докато не се чупят.. и атмосферните бентлита бият.. )
Коментиран от #62
11:22 26.08.2014
62 Shmeker
До коментар #61 от "Shmeker":
.. ама нищо не пречи сега Бентли да е при Порше де ;)11:22 26.08.2014
63 Пакман
До коментар #55 от "Циг":
Колега, по какво разбра че не разбирам? По това че порше са по добри от мерседес ли? Ами за конкретните модели за които стана въпрос из интернет има предостатъчно видеа да се убедиш че не казвам нищо странно. Относно гълуинга това е доста рядка кола, просто се зачудих от къде сте я намерили. Главно се срещат по търгове и са много скъпи. Да не сте попаднали на някаква реплика, по гаражи могат да правят нищо чудно. Може и оригинална да е била, нищо лошо не казвам, просто съм фен на този модел и се интересувам от къде сте я намерили.12:51 26.08.2014
64 Златко АМГ-ВАЗ-Лада
2012 за малко Порше АГ да купят Фолксваген АГ, но не успяха...
За Мерцедес, Ауто Унион и Порше е достатъчно да посочим "Сребърните стрели"!
14:16 26.08.2014
65 Shmeker
Фердинанд Порше през това време се занимава със строителството на завода във Волфсбург... .. това е основата на Volkauto - Volkswagen.. финансиран от Антон Пийх (мисля че му става зет) и Адолф Розенберг.
Съперничеството между Мерцедес ( Фердинанд е бивш главен инженер на марката) и Ауто Унион става доста горещо, до войната.
Когато Втората световна война избухва, нещата се променят. Проектите спират. Фердинанд Порше и синът му Фери са заточени и т.н.
След войната Мерцедес спасява най-големия си конкурент: Ауто Унион. Възстановява се производство на резервни части, защото заводите на АУ остават в Източна Германия и са разрушени. Там по проектите на АУ се правят MZ, Wartburg, Trabant.. и т.н., в частност проекти на DKW, която е бюджетната марка на АУ.
Порше се връщат в Германия, продължават проекта Volkswagen с държавно участие.. както казах Долна Саксония.
След като VW заработва и натрупва капитал закупуват АУ от Мерцедес Бенц.. и оставят марката Ауди, към която добавят и NSU през 70-те.
От там нататък вече се сещате - AUDI става по-премиум и по-дизайнерска марка, Фердинанд Пийх се заема с Куатро проекта, прави TDI моторите, прави доб
Коментиран от #66, #76
14:39 26.08.2014
66 Shmeker
До коментар #65 от "Shmeker":
... прави добрата аеродинамика на моделите през 80-те, внедрява технологията за цялостно галванизиране на купетата, дава лозунг Vorsprung durch Technik, който се ползва и до днес.Марката Порше се превръща в легенда в моторните спортове, най-вече в Льоман сериите както в Европа, така и в щатите. Фердинанд Пийх прави няколко шампионски двигателя.
Налагат се в рали спорта и до някъде във F1.
В модерната ера Фердинанд Пийх развива още Ауди - алуминиевата конструкция, което е нещо уникално. А8 е по-лека с около 300 кг под теглото на S-klasse и 7 series. Уникалното е че всичко е лепено - няма заварки, които при акуминия който е заварял, знае, че се къса много лесно около заварката.
Единствения неуспех мисля, е че не може да наложи марката Ауди в Америка, но някои казват, че тогава са станали жертва на медийна война.
Малко по малко Пийх издига VW малко под Ауди. За целта просто купува марки като Шкода и Сеат, които заемат по-нисък сегмент.
Така тази империя съществува и прави автомобили за всеки. От-до. Поршетата се продават с най-голямата печалба. Най-надеждни и най-добре направени коли, имат спортна генетика от най-висок клас, високотехнологични и т.н.
Разполагат с огромно научно-техническа база, разполагат с огромен потенциал. Нещо много повече от това да монтираш V8 на камион и да го маскираш с вдигащи се врати
Та нещата не са никак прости.. Мерцедес, Порше, Ауди - всички са докоснати от фамилията Порше.
Но през годините се учвърждава ощ
Коментиран от #67
15:07 26.08.2014
67 Shmeker
До коментар #66 от "Shmeker":
... прави добрата аеродинамика на моделите през 80-те, внедрява технологията за цялостно галванизиране на купетата, дава лозунг Vorsprung durch Technik, който се ползва и до днес.Марката Порше се превръща в легенда в моторните спортове, най-вече в Льоман сериите както в Европа, така и в щатите. Фердинанд Пийх прави няколко шампионски двигателя.
Налагат се в рали спорта и до някъде във F1.
В модерната ера Фердинанд Пийх развива още Ауди - алуминиевата конструкция, което е нещо уникално. А8 е по-лека с около 300 кг под теглото на S-klasse и 7 series. Уникалното е че всичко е лепено - няма заварки, които при акуминия който е заварял, знае, че се къса много лесно около заварката.
Единствения неуспех мисля, е че не може да наложи марката Ауди в Америка, но някои казват, че тогава са станали жертва на медийна война.
Малко по малко Пийх издига VW малко под Ауди. За целта просто купува марки като Шкода и Сеат, които заемат по-нисък сегмент.
Така тази империя съществува и прави автомобили за всеки. От-до. Поршетата се продават с най-голямата печалба. Най-надеждни и най-добре направени коли, имат спортна генетика от най-висок клас, високотехнологични и т.н.
Разполагат с огромно научно-техническа база, разполагат с огромен потенциал. Нещо много повече от това да монтираш V8 на камион и да го маскираш с вдигащи се врати
Та нещата не са никак прости.. Мерцедес, Порше, Ауди - всички са докоснати от фамилията Порше.
..Но през годините се учвърждава
Коментиран от #71
15:07 26.08.2014
68 Shmeker
Но през годините се учвърждава още една марка - БМВ... там нещата са за друга история..
Коментиран от #70
15:08 26.08.2014
69 Autohouse Randm
До коментар #58 от "Shmeker":
a ako se kachish ot audi na mercedes shte vidish kak e ot magare na kon.Коментиран от #73
15:53 26.08.2014
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Пакман
До коментар #67 от "Shmeker":
Братле, жалко че повечето просто не са си направили труда да почетат или да се поинтересуват малко. На мен ми беше интересно да прочета написаното.20:30 26.08.2014
72 BоBомерц
Коментиран от #74
21:41 26.08.2014
73 Shmeker
До коментар #69 от "Autohouse Randm":
Ами може и да съм се качвал баце. Няма по-директно управление от това на БМВ. Особено ако е версия M-technik. Алфа ромео се доближава, но там отдавна са на предно предаване.Колкото до Ауди - аз не го сравнявам с Мерцедес. Мерцедес може да се сравнява единствено с БМВ. И там губи.
Аудито е съвсем друго животно, без аналог. Само някои пасати с надлъжно разположен мотор може да се сравнява с Ауди щото е почти същото ама тия пасати са само два модела през годините. Единия не го помниш, а другия е Б5.
Коментиран от #75
22:14 26.08.2014
74 Shmeker
До коментар #72 от "BоBомерц":
Мммда.. много е грозен22:14 26.08.2014
75 Autohouse Randm
До коментар #73 от "Shmeker":
Audi e parodia na avtomobil koito dava losho ime na nemskite marki.kakto si se izrazil BACEКоментиран от #78
23:46 26.08.2014
76 Златко АМГ-ВАЗ-Лада
До коментар #65 от "Shmeker":
И сега ако ми кажеш кога е създаден Волсбург, предполагам,ще стане ясно защо завод в този град не е строен преди войната! Най-малко заради факта, че просто не е имало Волфсбург, а някакви градчета, да не търся вмомента...Иначе е така, лесно и бързо може да се прочете и види връзкатамежду Мерцедес, Ауто Унион, Фолксваген, Хитлер, Порше и т.н.
Фамилията Порше обаче не натрупва капитал след войната, по-скоро австрийското правителство слага запор върху германските активи в страната, в т.ч. и техните и капиталът идва от швейцарски бизнесмени, убий ме, не помня как се казваха...
Та това са дребните неточности в коментара - Волфсбург и натрупването на капитал...
Коментиран от #77, #81
05:17 27.08.2014
77 Shmeker
До коментар #76 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":
Вероятно капиталът идва от доста места.07:48 27.08.2014
78 Shmeker
До коментар #75 от "Autohouse Randm":
Ауди си е Ауди. Една добра марка с много фенове. Най-добрият автомобил с предно предаване и най-добрият автомобил 4х4.Коментиран от #79
07:49 27.08.2014
79 Autohouse Randm
До коментар #78 от "Shmeker":
ALDI e troshliva kola.Subaru e v pati s po dobro 4x4Коментиран от #80
08:05 27.08.2014
80 Shmeker
До коментар #79 от "Autohouse Randm":
Сори може би прекалих, нямах намерение да обижда.Subaru не ползват добър централен диференциал. Просто защото е скъп. Техния е по-скоро муфа.
https://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0
Коментиран от #82
08:17 27.08.2014
81 Shmeker
До коментар #76 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":
Строителството на завода стартира преди войната. Проектът VOLKSWAGEN започва 1937-ма година, по поръчка на Хитлер.Дори бил нарисувал на салфетка костенурката докато поставял заданието на Порше. Хитлер е имал голям интерес към автомобилите, аеродинамиката.. интересувал се доста. Заданието на Хитлер към Порше било:
1. Колата да струва под 1000 марки. Порше я прави със себестойност 999 марки
2. Да е проста за обслужване, да е издръжлива и да няма нужда от антифриз, защото зимата в Германия е тежка. Порше я прави с въздушно охлаждане.
По отношение на охлаждането и изобщо концепцията със задно разположен двигател, от Татра веднага почват да съдят Порше за някакви патенти, но след като започва войната тази битка се прекратява.. сещате се защо..
Дали Порше е гледал Татрата за да направи костенурката - не мога да твърдя.. обаче въздушното охлаждане на Порше присъства мисля до края на 80-те в колите им. Както и в състезателните мотори до края на 70-те.
Респективно производството на Поршета започва с проект на Вандерер. Това е марка към Ауто Унион. Това са първите автомобили излезли от тяхната фабрика.
Относно собствеността между двата концерна Порше/VAG, по данни от миналата година PORSCHE SA държи 50,7% от VAG, който държи PORSCHE AG. Сега имаше публикации, че VAG ще си смени името и вероятно ще е AUTO UNION, но за сега чакаме да видим какво ще се случи.
Коментиран от #86
09:12 27.08.2014
82 Autohouse Randm
До коментар #80 от "Shmeker":
ne znam za defernciala no AUDI haresvah mnogo predi godini no sled Audi 100 vsichko e troshlivo.dori i Audi 100 imashe redovni bolejki ot roda na techashto radiatorche na parno i izduhala garnitura na glavata i to na avtomobil na pod 100000km .11:34 27.08.2014
83 Shmeker
До 100 000 км. само амортисьори бяха заминали и то основно заради лошите пътища тогава и заради това че се караше зверски по тях. Проблемите с радиаторчето се проявяват много по-късно и на много повече км.
Колкото до гарнитурата на главата - за това си има причини и те определено не са фабрични
Коментиран от #84
12:02 27.08.2014
84 Autohouse Randm
До коментар #83 от "Shmeker":
garniturata na glava i radiatorche na parnoto biaha problem na vsichki avtomobili ot VAG .za novite ne znam zashtoto ne karam veche AUDI.2.3 motora e hubav no imaha problemi s debitomeri masovo koito ne biaha mnogo evtiniКоментиран от #85
12:19 27.08.2014
85 Shmeker
До коментар #84 от "Autohouse Randm":
Имал съм 6 коли на VAG и никога не съм имал проблем с гарнитурата.Виж радиаторче съм сменял на 18 годишен автомобил.
Що се отнася до дебитомерите - си се скапват с годините заради датчиците и клапите ако са механични, но това важи за всички дебитомери и всички датчици.
Коментиран от #88
12:29 27.08.2014
86 Златко АМГ-ВАЗ-Лада
До коментар #81 от "Shmeker":
Подобни неща, даже твърдения, че сам Хитлер нарисувал дизайна на Костенурката на салфетка, също съм срещал! Себестойността на колата била 990 марки, нали, 9 по-малко, отколкото твърдиш, но за дреболии нЕма да спорим.Имах предвид, че макар и да строят завод, той НЕ Е във Волфсбург, а в "градът на автомобилите КДФ", Волфсбург става едва след войната, когато англичаните му сменят името. Имаше там и един полковник ли, майор ли, Айвън Хърст, който предва плановете на костенурката на британското правителство, иначе можеше и да няма Фолксваген!
Не споря с теб, само допълвам казаното.
Относно техниката на ВАГ, със старите автомобили от тези марки не съм имал много вземане-даване, но сегашните са достатъчно здрави, харесвани и карани. Примерно, попадало ми е БМВ с прегрял 4-цилиндров двигател на малко км, с избила гарнитура на 6-цилиндров мотор и т.н. Трябва ли да разправям, че БМВ е скапана марка?! С удоволствие продължавам да шофирам две машини от марката...
Коментиран от #87
14:14 27.08.2014
87 Shmeker
До коментар #86 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":
Е то и аз не се вземам за историк, повечето неща ги знам от обща култура, защото съм се интересувал от немските автомобили. Относно Волфсбург - нямам информация, за това ми е интересно това което си написал.Колкото до гарнитурите - всяка кола с гарнитура може да я изхвърли, особено при неправилна поддръжка и неследене на температурата на мотора.
Относно БМВ мога да кажа, че всеки качил се и притежавал такъв автомобил остава завинаги фен на марката.
Коментиран от #89
14:33 27.08.2014
88 Autohouse Randm
До коментар #85 от "Shmeker":
Badi zdrav kolega i bezavariino.Az avtomobil ot Vag VECHE NIKOGA.16:49 27.08.2014
89 Dani
До коментар #87 от "Shmeker":
neshto da kajesh za nai troshlivite avtomatici na audiКоментиран от #91
09:10 28.08.2014
90 мануел апостолов
Коментиран от #92
19:30 28.08.2014
91 Shmeker
До коментар #89 от "Dani":
Кои са трошливи? Само мултитроник. Тва е и се знае отдавна.Коментиран от #95
08:51 29.08.2014
92 Shmeker
До коментар #90 от "мануел апостолов":
Мерцедес си остават с една S-класа и добрите големи купета. Остават си с пенсионерския имидж и проблемите с корозията при масовите модели. Остават си по-тежички и по-тромави, по-лакоми на гориво.Ако това не ви пречи - да, хубави коли са.
Но лично аз предпочитам БМВ или Ауди.
Коментиран от #93, #94
08:54 29.08.2014
93 мануел апостолов
До коментар #92 от "Shmeker":
A AUDI s kakvo si ostavat.s A8 mnogo zle v sravnenie sas 7 seria na BMW,S klasa i golemiat Lexus.kakto redica komentari po dolo troshat avtomatici ta daje i rachni skorosti.slabo okachvane .i kakvo im ostana edni krasivi kombita ama i te veche ednotipni .Коментиран от #96
11:56 29.08.2014
94 Autohouse Randm
До коментар #92 от "Shmeker":
po dobre pensionerski imij ot kolkoto imij na troshliak12:16 29.08.2014
95 Dani
До коментар #91 от "Shmeker":
blia blia blia12:28 29.08.2014
96 Shmeker
До коментар #93 от "мануел апостолов":
Audi правят кола която ще те закара наясякъде при всякакви условия без да е джип, по-лека и бърза' не ръждясва и е доста по-приятна на външен вид. Обезценява се най-малко от премиум марките и комбинира спорт, комфорт, дизайн и безопасност в най.добро съотношение от всички.23:02 29.08.2014
97
08:27 01.09.2014
98
08:31 01.09.2014
99
Коментиран от #107
08:35 01.09.2014
100
08:36 01.09.2014
101
08:36 01.09.2014
102
08:36 01.09.2014
103
08:37 01.09.2014
104
08:37 01.09.2014
105
08:37 01.09.2014
106
08:38 01.09.2014
107 Autohouse Randm
До коментар #99 от " ":
09:57 01.09.2014
108 Shmeker
Коментиран от #109
10:35 01.09.2014
109
До коментар #108 от "Shmeker":
Мерцедес не е народна кола с евтина поддръжка, всеки трябва да си прецени дали може да я притежава и поддържа.17:53 01.09.2014
110 Shmeker
08:51 02.09.2014