Last news in Fakti

25 Август, 2014 10:35 22 140 110

Гришо тества Mercedes-Benz SLS AMG GT

  • григор димитров-
  • mercedes-benz-
  • sls-
  • gt

В началото на годината в най-големия български сайт за автомобили mobile.bg се появи обява, в която родната тенис звезда Григор Димитров продава личния си автомобил Mercedes-Benz C-Klasse Coupe.

По-късно приятелката му Мария Шарапова, която е рекламно лице на Porsche, му подари чисто ново 911. Както казват хората обаче, "Старата любов ръжда не хваща", защото преди началото на откритото първенство по тенис на САЩ Гришо изпробва нов Mercedes-Benz.

Става дума за суперкара SLS AMG GT - автомобил, впечатляващ освен с вратите си тип "чайка" и с V-образния си осемцилиндров двигател, който разполага с мощност от 591 конски сили и въртящ момент от 650 Нм при 4750 об/мин.

След тестовото шофиране българската тенис звезда не пропусна да си направи снимки с мощния Mercedes на фона на Холивуд, които се появиха в Twitter. На този етап не е ясно дали Григор Димитров възнамерява да смени Porsche-то и отново да се върне към любимите си Mercedes-и.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    7 1 Отговор
    Знае човека какво да харесва. И при колите, и при жените има вкус.
  • 2 Dimas

    4 4 Отговор
    Определено! Въпреки, че не съм сигурен, с какво изостава едно пунто пред SLS-a.

    Коментиран от #8

  • 3 Гост

    4 2 Отговор
    Браво Dimas много си проЗт! Бутай си супер пунтака и тъпей...
  • 4 Кобрата

    3 0 Отговор
    Уникална кола е Mercedes-а, няма друга такава машина, браво Гришо.
  • 5 Пакман

    2 0 Отговор
    Една от най красивите коли.
  • 6 Shmeker

    1 4 Отговор
    Тоя мастодонт няма как да е по-добър от едно порше

    Коментиран от #7, #18

  • 7 Кобрата

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Ти ще кажеш...впечатляващ освен с вратите си тип "чайка" и с V-образния си осемцилиндров двигател, който разполага с мощност от 591 конски сили и въртящ момент от 650 Нм при 4750 об/мин.
    Това е 6300 кубика, гаранция, че нито си виждал такъв звяр нито си се качвал в него.
    Такава кола съм виждал лично на Влас, само че беше червена и беше уникална, особено като отвориха вратите и запалиха мотора направо настръхваш целия....

    Коментиран от #16

  • 8 ярослав станчев

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Dimas":


    + от мен.Обаче другите не те разбраха май.Взеха го на сериозно.

    Коментиран от #10

  • 9 Циг

    2 0 Отговор
    Гриша,първо честито ако си купил вече този самолет.Заслужаваш го!!!Но ще отправя дребна забележка.Точно на този Мерцедес тези джанти не са добрият избор стоят обикновени, и развалят уникално агресивната визия на колата.Сложи и джанти с голям борд да видиш и ще се изненадаш,колко голяма ще е промяната.Поне в щатите изборът е толкова голям,че ще трябва да си вземеш почивка за 1 Година.Наздраве и безаварийно шофиране!!!!!!!!

    p.s. И по-лекичко с десния педал,че този Мерджо има доста брутален звук и ще вземеш да изплашиш пешеходците. (;
  • 10 Dimas

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "ярослав станчев":

    Важното е някой, някога да те разбере :)
  • 11 Набедената Звезда Шарапов

    0 3 Отговор
    Тоя позьор не се спира да плагиаства Федерер . Пък и SLS e спрян от производство, личи си колко разбира..

    Коментиран от #14, #15

  • 12 Циг

    0 0 Отговор
    До#7Кобрата.Абсолютно си прав и те подкрепям за това което си написал.Аз съм виждал на няколко пъти такава като на Гришо цвета е уникален също, нито е мат пък в същото време и не е лъскав.А,бе шантава работа.Уникален цвят и кола,пожелавам на всеки да може да е види и пипне.На живо е произведение на изкуството.Кобра,направи ли ти впечатление колко дълга и широка предница има,и като цяло какви красиви линии има колата.А,звука няма да го коментирам ти си го чул и дано е било тогава когато настъпват колата.За мен този звук няма аналог.
  • 13 Shmeker

    1 2 Отговор
    Гришо сигурно го е взел под наем да се накефи няколко дни, вие тука го пребихте с камъни

    Коментиран от #19

  • 14 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Набедената Звезда Шарапов":

    Не е спрян още се произвежда бе, ти сега като злобееш и му завиждаш, че не можеш да постигнеш толкова никой не ти е виновен...
  • 15 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Набедената Звезда Шарапов":

    В немския сайт има даже SLS от тази година 2014, как ще е спрян, те даже и SLR ще произвеждат вече.
  • 16 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Кобрата":

    Знам какво е SLS, но си остава камион въпреки всичко

    Коментиран от #17

  • 17 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Shmeker":

    kakav kamion te goni.

    Коментиран от #24

  • 18 Autohouse Randm

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    to e po dobro ot porsche i to zashtoto ot kakto VAG se namesiha v markata tia ne e tova koeto beshe za sajalenie

    Коментиран от #20, #22

  • 19 Кобрата

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    Гришо ако бръкне в задния джоб и SLS-ът е негов от тези турнири на тенис бичи луди пари.
  • 20 Спри се бе златко

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "Autohouse Randm":

    Тамън си починахме малко от предните ти никове ВИП АМГ/БУМЕР КАМОР и сега какво е пък това Autohouse
    Randm, а и от време на време руслан спасов... Ей умора няма.

    Коментиран от #32

  • 21 Златко АМГ-ВАЗ-Лада

    3 1 Отговор
    Скив ся, на мойто Пунто също вратите са му "чайка", отвътре е с удобен плюшен салон, а звукана двигателя е, хм, страхотен звук на двигателя...Този Мерцедес изостава спрямо Пунтото и с калпавото арматурно табло, остарелите прибори и калпавия пластмасов интериор. Бе,тенекета разни...

    Коментиран от #26

  • 22 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Autohouse Randm":

    VAG и Porsche винаги са били свързани баце. Проше създава VAG на практика и едни и същи хора управляват и двата концерна.

    Коментиран от #25, #37, #43

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Shmeker

    0 5 Отговор

    До коментар #17 от "Autohouse Randm":

    1700 кила спортна кола?!?! Нищо спортно няма в това нещо баце.

    Коментиран от #34

  • 25 ЗЛАТКО АМГ-ТО С ЛАДАТА

    1 3 Отговор

    До коментар #22 от "Shmeker":

    vijdam che tuka niakoi se optva da me imitira. znachi po temata. tia golfove za koito govorish sa za bedni mishki deto niamat pari za rasov avtomobil kato mercedes i bmw. takiva bokluci izobshto ne mi gi hvali zashtoto te ne sa za men. az karam mercedes i nai-mrazia da mi se prechkat takiva mentaci po magistralata dokato karam s 200 amg-to. osven tova niakoi ot tiah izpuskat nepriatni mirizmi dokato slusham elegantna muzika.
  • 26 Иван

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":

    Златко къде сравняваш Пунто с Мерцедес??? Няма никаква база за сравнение - ако искаш дай твоето Пунто и тоя SLS да ги изправим един до друг на центъра на София и да питаме хората кое е по - хубаво и кое биха избрали. Ако се намери 1 човек да каже, че Пунтото е по - хубаво, ще ти купя тоя SLS чисто нов и щи го подаря. Нали знаеш тия дето правят спагети и м*нети - коли не могат да правят (с изключение на Ферари и Ламбо). :)
  • 27 Иван

    1 2 Отговор
    Златко нали до преди час беше с Пунто или го продаде и сега взе АМГ - то. Като сменяш почерка (да пишеш на шльокавица) сменяй и името. Май ми се струва, че си караш Ладата с лУепенки на АМГ само и си от некое село дето никой не го е чувал? А до 1700кг спортна кола споко, от Мерцедес всичко са измислили не се притеснявай - тоя V8 вее тия 1700кг като прани гащи. Все пак 0 - 100 ги прави под 4 секунди, развива голяма скорост - какво ти трябва повече. Ако ти е малко - обърни се към Брабус :)

    Коментиран от #29, #33

  • 28 Dimas

    1 1 Отговор
    ШЪТ! няма да обиждате така Пунтака. Все пак Фиат са я разработвали съвместно с NASA.
  • 29

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Иван":

    Тои ги вее ама законите на физиката не можеш излъга по завоите, истинските спортни коли са значително по леки, иначе на правите съм убеден че е много добра.
  • 30 Пламен

    0 1 Отговор
    Според мен на Гришо не му трябва автомобил в момента, пътува от турнин на турнир, от държава на държава, няма време за това. По-добре да си вземе 1 Рейндж Ровър и да се наслади на почивката си в България. Пък спортни автомобили под наем за един два дни - колкото щеш.
  • 31 Златко АМГ-ВАЗ-Лада

    1 3 Отговор
    Споко, Иване, че нЕма да можеш да ми купиш ЕсЕлЕс-а. Готино ми е Пунтото, разкошен тунинг, всичко е алуминий и карбон, с вратички тип "чайка", шибидах и компресор Гарет! Иначе е така, шегувам се с Мерцедеса, няма как Пунто и Мерцедес да се сравняват...Ладата ми е с двигател АМГ, но от доста по-старо поколение. Дали да не сложа на Пунтака алкантара?!
  • 32 Autohouse Randm

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "Спри се бе златко":

    hodi se pregledai.slanchasal si anonimniko
  • 33 Autohouse Randm

    3 2 Отговор

    До коментар #27 от "Иван":

  • 34 Autohouse Randm

    3 3 Отговор

    До коментар #24 от "Shmeker":

    abe toi CL 63 AMG e tejak ama poviarvai mi uskoriava unikalni i chuvstvoto e super.imah udovolstvieto da se povozia i se nakefih maximalno.
  • 35 Mercedes-Benz

    5 3 Отговор
    Веднъж качиш ли се на Мерцедес-Бенц после трудно се слиза!

    Коментиран от #36, #58

  • 36 Autohouse Randm

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "Mercedes-Benz":

    samata istina.

    Коментиран от #38, #40

  • 37 мануел апостолов

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "Shmeker":

    Kak PORSCHE shte e sazdalo VAG.ne poznavate istoriata na markite na koito simpatizirate.ot kakto PORSCHE sloji dizelov agregat mi stana iasno che erata na nai dobrata nemska marka za sportni avtomobili e kam kraiat si.

    Коментиран от #41, #45, #59

  • 38 руслан петров

    3 4 Отговор

    До коментар #36 от "Autohouse Randm":

    nikoi drug ne moje po dobre da go kaje. mercedes e nomer 1

    Коментиран от #39

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 ярослав станчев

    2 3 Отговор

    До коментар #37 от "мануел апостолов":

    По поръчка на Адолф Хитлер е създаден екип с шеф д-р Фердинад Порше,който през 1938 г. създава Фолксваген Битъл.Е кой тогава е създателя на Фауве,питам аз? И отговор не чакам.Май,че Порше,а? В момента Порше АГ е собственик на 33 % от капитала на VAG и държи 50,73% от акциите на VAG.Та може да се каже,че Порше е не само създателя на VAG,а и собственик на концерна.
    Ама чукча,чукчаааа,първо пише а после чете.
  • 42 Симеон Тасев

    0 0 Отговор
  • 43 Пакман

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Shmeker":

    Точно това исках и аз да кажа на този разбирач. Не мога да го проумея как хора които не са се качвали в порше преди и след ваг могат да знаят толкова. Това което си написал е точно така. На практика господин Фердинанд Порше създава фолксваген по заръка на Хитлер. После продължава с марката порше като ползва части от костенурката. На практика двете марки са създадени от един и същи човек. На по късен етап двете марки продължават да имат много общо, като се купуват една друга, като това са си само схеми. Но нали не мислите че хората които правят порше правят и фолксваген. Така както хората които правт ролс ройс не правят седмицата. И тъй като фолксваген са най продаваните и най богатите логично е те да стоят над другите марки, една проста йерархия на концерн.

    Коментиран от #61

  • 44 Златко АМГ-ВАЗ-Лада

    0 0 Отговор
    Ярославе,
    Не е съвсем точно казаното от теб! Фердинанд Порше може и да е конструирал първия Фолксваген по поръчка на Хитлер, но всъщност Фолксваген се развива благодарение на англичаните, които създават и град Волсбург въобще. Собствеността върху първата компания Фолксвагенверк Гмбх обаче не е на Фердинанд Порше, който е само консултант по проекта...
    Има огромна разлика между казаното от теб и реалността! Драстичното разминаване идва от това, че собствеността върху марката Порше е на 100% собственост на междинния холдинг Порше, а неговите акции са притежание на 100% на Фолксваген АГ.

    Има едно друго образувание - Порше СЕ, което държи тези 50,73% от акциите с право на глас на концерна Фолксваген, което е обаче съвсем различно от това, да разправяме наляво-надясно как Порше (автомобилната марка) държало контролния пакет акции във Фолксваген! Нали е различно?! Автомобилната марка е 12 поред в портфолиото на Фолксваген АГ...

    Коментиран от #57

  • 45 Пакман

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "мануел апостолов":

    Приятелю, че не си се качвал в дизелова панамера е ясно. Да ти разасня че това се прави с цел комерсиализация, тоест печалба. И заради тази печалба порше ще имат най добрите инженери и разработки и така натаък. И не се заблуждавай като казвам комерсиализация защото пак не са по джоба на всеки. Давам пример: защо фен на марката след като има спортно 911 но иска и лимузина за дълъг път или сув да взима дизелова ЕС класа или МЛ. Има си избор за всеки.

    Коментиран от #49

  • 46 Владислав Димитров

    2 2 Отговор
    Какви ВАГ-ове ви гонят ? Тук става въпрос за Мерцедес !

    Коментиран от #56

  • 47 Пакман

    0 1 Отговор
    И само да добавя, въпреки че този мерседес е невероятно красив едно турбо на цената и конете му, да речем новото 991 турбо ес ще го направи луд този мерседес
  • 48 Слави

    0 1 Отговор
    И на нас какво ни пука че тоя му подарили кола или карал някоя или че си продавал колата пфф.....
  • 49 Златко АМГ-ВАЗ-Лада

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Пакман":

    Приятелю, не е само с цел комерсиализация, а защото разходът значи! Дизелът е икономичен, затова се прави...Иначе една панамера или кайен ес ще горят 50/100 бензин, вместо 10-12 нафта!

    Това с "правенето на луд" е излишно да се коментира! Григор Димитров се появил с Мерцедес и тръгват коментарите как едно Порше "направо шЪ го разбие тоа"!

    Коментиран от #50

  • 50 Пакман

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":

    Прав си, разходът значи. Това е така, а относно сравнението не съм го правил просто така. Както виждаш по долу се изписаха доста писания за компетентността на разни автомобили

    Коментиран от #51

  • 51 Златко АМГ-ВАЗ-Лада

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Пакман":

    Е, то заблудени разбирачи на спортните автомобили има много:-). Честно казано, ако вземем предвид и Дошо, че и други, трябва човек да си мисли, че едва ли не, нито Порше, нито Аудитата, които печелят "24-часа на ЛьоМан", нищо не струва...

    Аз се съмнявам, че някой от тези, в случай че има такава възможност, ще откаже дизелов спорткар, например Кайман Ес и че разликата в ускорението ще цяла фатална секунда. Дошо или Мануел Апостолов откога станаха автомобилни състезатели, че тази секунда да им попречи?!

    Даже се съмнявам, че биха върнали КАКЪВ ДА Е спорткар :-)
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Profesionalista

    1 0 Отговор
    Дали ще кара в ограниченията в населени и извън населени места с тази кола ?
  • 54 ЛУД ЛЕР

    1 1 Отговор
    и тоз се взе на сериозно
  • 55 Циг

    0 0 Отговор
    До#47 Пакман.Ей по това което си написал се разбира, че не разбираш от автомобили.И точно поради тази причина, не ти отговорих на въпроса в темата на Pagani.Последният ти въпрос,върни се и си го прочети.Това че се продават 3 MERCEDES 300SL GULLWING в мобиле де ,не значи че по гаражи няма бройки който не се продават чатка ли?Не разбираш от супер автомобили много,ЩО не пробваш в друга свера.

    Коментиран от #63

  • 56 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "Владислав Димитров":

  • 57 ярослав станчев

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":

    Да,така е.Порше АГ е 100% собственост на VAG.От друга страна обаче,VAG е 50% собственост на Порше СЕ.А адресите двете компании Порше АГ и СЕ са еднакви-Porscheplatz 1
    70435 Zuffenhausen,Stuttgart,
    Germany.
    Дали е случайно и дали нямат нищо общо?Как мислиш?
    Ето и официалния сайт на компанията.Porsche SE
    Според данните в сайта им Porsche Automobil Holding SE се явява наследник на Porsche GmbH и на практика са едно и също юридическо лице.А Порше Гмбх е основана през 1931 г. от дедо Ферди Порше и Антон Пиех.Но новата форма от 2007 г.,Porsche Automobil Holding SE се въвежда,за да се разшири дейността на холдинга,или нещо подобно.Но доста разводних темата,а тя е Мерцедес-Бенц,където вездесъщия Порше също се е подвизавал.

    Коментиран от #60

  • 58 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Mercedes-Benz":

    Да ама ако от БМВ се качиш на мерцедес ще си доста нещастен. Имаш чувството, че въртиш волана, а мерцеса завива след 2 секунди.

    Коментиран от #69

  • 59 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "мануел апостолов":

    VW е проект на Фердинанд Порше, подхванат от фамилията Порше и провинция Долна Саксония.
    В началото двигателите на фолксвагените и аудитата са си проекти на Ф.Порше, внукът на Порше - Фердинанд Пийх, а и до ден днешен всички мотори и задания към инженерите минават през Пийх. Той е и човекът, който е дал зелена светлина на проекта Куатро, а и до ден днешен пет цилиндровите мотори разработени лично от него за Ауди и Мерцедес са легенда
  • 60 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "ярослав станчев":

    Порше трябваше да купи мажоритарен дял (плановете бяха около 70%) от акциите на VAG, но дойде кризата и стана така, че VAG купи Порше с парите на кувейтски инвестиционен фонд. Трябваше им още година без криза и сега VAG щеше да е на Порше.
  • 61 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Пакман":

    Само да вметна, че Ф.Порше разработва състезателните модели на Аути Унион и Мерцедес преди войната. Набива се на очи W16 мотора на болида на Ауто Унион от 34-та година мисля.
    За Мерцедес разработва компресорен мотор за 24-те часа на Льоман, който бие господстващите Бентлита както си поиска... (е, в едно от състезанията едното бентли получава компресор и дава отпор на мерцедеса, докато не се чупят.. и атмосферните бентлита бият.. )

    Коментиран от #62

  • 62 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Shmeker":

    .. ама нищо не пречи сега Бентли да е при Порше де ;)
  • 63 Пакман

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "Циг":

    Колега, по какво разбра че не разбирам? По това че порше са по добри от мерседес ли? Ами за конкретните модели за които стана въпрос из интернет има предостатъчно видеа да се убедиш че не казвам нищо странно. Относно гълуинга това е доста рядка кола, просто се зачудих от къде сте я намерили. Главно се срещат по търгове и са много скъпи. Да не сте попаднали на някаква реплика, по гаражи могат да правят нищо чудно. Може и оригинална да е била, нищо лошо не казвам, просто съм фен на този модел и се интересувам от къде сте я намерили.
  • 64 Златко АМГ-ВАЗ-Лада

    1 1 Отговор
    Да вметна, че Порше СЕ е предимно финансова компания от типа на холдинг, докато Порше АГ е компанията, която държи правата върху марката и съответно автомобилите. Колкото и едната да се явява наследник на другата, тя се занимава предимно с акции, финанси и т.н.

    2012 за малко Порше АГ да купят Фолксваген АГ, но не успяха...

    За Мерцедес, Ауто Унион и Порше е достатъчно да посочим "Сребърните стрели"!
  • 65 Shmeker

    1 2 Отговор
    Между другото в ерата на "Сребърните стрели" Хитлер финансира Мерцедес и Ауто Унион с по 250 000 марки за да се развият немските болиди, което тогава е било солидна сума. Така поражда конкурентно съперничество. Мерцедес по принцип вече са имали готов болид, а проекта на Ауто Унион се поема от Фери Порше (синът на Фердинанд)
    Фердинанд Порше през това време се занимава със строителството на завода във Волфсбург... .. това е основата на Volkauto - Volkswagen.. финансиран от Антон Пийх (мисля че му става зет) и Адолф Розенберг.
    Съперничеството между Мерцедес ( Фердинанд е бивш главен инженер на марката) и Ауто Унион става доста горещо, до войната.
    Когато Втората световна война избухва, нещата се променят. Проектите спират. Фердинанд Порше и синът му Фери са заточени и т.н.
    След войната Мерцедес спасява най-големия си конкурент: Ауто Унион. Възстановява се производство на резервни части, защото заводите на АУ остават в Източна Германия и са разрушени. Там по проектите на АУ се правят MZ, Wartburg, Trabant.. и т.н., в частност проекти на DKW, която е бюджетната марка на АУ.

    Порше се връщат в Германия, продължават проекта Volkswagen с държавно участие.. както казах Долна Саксония.
    След като VW заработва и натрупва капитал закупуват АУ от Мерцедес Бенц.. и оставят марката Ауди, към която добавят и NSU през 70-те.

    От там нататък вече се сещате - AUDI става по-премиум и по-дизайнерска марка, Фердинанд Пийх се заема с Куатро проекта, прави TDI моторите, прави доб

    Коментиран от #66, #76

  • 66 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #65 от "Shmeker":

    ... прави добрата аеродинамика на моделите през 80-те, внедрява технологията за цялостно галванизиране на купетата, дава лозунг Vorsprung durch Technik, който се ползва и до днес.

    Марката Порше се превръща в легенда в моторните спортове, най-вече в Льоман сериите както в Европа, така и в щатите. Фердинанд Пийх прави няколко шампионски двигателя.
    Налагат се в рали спорта и до някъде във F1.

    В модерната ера Фердинанд Пийх развива още Ауди - алуминиевата конструкция, което е нещо уникално. А8 е по-лека с около 300 кг под теглото на S-klasse и 7 series. Уникалното е че всичко е лепено - няма заварки, които при акуминия който е заварял, знае, че се къса много лесно около заварката.
    Единствения неуспех мисля, е че не може да наложи марката Ауди в Америка, но някои казват, че тогава са станали жертва на медийна война.
    Малко по малко Пийх издига VW малко под Ауди. За целта просто купува марки като Шкода и Сеат, които заемат по-нисък сегмент.

    Така тази империя съществува и прави автомобили за всеки. От-до. Поршетата се продават с най-голямата печалба. Най-надеждни и най-добре направени коли, имат спортна генетика от най-висок клас, високотехнологични и т.н.
    Разполагат с огромно научно-техническа база, разполагат с огромен потенциал. Нещо много повече от това да монтираш V8 на камион и да го маскираш с вдигащи се врати

    Та нещата не са никак прости.. Мерцедес, Порше, Ауди - всички са докоснати от фамилията Порше.

    Но през годините се учвърждава ощ

    Коментиран от #67

  • 67 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #66 от "Shmeker":

    ... прави добрата аеродинамика на моделите през 80-те, внедрява технологията за цялостно галванизиране на купетата, дава лозунг Vorsprung durch Technik, който се ползва и до днес.

    Марката Порше се превръща в легенда в моторните спортове, най-вече в Льоман сериите както в Европа, така и в щатите. Фердинанд Пийх прави няколко шампионски двигателя.
    Налагат се в рали спорта и до някъде във F1.

    В модерната ера Фердинанд Пийх развива още Ауди - алуминиевата конструкция, което е нещо уникално. А8 е по-лека с около 300 кг под теглото на S-klasse и 7 series. Уникалното е че всичко е лепено - няма заварки, които при акуминия който е заварял, знае, че се къса много лесно около заварката.
    Единствения неуспех мисля, е че не може да наложи марката Ауди в Америка, но някои казват, че тогава са станали жертва на медийна война.
    Малко по малко Пийх издига VW малко под Ауди. За целта просто купува марки като Шкода и Сеат, които заемат по-нисък сегмент.

    Така тази империя съществува и прави автомобили за всеки. От-до. Поршетата се продават с най-голямата печалба. Най-надеждни и най-добре направени коли, имат спортна генетика от най-висок клас, високотехнологични и т.н.
    Разполагат с огромно научно-техническа база, разполагат с огромен потенциал. Нещо много повече от това да монтираш V8 на камион и да го маскираш с вдигащи се врати

    Та нещата не са никак прости.. Мерцедес, Порше, Ауди - всички са докоснати от фамилията Порше.

    ..Но през годините се учвърждава

    Коментиран от #71

  • 68 Shmeker

    1 2 Отговор

    Но през годините се учвърждава още една марка - БМВ... там нещата са за друга история..

    Коментиран от #70

  • 69 Autohouse Randm

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "Shmeker":

    a ako se kachish ot audi na mercedes shte vidish kak e ot magare na kon.

    Коментиран от #73

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Пакман

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Shmeker":

    Братле, жалко че повечето просто не са си направили труда да почетат или да се поинтересуват малко. На мен ми беше интересно да прочета написаното.
  • 72 BоBомерц

    1 0 Отговор
    По грозен Мерцедес не съм виждал

    Коментиран от #74

  • 73 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #69 от "Autohouse Randm":

    Ами може и да съм се качвал баце. Няма по-директно управление от това на БМВ. Особено ако е версия M-technik. Алфа ромео се доближава, но там отдавна са на предно предаване.

    Колкото до Ауди - аз не го сравнявам с Мерцедес. Мерцедес може да се сравнява единствено с БМВ. И там губи.

    Аудито е съвсем друго животно, без аналог. Само някои пасати с надлъжно разположен мотор може да се сравнява с Ауди щото е почти същото ама тия пасати са само два модела през годините. Единия не го помниш, а другия е Б5.

    Коментиран от #75

  • 74 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #72 от "BоBомерц":

    Мммда.. много е грозен
  • 75 Autohouse Randm

    2 2 Отговор

    До коментар #73 от "Shmeker":

    Audi e parodia na avtomobil koito dava losho ime na nemskite marki.kakto si se izrazil BACE

    Коментиран от #78

  • 76 Златко АМГ-ВАЗ-Лада

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "Shmeker":

    И сега ако ми кажеш кога е създаден Волсбург, предполагам,ще стане ясно защо завод в този град не е строен преди войната! Най-малко заради факта, че просто не е имало Волфсбург, а някакви градчета, да не търся вмомента...

    Иначе е така, лесно и бързо може да се прочете и види връзкатамежду Мерцедес, Ауто Унион, Фолксваген, Хитлер, Порше и т.н.

    Фамилията Порше обаче не натрупва капитал след войната, по-скоро австрийското правителство слага запор върху германските активи в страната, в т.ч. и техните и капиталът идва от швейцарски бизнесмени, убий ме, не помня как се казваха...

    Та това са дребните неточности в коментара - Волфсбург и натрупването на капитал...

    Коментиран от #77, #81

  • 77 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #76 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":

    Вероятно капиталът идва от доста места.
  • 78 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #75 от "Autohouse Randm":

    Ауди си е Ауди. Една добра марка с много фенове. Най-добрият автомобил с предно предаване и най-добрият автомобил 4х4.

    Коментиран от #79

  • 79 Autohouse Randm

    3 2 Отговор

    До коментар #78 от "Shmeker":

    ALDI e troshliva kola.Subaru e v pati s po dobro 4x4

    Коментиран от #80

  • 80 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #79 от "Autohouse Randm":

    Сори може би прекалих, нямах намерение да обижда.

    Subaru не ползват добър централен диференциал. Просто защото е скъп. Техния е по-скоро муфа.

    https://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0

    Коментиран от #82

  • 81 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #76 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":

    Строителството на завода стартира преди войната. Проектът VOLKSWAGEN започва 1937-ма година, по поръчка на Хитлер.

    Дори бил нарисувал на салфетка костенурката докато поставял заданието на Порше. Хитлер е имал голям интерес към автомобилите, аеродинамиката.. интересувал се доста. Заданието на Хитлер към Порше било:
    1. Колата да струва под 1000 марки. Порше я прави със себестойност 999 марки
    2. Да е проста за обслужване, да е издръжлива и да няма нужда от антифриз, защото зимата в Германия е тежка. Порше я прави с въздушно охлаждане.
    По отношение на охлаждането и изобщо концепцията със задно разположен двигател, от Татра веднага почват да съдят Порше за някакви патенти, но след като започва войната тази битка се прекратява.. сещате се защо..
    Дали Порше е гледал Татрата за да направи костенурката - не мога да твърдя.. обаче въздушното охлаждане на Порше присъства мисля до края на 80-те в колите им. Както и в състезателните мотори до края на 70-те.

    Респективно производството на Поршета започва с проект на Вандерер. Това е марка към Ауто Унион. Това са първите автомобили излезли от тяхната фабрика.

    Относно собствеността между двата концерна Порше/VAG, по данни от миналата година PORSCHE SA държи 50,7% от VAG, който държи PORSCHE AG. Сега имаше публикации, че VAG ще си смени името и вероятно ще е AUTO UNION, но за сега чакаме да видим какво ще се случи.

    Коментиран от #86

  • 82 Autohouse Randm

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "Shmeker":

    ne znam za defernciala no AUDI haresvah mnogo predi godini no sled Audi 100 vsichko e troshlivo.dori i Audi 100 imashe redovni bolejki ot roda na techashto radiatorche na parno i izduhala garnitura na glavata i to na avtomobil na pod 100000km .
  • 83 Shmeker

    0 3 Отговор
    Ауди 100 имахме в къщи чисто ново през 1992-ра. Мотор 2.3.
    До 100 000 км. само амортисьори бяха заминали и то основно заради лошите пътища тогава и заради това че се караше зверски по тях. Проблемите с радиаторчето се проявяват много по-късно и на много повече км.
    Колкото до гарнитурата на главата - за това си има причини и те определено не са фабрични

    Коментиран от #84

  • 84 Autohouse Randm

    3 0 Отговор

    До коментар #83 от "Shmeker":

    garniturata na glava i radiatorche na parnoto biaha problem na vsichki avtomobili ot VAG .za novite ne znam zashtoto ne karam veche AUDI.2.3 motora e hubav no imaha problemi s debitomeri masovo koito ne biaha mnogo evtini

    Коментиран от #85

  • 85 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #84 от "Autohouse Randm":

    Имал съм 6 коли на VAG и никога не съм имал проблем с гарнитурата.
    Виж радиаторче съм сменял на 18 годишен автомобил.
    Що се отнася до дебитомерите - си се скапват с годините заради датчиците и клапите ако са механични, но това важи за всички дебитомери и всички датчици.

    Коментиран от #88

  • 86 Златко АМГ-ВАЗ-Лада

    5 0 Отговор

    До коментар #81 от "Shmeker":

    Подобни неща, даже твърдения, че сам Хитлер нарисувал дизайна на Костенурката на салфетка, също съм срещал! Себестойността на колата била 990 марки, нали, 9 по-малко, отколкото твърдиш, но за дреболии нЕма да спорим.

    Имах предвид, че макар и да строят завод, той НЕ Е във Волфсбург, а в "градът на автомобилите КДФ", Волфсбург става едва след войната, когато англичаните му сменят името. Имаше там и един полковник ли, майор ли, Айвън Хърст, който предва плановете на костенурката на британското правителство, иначе можеше и да няма Фолксваген!

    Не споря с теб, само допълвам казаното.

    Относно техниката на ВАГ, със старите автомобили от тези марки не съм имал много вземане-даване, но сегашните са достатъчно здрави, харесвани и карани. Примерно, попадало ми е БМВ с прегрял 4-цилиндров двигател на малко км, с избила гарнитура на 6-цилиндров мотор и т.н. Трябва ли да разправям, че БМВ е скапана марка?! С удоволствие продължавам да шофирам две машини от марката...

    Коментиран от #87

  • 87 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #86 от "Златко АМГ-ВАЗ-Лада":

    Е то и аз не се вземам за историк, повечето неща ги знам от обща култура, защото съм се интересувал от немските автомобили. Относно Волфсбург - нямам информация, за това ми е интересно това което си написал.

    Колкото до гарнитурите - всяка кола с гарнитура може да я изхвърли, особено при неправилна поддръжка и неследене на температурата на мотора.

    Относно БМВ мога да кажа, че всеки качил се и притежавал такъв автомобил остава завинаги фен на марката.

    Коментиран от #89

  • 88 Autohouse Randm

    4 0 Отговор

    До коментар #85 от "Shmeker":

    Badi zdrav kolega i bezavariino.Az avtomobil ot Vag VECHE NIKOGA.
  • 89 Dani

    4 0 Отговор

    До коментар #87 от "Shmeker":

    neshto da kajesh za nai troshlivite avtomatici na audi

    Коментиран от #91

  • 90 мануел апостолов

    4 0 Отговор
    Kogato stava vapros za MERCEDES BENZ e grozno da se govori za koncerna VAG.

    Коментиран от #92

  • 91 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #89 от "Dani":

    Кои са трошливи? Само мултитроник. Тва е и се знае отдавна.

    Коментиран от #95

  • 92 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #90 от "мануел апостолов":

    Мерцедес си остават с една S-класа и добрите големи купета. Остават си с пенсионерския имидж и проблемите с корозията при масовите модели. Остават си по-тежички и по-тромави, по-лакоми на гориво.
    Ако това не ви пречи - да, хубави коли са.
    Но лично аз предпочитам БМВ или Ауди.

    Коментиран от #93, #94

  • 93 мануел апостолов

    2 2 Отговор

    До коментар #92 от "Shmeker":

    A AUDI s kakvo si ostavat.s A8 mnogo zle v sravnenie sas 7 seria na BMW,S klasa i golemiat Lexus.kakto redica komentari po dolo troshat avtomatici ta daje i rachni skorosti.slabo okachvane .i kakvo im ostana edni krasivi kombita ama i te veche ednotipni .

    Коментиран от #96

  • 94 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #92 от "Shmeker":

    po dobre pensionerski imij ot kolkoto imij na troshliak
  • 95 Dani

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "Shmeker":

    blia blia blia
  • 96 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #93 от "мануел апостолов":

    Audi правят кола която ще те закара наясякъде при всякакви условия без да е джип, по-лека и бърза' не ръждясва и е доста по-приятна на външен вид. Обезценява се най-малко от премиум марките и комбинира спорт, комфорт, дизайн и безопасност в най.добро съотношение от всички.
  • 97

    0 0 Отговор
    Аиде стига сте си блъскали главите MERCEDES си е MERCEDES символ на комфорт,надеждност и успех.
  • 98

    1 0 Отговор
    Айде стига сте си блъскали главите MERCЕDES си е MERCEDES, символ на комфорт,надеждност и успех.
  • 99

    1 0 Отговор
    Айде стига сте си блъскали главите MERCEDES си е MERCEDES, символ на комфорт,надеждност и успех.

    Коментиран от #107

  • 100

    1 0 Отговор
  • 101

    1 0 Отговор
  • 102

    1 0 Отговор
  • 103

    1 0 Отговор
  • 104

    1 0 Отговор
  • 105

    1 0 Отговор
  • 106

    1 0 Отговор
  • 107 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от " ":

  • 108 Shmeker

    0 1 Отговор
    Буахахаа днес търсим с един приятел преден алуминиев носач за W211 Е320 4matic и две биалетки.. Цената е 1200 лв..... на тоя му се реве.

    Коментиран от #109

  • 109

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Shmeker":

    Мерцедес не е народна кола с евтина поддръжка, всеки трябва да си прецени дали може да я притежава и поддържа.
  • 110 Shmeker

    0 0 Отговор
    Значи когато Ауди са с алуминиеви носачи - колите са трошливи, а при мерцедес просто не са народни ?!?!