Last news in Fakti

13 Октомври, 2011 14:02 82 420 31

Ако акумулаторът падне, а няма кой да бута

  • акумулатор
Ако акумулаторът падне, а няма кой да бута - 1

Практиката доказва, че неволята наистина е най-добрият учител. Когато обичайните решения на даден проблем се изчерпат, изобретателността стига неподозирани висоти.

Ако в някоя мразовита утрин акумулаторът не дава признаци на живот, а наоколо няма доброволци за теглене на буксир или традиционния старт на двигателя с бутане, винаги има още един вариант.

Заснетата в клипчето по-долу техника със сигурност върши работа при автомобили с предно предаване. Достатъчно е да се включи на трета предавка, а една от предните гуми да бъде вдигната с крик и да се завърти силно. На теория методът би трябвало да работи и при коли със задно задвижване.

 


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 anonimen

    3 0 Отговор
    ehhh edno vreme kolite za tazi cel imaha manivela
  • 2 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    dam
  • 3 Радослав Димитров

    1 6 Отговор
    "Достатъчно е да се включи на трета предавка, а една от предните гуми да бъде вдигната с крик и да се завърти силно"
    Не трябва ли и двете колела да са във въздуха?Какво става с дясното колело в този момент,ако е на земята ?

    Коментиран от #6, #9

  • 4 здравко

    5 0 Отговор
    Нищо не става-стои си неподвижно. Диференциалът е причината това да е възможно.
  • 5 ха ха ха

    1 0 Отговор
    Просто руския сървайвър! Супер готино , практично и забавно!
  • 6 Мартин Алърков

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Радослав Димитров":

    @3 Диферецниял моето момче
  • 7 Sherifa

    2 1 Отговор
    Mom4eta, mnogo po-uda4en na4in e da pusnete po edin aspirin vav vsyaka kletka na akumulatora. Aspirina sadyrja kiselina i syotvetno vazbujda akumulatora kolkoto da zapalite. IZPITANO - RABOTI !
  • 8 благой

    4 1 Отговор
    А аналгин може ли?
  • 9 Иван Тарлев

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Радослав Димитров":

    @3 Това е 4 х 4 модификация.
  • 10 phs

    1 1 Отговор
    какви аспирини,манивели и въжета?купуваш 1 акумулатор и готово

    Коментиран от #11

  • 11 Ахура Мазда

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "phs":

    @10 А, ако нямаш излишни 200 кинта?
  • 12 Ахура Мазда

    1 0 Отговор
    Или ти се случи в горатаааааа?Ааааа?
  • 13 Вельо

    1 0 Отговор
    Сигурно е на два цилиндъра
  • 14 Dan

    1 0 Отговор
    Кви два цилиндара е брат :D на трета малко повечко сила и завърта...
  • 15 bobi

    1 0 Отговор
    basiii otkachenata rabota :D :D dano nemi se nalaga da pravq taka :D
  • 16 Orlin

    0 7 Отговор
    да ама според мен трябва и двете гуми да са във въздуха иначе нема ли да тръгне колата барабар с крика ?
  • 17 kotkata

    5 0 Отговор
    Орлине.....Орлинеееее....замълчи ако обичаш!
  • 18 Ivailo RH AB+

    0 7 Отговор
    emi ako ne sa i dvete v vazduga mn qsno 4e 6te tragni s krika
  • 19 Гост

    4 0 Отговор
    Много ясно,че едното колело е достатъчно да е във въздуха. Май никой не разбира от автомобили-те двете колела не са блокирани.Всяко върти само за себе си.Не сте ли забелязали зимата едното колело като е стъпило на сухо ,че само другото дето е на лед върти.Това е слабото място на колите дето нямат блокаж.
  • 20 Plamen

    2 0 Отговор
    abe resha li da se zabutam v mqsto kudeto ne moga da zapalq kolata na butane bih otdelil 100 leva za akumulator.Lada samara e s naprechno razpolojen dvigatel i bi bilo trudno da se pali s manivela...
  • 21 :)))

    1 0 Отговор
    На Лада ще стане но на Субару не.
  • 22 zdravko

    3 0 Отговор
    Това съм го пробвал на по старите автомобили става но на новите задължително им трябва ток за помпата
  • 23 Асен Йорданов

    1 0 Отговор
    Ако стигнете до тоя начин на запалване и ако и той не свърши работа има само още един със запалка или кибрит , по ваш избор
  • 24 husaberga

    0 1 Отговор
    Stigne li do tam po hubavo a si kupi 4ovek akomulator zahtoto nesi predctaviam 4ovek da pali taka kola v 1m prespi puk i nemoeh da vdigneh 4ak tolkus oborotite za da palne .
  • 25 toi

    2 0 Отговор
    Да запали показно един v6 4.0L по тоя начин ако обича

    Коментиран от #30

  • 26 Гошо

    2 0 Отговор
    Клипчето е хубаво но момчетата са голи до кръста, а при -20 градуса?????......Преди години съм чел в списание Зарулем, че при ниски температури от порядъка на - 25 градуса руснаците сипват от предния ден в маслото бензин 500-600 грама.
  • 27 Афизе Боз

    1 0 Отговор
    Нека запалят 3-литров дизел по този начин
  • 28 DRUGS-BUNNY

    0 2 Отговор
    -И каква е логиката на БЕНЗИН-а В МАСЛОТО ??? Разбирам да сложат МАСЛО, но 2Т (двутактово) в горивото, при това повече важи за ДИЗЕЛ, или пък газ за горене в безнина.. ама да сложиш бензин в маслото - върха на глуостта! То.. маслото НЕ гори, че да му сипват бензин или нещо такова.
  • 29 ич

    2 0 Отговор
    Бензина разрежда маслото, на сутринта не е толкова гъсто и двигателя се развърта по-лесно. После се изпарява и през отдушника на картера си отива в цилиндрите.
    Само не знам ако се прекали с количеството и не е много студено какво ще стане.
  • 30 mpower

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "toi":

    ти ако имаш такъв двигател няма да мислиш за акумулатор
  • 31 гост

    2 0 Отговор
    А ако има постоянен блокаж на диференциала сигурно е необходимо на целия преден или заден мост гумите да са вАв въздуха или се бъркам ?