По време на предстоящото автомобилно изложение в Париж Dacia ще отбележи рекордна година по продажби. Освен това ще демонстрира промените, направени по някои от най-популярните й модели - новото Sandero, Sandero Stepway, Logan и Logan MCV. Според румънците те са по-атрактивни и все така на добра цена.
От гледна точка на дизайн е променен предният панел и при четирите модела, което им дава един нов, общ изглед. Предната броня, решетка и въздуховод подчертават здравия характер на автомобилите. Новите дневни светлини, които вече са LED, пък придават по-елегантен и модерен вид.
Новите фарове образуват четири квадрата, които заедно формират новия светлинен подпис на Dacia. Задните светлини на моделите Sandero, Sandero Stepway и Logan следват същата линия. В интериора има промени при материалите, ергономичността и отделенията за багаж.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 da be da
Коментиран от #3
06:39 16.09.2016
2 незнайко
Коментиран от #13
08:47 16.09.2016
3 гост
До коментар #1 от "da be da":
Най-високото оборудване на Логан с ел, стъкла, климатик и фарове за мъгла, подлакътници и др. екстри струва 20х.лв. Повечето от другите производители на бюджетни коли започват от 23-24 и стигат до 30х.лв. Дачия са добри коли, но трябва да се знае, че те са проектирани, за да са евтини, а не евтини, за да увеличават печалбата на производителя. Видя се, че Рено печели от бюджетните коли, един Логан Лауреат не отстъпва по нищо на Пежо 301 или Шкода Рапид, но е приблизително 10х.лв по-евтин от тях и с по-евтино обслужване.Сметни си обезцняването: 20х.лв цена, остатъчна стойност на 5-6г автомобил 8х.лв или 2х.лв годишно за кола, която не поправяш и нямаш разходи за ремонти, а само обслужване и каране. При колите нов внос загубите са не по-малки, но по-важното е, че са непредвидими: може да смениш за година само генератор за 200лв, но може и глава за 2000лв наред с други като съединител, окачване, горивна система и др. скъпи и прескъпи неща. И след 5г този с Дачията няма да се е занимавал с проблемите на колите, няма да е ходил по майстори, няма да се е чудил защо дава 200лв, а колата му все така прекъсва. Затова се купува нова кола, но ако не си надраснал дребнавото съзнание няма как да го разбереш, това е друго мислене, не пестене.
Коментиран от #11
09:19 16.09.2016
4 Киро
То и ТАТА продава милиони варели на колела всяка година, което не ги прави хубави!
Просто евтини щайги за служебно ползване от нископлатени служители, които ще строшат к'вото им дадат така или иначе!
10:48 16.09.2016
5 Киро
Имаше окомплектована Киа Сийд на промоция за тия пари бре, къде-къде по-здрава, добра и комфортна кола от този румънски кошник с технологии от 80-те години на 20-ти век!
10:53 16.09.2016
6 грамотен
Коментиран от #7, #8
11:16 16.09.2016
7 Киро
До коментар #6 от "грамотен":
Момче, прекръсти се, ти НЕ си грамотен. Не знам откъде ти идва това самочувствие, но ти даже не можеш да пишеш правилно!И преди да ръсиш глупости, виж, че тук не сравняваме старо БМВ с нова румънска щайга, а нова с нова кола!
11:25 16.09.2016
8 Киро
До коментар #6 от "грамотен":
И още нещо - Дачия НЕ Е хубава кола, а ЕВТИНА кола.А вече даже не е и толкова евтина!
Правиш ли разликата?!
11:27 16.09.2016
9 неграмотен
11:43 16.09.2016
10 еуропееца
За разлика от нас румънците си карат чисто новите коли и си живеят живота, а не живеят за да издържат някаква гробница, била тя бмв или мерцедес.
Чалгара ако няма ланец, мускули, татуси и дърт мерцедес не е щастлив, въпрос на манталитет.
Коментиран от #14
12:04 16.09.2016
11 Гост
До коментар #3 от "гост":
Аз взех нова Киа, на 4-5 години е вече. 115000км без нито 1 ремонт. Само обслужване и то е на всеки 25000км.Мечтая си за новото Соренто, но е доста скъпичко, но е един от най-красивите джипове на пазара в момента (поне за мен и моя джоб). Дори и да не е Соренто, ще бъде пак Корейски автомобил.
13:42 16.09.2016
12 Грую
14:47 16.09.2016
13 BBTY
До коментар #2 от "незнайко":
Даже не знам как ти се вдигнала ръката да напишеш такава глупост!Идвам ми се да те питам защо имаш телевизор, интернет ,топла вода , да живееш ти трябва само една порция супа на ден другото си е "гевезелък"14:56 16.09.2016
14 xxx
До коментар #10 от "еуропееца":
Ако мислиш че в Румъния карат само нови коли си в голяма заблуда. Ако мислиш че средностатистическият румънец мечтае и се радва за нова Дачия си в тотална заблуда!А какъв точно по-добър живеят северните ни съседи от нас остава пълна загадка.
Че има идиоти, да има, така е...
Но не всички българи са бедни и комплексирани малки душици. Всъщност да си беден финансово не означава да си беден духовно, а и какво значи беден.
Всички катастрофирали извънградско с Дачия са почернени. Случайност? Надали...
Дачия е добър автомобил за парите си и нищо повече!
п.п. Аз по-слаби шофьори от румънците не съм виждал!
16:05 16.09.2016
15 Jbl
Коментиран от #16
17:12 16.09.2016
16 Реалист
До коментар #15 от "Jbl":
JBL - а моята математика е следната - втора ръка дизел за 7500 с екстри, возия, пространство и материали за които дъстър може да си мечтае. Навъртях 100 000 км, ремонти за около 1500 лева. Продадена за 5000. 4000 лева "загуба" за 100 000 км.Дъстър чисто нов дизел - грубо 30 000, 100 000 км без ремонти и я продаваш за 12 000. 18 000 лева "загуба" за 100 000 км.
Иначе че може "нов внос" да ти излезе златен - може.
Ама има и хора платили 1000 лева за нов двумасов маховик на кола на 2 години и 60 хил.км.
За съжаление новото не ти гарантира вече нищо - дори нови Тойоти оставят шофьорите си на пътя!
17:46 16.09.2016
17 Msux
18:25 16.09.2016
18 mediator37
Но си остават един тесен , висок кашон, лесно обръщащ се на завой. Където каза преждеговоривш, при катастрофа на дълъг път черната забрадка е неизбежна. Това е резултат от намесата на счетоводителите на Дачия в работата на инженерите.
18:48 16.09.2016
19 ккк
19:48 16.09.2016
20 ккк
19:53 16.09.2016
21 FAKE is here
21:48 16.09.2016
22 От опит
Коментиран от #23
22:08 16.09.2016
23 mediator37
До коментар #22 от "От опит":
Най-лек страничен удар в бордюра и следва обръщане по таван. Добре онагледи казаното от мен. Все пак радостното е, че след като се е превъртяла дачията на жена ти няма жертви. В градски условия с малка скорост може.А за румънците дето карали само нови коли не говорете. Поне 20-30% от колите в населените места между Гюргево и Букурещ са втора ръка внос, с русенска регистрация, че им излиза по-евтино. В супата съм. Вервайте ми!
04:24 17.09.2016
24 От опит
08:10 17.09.2016
25 Разумен
11:53 18.09.2016