Last news in Fakti

16 Септември, 2016 05:30, обновена 16 Септември, 2016 14:55 11 898 25

Dacia обнови Logan и Sandero

  • dacia-
  • logan-
  • sandero
Dacia обнови  Logan и Sandero - 1

По време на предстоящото автомобилно изложение в Париж Dacia ще отбележи рекордна година по продажби. Освен това ще демонстрира промените, направени по някои от най-популярните й модели - новото Sandero, Sandero Stepway, Logan и Logan MCV. Според румънците те са по-атрактивни и все така на добра цена.

От гледна точка на дизайн е променен предният панел и при четирите модела, което им дава един нов, общ изглед. Предната броня, решетка и въздуховод подчертават здравия характер на автомобилите. Новите дневни светлини, които вече са LED, пък придават по-елегантен и модерен вид.

Новите фарове образуват четири квадрата, които заедно формират новия светлинен подпис на Dacia. Задните светлини на моделите Sandero, Sandero Stepway и Logan следват същата линия. В интериора има промени при материалите, ергономичността и отделенията за багаж. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 da be da

    1 1 Отговор
    атрактивни друг път, пускат ги без климатик, ел стъкла, без радио - с "Подготовка за радио оборудване", вътре си като в москвич 412 и пак наглеят да искат 14000лв с ддс

    Коментиран от #3

  • 2 незнайко

    0 0 Отговор
    Сравнението с москвич 412 е меко казано е неправилно. В съвременната кола само климатика и АБС системите са необходими. Другите са за гевезелък. На никой няма да се скърши китката ако си отваря прозолеца с обикновен механизъм. Уредбите и без това се сменят кой с каквато иска. Климатика наистина е необходим. АБС системата е задължителна и Дачията я притежава. Много добър и евтин автомобил.

    Коментиран от #13

  • 3 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "da be da":

    Най-високото оборудване на Логан с ел, стъкла, климатик и фарове за мъгла, подлакътници и др. екстри струва 20х.лв. Повечето от другите производители на бюджетни коли започват от 23-24 и стигат до 30х.лв. Дачия са добри коли, но трябва да се знае, че те са проектирани, за да са евтини, а не евтини, за да увеличават печалбата на производителя. Видя се, че Рено печели от бюджетните коли, един Логан Лауреат не отстъпва по нищо на Пежо 301 или Шкода Рапид, но е приблизително 10х.лв по-евтин от тях и с по-евтино обслужване.
    Сметни си обезцняването: 20х.лв цена, остатъчна стойност на 5-6г автомобил 8х.лв или 2х.лв годишно за кола, която не поправяш и нямаш разходи за ремонти, а само обслужване и каране. При колите нов внос загубите са не по-малки, но по-важното е, че са непредвидими: може да смениш за година само генератор за 200лв, но може и глава за 2000лв наред с други като съединител, окачване, горивна система и др. скъпи и прескъпи неща. И след 5г този с Дачията няма да се е занимавал с проблемите на колите, няма да е ходил по майстори, няма да се е чудил защо дава 200лв, а колата му все така прекъсва. Затова се купува нова кола, но ако не си надраснал дребнавото съзнание няма как да го разбереш, това е друго мислене, не пестене.

    Коментиран от #11

  • 4 Киро

    0 3 Отговор
    "Обновени" щайги, ма пак щайги!

    То и ТАТА продава милиони варели на колела всяка година, което не ги прави хубави!

    Просто евтини щайги за служебно ползване от нископлатени служители, които ще строшат к'вото им дадат така или иначе!
  • 5 Киро

    0 2 Отговор
    20 хиляди за тая щайга???

    Имаше окомплектована Киа Сийд на промоция за тия пари бре, къде-къде по-здрава, добра и комфортна кола от този румънски кошник с технологии от 80-те години на 20-ти век!
  • 6 грамотен

    0 0 Отговор
    "По време на предстоящото автомобилно изложение в Париж Dacia ще отбележи рекордна година по продажби." Уважаеми колеги , дорасли и недорасли, това е реалността. Наистина х6 на старо е по добро от логан, но не става за такси или за пенсионер, който не ходи по чалготеки и барове и не се вълнува от високи скорости и гъзария. Има си коли за всеки. Не се назлобявайте. Дачия е хубава кола и най важното нова и достъпна. Всеки да си кара това ,което харесва и да не мисли ,че е по умен като кара по мощна кола на старо. Иначе аз имам 3йка coupe 335i ,както и Партнер 1,6 hdi и двете ги използвам според случая . Бъдете толерантни на пътя , в коментарите си и в живота и уважавайте всички участници в движението , ако ще и да са с колело.

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "грамотен":

    Момче, прекръсти се, ти НЕ си грамотен. Не знам откъде ти идва това самочувствие, но ти даже не можеш да пишеш правилно!

    И преди да ръсиш глупости, виж, че тук не сравняваме старо БМВ с нова румънска щайга, а нова с нова кола!
  • 8 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "грамотен":

    И още нещо - Дачия НЕ Е хубава кола, а ЕВТИНА кола.

    А вече даже не е и толкова евтина!

    Правиш ли разликата?!
  • 9 неграмотен

    0 0 Отговор
    Ето "бате" Киро, просто се успокой, купи си Киа Сийд или каквото ти харесва бъди здрав и щастлив.
  • 10 еуропееца

    0 0 Отговор
    Българина е беден комплексар и е комплексар, защото е беден, а беден, защото е свикнал да го крадат.
    За разлика от нас румънците си карат чисто новите коли и си живеят живота, а не живеят за да издържат някаква гробница, била тя бмв или мерцедес.
    Чалгара ако няма ланец, мускули, татуси и дърт мерцедес не е щастлив, въпрос на манталитет.

    Коментиран от #14

  • 11 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Аз взех нова Киа, на 4-5 години е вече. 115000км без нито 1 ремонт. Само обслужване и то е на всеки 25000км.
    Мечтая си за новото Соренто, но е доста скъпичко, но е един от най-красивите джипове на пазара в момента (поне за мен и моя джоб). Дори и да не е Соренто, ще бъде пак Корейски автомобил.
  • 12 Грую

    0 0 Отговор
    Българинът е беден, защото е центростремителна личност и индивидуалист. Първо всеки българин смята, че той е в центъра на събитията не само за себе си, но и за другите и не приема някой да си търси правата чрез неговата личност, а напротив всички около него са му задължени по някакъв начин и трябва да го чакат да се сети как точно пък са му задължени околните. Затова всички гледат с насмешка към напъните на околните за сътворяване на нещо по-добро за тях си, готови на мръсотии и саботажи от всякакъв вид и са сеирджийски настроени за наблюдение на последствията на всеки успял гаден номер спрямо ближния. Затова повечето от хората, които не са вече в чужбина живеят в панелни, а возилото им стои на паркинга пред блока и като сложиш там новата кола мине се не мине много време и някой те изчаластрил и избягал и започва ходене по мъките по огледи, сервизи и т.н. и то ако имаш каско, а као не остават само попържните и скъсаните нерви, а от новата кола скоро става кошница по която драскат кварталните деца. Другият вариант е да си купиш гараж от черна тенекия от циганите и да го поставиш незаконно пред блока, при което ставаш олицетворение на преуспелия в прехода българин, който е придобил всички признаци на благоденствието на новата демокрация - стария панелен апартамент в крайните градски квартали, западния автомобил (може и на старо) и тенекиения гараж от циганите, поставен на паркинга пред блока незаконно. До тук стига новосформираната ценностна система на б
  • 13 BBTY

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Даже не знам как ти се вдигнала ръката да напишеш такава глупост!Идвам ми се да те питам защо имаш телевизор, интернет ,топла вода , да живееш ти трябва само една порция супа на ден другото си е "гевезелък"
  • 14 xxx

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "еуропееца":

    Ако мислиш че в Румъния карат само нови коли си в голяма заблуда. Ако мислиш че средностатистическият румънец мечтае и се радва за нова Дачия си в тотална заблуда!
    А какъв точно по-добър живеят северните ни съседи от нас остава пълна загадка.
    Че има идиоти, да има, така е...
    Но не всички българи са бедни и комплексирани малки душици. Всъщност да си беден финансово не означава да си беден духовно, а и какво значи беден.
    Всички катастрофирали извънградско с Дачия са почернени. Случайност? Надали...
    Дачия е добър автомобил за парите си и нищо повече!

    п.п. Аз по-слаби шофьори от румънците не съм виждал!
  • 15 Jbl

    0 0 Отговор
    Имам Дачия Дъстър 2014. Дизел.Пробег 41 хил.км. Супер доволен съм от автомобила. Естествено съм имал и карал "нов внос". Дай Боже никога да не се връщам на коли втора употреба! Само това ще кажа.

    Коментиран от #16

  • 16 Реалист

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Jbl":

    JBL - а моята математика е следната - втора ръка дизел за 7500 с екстри, возия, пространство и материали за които дъстър може да си мечтае. Навъртях 100 000 км, ремонти за около 1500 лева. Продадена за 5000. 4000 лева "загуба" за 100 000 км.

    Дъстър чисто нов дизел - грубо 30 000, 100 000 км без ремонти и я продаваш за 12 000. 18 000 лева "загуба" за 100 000 км.

    Иначе че може "нов внос" да ти излезе златен - може.
    Ама има и хора платили 1000 лева за нов двумасов маховик на кола на 2 години и 60 хил.км.

    За съжаление новото не ти гарантира вече нищо - дори нови Тойоти оставят шофьорите си на пътя!
  • 17 Msux

    0 0 Отговор
    Мога да ви кажа, че Дачия си е доста добър автомобил , бизнеса в България купува или Рено Канго или Дачия Логан. Логана струва 18 хиляди. Взимаш го и знаеш, че ще караш 300-400 хиляди без проблеми. Като му сложиш и една газ (18хиляди е с бензинов двигател) и тая кола ще ти изкарва само пари за следващите 10 години. Друго е чувството да си вземеш Кади с екстри, ама са и други парите ..... 50 бона с екстрите :)
  • 18 mediator37

    0 0 Отговор
    Дачиите станаха по-скъпи, вярно и по-красиви.
    Но си остават един тесен , висок кашон, лесно обръщащ се на завой. Където каза преждеговоривш, при катастрофа на дълъг път черната забрадка е неизбежна. Това е резултат от намесата на счетоводителите на Дачия в работата на инженерите.
  • 19 ккк

    0 0 Отговор
    Е, това е непознаване, нито на работата на счетоводителите, нито на тези, които са инженери. Да не забравяме, че "велики" марки автомобили предлагаха аналози като тези, само преди 5-7 години - но със замаха и визията на "съвършенни" т.е само и единствено с агресивен маркетинг - "натиск" върху възможните групи -"автомобилни" клиенти. Дори смятам, че и сега е така, но съвсем "по-рафинирано" и с "финес". Лошо няма. Не само в автомобилния бранш е така.
  • 20 ккк

    0 0 Отговор
    Направете производство с такъв мащаб - и най вероятно и Вие ще преобърнете представата си за съотношението : продукт-производител-цени-качество -КОНКУРЕНЦИЯ, спрямо, това какво "трябва", това какво е неизбежно и това какво би било правилно или добре.
  • 21 FAKE is here

    0 0 Отговор
    Нека на мен да ми е лошо в нов Duster , пък вие си барайте кайсиите един на друг в стар немски варел .
  • 22 От опит

    0 0 Отговор
    До всички които са нямали дачия мога само да им кажа че жена ми се обърна по таван и после отново на гуми само с една драскотина от колана колата я платиха тотална щета от каското а всъщност почти и нямаше нищо. Затова ви моля да не коментирате неща които не знаете. Относно здравината също сте много заблудени знам човек със премиум марка не смее да излезе от града с нея при това струва една камара пари.

    Коментиран от #23

  • 23 mediator37

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "От опит":

    Най-лек страничен удар в бордюра и следва обръщане по таван. Добре онагледи казаното от мен. Все пак радостното е, че след като се е превъртяла дачията на жена ти няма жертви. В градски условия с малка скорост може.
    А за румънците дето карали само нови коли не говорете. Поне 20-30% от колите в населените места между Гюргево и Букурещ са втора ръка внос, с русенска регистрация, че им излиза по-евтино. В супата съм. Вервайте ми!
  • 24 От опит

    0 0 Отговор
    На пътя Асеновград - Смолян, не искам да убеждавам никой но аз от 2006 карам само нова
  • 25 Разумен

    0 1 Отговор
    Реалната цена е не повече от 4000 лв всеки голф 2 е мн по- кола от това чудо . Имах служебна такава , срам ме беше да я карам нечовешко дърво за цената от близо 30 бина за DRASTAR можеш да си вземеш х5 и да ти останат . И сле д2-3 г да му вземаш почти същите пари . А на това корито трябва да се радваш ако е още живо . При скорост от 100 км си е страшно ...