15 288 10

480 коня за най-бързия Golf с предно

Радослав Славчев

Германското тунинг ателие B&B Automobiltechnik подготви ефектен пакет от доработки, предназначен за най-бързия Golf с предно предаване Volkswagen Golf GTI Clubsport S. Известно е, че в стандартното си изпълнение, с 310 конски сили, тази кола държи рекорда на пистата Нюрбургринг за най-бърз автомобил с предно предаване.Сега обаче, специалистите от B&B Automobiltechnik са форсирали двигателя от 310 до 480 конски сили. Увеличението на мощността е постигнато за сметка на нов турбокомпресор. Тунинг специалистите са модифицирали още всмукателната система, подобрено е охлаждането на двигателя и е монтирана по-високопроизводителна бензинова помпа.

Силовият тунинг завършва със смяна на ауспухната система, а всички тези доработки позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Постижението е по-добро от това на стандартния Volkswagen Golf GTI Clubsport S с 1.8 секунди. До 200 км/ч пък тунинг версията ускорява за 12.8 секунди.Максималната скорост на доработката е 285 км/ч. Освен това от B&B Automobiltechnik предлагат за модела ново адаптивно окачване, по-мощни спирачки с 370-милиметрови дискове, а така също и ефектни 18, 19 или 20-цолови джанти. От тунинг компанията предлагат и още няколко, по-слаби, доработки за Golf GTI Clubsport S.

Те могат да увеличат мощността на двигателя до 360, 385 или 430 конски сили. Тяхната цена е 1298, 3950 и 7950 евро, съответно. Пакетът, който увеличава мощността до максималните 480 конски сили, струва 12 950 евро. Що се отнася до външния вид, то тунинг специалистите от B&B Automobiltechnik не са му обърнали особено внимание.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • корса (гост)
    Отговор
    1 10:58  26.12.16
    "....... Тяхната цена е 1298, 3950 и 7950 евро, съответно."

    Това е нормална цена за Европа, но в БГ, 7950евра си е една прилична кола 2-ра употреба!
  • ГТИ (гост)
    Отговор
    2 11:35  26.12.16
    Фен съм на ГТИ ,ама само като му видя кУрмилото с копчета за лигльовци и кифли -бах го тоА спортен аФтомобил.Всичко що е хром е LED да напуска заведението.

    Истинските ГТИ -та са само G60 и GTI 16V
  • ееиюъ (гост)
    Отговор
    3 12:34  26.12.16
    Във Перник чупят този рекорд още преди 20 години нищо ново не казвате сега гонят близо 800 кончета !!!
  • (потребител)
    Отговор
    4 16:13  26.12.16
    Може и да изкара 20 000км до основен ремонт на двигателя и скоростната кутия.

    Коментиран от #10

  • onq s konq (гост)
    Отговор
    5 16:35  26.12.16
    За кво му е тая мощност на това сандъче,след като никога няма стане на БМВ?

    Коментиран от #6

  • корса (гост)
    Отговор
    6 20:55  26.12.16

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Чесно казано по-добре тая ваг-*на, отколкото горящо масло бенве!
    Бенве гори масло по каталог 1/1000км!
    Особенно ако го дигнеш на 5500об/мин.
    Смешно, кола бенве от 2016, а 6000об/мин и е лютеницата, пардон на немската кочина и дошло!

    Коментиран от #7, #8

  • onq s konq (гост)
    Отговор
    7 22:53  26.12.16

    До коментар #6 от "корса":

    Колата ми е 2004г дизел 204к и последния път на 8 хил.км долях 0,8 литра .А можех и да не доливам,защото нивото си беше между мин и макс,защото на 10хил го сменям.Тия обороти дето ги пишеш са за бензин-при мен силата е между 2,2 и 3,2 хил. оборота.Все пак да уточним че може и да не бута масло,но пък каргера събира точно 7 литра/Кастрол EDGE 5W30 ползвам/
  • Спърдо (гост)
    Отговор
    8 12:23  28.12.16

    До коментар #6 от "корса":

    Я го покажи тоя каталог дето пише, че гори литър на 'иляда километра
  • Кобрата (псевдоним)
    Отговор
    9 15:56  29.12.16
    Много хубава машина! Евала!
  • Кобрата (псевдоним)
    Отговор
    10 15:58  29.12.16

    До коментар #4 от " ":

    Изпуснал си да сложиш една 0-ла зад 20-то хиляди...
    Все пак не бъркай твоята кочина с мощните и хубави машини на германците и по-конкретно в случая на VAG GROUP!

Напиши коментар:


Публикувай