74 606 47

Защо Hummer, като има ГАЗ-66?

Георги Касабов

Военната техника трябва да отговаря на еднакви изисквания независимо къде се произвежда - да е надеждна, просто устроена и лесна за поддръжка. Това обяснява защо армейските машини споделят еднакво ДНК навсякъде по света. Кой обаче би предположил, че добрата стара "Виетнамка", както е известен ГАЗ-66 у нас, може да претърпи подобна метаморфоза без кой знае какви конструктивни изменения?



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • The real BMW (гост)
    Отговор
    1 05:58  03.02.17
    Доста по-добре изглежда като Хамър.
  • гощо (гост)
    Отговор
    2 07:17  03.02.17
    Добра импровизация!!!
  • Пепи (гост)
    Отговор
    3 08:06  03.02.17
    А, къде ще натовариш дървата :):):)
  • СИП (гост)
    Отговор
    4 08:15  03.02.17
    Само дето няма двигател и нищо друго по задвижването
  • ГОШО (гост)
    Отговор
    5 08:42  03.02.17
    БРАВО НА ТВОРЕЦА,УНИКАЛНА МАШИНА
  • гост (гост)
    Отговор
    6 08:42  03.02.17
    В Хамър може да се возят 4 човека, Виетнамката има същата проходимост, но може да вози 3ма и 10 кубика товар. Вярно е, че е висока, но е много по-добра от американското. За цена да не говорим.

    Коментиран от #33

  • 123 (гост)
    Отговор
    7 08:47  03.02.17
    Всичко руско е по добро от американското
    Браво

    Коментиран от #8, #21

  • Бахви (гост)
    Отговор
    8 09:02  03.02.17

    До коментар #7 от "123":

    Предполагам на руски компютър пишеш.

    Коментиран от #19, #47

  • Евлампи (гост)
    Отговор
    9 09:03  03.02.17
    Нещастен опит магарето да стане жребец.
  • 10 09:04  03.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бръм (гост)
    Отговор
    11 09:15  03.02.17
    твоя да не би да е хамерикаски...
  • гостенин (гост)
    Отговор
    12 09:22  03.02.17
    Като Виетнамка е 100 пъти по-готина..! А и по функционална!
  • Гост (гост)
    Отговор
    13 09:50  03.02.17
    Ефектно и непрактично разход спрямо товар
  • Ай ся до тукашните коментари (гост)
    Отговор
    14 10:02  03.02.17
    Като е толкова калпав Хамъра защо възхваляваните от вас гении и инженери го копират,а и ми е интересно от къде имате мнение че Хамъра е калпав?
  • Лаврентий Берия (гост)
    Отговор
    15 10:26  03.02.17
    Аз лично не бих докоснал виетнамката от снимката, за да я правя на Хамър, достатъчно готина си е и така....
    Някъде 90-94 год. военните продадоха десетки виетнамки за по 1000 лв., но всичките бяха без регистрации и беше невъзможно да се регистрират. Същите продължават да се движат по междуселските пътища и по горите и планините без проблеми.
    Но харчат яко...не че Хамърите са икономични де.
    Миналата година, докато си търсех джипка, ходих да гледам един Хамър Н3 - черен, лъскав, вътре широк, светла кожа....но като видях разход в града от 18 до 25 литра, избягах с крясъци...

    Коментиран от #16

  • Американеца (гост)
    Отговор
    16 10:45  03.02.17

    До коментар #15 от "Лаврентий Берия":

    Що не му сложи газ?!хахаха тръгнали да сравняват каруци и кютуци с хубави коли и джипове от американското по хубаво няма!Колкото и да ви е яд.
  • Смях голям (гост)
    Отговор
    17 10:52  03.02.17
    Като всичко американско е най - хубаво, то защо в САЩ европейските коли са на най - голяма почит, а не техните барутници?

    Коментиран от #18, #25

  • Американеца (гост)
    Отговор
    18 11:05  03.02.17

    До коментар #17 от "Смях голям":

    Не е вярно купуват си Мерцедес БМВ или Ауди с най големите двигатели и най високо оборудване за да се направят на тарикати там да са по различни с нещо иначе най - високото оборудване и най големите двигатели в европа са минимумът за щатите.Доджове Мустанги Самаро чували ли сте за тези модели?!И какво руското е по хубаво?

    Коментиран от #32, #34

  • зелено човече (гост)
    Отговор
    19 11:08  03.02.17

    До коментар #8 от "Бахви":

    Ти като пишеш на китайски компютър какво ???
  • Американеца (гост)
    Отговор
    20 11:12  03.02.17
    Хамъра не е за товарене на дърва това е бойна машина който му трябва да товари и то много си взема Тир Ман или Петерсбилд и така.Това въобще не е довод.И защо го копират Хамъра тези от снимката като не е хубаво?!Има Хамари и Джийп-ове с огромни двигатели и най високо оборудване.Това от снимката е картонена кутийка.
  • НикиД (гост)
    Отговор
    21 11:23  03.02.17

    До коментар #7 от "123":

    като е по добро, защо през войната са карали почти само на американски камиони - форд, студебейкър, джипове додж и прочие. да не говорим, че всички следвоеннисъветски модели са копия на въпросните , които пък са се експлоатирали в съюза чак до началото на 70-те год.

    Коментиран от #43

  • Смях голям (гост)
    Отговор
    22 11:58  03.02.17
    Направили са го рашките тоя Хамар от ГАЗ, за да покажат, че няма нищо кой знае колко сложно в този джип, а да направи някой от Хамъра Газка се!
  • NATO (гост)
    Отговор
    23 12:46  03.02.17
    В тоя сайт пълзят яко рубладжии

    Коментиран от #24, #28

  • onq s konq (гост)
    Отговор
    24 13:48  03.02.17

    До коментар #23 от "NATO":

    Аполютно праф си!Тука е бъкъно с непросветени русуфили!!!
  • ссс (гост)
    Отговор
    25 13:54  03.02.17

    До коментар #17 от "Смях голям":

    Американските барутници, Ford F–Series, Chevrolet Silverado, Dodge-Ram, са на първите три места по продажби за 2016 година в САЩ.
  • Баш Майстора (гост)
    Отговор
    26 13:55  03.02.17
    В оригинал изглежда доста по добре,но аплодисменти за майстора дръзнал да направи този проект!
  • Смях голям (гост)
    Отговор
    27 14:34  03.02.17
    То и Дачия е на първо място по продажби я Румъния, ама за повечето от вас са барутници, така че местния пазар не е критерий за качество! В Германия американските коли има ли ги изобщо в класациите, но в САЩ Мерцедес, Фолксваген и Волво са едни от най често караните коли, да не говорим за японските и корейските!
  • ЧУКА Е ПРАВОЪГЪЛЕН ГАЗКАТА СЪЩО (гост)
    Отговор
    28 15:24  03.02.17

    До коментар #23 от "NATO":

    ЗНАЙШ ЛИ ЧЕ НА ХАМЪР 1 ФАРОВЕТЕ СА ЕДНО КЪМ ЕДНО С ТИЯ НА ЖИГУЛА АЙ ДА ВИДИМ КОЙ КРАДЕ СЯ

    Коментиран от #35

  • вал (гост)
    Отговор
    29 15:48  03.02.17
    Хамъра не мога да го коментирам,защото не съм се возил на такова нещо,но виетнамката е куче марка. На границата ни е прекарвала през невероятни места,кал,сняг, наклон. Наистина е много лакома откъм гориво.
  • Гришо (гост)
    Отговор
    30 17:03  03.02.17
    Нашият учител по Труд и Творчество се казваше Мочев.Правеше къщички за птици.Газ се разори,Лада е свързана с Дженеръл моторс през лимонките от Рено.Факт
  • usabomba (гост)
    Отговор
    31 18:07  03.02.17
    Американски пикапи като форд ф350 heavy duty може да тегли 10 тона полезен товар по книжка,което за българите си е 15тона, това прави две виетнамки с товара заедно. Горят колкото им сипеш и хората си вършат всякаква работа. Да не говорим за доработените пикапи дето участват в улични тегления,че сигурно могат да теглят локомотив.
  • Николай (гост)
    Отговор
    32 18:50  03.02.17

    До коментар #18 от "Американеца":

    Я пак ми кажи на Камарото 7 литровия мотор колко конски сили е и какъв въртящ момент развива ? И нека да сравним европейското Ауди RS6 4 литров мотор с доста повече мощност и повече въртящ момент :) Защо ли според теб правят двойно по-голям двигател с по-жалки параметри??ооооо, Комплекси ?!? Не,не неможе да става дума за комплекси, по-скоро си е чиста неграмотност и недъгавост :) преди години ако помниш имаха двигатели 9.2i ... сега май малко са се усетили колко неточно стрелят и почнаха да правят по малки,но по фунционални двигатели за "мускулите" си ! И все пак са доста далече от статута на Европа :) Предлагам ти да се позаинтересуваш малко и тогава да проговориш където и да било !

    Коментиран от #41

  • Shmeker (гост)
    Отговор
    33 20:03  03.02.17

    До коментар #6 от "гост":

    Що трима? Трима само в кабината. В каросерията може да поеме още 30. Не знаеше нали?
  • Shmeker (гост)
    Отговор
    34 20:07  03.02.17

    До коментар #18 от "Американеца":

    Тия доджове, мустанзи са като правени в час по трудово. Единствените коли, дето се доближават до европейските са BUICK и Caddillac, ама кадилаците в момента са дялани с теслата и супер грозни.
  • хахаха (гост)
    Отговор
    35 22:12  03.02.17

    До коментар #28 от "ЧУКА Е ПРАВОЪГЪЛЕН ГАЗКАТА СЪЩО":

    А Жигулката е ФИАТ-124 от 1964г.
  • Мерцедес (гост)
    Отговор
    36 22:46  03.02.17
    Имах газ 66харчи 40литра бензин за 20километра по не асфалтиран път =200/100...
  • Георги (гост)
    Отговор
    37 23:21  03.02.17
    Добър ГАЗоХАМЪР хахах
  • Шматки (гост)
    Отговор
    38 00:20  04.02.17
    Тези които плюят американските автомобили най-вероятно никога не са се качвали в такъв и само от завист говорят така. Ще кажа че янките правят много добри автомобили, много добри оръжия, със сигурност най-добрите самолети, ракети и т.н. Руснаците правят някаква техника която в повечето случаи е копирана от някаде (като прословутата Волга, която пак е копирана от янките) и ако изминеш повече от 1000 километра с руска техника без да се развали направо си е чудо!

    Коментиран от #40

  • Ташунко (гост)
    Отговор
    39 09:56  04.02.17
    Имам крайслер,боклук, боклук,немога да се отърва от него
  • Shmeker (гост)
    Отговор
    40 11:28  04.02.17

    До коментар #38 от "Шматки":

    Щатите правят, но най-доброто е от Германия и Япония.

    Все бих карал BUICK, Corvette (стига да не е с волан като на Cobalt), Cadillac, някои модели на FORD USA и Chevrolet.
  • hellmaker (гост)
    Отговор
    41 13:07  04.02.17

    До коментар #32 от "Николай":

    Симпатяга, прав си единствено ,че стандарта на Европа е по-голям. По- добри и качествени коли,да.. Но дотук. Нямаш и на представа в каква грешка си за американските двигатели. Ако си чувал за Карол Шелби, може би си и чувал негов израз- "there is no replacement for the displacement". Големия двигател има големи възможности. Не знам за Камаро,но 7литровия ДВГ на Корвет има потенциал,който 4 литровото двигателче на Ауди (новата ви "модна" марка,конфекция на VW:) не може и ДА СИ ПОМИСЛИ да достигне! Сравняваш подсилен 4.0 с две турбини и 7.1 атмосферен американски(леко дефорсиран). Може да видиш МНОГО информация в нет-а, как върви това чудо,като се пипне. Сравни ги като и двата са изцедени и двата са с по две турбини!
    Много сте ми смешни такива разпенени: ее, той Вайпъра (8.4 литра!) бил само 500к.с. и въртящият момент бил по -малък от този на Тундра ли беше или подобно. Значи 5.7 е по-добре от 8.4 ,нали инженери? Преди 10тина години,когато Вайпъра беше с 400-500к.с. заводски, имаше тунинги с по 1000к.с./Henessy Venom/ имаше и с 1700,1900к.с. на драг състезания.А има американски ДВГ с реални между 2 000 и 3 000к.с. Технически възможности ,което никое Ауди няма.Факт!
  • Кракра (гост)
    Отговор
    42 10:55  05.02.17
    Чудно нещо е това русофилистикът. Благоговее пред всичко руско, ама само на картинка. Кара западна кола, у дома само западна техника, мечтае да прати дедто си да учи на Запад, ама иначе "Кат' Русия няма втора тъй велика на света!"
  • НикиК (гост)
    Отговор
    43 15:59  06.02.17

    До коментар #21 от "НикиД":

    Защото по онова време заводите им са правели нещо много по-нужно: Т34!
  • Bojko (гост)
    Отговор
    44 10:49  22.02.17
    Като говорите против руската техника, защо не попрочетете малко за К52 единствения в света хеликоптер с катапулт, за радар тип пасивна фазна решетка без аналог в света, за инхибити, което изключи всички системи на свръхмодерния американски разрушител Доналд Кук, системи Ц500 та тогава се изказвайте какво могат и не могат руснаците!!! Просто е безмислено неща, които могат да си ги купят да се конкурират със запада да произвеждат, а и за тях простата лада дето има 4 кабела и едно делко е по-добрия вариант при -40 да си я поправят на пътя отколкото фрашкана с датчици и компютри кола като спре дс умрат от студ! Хора, които произвеждат свръхмодерна военна техника не могат да бъдат наричани прости от такива като нас дето и магарешки каруци не произвеждаме нищо, че сме равноправни членки на НАТО и EU.Не забравяйте и ракетните двигатели, които Русия доставяше на USA!!!
  • Т 34 (гост)
    Отговор
    45 11:47  14.03.17
    Продължава движението от соца "НАПРАВИ СИ САМ"
  • Ivanov (гост)
    Отговор
    46 10:05  03.07.17
    Caterpillar е със двигател на man...
  • 47 20:45  28.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай