13 548 1

Прах, сажди и коли в гарсониери

Георги Касабов

700 коли са автопарк с добра численост за транспортна фирма. Когато обаче личната ти сбирка достигне такива мащаби, думата май трябва да вземат психолозите. В тяхната сфера на интереси попадат колекционери, които пазят возилата си зазидани в апартаменти десетилетия наред. Страстта към хубавите автомобили обаче не знае граници - само за една седмица основателят и собственик на един от най-известните производители на суперкари си поръча коли на две от най-мощните си конкурентни фирми.


Колите без катализатор - вън от София


След като в в София бяха измерени изключително високи нива на фините прахови частици в атмосферата, столичният кмет Йорданка Фандъкова излезе с внушителен пакет от мерки за справяне със ситуацията...


Audi и Volkswagen отзовават 600 хил. коли


Немският концерн VAG обяви едновременно три сервизни кампании за отстраняване на възможни дефекти в близо 600 000 автомобила от марките Audi и Volkswagen. Всички те са продадени на пазара в САЩ...


Американец продава колекция от 700 автомобила


Аукционната къща Van Der Brink организира търг за огромна колекция от 700 автомобила. Всички те са собственост на Рон Хакънбърг от Охайо, който започнал да ги събира през 60-те години на миналия век...


Да пазиш Ferrari 30 години в гарсониера


Жител на Лос Анджелис съхранявал повече от 30 години рядък модел на Ferrari в едностаен апартамент в жилищна кооперация. Мъжът зазидал колата в средата на 80-те години на миналия век, тъй като се страхувал да не ѝ се случи нещо, докато я реставрира...


Със 176 км/ч над ограничението


Собственик на Nissan GT-R бе заснет да кара с 276 км/ч. Сюжетът надали щеше да буди интерес ако се развиваше на немски аутобан без ограничения. Нарушението обаче е регистрирано на шосе край гр. Алмерия в Югоизточна Испания, където максимално допустимата скорост е 100 км/ч...



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Българин
    Отговор
    1 13:43  06.02.17
    Едно време Кремиковци замърсявал София, за това се разграби не приватизира, а заграби и разграби. Чудно ми е как точно ще стане това със забраната?!!! Примерно от София съм и имам две коли, едната покрива изискванията за всеки ден, а другата по една или друга причина ми е съботно неделна т.е. не за всеки ден, но пък живея не точно в центъра, но в близък квартал. Какво няма да ми позволяват да си я вадя и прибирам в подземния гараж ли кво, нали ще ги осъдя за дескриминация "мозъци" загнили??!!! Втори пример хората прииждащи в София от къде ли не и с други регистрации извън С, СА, СВ и СО какво КАТ ще ги отбива на входовете на града ли???!!! Пак стикери, системи за отчитане и пак пари от джоба на хората, щото някоя Ваша фирмичка трябва да я замогнем. Я се вземете малко в ръце и го направете както в белите държави, малоумни кратуни такива, взимате добра идея ама пак от Ваша гледна точка я пречупвате.

Напиши коментар:


Публикувай