7 302 13

Ето го рекордьора Lamborghini Huracan Performante

Ангел Харизанов

Един автомобил успя да разстрои автомобилните производители по света с неговото постижение от 6:52 на "мерилото" - Нюрбургринг. Той няма нещо супер специално и мега технологично - напротив, използва атмосферен двигател, който задвижва четирите колела и значително количество въглеродни влакна.

Теглото на автомобила достига 1382 килограма или с 40 по-малко от стандартния Huracan, мощността на 5.2-литровия V10 е нарастнала с 30 конски сили до 640 и 600 нютонметра, а ускорението е паднало на 2.9 секунди от стандартните 3.2. Основната промяна идва от Aerodynamica Lamborghini Attiva - специално разработени от въглеродни влакна аеродинамични детайли, които да осигуряват много по-големи притискателни сили.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Vandalisimo
    Отговор
    1 23:13  07.03.17
    6:47 на Пагани Зонда R стои повече от 10 години. Успех на всички автомобилни производители.

    Коментиран от #2, #9, #12

  • omron
    Отговор
    2 00:28  08.03.17

    До коментар #1 от "Vandalisimo":

    Абе ти правиш ли разлика м/у изцяло пистов автомобил и сериен автомобил? Май не!

    Коментиран от #3, #7

  • а ся
    Отговор
    3 02:21  08.03.17

    До коментар #2 от "omron":

    Само да обясниш , кое точно му е семейното на това отгоре на снимката и ще се съглася с теб .

    Коментиран от #4

  • ламбо
    Отговор
    4 03:12  08.03.17

    До коментар #3 от "а ся":

    Сериен, не семеен. Гледай малко.

    Коментиран от #5


  • onq s konq
    Отговор
    5 03:17  08.03.17

    До коментар #4 от "ламбо":

    "Семейното" е, че е с ДВЕ МЕСТА и това е напълно достатъчно.
  • onq s konq
    Отговор
    6 04:12  08.03.17
    Поста ми е до ном 4,който има трудности в разграничението между "семеен" автомобил и тия от Ф-1
  • Оги
    Отговор
    7 07:27  08.03.17

    До коментар #2 от "omron":

    Това не е семеен автомобил, според традиционните разбирания. Това е шосеен автомобил, двуместен, в който спокойно пътуват двама отпред и може отзад ако полегне някой пенсионер...или чааве в седалка. И два три сака батгаж за гарнитура но дребни не щайги с картофи... Пагани Зонда също произвежда шосейни болиди и рекорда им е меродавен. не виждам причина за ядосване? Ламборджини и Пагани правят мощни болиди, но са с различни кубатури и мощност, Нютонметри, маса. Да се сравняват кой е НАЙ- е нелепо... Могат да се сравняват само автомобили със сходни кубатури двигатели и приблизително тегло. А такива не се правят, освен на ВРХ-ха, където обема е ограничен на 2000 сс. Олбаче мощността не е ограничена нито теглото. така, че и двата автомобила са си рекордьори. Разликата от 4 секунди е нищожна, за толкова различни автомобила. На практика не можеш да гарантирашш, чев едно състезание на Льо Ман, кой от двата лби спечелил? Зависи и от пилотите, от състоянието на настилката. Влияе и вятъра...
  • ba4kator
    Отговор
    8 08:22  08.03.17
    Някой беше казал че на първия завой ламбо умира.. ха ха ха
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    9 10:13  08.03.17

    До коментар #1 от "Vandalisimo":

    Времето на Щефан Белоф с Порше 956-6,11,13 стои вече 34 години.Успех на Пагани Зонда Р и на всички останали.

    Коментиран от #13

  • Lambo
    Отговор
    10 11:10  08.03.17
    Карал съм първия хуракан,и честно казано останах разочарован.1-во на дизайн не се отличава от масата коли по улиците,2ро качеството на интериора не е на високо ниво и 3то управлението не е също на високо ниво.Много е мудна в завойте и при спиране иначе долу горе набира.Усеща се като типично ауди ,не може да спира нито завива ,липсва чуствителност във волана и т.н.
  • БАШ Lambo
    Отговор
    11 14:39  08.03.17
    А аз съм човекът направил рекордната обиколка на ринга и мога да каже, че се управлява перфектно!
  • незнайко
    Отговор
    12 22:33  09.03.17

    До коментар #1 от "Vandalisimo":

    Точно така се прави, а не само с мощност !
  • незнайко
    Отговор
    13 22:42  09.03.17

    До коментар #9 от "Ярослав Станчев":

    ЕТО ЗАЩО РЕКОРДА СТОИ ! През 1983 г. към дългата конфигурация на Северната дъга на “Нюрбургринг” е добавена байпас-секция, която скъсява трасето от 22.8 км на 20.7 км. НАй напред трябваше да прочетеш това ! Не всички сме от ЛЕВУНОВО.

Напиши коментар:


Публикувай