Британски модел спечели титлата "Световен автомобил на годината" за първи път в историята на конкурса, съобщава Auto Express от салона в Ню Йорк. Jaguar F-Pace се пребори за престижната титла в оспорвана борба с други две SUV-та - Audi Q5 и Volkswagen Tiguan.
Първият всъдеход в историята на Jaguar печели и друга номинация в тазгодишното издание на надпреварата. След роудстъра F-Type през 2013-а F-Pace е отличен в категорията "най-добър дизайн".
"Най-добър градски автомобил" стана BMW i3, титлата "Луксозна кола на годината" отива при Mercedes-Benz E-Klasse, а победата в категорията "Спортен автомобил" е за Porsche 718 Boxter. Обновената Toyota Prius печели сред "зелените" возила.
Наградата "Световен автомобил на годината" се връчва на изложението в Ню Йорк всяка пролет от 2003-а насам. Победителя определя жури, съставено от 75 експерти от десет държави.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Е НЕ
Коментиран от #3
11:46 13.04.2017
2 CL500
СУВ-овете - да, там англетата правят прилични возила.
Но...къде са японките.... ;-) (печелят само като еко-колици)
12:35 13.04.2017
3 шруум гъбков
До коментар #1 от "Е НЕ":
Няма как да има статия без да се изкаже поредния русофобски ..13:07 13.04.2017
4 Пича
13:21 13.04.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Е НЕ
15:00 13.04.2017
7 idiot
за първи път чувам победител сам да си определя журито....ако не знае редактора, да му кажем. Пише се: Победителят СЕ определя.......оххх драскачи....ама иначе "модератори" много..цензура голяма...
Коментиран от #8
16:42 13.04.2017
8 Драскач
До коментар #7 от "idiot":
Правилата за употреба на пълен член в българския език се учат в четвърти клас. Ако бяхте завършил тази образователна степен, вероятно щеше да Ви направи впечатление, че подлогът в споменатото от Вас изречение е "журито".Коментиран от #9
17:41 13.04.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Драскач
До коментар #9 от "гост":
Това, за съжаление, е безпощадно вярно.20:02 13.04.2017
11 ЦОЛЕ
20:16 13.04.2017
12 Ник
Лично за мен Мазерати Леванте го превъзхожда във всяко едно отношение
21:40 13.04.2017
13 Алекс
1. Как така F-pace , XF и XE моделите отдолу като окачване трансмисия и двигатели са 1:1. При положение че едното е лимузина а другото е SUV.
2.Не ми харесва че окачването е алуминиево с пластмасови елементи по него.
3.Не ми харесва че за поставянето на най-обикновен калобран трябват поне 2 часа, 3 дупки в бронята от всяка страна, да оголиш половината предница в поставяне на абсурдни допълнителни пластинки, и на всичкото отгоре крайния резултат е много ненадежден. За сравнение с Дачия Дъстер всичко става за 20 минути, не дупчиш по бронята и калобрана определено не разчита на двойно лепящо да не отзее. Всичко е направено по някакъв крайно извратен начин който няма никаква логика. Важи и за ленд ровър с пълна сила. Искам само да питам проектанта, дизайнера или ендженера там ЗАЩО ГО НАПРАВИ ТАКА???
4. Средно като консумативи е предвидено колата да струва над 1000 лева месечно. Не говорим за застраховки, чисти консумативи.
НО... хората които могат да си я позволят въобще не ги интересуват тия подробности. Определено е приятно да седнеш вътре.
И последно да знаете, че куката за дърпане е завита на обратно. Много важна подробност в предвид боравенето с щанги около подобни коли.
23:52 13.04.2017