Ръководството на Subaru най-сетне се реши на пълноразмерен всъдеход с три реда седалки. Името на представения в Ню Йорк Ascent, което отсега предвещава обърквания с близкия като звучене Hyundai Accent на пазарите извън англоговорящите страни, се превежда като "издигане", "възкачване" и дори "възход".
Дали новото SUV ще защити названието си, или ще последва съдбата на B9 Tribeca, от която за 9 години бяха продадени едва 78 000 бройки, ще покаже само времето. Изложеният в Ню Йорк експонат представлява почти серийна версия на прототипа Viziv-7, представен в Лос Анджелис през ноември.
За разлика от първия концепт Ascent вече разполага с пълноценен интериор. Ключовите му особености са изцяло цифровият приборен панел, сензорните бутони за управление на стъклоповдигачите и триспицовият волан, по който също има чувствителни на допир копчета.
Впечатление на средната конзола прави големият тъчскрийн, от който се управляват мултимедийната система, климатикът и т.н., както и липсата на традиционен скоростен лост. Салонът е тапициран в двуцветна кожа.
Ascent ще се произвежда в завода на Subaru в Лафайет, щата Индиана, където се сглобяваше и B9 Tribeca. Продажбите започват в началото на следващата година, но информация за износ в други страни все още няма.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ооооо
Коментиран от #7
14:28 13.04.2017
2 Е НЕ
14:29 13.04.2017
3 Кибик
14:32 13.04.2017
4 Насакото Яката
14:37 13.04.2017
5 Миусука Мъдете
14:40 13.04.2017
6 Куро Катогредо
14:47 13.04.2017
7 Гост
До коментар #1 от "ооооо":
Като у вас!16:08 13.04.2017
8 Ловеца на поршета
Коментиран от #10
17:13 13.04.2017
9 Ламбо
17:42 13.04.2017
10 papur
До коментар #8 от "Ловеца на поршета":
Гроздето е кисело18:09 13.04.2017
11 Гост
И аз не бях голям фен на марката, но откакто имам Форестър, доста често наказвам такива хейтърчета по светофарите, нищо че е само 250 к.с.
Коментиран от #13
18:12 13.04.2017
12 Spec b
19:26 13.04.2017
13 dexter
До коментар #11 от "Гост":
Карай, карай, че още 2 зими и ще изгние ...Коментиран от #15
20:22 13.04.2017
14 Spec b
Коментиран от #16
20:29 13.04.2017
15 Гост
До коментар #13 от "dexter":
Нещо се бъркаш, не карам Мерцедес W203, че да изгние :)))Но явно ти трябва успокоение, че "изгнилото" Субару ще те направи смешен на светофара, а за off road пък дори не може да сънуваш.
Коментиран от #18
20:52 13.04.2017
16 dexter
До коментар #14 от "Spec b":
Каквато и да караш пак резултата е един и същ. Разликата е 2-3 год.Гледах Аутбек 2016-та. Вътре - ок, CVT-то - без коментар, щото е само за икономия, ама брат като погледнах отдолу ... ужас то грам антикорозионно покритие няма бе човек. Айде тук-таме на някой шев ... ама като цяло историята е плачевна.
20:54 13.04.2017
17 Spec b
Коментиран от #19, #20
21:01 13.04.2017
18 dexter
До коментар #15 от "Гост":
Явно имаш предвид W210, а не W203. 210 е истинския ръждофил. Твоето ХТ, ако наистина е такова, гние малко по-малко от Опел Вежда. То между другото Опел и Субару вървят в комплект със стетоскоп - да си ги слушкаш как ги гризе ръждата.За светофара - да, ще го вземеш, но на дълъг път надали. Най-малко щото 13-годишното ми Ауди има 2 цилиндъра повече, а на тъпия ти боксер може и да не издържи охладителната система, която е толкоо тъпо сметната, че работи почти на ръба, и може да хвърлиш гарнитурата на 2-ри и 4-ти цилиндър. А главата колко лесно се криви направо ми се плаче - сложили тъпаците 6 болчета през амнайсе метра ... е как да държат.
За офф-роуда - надали е по-проходим от Патрол-чето ми. Там добре, че си поиграх като го взех, че и тях си ги гризка ръждата. Ама нормално, японче е.
Имах за 2 години Субару, беше и по-ново от Ауди-то - разкарах го с кеф.
Коментиран от #26
21:10 13.04.2017
19 dexter
До коментар #17 от "Spec b":
Късметлия си. Явно си уцелил бройка. Дано нямаш ядове, това наистина, не се майтапя. И ако наистина е СпекБ - супер. Иначе след 2004-та са красиви моделите им.Аз, обаче, явно бях изтеглил къса клечка ...
21:13 13.04.2017
20 dexter
До коментар #17 от "Spec b":
Забравих - това с машинките го ядох и аз - предните две врати, задна лява и 5-тата врата. Прекарах се само за задната да купя нова. На другите само смених моторчетата с почти съшите. Едвам станаха, но станаха.21:16 13.04.2017
21 Spec b
Коментиран от #22
21:30 13.04.2017
22 dexter
До коментар #21 от "Spec b":
Е, браво. Добра машинка наистина. И ако е здрава отдолу - супер. Такова не съм карал. До една СТИ-ка 2012-та се бях "докоснал" една зима ... честно малко страх ме хвана. Ама там е друга бира.И моето е 3.0, ама 6-те цилиндъра са малко под ъгъл.
Ако наистина искаш друго семейно комби - разгледай "Porsche Panamera Sport Turismo". Ама за съжаление и аз само я гледам на картинки ...
21:42 13.04.2017
23 Ладоч
22:00 13.04.2017
24 Ладоч
22:01 13.04.2017
25 Obay
22:14 13.04.2017
26 Гост
До коментар #18 от "dexter":
Това някакъв нов прочит на "Разкази под шипковия храст" ли са?Можело това, можело онова, изобщо пълни фантасмагории.
Извинявай, но май си доста далеч от истината, щом сравняваш опита си с Legacy с модел като Forester. Двата модела НЯМАТ нищо общо. Forester е на база на Impreza!
Пък да кажеш, че АУДИ е по-надеждно то Субару, граничи наистина с фантастиката!
Коментиран от #28
23:27 13.04.2017
27 незнайко
15:14 15.04.2017
28 dexter
До коментар #26 от "Гост":
Еми ... ти явно трябва да си Козела Вашек.Форестъра е същия боклук като импрезата и като легасито - ръждиви кенефи. Нищо повече.
Коментиран от #29
18:40 15.04.2017
29 Гост
До коментар #28 от "dexter":
А ти да не си Малкия Мук?Радвай се на двата си цилиндъра повече и си вярвай, че АУДИ е най-здравия автомобил. Но ние не консумираме доматите с колците и знаем, че за жалост с маслото сменяш и окачването, а двигателите на АУДИ са едно от най-трошливите, особено дизелите (какъвто предполагам имаш). За автоматиците им пък изобщо да не говорим какви боклуци са!
Дървени философи-хейтъри, колкото щеш, но нали имаш 6 цилиндъра и Паджеро - страшен си (вероятно с регистрация РК).
Давай, хейти си на воля под статия за нов модел на Субару, все пак си имал си 15 годишно Legacy и си вярваш, че е като Impreza и Tribeca - толкова ти е багажченцето!
Коментиран от #30
20:05 15.04.2017
30 dexter
До коментар #29 от "Гост":
Ти май само колците ядеш, а до доматите не стигаш ...Та ти какво Субару имаш не разбрах?
Коментиран от #31
21:00 15.04.2017
31 Гост
До коментар #30 от "dexter":
Черно!А ти какво ядеш освен бой?
Коментиран от #32
23:13 15.04.2017
32 dexter
До коментар #31 от "Гост":
Абе пич, не се гневи на тоя или оня, че сам си се набутал с некво Субаро.Аз сам си бях виновен, че си махнах дъртата Е-класа.
Ама що всичките де карате Субару си мислите, че карате космически кораби?
И Ауди-то не е космически кораб, да чупи се, и на Патрол-а съм правил ремонти.
Субару-то било супер, мега, гига здраво. О.К. Карай си го като ти харесва.
Аз повече на нещо, което не е произведено в Германия, за евридейка няма да се кача.
Коментиран от #33
11:18 16.04.2017
33 Гост
До коментар #32 от "dexter":
Ти да не страдаш от дислексия?Къде съм написал, че Субару е най-здравия автомобил на света?
И това за набутването, не ми го приписвай на мен, защото аз нямам вина, че си се набутал с някакво издухано Legacy. А дали съм се набутал с Forester, точно ти няма как да знаеш.
Факт е, че си хейтър и пишеш само простотии.
Всяка марка има добри модели, но като са нови, а в България колко хора си купуват от магазина АУДИ или Субару?
Така, че остави хейтенето и бъди позитивен. Не плюй хората, които са уцелили с друга марка освен АУДИ, защото всички знаем колко са "надеждни" 4-те кръга като минат 5 години експлоатация по нашите пътища!
12:02 16.04.2017
34 Ламбо
17:36 16.04.2017