Last news in Fakti

21 Април, 2017 10:25 36 662 24

Най-доброто VW, което не може да се купи

  • volkswagen-
  • bluesport
Най-доброто VW, което не може да се купи - 1

Средномоторна конфигурация със задно предаване, мощен и същевременно икономичен дизелов двигател, чист и привлекателен дизайн. Това е мечта за много от почитателите на автомобилите, а Volkswagen имат един, точно такъв модел, но за съжаление той не се произвежда. Става дума за VW BlueSport.

Този красив роудстър, който е с тегло от само 1 180 килограма, е разработен и представен като концепция преди осем години, но и до днес от компанията се колебаят дали да го пуснат в серия. Създаден е от дизайнера Клаус Бишоф и обединява в едно най-добрите дизайнерски решения на марката от онези години.Най-доброто VW, което не може да се купи

Във VW непрекъснато се водят разговори за това, кога и как този спорткар да бъде пуснат в серия, но все още специалистите от Волфсбург не могат да съставят адекватен бизнес план. Единственият начин, тази интересна кола да бъде пусната в серийно производство е да се намери начин от нея да се продават около 50 000 екземпляра годишно. Само тогава сметките ще излязат.

Самата концепция е снабдена с двулитров четирицилиндров TDI двигател, мощността на който е 180 конски сили. Максималният въртящ момент също е доста приличен (350 Нм) и се предава на задните колела през шестстепенна DSG трансмисия. Всичко това позволява ускорение от 0 до 100 км/ за 6.2 секунди.Най-доброто VW, което не може да се купи

По време на премиерата през 2009 година в Детройт се говореше и за възможността за монтаж на бензинови двигатели и в частност на 1.2, 1.4 и двулитрови TSI мотори. Последният може да притежава мощност от почти 300 конски сили, което предвид масата на автомобила, звучи доста привлекателно.

Ако все пак този автомобил се появи в дилърските центрове на марката, то той ще се превърне първото VW със задно предаване от много години насам. По-важното обаче е, че BlueSport ще е нискобюджетен спортен роудстър, за какъвто си мечтаят много от автомобилните фенове. За момента обаче и предвид скандала Дизелгейт това едва ли ще се случи, така че Mazda MX-5 и Toyota GT-86 могат да спят спокойно.Най-доброто VW, което не може да се купи


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фау ве боклук

    28 54 Отговор
    Новият кенеф от ваг.ните, повече никога фолксваген.

    Коментиран от #23

  • 2 Е НЕ

    27 14 Отговор
    не би било сериозно да му слагат печка...иначе не знам от какво се притесняват...няма как да не се продават поне 50 000 броя годишно.

    Коментиран от #6

  • 3 Миро

    29 10 Отговор
    наистина е много добро
  • 4 БАЙ ГАН4О

    29 14 Отговор
    Абе добри са им колите
  • 5 German cars

    17 10 Отговор
    То затова е най-доброто, защото не може да се купи. Всичко останало е боклук на висока цена - не мерси.
  • 6 кроко

    17 5 Отговор

    До коментар #2 от "Е НЕ":

    Не се притесняват от нищо, просто са скрънзи и им се свиди да разработват и произвеждат купе само за един модел. Друго си е да направиш една платформа в 3-4 размера и да пускаш на нея различни модели с някоя от пет-шест-найсетте марки, които притежават! А може и дизайнера да не е предивидл използването на окачване и интериор от десетгодишни модели, но това лесно се поправя. Бийтъл го спират по същите причини - направен е на шаси от Голф 4, не им се занимава вече да произвеждат шасито щото Голф 4 отдавна го няма, нито им се занимава да приспособяват ново шаси. Скръндзи са и ако не измучат маскимално, не барат.

    Коментиран от #8, #14

  • 7 ВАЗ

    9 11 Отговор
    Пуснете го,със сигурност,ще се продава даже и повече от очакваните бройки.
  • 8 гост

    17 8 Отговор

    До коментар #6 от "кроко":

    Те затова генерират огромни печалби, макар и да платиха милиярди глоби. Те продават едно и също нещо под различни марки, с леки изменения преминава в бюджетен или луксозен клас, а двигателите и купето, агрегатите и оборудването са си едни и същи. При Порше и Ауди се печели много, а чрез Сеат, Шкода и китайските марки си продават остарялата продукция. Най-точната дума за ФВ е скука, макар и да са добри, една кола ако не ти носи емоция, то тогава си вземаш най-евтиното на пазара и се возиш от т.А до т.Б. За другото ти трябва емоция, страст и радост за окото, което не е ФВ.

    Коментиран от #9

  • 9 фау ве

    18 5 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Как да няма емоции с Фолксваген, ей тази седмица ще прекарам пак в гаража целия преди обед в чистене и адаптация на дросел и подмяна на вакуумни тръбички.
  • 10 brigante

    6 12 Отговор
    щом е със задно, то по-добре да не го пускат в производство, а да си им седи в музея кат' прототип
  • 11 гостенче

    9 17 Отговор
    Едно на ръка че е ужасно грозно нещо, все едно гледам идеен автомобил от 2000г., ами на всичкото отгоре направили спортно купе и то кабрио и му шибнали дизелов трескалник. Толко ли не можаха да сложат един турбиниран бензиняк и да се усети поне малко трупка в тази кола.
  • 12 Японеца

    6 4 Отговор
    Според доклад за английското правителство, отремонтираните чрез софтуерен ъпдейт дизелови автомобили (двигатели EA189), включени в сервизната акция на Volkswagen (VAG), започват да дават сериозни дефекти и дори се чупят въпреки.
  • 13 Разумен

    5 6 Отговор
    Най великите.
  • 14 Бат Саше

    7 4 Отговор

    До коментар #6 от "кроко":

    Кроко, бийтъла е на платформата на голф 4, ама този бийтъл от 2000 година. Тоя дето го спряха, го спряха от липса на икономическа изгода. Иначе ако четете повече за автомобили, ще знаете, че в днешно време не съществува автомобилен производител, който да не строи върху глобални модулни платформи. Даже различни концерни започнаха да споделят такива много много отдавна. Разликата между тях и ФВ, по когото толкова много обичат да плюят хората, е че ФВ разработва и използва изцяло свои платформи и ги използва само за своите марки. С две думи, разчита само на свои технологии. Никой друг не успява да се справи сам, дори и Тойота.
  • 15 Друг Гост

    7 7 Отговор
    С мойта дизелова печка знаете ли колко бензинки съм издухал. Дето се правят на отворени.
  • 16 Бат Саше

    15 0 Отговор
    И колкото и да не ни харесва, романтиката в автомобилостроенето отдавна приключи. Всичко е безлична, нисконадеждна и безбожно скъпа масовка, независимо от марката.
  • 17 гостъ

    0 6 Отговор
    Саше не си съвсем прав.Има една марка,единствената в света и точно затова не я харесвам.Пък и стана прекено лустросана .Това е БМВ.И макар да мразя монопола защото ебава развитието и разнообразието Не мога да не им сваля шапка...

    Коментиран от #18

  • 18 Бат Саше

    11 3 Отговор

    До коментар #17 от "гостъ":

    БМВ отдавна обменя технологии с Тойота и правят съвместни разработки. Затова по-добре да обичаме колите като цяло, а не да мразим марки. Аз лично обичам всички коли, даже и дървото Дачия.
  • 19 Кобрата

    5 0 Отговор
    Колата е хубава, направо да я пускат в продажба, няма какво да се чудят...
  • 20 S-line

    0 4 Отговор
    Не струва
  • 21 Веско 83

    1 4 Отговор
    Audi TT но със нафтова печка зад седалките
  • 22 TDI

    5 1 Отговор
    НЕ Е ИСТИНСКИ ФВ АКО НЕ Е ТДИ ХАХААХ
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 НЕГРАМОТЕН

    1 0 Отговор
    Това да не ти е английски език, за да поставяш колата в среден род и да пишеш "най-доброто VW". На БЪЛГАРСКИ език се пише: "Най-добриЯТ VW".