Ако се опитаме да потърсим коренът на думата спортен седан, то за мнозина това ще са Mitsubishi Evo или Subaru WRX STI, но преди тях има една много по-култова машина идваща от германския производител Mercedes. Основната причина за превръщането и в такава е един шампионат наречен DTM, където тя се сблъсква с основния си противник - BMW M3 E30, както и много други бъдещи класики като Ford Sierra, Alfa Romeo 155 V6. Зад характера на 190 Е в последната си и най-красива и аеродинамична версия - Evo II се крие 2.5-литровия четирицилиндров двигател преминал през рали легендите Cosworth с неговите 235 конски сили. От пътническия вариант биват създадени само 502 автомобила, но тук ще чуем състезателния и по-точно един от тези автомобили участвали в DTM.
30 Юни, 2017 21:05 8 450 5
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име като гост
00:14 01.07.2017
2 пешо
00:37 01.07.2017
3 Ярослав Станчев
Коментиран от #4
10:05 01.07.2017
4 fw190
До коментар #3 от "Ярослав Станчев":
Автомобилите с марка "Мерцедес-Бенц" продължават да бъдат толкова впечатляващи и иновативни както преди 30 години. Няма значение дали караш W123 , W201 или W211Коментиран от #5
00:59 02.07.2017
5 Ярослав Станчев
До коментар #4 от "fw190":
Мдаааа,впечатляващи са и са иновативни.Особено иновативни са им двигателите и скоростните им кутии на новите Мерцедеси.А са супер впечатляващи цените на ремонтите им.21:33 03.07.2017