7 524 5

Класиката Mercedes 190E Evo II

Ангел Харизанов

Ако се опитаме да потърсим коренът на думата спортен седан, то за мнозина това ще са Mitsubishi Evo или Subaru WRX STI, но преди тях има една много по-култова машина идваща от германския производител Mercedes. Основната причина за превръщането и в такава е един шампионат наречен DTM, където тя се сблъсква с основния си противник - BMW M3 E30, както и много други бъдещи класики като Ford Sierra, Alfa Romeo 155 V6. Зад характера на 190 Е в последната си и най-красива и аеродинамична версия - Evo II се крие 2.5-литровия четирицилиндров двигател преминал през рали легендите Cosworth с неговите 235 конски сили. От пътническия вариант биват създадени само 502 автомобила, но тук ще чуем състезателния и по-точно един от тези автомобили участвали в DTM.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Име като гост
    Отговор
    1 00:14  01.07.17
    Един автомобил от златните времена на автомобилостроенето и спорта!
  • пешо
    Отговор
    2 00:37  01.07.17
    Емблемата си и стърчи на капака ....класика
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    3 10:05  01.07.17
    Ми те така се създаваха едно време колите,на състезателните писти от екип отлични инженери.А сега ги създават екипи от меринджеи в почивката между два мийтинга.

    Коментиран от #4

  • fw190
    Отговор
    4 00:59  02.07.17

    До коментар #3 от "Ярослав Станчев":

    Автомобилите с марка "Мерцедес-Бенц" продължават да бъдат толкова впечатляващи и иновативни както преди 30 години. Няма значение дали караш W123 , W201 или W211

    Коментиран от #5

  • Ярослав Станчев
    Отговор
    5 21:33  03.07.17

    До коментар #4 от "fw190":

    Мдаааа,впечатляващи са и са иновативни.Особено иновативни са им двигателите и скоростните им кутии на новите Мерцедеси.А са супер впечатляващи цените на ремонтите им.

Напиши коментар:


Публикувай