5 847 20

Хищникът Mercedes-AMG A45 с 400 коня

Радослав Славчев

Следващата генерация на A-Klasse ще разполага с три наточени версии. Според информация на Autocar, новият наточен хечбек A45, който в компанията наричат "Хищник" ще разполага с мотор с мощност надхвърляща 400 конски сили.

Освен това ще има малко по-слаба версия, но и такава, който ще е хибридна и ще разполага с още повече мощ. Новата наточена А-Klasse ще използва доработена версия на сегашния четирицилиндров агрегат M133.

Моторът ще запази работния се обем, но ще разполага с нов картер и различна цилиндрова глава. Агрегатът ще е с два турбокомпресора, а максималният му въртящ момент ще е 500 Нм.

Този двигател ще работи съвместно с деветстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя, която ще предава момента към четирите колела през също така модернизирана 4х4 система. Ускорението до 100 км/ч ще е под 4 секунди. Външността също ще е далеч по-агресивна от сегашната и ще наподобява на прототипа Concept A Sedan.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Romeo
    Отговор
    1 05:43  04.07.17
    УАУ, немците успяха да изкарат 400 коня от 2-литров мотор само 13 години след японците.

    Коментиран от #13, #17

  • 2 07:07  04.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Калоян
    Отговор
    3 07:09  04.07.17
    Ромео, занимавай се с Жулиета! Коня си гледай! Колите не са ти работа...
  • Кожо
    Отговор
    4 07:37  04.07.17
    С новите супер изцедени двигатели на повечето марки, мине ли гаранцията, ремонтите ще са умопомрачителни. Няма да се усети може би от първия собственик, но колите втора употреба ще са кошмарен разход за купувачите от бедни страни като нашата

  • гостенче
    Отговор
    5 08:49  04.07.17
    Имайки предвид, че качеството по-принцип е умишлено занижено, има голяма вероятност с малко повече желание да са направили мотора достатъчно здрав, че да издържи толкова че да не орони престижа на марката. Това не би бил никакъв проблем предвид началната цена на тази машинка. А колкото до нея, изглежда страхотна.

    Коментиран от #7

  • Spec b
    Отговор
    6 08:53  04.07.17
    Екстра е машинката! Само цената няма да е хубава;(
  • Кожо
    Отговор
    7 09:26  04.07.17

    До коментар #5 от "гостенче":

    Собственикът на марката се интересува само от мнението на целевата група, а именно купувачите първа ръка, защото те са тези, които плащат високата цена. Важно за тях е автомобилът да не прави проблеми първите 4-5 години. Проблемите на купувачите втора употреба не интересуват никого освен самите тях.
  • Кофти
    Отговор
    8 10:26  04.07.17
    От "Мерцедес" да не са наели на работа дизайнера на "Мазда"?
  • Димитър
    Отговор
    9 10:52  04.07.17
    Ей кога пуснаха статията, кога разбирачите се развихриха. Специално откъм двигател вероятността да даде проблем е най-малка в сравнение с други части, а и всяка кола си има някакъв живот - не може да вземеш втора ръка кола от италианец, без сервизна история и с пренавити някакви си 200 хиляди километра и после да се оплакваш колко големи били разходите - разходите са големи защото и балъмите са големи, като си мислят, че за малко пари ще си купят запазен и здрав мерцедес. Това е сериозна марка, като нямаш пари за нея карай Дачия и си навивай като грамофон колко чупливи били мерцедесите

    Коментиран от #18

  • гост
    Отговор
    10 11:28  04.07.17
    Егати грозила
  • Random
    Отговор
    11 12:16  04.07.17
    Какъв мерцедес е това? Боклук с предно! 124-ката и 190-ката са Мерцедеси, от тогава няма нищо хубаво!

    Коментиран от #12, #15

  • Гост
    Отговор
    12 15:44  04.07.17

    До коментар #11 от "Random":

    Пич ,никой не говори за старата А класа
  • Гост
    Отговор
    13 15:46  04.07.17

    До коментар #1 от "Romeo":

    Кой японец искара преди 14 години 400 заводски коня от 2 литра мотор

    Коментиран от #20

  • Мършата
    Отговор
    14 16:51  04.07.17
    Мене тва не ме кефи! Като дизайн пълен гъ......
  • 15 19:02  04.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ХАХА
    Отговор
    16 20:03  04.07.17
    Много обичам като се карат хора за коли, а тия дето 5 пари не дават ги подстрекават още повече да се палят :D:D:D пълни олигофрени ризириш ли. В синия ъгъл имаме феновете на старото но доброто (и луксозното), мерци, беемвета ала бала това онова, в другия имаме феновете на куптори от пластмаса, дето са чисто нови и си ги пазят като не са давали газта до край един път. Втория вид идиоти мислят, че новото е по-добро при всички положения, а първия са често наричани селяндури от втория, просто защото обичат комфорта на премиума. Моето мнение е, че най-хитрата дума е зависи и всички да го д.хате :D:D:D

  • John Doe
    Отговор
    17 21:14  04.07.17

    До коментар #1 от "Romeo":

    Само че немците освен за конски сили на литър, мислят и за това колко ще изкара този мотор, и какъв разход ще дава (разход на бензин, е на масло). Ако става на въпрос за конски сили на литър, то немците знаят как се прави. Още през 60-те години bmw правят своя мотор М10 - 20 години този мотор се използва като цивилна версия и в един прекрасен момент решават да внедрят неговия блок във F1 около 20 години по-късно - кубатурата е 1.5 литра, а конските сили не са съвсем ясни понеже тогавашният динамометър е измервал до "скромните" 1300 кс, предполага се че е надхвърлял 1500 коня. Този мотор печели и тогавашния сезон. И всичко това на базата на двигателен блок използван под капака на най-обикновени цивилни автомобили. Май не се сещам за подобен случай от японските инженери. Да споменавам ли мотора под капака на Mclaren F1 дело, на BMW (първо е била предоставена възможност на конструкторите на хонда да сътворят двигател за Mclarena, ама нещо са се отказали), или двигатля под капака на Zonda R, който пък е дело на Benz. Така че хайде моля ви се скрийте се с тея оризици. Когато в Германия са се правили двигатели, япинците са гледали като полезни изкопаеми!
  • Кожо
    Отговор
    18 22:48  04.07.17

    До коментар #9 от "Димитър":

    Митко, пак недоразбрал се изказваш. Всеки форсиран до дупка двигател с малка кубатура има кратък живот, независимо от марката. Ако Дачия имаха такъв, и за него щеше да се отнася.
  • 19 11:27  05.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Romeo
    Отговор
    20 22:40  15.07.17

    До коментар #13 от "Гост":

    Mitsubishi Evo VIII FQ400.

Напиши коментар:


Публикувай