12 201 34

Volkswagen лъгал и за продажбите

Георги Касабов

Германският концерн VAG е публикувал манипулирани данни за продажбите си във Франция години наред, гръмна Der Spiegel. Немците са "надписали сметката" с почти 800 000 автомобила, твърди изданието.

Обемите на продажбите са завишавани от френското представителство на VW. Измамата била разкрита от одиторска фирма, наета за проверка на счетоводството.

Огромен брой автомобили са били регистрирани месеци и дори години, след като са отбелязани като продадени в документацията на концерна. Така в отчетите са попадали коли, които в действителност са били доставени много по-късно. Сред тях има не само модели на Volkswagen, а също и на Skoda, Audi и Seat.

Reuters съобщава, че през април шефът на концерна Матиас Мюлер е получил доклад за резултатите от вътрешния одит, след който ръководителят на френското представителство Жак Ривоал е бил уволнен. Като официална причина за това са били посочени разногласия по стратегически въпроси между филиала и централата.

През януари стана ясно, че по данни за продажбите за 2016 г. Volkswagen е станал най-големият производител в света. Според статистиката немският гигант е успял да реализира 10 312 400 автомобила, а всички марки в рамките на концерна отбелязват ръст.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • смех
    Отговор
    1 09:42  05.07.17
    Аве те изначално лъжат, че произвеждат КОЛИ ! Мухахаха
  • некойси
    Отговор
    2 09:55  05.07.17
    Ми то какво е останало от знаковия прозиводител на автомобили?
  • Гост
    Отговор
    3 09:55  05.07.17
    Тия шваби са най-големите измамници.
  • голфо
    Отговор
    4 10:15  05.07.17
    Нищо не може да убеди голфажията, че кара каруца, а не космически кораб!

    Коментиран от #9


  • бай Киро
    Отговор
    5 10:19  05.07.17
    От както ми се заобли шестостена на пасата на маслената помпа, и спря да дига масло не искам да чуя за вагините. Щетите бяха турбо ,което беше ново , разпределителен вал и много главоболия. 2.0 TDI пълен та.ак.

    Коментиран от #7

  • Генералът
    Отговор
    6 10:40  05.07.17
    европейски ценности
  • ХАХХА
    Отговор
    7 11:23  05.07.17

    До коментар #5 от "бай Киро":

    Абе, а как изкарват по 1000 000 км. Явно твйта е била вече на толко преди да я купиш на 160 000...то турбото щом е било заменено....

    Коментиран от #10

  • Нямазначение
    Отговор
    8 11:47  05.07.17
    Карайте си вие другите френски и подобни боклуци и моля без завидливи и тъпи коментари , на тези който не им е провървяло с някой модел от групата ВАГ , Еми хора как ще ви върви като давате по 1000 лв за кола 😄 Движете си още умрелите тдс-и хди-та и тен подобни измишльотини наречени "двигател" и недейте да давате акъл на хората с вашето джигитско мислене 🙂 Не се заяждам на никой просто изказвам мнение 🙂 Лек и успешен ден 🍻

    Коментиран от #11

  • Нямазначение
    Отговор
    9 11:49  05.07.17

    До коментар #4 от "голфо":

    Ами ти какъв самолет караш ако не е тайна понеже аз съм от тези който карат каруци 🙂
  • бай Киро
    Отговор
    10 11:53  05.07.17

    До коментар #7 от "ХАХХА":

    Купена е от БГ чисто нова на 280 000 сменена турбина , след 2000 км пак , явно шестограма е превъртал и турбината не се е мазала достатъчно. А до 280 000 км - педала на газта се повреди , задните апарати , постоянно проблем с ръчната , помпа в резервоара , преден лагер. Иначе като цяло вървеше добре и гореше малко.
  • Язе
    Отговор
    11 12:12  05.07.17

    До коментар #8 от "Нямазначение":

    Караме си ги ние тия подобни на двг-та коли.Ние си ги караме пък вие си ги ремонтирайте вашите.Ела да ти покажа hdi купувано ново на 450хил.км. в момента-пали без значение от температурата,сменена една дюза и шайба на к.вал. за цялото време.И гори само нафта.....не масло.Подобено двг от ваг групата 1л на 1000км.

    Коментиран от #13

  • 12 13:19  05.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Нямазначение
    Отговор
    13 13:28  05.07.17

    До коментар #11 от "Язе":

    Хаахах да знаеш колега 🙂 Карах италианка и толко пъти ме остави на СРеДАТА на пътя за 1 год че бях полудял със Пежо 407 ,206 мой приятели си оплешивяха от нерви като не са жалили пари за подръжка както и при копуването 😒 От няколко месеца притежавам марка от групата Ваг и съм много доволен 🙂 Нисак разход на гориво и някак ми вдъхва доверие 🙂Хахах пък и ти толко неща изреди че си сменил точно по Мотора че ми стана лошо 😄 На мойта "каруца"както бяха казали по горе преди да я вземе беше на едно приятелче и съм следил ремонтите еми само да кажа че той не я копува нова както ти и вече 8-9 год и близо 300к километра само ходова част като за наща родина нормално мотор не се е обадил все още прави си сметка ти !!! И маслото от смяна до смяна не пипа 🙂Лек ден колега

    Коментиран от #21

  • Т.о.ш.и.б.и.я.н
    Отговор
    14 13:28  05.07.17
    Карал съм пасат2 и съм се зарекал никога повече ваген ама никога страшно трошлива таратаика

    Коментиран от #20

  • Т.о.ш.и.б.и.я.н
    Отговор
    15 13:35  05.07.17
    Наи доволен съм от опел астра г страшно здрава кола карал съм я години без въздушен филтър вземах от моргите изгорело масло събирано у варелите защото ми гореше масло и немаше сметка да наливам ново (карал съм я и със смесено масло и вода инцидентно ) тормозил съм я по магистралите колко душа има да върви без въздушен филтър и изгорело масло и както казах така години наред и таз кола не ме остави никъде дори разхода на метан си беше в норма просто железна кола върви насекъде сега съм сас друг мотор защото намерих по моще и го смених този но и с по мошния мотор пак я карам колко душа има с 2 литрав опц съм и харчи колкото стария 1.6 а върви повече
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н
    Отговор
    16 13:40  05.07.17
    Никога дизел истината е голяма кубатура с турбо и гас или метан по ефтино нема дори ел колата не е по ефтина като сметнеш и смяната на батерията след 200 000 км ако я купиш нова за поне 50 000 евро....купете се некои лачен автомобил на 10 годин потдържаите си го и го карите до живот от тва по разумно няма никви нови модели да си ги карат е там онея дет са луди да дават стотици хиляди евро за нова ламарина
  • ХОРЕЙШО
    Отговор
    17 13:43  05.07.17
    мръсни чупливи мизерни ВАГЕНИ..........
  • Прокорорът
    Отговор
    18 14:38  05.07.17
    Всички лъжат.......но рано или късно, някой гори
  • ЯК КАРАЧ
    Отговор
    19 18:11  05.07.17
    То мани дето са измамници от най-висок ранг, ами и сега четохте ли другата статия- решили да правят коли без механична връзка на волана с кормилната рейка, а само с платки и кабели и моторчета.... Ще има много самоубили се без причина... Явно искат ЦРУ ако реши да ви убие, да може да влезе в компа на колата и да ви бутуряса у някое дърво край пътя с 200.МЕРСИ ЗА ТАКИВА КОЛИ, ЯПОНСКОТО МУ Е МАЙКАТА!
  • Гост
    Отговор
    20 19:03  05.07.17

    До коментар #14 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":

    Точно за двойката не позна...Точно старите пасати и голфове са едни от най-здравите машини изобщо наред с мерц 124,ауди 80/100 и старите опели...
  • Язе
    Отговор
    21 21:44  05.07.17

    До коментар #13 от "Нямазначение":

    Само да вметна,че колата е служебна и смятай как се кара.Една шайба и дюза за 10год.ако ти се струва много!!Като знам какво е окачването ма VW и колко струва плаша се.Предницата се прави със смяната на маслото-от 500лв нагоре за обикновенните модели.Тия с въздушното окачване за всичко сигурно от 10хил.лв започва.За малко се подвизавах в известна автокъща и това което видях там не е за говорене.Продаваха предимно немски и точно да ми каже някой,че са здрави😀.Здраво е 1.9tdi,другото и да ми го подаряват бягам далече.Всеки си има мнение.Аз си знам какво видях.Лека😀
  • ккк
    Отговор
    22 22:42  05.07.17
    Всички лъжат, но някой просто минават всякакви граници !
  • опа
    Отговор
    23 23:23  05.07.17
    Точно пасат комби 1.9 tdi 115 к.с. 2000г. имах и за начало почна да пие вода - 2000лв. заедно с окачването помпи, ремъци и какво ли не. За още 4 години - още 2500 лв. Иначе беше с 285 н.м. въртящ момент и дърпаше добре.
  • Балъци сте
    Отговор
    24 23:25  05.07.17
    Всички карате бараки, а аз си карам тойотата.
  • бай Киро
    Отговор
    25 23:31  05.07.17
    Лъжат и за температурата на охлаждащата течност. Няма значение дали е 80 или 100 градуса то все се забило на 90. Ако пасата ми спре да вдига масло при работа на малки обороти лампата не светва така е направено умишлено. Та хвалете ги тези ваг.ни и алдита.
  • Герберасите на власта
    Отговор
    26 01:24  06.07.17
    За мен Ваг.ните приключват успешните си модели с Голф2,Пасат 2 ,става и Голф4 90 коня дизел с старото окачване всичко друго е " мижи да те лъжем" преди да се разделя с марката ми казваха качи се на японско (Хонда,Тойота,Митсубиши) и няма да помислиш за немско ,е прави са били не съм имал само Тойота но има време ,Българина обича да си хвали стоката и се засяга повече когато го обиждат на кола отколкото на жена няма смисъл да се самозалъгвате и да издигате в култ марка която отвсякъде е разобличена .
  • Радо
    Отговор
    27 06:13  06.07.17
    От доста години се занимавам с ремонт на цилиндрови глави и блокове и мога да кажа че ако не са ВАГ ще съм бизработен бих казал че най коравият и долу-гори и икономичен дизел е JTD след това HDI , DCI, също този на BMW не е лош до преди да минат на новите мотори с балансиращи валове. Всички останали са пукащи глави и износващи клапани водачи и цилиндри БОКЛУЦИ. А отностно JTD, Mjet, погледнете колко марки ги монтират OPEL,SAAB, FIAT, ALFA, MASSERATI, LANCIA.DOOG RAM 3.0 , CRAYSLER. И още много други.

    Коментиран от #28

  • Радо
    Отговор
    28 06:15  06.07.17

    До коментар #27 от "Радо":

    Извинявам се за някой правописни грешки. 😊
  • Spec b
    Отговор
    29 12:32  06.07.17
    Преди години един мн. Опитен и уважаван майстор на ауди (работил и в ауди Германия) ми каза: ако искаш да станем семейни приятели купи си ауди или фв дизел.... Пича ме съжали, че бяхме с 2ро дете на път... До момента съм му нлагодарен за съвета:D!!! ...
  • Умен
    Отговор
    30 21:39  06.07.17
    Ako ми намерите HDI на повече от 100 000 км в БГ, черпя. А че ВАг са тотална скраб си е така. Карайте японци бе хора, верно, ч е като се счупят, се чупи всичко, но докато е наред си е наред. И като къпувате глеайте - има автомобили предвидени за 5 г, 7 г. 10 г. и т.н. А ВАГ са предвидени да ти точат парите от както ги вземеш. Дори и КИА е много по-добур вариант. Има 2-3 модела на ВАГ които стават ама толкова.

  • Гост
    Отговор
    31 22:14  06.07.17
    Пежо 306 2.0HDI купувано чисто ново тук в България 2002 година и карано служебно в момента е на 790 000км с оригинален мотор и скорости.Още се движи по бг ,,пътищата,,.Първия TDi мотор на VAG с код на мотора 1Z е много здрав и икономичен мотор който при редовно обслужване може да изкара доста километри.
  • ВАГ
    Отговор
    32 22:42  06.07.17
    Време е немските инженери да се заменят с наши (тука коментиращите ),гледам компетентни по всички въпроси. Абе "милионери" (каращи все нови коли) колкото и да е голяма антирекламата срещу VW ,пак ще си остане най-желаната марка (за нормалните хора де ,не за вас дето имате нови ферарита,поршета ...)
  • ВАГ
    Отговор
    33 22:47  06.07.17
    Пазара определя коя е най-добра , а не някакви тъпизми казани или написани от някой "спец".
  • Гост
    Отговор
    34 22:47  07.07.17
    Ама то е ясно бе,хора.Всичко при ВАГ е една лъжа.Най-вече имиджа им.

Напиши коментар:


Публикувай