4 204 22

Икономичният бензинов VW GOLF 1.5 TSI

След Дизелгейт се купуват все повече бензинови автомобили

Александър Петков

Основната техническата иновация при фейслифта на VW GOLF е новият 1.5-литров бензинов двигател. Моторът е особено икономичен благодарение на по-чистите си отработени газове и функцията за изключване на цилиндри.

Въпреки SUV-бума Golf си остава най-успешният модел на концерна от Волфсбург, както и най-продаваната кола в Германия. Може би именно това е причината от Volkswagen да са толкова внимателни и предпазливи с фейслифта на линията. Оптичните промени са минимални и биха впечатлили само на истинските фенове на модела. В купето промяната се състои в новата мултимедийна система, която реагира на жестове.

Новият бензинов двигател не е по-малко шумен от предшествениците му. Специалното в него е ниският му разход – 5.1 л / 100 км според заводски данни. В реални условия VW GOLF 1.5 TSI ще гори 7 литра на 100 километра.

Дори и с умерена скорост на магистралата моделът остава пестелив. Само при бързо шофиране разходът се покачва значително повече от този на съпоставимата дизелова версия на автомобила. Недокоснати при фейслифта са отличителните белези на модела – много място, добра изработка и комфортно окачване.

Новият Golf 1.5 TSI ще струва най-малко 24 350 евро, с 2750 евро по-малко от еквивалентния му дизелов модел. Както винаги обаче това е половината истина – скъпите екстри вдигат цената до над €30 000.

Технически данни

Производител:

Volkswagen

Модел:

GOLF 1.5 TSI

Двигател:

Четирицилиндров бензинов

Предаване:

Предно

Мощност:

150 к.с.

Ускорение от 0 до 100:

6.4 сек.

Макс. скорост:

216 км/ч

Разход :

5.1 литра/100 км

CO2-емисии:

114 г/км

Цена:

от €24 350



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Random
    Отговор
    1 18:36  14.08.17
    Пазарска кошница с двигател от косачка. А тея "екстри" като изключване на цилиндри и мултимедия такива главоболия ще създават след 2-3 години че сервизите директно ще ги бракуват.
  • Random
    Отговор
    2 18:37  14.08.17
    Между другото има доста оплаквания от C63 AMG, някои хора даже са ги сменили. Преди да цъкате минусчета през инкогнито проверете.
  • гост
    Отговор
    3 18:47  14.08.17
    60 хилядарки за компактна кола 1,5 бензин?! В САЩ за тези пари са огромните 8 цилиндрови пикапи с около 400 коня!
  • 4 18:54  14.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Сънчо
    Отговор
    5 21:03  14.08.17
    Глупендери велики от VW ,20 годишната ми Хонда със същият работен обем, гори 5/100 извън градско, и 8/100 градско. Да ви пи*ая на иновациите. Смях ......
  • Кожо
    Отговор
    6 21:52  14.08.17
    Не харесвам голф, но ускорението на тизи е добро, поне по данни
  • Лост
    Отговор
    7 22:44  14.08.17
    Как реагира мултимедийната система, ако и покажеш среден пръст?
  • ХОНДА СА ВЕЛИКИ
    Отговор
    8 23:19  14.08.17
    Пълен смях.Моята хонда сивик на 20+ години гори 5 извън и 7 градско.И ще изкара 100% повече време преди да се развали или ръждяса като този ГОУФ.Харесвам немските коли ,но ауди волцваген да пълен т...к
  • Онзи
    Отговор
    9 23:40  14.08.17
    "Недокоснати при фейслифта са отличителните белези на модела – много място." Къде е това място,че не се разбра от снимките.Баси-моята кола е близо 1800кг и гори колкото гоуфо!!!!Пък и е повече коне и кубатура.Тоя напредък VW къде го видяха.Сега ще очакваме и бензингейт май.
  • Муха
    Отговор
    10 00:08  15.08.17
    6,4 сек до 100 😁 Няма начин! 8.4 може би? И то ако е с намалено тегло...
  • 11 01:05  15.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • cec
    Отговор
    12 02:23  15.08.17
    Няма как 6,4 от 0-100... Имам астра опц 240кс и по данни е 6,4. Пълни измислици!
  • Алфа Ромео
    Отговор
    13 04:56  15.08.17
    Това ускорение е малко съмнително, ако сложат две секунди отгоре ша е по-реално, цената отново е абсурдна за такъв клас кола.
  • marto
    Отговор
    14 06:37  15.08.17
    Онзи ден правих тест дайв именно на този автомобил , това с разхода е пълен майтап по време на тест драйв а в градски условия в Прага чехия даде 10,1 . Изключително ниско ниво на оборудване а ускорениоето от 6,4 е до 60 километра не до 100 . Като цяло нищо особено не намирам разлика с предишния .
  • РК1111АТ
    Отговор
    15 07:31  15.08.17
    Продадах бабинити ниви и си купих новиу гоуф! Качвам се да го пробвам по магистралата за София да го пробвам дали дига 100 за 6,4сек и един тир ми се изпречка. Тъкмо го изпреварих и като му показах един среден и коуата заби, а тира се заби в гоуфа. Неща вече жестово управуение...
  • Гостенина
    Отговор
    16 07:32  15.08.17
    Същият външен вид,същия интериор,ама е новата генерация.Обаче няма да е истински Голф,ако не разхлабва и не къса веригата,като предшественика си.Което е чудесно...за майсторите.Тук във форумите само майстори защитават "качествата" му.
  • гост
    Отговор
    17 08:56  15.08.17
    За базова цена от почти 50х.лв може да си купиш добър, не премиум, кросовър с много екстри, красив дизайн, 4х4 задвижване. Голфчето не е лошо, но цените са му много завишени. Не че нещо, но на моя сув разхода е 8-9л реален, та 7л. за голф си е доста.

    Коментиран от #20

  • ИЩО
    Отговор
    18 11:38  15.08.17
    Тва зле като дачия ахахахахах

  • Еколог
    Отговор
    19 14:46  15.08.17
    Малее това на метан ще е идеално!
  • ЖИП
    Отговор
    20 16:33  15.08.17

    До коментар #17 от "гост":

    Като чуя думата кросоувър и ми се събира едно такова в корема гадно и ми се повдига... особенно в словосъчетанието МОДЕРЕН ГРАДСКИ КРОСОУВЪР ... това което аз чувам реално е Ш****А СЕЛСКА КОНФЕКЦИЯ

    Коментиран от #21

  • гост
    Отговор
    21 08:56  16.08.17

    До коментар #20 от "ЖИП":

    Твой проблем.
  • гост
    Отговор
    22 15:37  16.08.17
    За подобно успорение му липсват едни 50кс, каквато и да му е скоростната кутия. По-скоро е 8,4сек.

Напиши коментар:


Публикувай