2 574 14

И Tesla се отказа от салона във Франкфурт

Все повече реномирани концерни няма да участват на панаира във Франкфурт

Снимка : БТА / АП
Снимка : БТА / АП
Александър Петков

Международното автомобилно изложение във Франкфурт IAA Cars 2017, което ще се проведе между 14-ти и 24-ти септември, пое още един удар – американският производител на електрически автомобили Tesla обяви, че няма да участва в мероприятието.

От концерна споделиха, че търсят най-добрата възможност за влизане в контакт с клиентите си и на тази база оценяват подобен вид търговски панаири. Говорителят на Tesla допълни, че те не са класически автопроизводител и планират да взимат участие в мероприятия, в които презентирането на коли отговаря на нетрадиционния им стил.

Други автоконцерни също са отклонили поканата за автоизложението. Новият собственик на Opel, PSA, няма да изпрати дъщерните си марки Peugeot и DS. Fiat, Mitsubishi и Nissan също са решили да не представят новите си модели във Франкфурт.

Както през 2015г., така и сега британският производител на спортни автомобили Aston Martin и шведският автоконцерн Volvo няма да присъстват на мероприятието. Освен тях и от Rolls Royce не са запазили собствен щанд на салона.

Анализатори откриват тенденция в отношението на автопроизводителите към международните изложения. Според тях много от концерните се концентрират само върху определени мероприятия, а останалите се фокусират главно върху собствени презентации.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 123
    Отговор
    1 11:58  14.08.17
    Подзаглавието е малко подвеждащо. Къде са тези реномирани концерни, които са отказали? Тесла са казали, че форумът е за автомобили, каквито те не произвеждат - вероятно ще излагат на изложения на бойлери, миксери, телефони и други електрически ютии. Останалите цитирани, например Волво и концерна ПСА са собственост на китайци, а те са прагматични - не им се плаща за изложения. Освен това, като махнем Волво, не им се отдава много правенето на автомобили, което се отнася и за Фиат. Англичаните отдавна са бита карта иначе щяха да имат автомобилостроене.

    Коментиран от #6

  • Франк
    Отговор
    2 12:07  14.08.17
    Просто Тесла имат страхотен шоурум на центъра на Франкфурт (точно до този на Apple) така че за тях ще е излишно да плащат и организират щанд там.

    Коментиран от #8

  • Мустафа Рашид
    Отговор
    3 12:12  14.08.17
    Нормално е да не искат да участват. Публиката на немските автосалони е предимно от Хасан и Сюлейман
  • Еколог
    Отговор
    4 12:12  14.08.17
    Е тя на Теслата не може да и се сложи метан, няма смисъл да е там, няма пазар за нея...

  • гост
    Отговор
    5 12:14  14.08.17
    Тесла не дават пари за реклама. С един туит Мъск информира за модел 3 и след 24ч има вече 300х.поръчки. Няма нужда от реклама, медийни кампании и др. Както се видя, след като реализира продукцията на Тесла и производството на батерии за модел С и Х, той веднага свали цената на возилата с 3х.долара. Кой друг производител сваля цена на кола, поради ефективност на производството?

    Коментиран от #9

  • Язе
    Отговор
    6 12:20  14.08.17

    До коментар #1 от "123":

    Та кой викаш не може да прави автомобили?Китайците са акционери но не и собственици на PSA.След като визираш,че Волво много могат-кажи ми как при две еднакви скоростни кутии при тях дефектират много по често отколкото при PSA?
  • 123
    Отговор
    7 12:46  14.08.17
    Е нищо сега, карай си Пежото и не ми обръщай внимание. Всеки си има вкус. Иначе казваш, акционерите не били собственици. Интересно разсъждение, но нищо - вярно е, че това не се учи в основното училище. Те и семейство Пежо са акционери и държавата Франция също има акции, но това са едни лъскави книжки без никаква стойност. За скоростните кутии статистика нямам, ама приемам на доверие. И въпреки това, не бих сменил Волво с Пежо. Даже не бих си позволил да ги сравнявам. Всъщност може, ама едни стари модели - 440 и 460 от френския период на марката. Няма по-чупливи автомобили.

    Коментиран от #10

  • 123
    Отговор
    8 12:54  14.08.17

    До коментар #2 от "Франк":

    Франки, аз ако се вдигна от другия край на света да ходя на изложение, няма да обикалям кварталните магазини и моловете. Освен това, ако искам точно тесла ще отида в шоурума в моя град или държава, няма да бия 2-3000 км. Освен това във Франкфурт от изложението до магазина на тесла са 2-3 километра. Има по интересни туристически обекти в този ареал.
  • 123
    Отговор
    9 13:02  14.08.17

    До коментар #5 от "гост":

    Браво, мислещ човек. Това вероятно е истинската причина да не участват. Просто ползват най-евтината и ефективна реклама + популярността на собственика. За свалянето на цената обаче не съм съгласен. Правят го, защото стойността им е силно надценена. Вероятно печалбата от кола над 50%. Освен това, производството на основния компонент батериите е много скъпо и се се хвърлят усилия за поевтиняване, защото иначе марката след някоя друга година ще остане излишно скъп автомобил, който масите не могат да си позволят. Маркетинговият подход на тесла е добър - докато има балъци да плащат по 100 хил. ще подават по толкова, като паднат продажбите - свалят с по 3000 $ и така докато стигнат нормални нива на печалба от 5-10 %.
  • Язе
    Отговор
    10 23:33  14.08.17

    До коментар #7 от "123":

    Иначе казваш, акционерите не били собственици. Интересно разсъждение, но нищо - вярно е, че това не се учи в основното училище. Те и семейство Пежо са акционери и държавата Франция също има акции, но това са едни лъскави книжки без никаква стойност Тук май малко си се пообъркал.Не разбрах акционерите собственици ли са или не?Едно е да имаш примерно 10% акции и съвсем друго50%.И се бъркаш като мислиш,че карам Пежо.Волво е много повече китайско околкото Пежо.Както казваш всеки си има вкус.

    Коментиран от #11

  • 123
    Отговор
    11 10:28  15.08.17

    До коментар #10 от "Язе":

    Спирам да обяснявам, защото се губим в превода. И Волво ако ще да е изцяло китайско пак е на светлинни години от Пежо. Но понеже статията е за тесла, мернах една интересна новина - "Как Илон Мъск стана майстор на фалшивия бизнес" https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/ilon-mysk-majstoryt-na-falshiviia-biznes-6072643 В резюме - изял е 5 милиарда долара помощи от държавата. Продава само ако съответна държава дава субсидии за електричките. През 2015 г. Tesla продава 2738 коли в Дания. През 2016 г., след като правителството реши да спре държавната субсидия, в Дания бяха продадени само 176 коли, което е спад от 94%. Катастрофалните продажби на Tesla са още по-впечатляващи в Хонг Конг. Правителството „поряза” субсидиите на 1 април, продажбите на Tesla спаднаха от 2939 през март на 8 през април и 4 през май.
  • Гошо
    Отговор
    12 10:33  15.08.17
    Тесла е един балон, който до няколко години ще се спука

    Коментиран от #14

  • Ивф
    Отговор
    13 23:57  15.08.17
    Блажени са непросветените. Тесла ще е по-голяма от Епъл до 15 години . До 20 години автомобили с ДВГ няма да се купуват освен от социално слаби и икономики от третия свят.
  • hi hi hiii
    Отговор
    14 01:45  16.08.17

    До коментар #12 от "Гошо":

    Ае давайте му на Гошето по една стотинка на повторена глупост да си купи сладолед! Той щото г-н Мъск няма договор с Пентагона за извеждане на американски военни спътници и щото Space-X няма програма за хора до Марс в напреднал стадий. А Гошето блее в небето и чека балона да се спука. Не е балон, а СОВАЛКА, мойто момче. Прави се от метал и керамика, да ти кажа : D Стои си значи Тесла-та в гаража и на сутринта осъмнала с 2 десети д 100 по-бърза само от снощния ъпдейт

Напиши коментар:


Публикувай