7 050 46

GTR, обаче кой?

Ангел Харизанов

Един японски самурай разнася трибуквието GTR по света и то обикновено означава страдания за скъпите спортни автомобили - Nissan GT-R. Вече много време измина от излизането на последната версия R35 и тя се промени достатъчно. В тази промяна има позитиви, но и негативи. При версията NISMO, автомобилът разполага с мощност от точно 600 конски сили идващи от 3.8-литровия V6 битурбо, но цената му вече изобщо не може да се приеме като достъпна, защото преминава границата от 300 хиляди лева. В този клас за негово съжаление в момента вече е пълно с конкуренти и един от тях идва от германците от Mercedes - AMG GT R. Два автомобила с много различен подход, който води и до различно усещане.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост
    Отговор
    1 07:55  27.08.17
    Ей тук са доказателствата: https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ ''цък'' и виждаме че нисана е една позиция преди мерцедеса :) Иначе приказки може да се разказват всякакви :) ГТР още много време ще ги буха прехвалените ''батковци'' и още много време ще мислят как да го ''наплюят'' П.С. Нека също и феновете на БМВ да се направят че не са видели линка ;)

    Коментиран от #12, #40

  • stefan
    Отговор
    2 07:56  27.08.17
    Нисана е по-готин ако не смятаме проблемите има на преблизително 40 000 километра с скоростната кутия и ремонта или замяната и. Кола за 300 000 лева не трябва да има такива проблеми.

    Коментиран от #3, #8, #13

  • Симо
    Отговор
    3 08:09  27.08.17

    До коментар #2 от "stefan":

    а то при мерца проблеми няма да има изобщо, и частите едни ефтини :)))))) Истината е че нисана ги направи смешни половината автопроизводители и най бързите им модели
  • 112
    Отговор
    4 08:55  27.08.17
    Когато се каже GTR, едва ли някой се сеща за Мерцедес. Годзилата просто мачка.

  • Някой
    Отговор
    5 10:39  27.08.17
    Незнам какво говорите ама то се видя на клипа, Мерцедеса го смачка, а това даже не е най бързия Бенз. Вече е доста прехвален тоя пластмасов ГТР.
  • CL500
    Отговор
    6 11:25  27.08.17
    Не предполагах, че са сходни цени... При това положение и за секунда човек не би трябвало да се замисли, коя от двете да избере. Нисана привличаше преди всичко с ниската цена, но сега... Мерца е в пъти по-добър, дори и с малко по-слаби уж характеристики - но само за ускорение. За другият не по-малко важен елемент - спирането, направо не са сравними. да не говорим за ексклузивност, остатъчна цена след време и т.н. А и хората го казаха най-важното - ЧУВСТВОТО при шофиране - усещане за пътя, управление, респонса при подаване на газ и въобще цялостното усещане. Разбира се първенецът в класа си остава Порше Турбо Ес ;-) , но и тоя Мерц само със задно предаване и не дотам голяма мощност си е за топ 3 !
  • Марто
    Отговор
    7 11:37  27.08.17
    Колкото и да хейтвате япончета, фактите говорят сами за себе си. Кучетата си лаят, керванът си върви. И не ги гледайте тези лаптаймове на Нордшлайфе. Направени са в различни дни, при различни температури и метеорологични условия и най-важното - от различни шофьори. Мисля, че стана ясно при еднакви условия и един и същ шофьор кой от двата GT-R-a е по-бърз на писта. А имайте предвид, че Black Series още не се е появил. Рено-Нисанчето съвсем ще окапе.

    Коментиран от #27

  • guest
    Отговор
    8 11:39  27.08.17

    До коментар #2 от "stefan":

    От преди две-три години нямат проблем със скоростните кутии, вече са си японско производство. Немските производители ''Betrag'' и 'ZF''на трошливите кутии, вече не са поддоставчици.

    Коментиран от #10

  • Чавдар войвода
    Отговор
    9 11:58  27.08.17
    Да не забравяме, че немците са долни твари и мошенници. Платили са на американския травестит да се повози в комфортен режим с Нисана.

    Коментиран от #33

  • 10 12:06  27.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • guest
    Отговор
    11 12:14  27.08.17

    До коментар #10 от "User":

    Упс! Да.
  • баварец вадя от гараж
    Отговор
    12 12:16  27.08.17

    До коментар #1 от "гост":

    Аз съм фен на БМВ и ще се направя ,че не съм видял линка
  • Мерцедес
    Отговор
    13 13:09  27.08.17

    До коментар #2 от "stefan":

    Ти си първия човек, от който чувам, че има проблем. Частите, като на японска кола са наистина еВтини. 300 000 не е кой знае какво за спортна кола.
  • Мерцедес
    Отговор
    14 13:16  27.08.17
    Написано 300 000 ЛЕВА - изглежда много. За България наистина са много пари. НО обърнато в 150 000 ЕВРО - не е нищо особено. Като погледнеш конкуренцията - Lamborghini; Aston Martin; Ferrari; Porsche - От 200 000 евро нагоре.
  • Мsux
    Отговор
    15 13:29  27.08.17
    Моето мнение, че хората прекаляват с хваленето на този GTR - Nissan. Имам чувството, че хората които го хвалят са някакви загорели пубери (лично усещане) - мязате на фанатици. Колата когато излезна през 2007 беше добра и евтина на фона на останалите коли, но нищо повече. Дори тогава не бих го избрал пред конкуренцията. Както виждате никой не е фалирал от GTR-a. Какво да кажем за сега през 2017г - конкуренцията(Ферари, Ламбо, Проше,Мерцедес, Лексъс, Ауди, Dodge Viper и т.н.) като дизайн са на светлинни години. В интериорно отношение разликата е още по фрапираща. За престиж и имидж няма смисъл да говорим. Относно клипа хората казаха следното, че за 14км (Nurburgring) една секунда (разлика между Нисан и Мерцедес) няма никакво значение и казаха, също , че тая секунда може да зависи от шофьора или метеорологичната обстановка. Както виждате при един шофьор и метеорологичната обстановка Мерцедес победи. Във всички предавания и списания казват, че Мерцедеса е супер готин и забавен за каране , а това , че е бърз колкото GTR е само плюс. Също така нисана вече не е толкова евтин , а струва една камара пари, хората( head to head) даже бяха възмутени , че няма керамични спирачки за толкова скъп автомобил. Като цяло Мерцедеса го би във всичко възможно. Екстериор/Интериор/Лукс/Състезание/Удоволствие/Престиж. И да не забравяме за скоростната кутия на нисана която се чупи през 40-50хиляди км и струва около 50хилди лева(скоро имаше статия колко струва точно).

    Коментиран от #29

  • евтинджос
    Отговор
    16 13:48  27.08.17
    Нисана бил евтин ? Хаха !
  • евтинджос
    Отговор
    17 13:49  27.08.17
    Нисана бил евтин ? Хаха !
  • Тонето
    Отговор
    18 15:08  27.08.17
    От скоро имам гтр р35 2017,но не нисмо, купен нов, вече на около 5 хил.км. Това което ще напиша по-долу е личното ми мнение и никой не ангажирам с него. Освен вървенето , няма нищо друго което да те впечатли в този автомобил, ясно личи концепцията от преди 10 год. - ергономията е кръгла нула, има бутони които са изключително трудно за достигане докато автомобила е в движение, дисплея между оборотомера и скоростомера е мега дървен, стои на пиксели и има очевидно забавяне при визуализиране на инфото на него. Показва само едно нещо - или само външна темп. Или изминати км или скорост. Осезаема турбо дупка. Колата не еудобна за всеки ден, слаба топлоизолация, вътре става като пещ при агресивно шофиране. Имам и порше, 2018 год. V8 ,не в класа на нисана, но достатъчно бързо за всеки шофьор като нас, който не може да изцеди максимума от един автомобил. Поршето е на светлинни години - и качество на изработка, и кожа и пластмаса и карбон , бутони- всичко е на топ ниво. Показва каквото искаш , къдетo искаш, турбо дупка почти не се усеща, вътре е като космически кораб, субективно скоростите се сменят много по-бързо и динамично спрямо нисана. Обяснявам си защо нисана е 200 хил.лв., а порше в категорията му над 400 хил.лв. За мен трябва да си луд да дадеш 380 хил.лв. за нисмо при положение че 911 турбо , но не ес е толкова пари и то в топ изпълнение. А мантрите кое е по-бързо на писта оставете на профитата, ние нормалните шофьори няма как да го усетим, разберем, при

    Коментиран от #20, #21, #22, #24

  • Тонето
    Отговор
    19 15:09  27.08.17
    А мантрите кое е по-бързо на писта оставете на профитата, ние нормалните шофьори няма как да го усетим, разберем, при нас всичко опира до личните ни предпочитания.
  • гост
    Отговор
    20 15:13  27.08.17

    До коментар #18 от "Тонето":

    ама разбира се че ти вярвам :)))))))))))))))))))

    Коментиран от #23

  • гост
    Отговор
    21 15:15  27.08.17

    До коментар #18 от "Тонето":

    аз пък имам 2 хеликоптера и 3 самолета :))))
  • Тонето
    Отговор
    22 15:16  27.08.17

    До коментар #18 от "Тонето":

    До тези с минусите: Предполагам имате лични впечатления от такъв тип коли, бихте ли ми казали някакви доводи от които да се получи дискусия и хора като мен които нямат досег до амг гтр, ламбо или ауди р8 или други подобни да разберат нещо за цитираните коли от първа ръка. На мен ще ми бъде интересно.
  • Тонето
    Отговор
    23 15:20  27.08.17

    До коментар #20 от "гост":

    Отиди в магазина и виж, ако искаш ми вярвай или питай някой който притежава такава кола. Но не глупав сектант а обективен човек. А за протокола - има хеликоптери и самолети, които струват копкото цитираните коли.
  • незнайко
    Отговор
    24 16:02  27.08.17

    До коментар #18 от "Тонето":

    Поршето турбо ли е, или не ? За каква турбодупка говориш, на кое порше ???

    Коментиран от #25

  • Tonero
    Отговор
    25 16:17  27.08.17

    До коментар #24 от "незнайко":

    Поршето е новата панамера - 4s. дизел , със спорт хроно пакет - забавяне никакво, Лично за мен при насана има осезаема турбо дупка, може и да не е турбо дупка, а просто скоростите да са по-мудни, но категорично има забавяне от момента в който го настъпиш докато разбере какво искаш. По мое мнение нисана е играчка за хора които не могат да си купят спортна кола от премиум марка слагам и себе си в това число.

    Коментиран от #26

  • гост
    Отговор
    26 16:42  27.08.17

    До коментар #25 от "Tonero":

    що не си пуснеш need for speed да си покараш малко колата :)
  • Язе
    Отговор
    27 16:59  27.08.17

    До коментар #7 от "Марто":

    А имайте предвид, че Black Series още не се е появил. Рено-Нисанчето съвсем ще окапе. Вярваш ли?Рено имат карбоново купе с двг на гтр.Сигурно е по-леко с 400-500кг.от нисана.Най вероятно не го пускат да ме взеюе клиентите ма годзилата.Какво става тогава с black series?Да не стане black серес та даже цяло оакване.
  • Borislav Popov
    Отговор
    28 17:19  27.08.17
    Като гледам как подскача волана в ръцете на водача на Мерцедеса /около 19 минута/ а и самия Мерцедес скача целия явно не е на добре. Сложили са супер твърдо окачване от което ще се скапеш при 1 час шофиране !

    Коментиран от #34

  • Марто
    Отговор
    29 17:49  27.08.17

    До коментар #15 от "Мsux":

    Не са 14 километрите на Нордшлайфето, а са 20,9! Объркал си километрите с мили.

    Коментиран от #30

  • Чичу Ади
    Отговор
    30 18:27  27.08.17

    До коментар #29 от "Марто":

    Това, че са мили не е единственото. Не са 14 а 13 милите. Ама той скапания селяк като не знае инглез как да разбере тези чички на клипа какво бръщолевят. Колкото до конкретната гонка от клипа разясняват, че Мерца е с пистови гуми, а Нисана е с обикновени такива. Мерца е 21К ойро по-скъп от Нисана, което е разликата в тези карбоно-керамични спирачки, че и ще останат малко. Нисана е по-бързата кола, макар усещането от шофирането да не е толкова впечатляващо. Мерцедеса от своя страна е невероятно красив автомобил. За предпочитане е пред Нисмото.
  • ГОСТ
    Отговор
    31 19:50  27.08.17
    Публикувано във факти.бг: Рено-Нисанчето съвсем ще окапе. GTR не се прави от РЕНО вземи се образовай малко като не разбираш.Единствено GTR се прави и сглобява от NISAN с техни части и техника
  • Роман дизел
    Отговор
    32 20:07  27.08.17
    Няма кола да не може да върви,има шофьор да не може да кара.
  • Гост
    Отговор
    33 21:28  27.08.17

    До коментар #9 от "Чавдар войвода":

    Я се скрий в некоя дупка бе пишлеме малко. Всяко лапе на 10 годинки само знае тъпия нисан гтр щот е бъкан с електричество повече от всяка кола.Тва не е кола тва си е робот на колела

    Коментиран от #39

  • Тонето
    Отговор
    34 21:59  27.08.17

    До коментар #28 от "Borislav Popov":

    А ти какво мислиш , че нисмото вози комфортно? Има едно видео в тубата където едно нисмо отлепя предница като самолет на ринга, в резултат на което излита извън пистата и премазва човек от зяпачите, който за съжаление умира. На същото място минават и доста други коли. Та как ще го коментираш това - на добре ли е или е на зле? На мен мерцедеса ми харесва адски много и изглежда съвремен актуален автомобил. На околовръстното в омникар преди ринг мола има едно нисмо - който иска да ходи да го води и да му разгледа пластмасите. После може да отскочи до прлид спортс кар и да види какво е изработка на интериор. Надолу разни пубери са ми слагали минуси, помолих ги да кажат нещо съществено и интересно за този клас автомобили, те мълчат като комунисти на разпит.

    Коментиран от #35, #38

  • Тонето
    Отговор
    35 22:40  27.08.17

    До коментар #34 от "Тонето":

    Може да отскочите до оркид спортс карс , за да видите изработка на порше на живо. И го сравнете с нисанката. Дилъра на мерцовете такава кола кат амг гтр няма да вкара скоро, така че остават тези двете и еврнтуално някоя автокъща. Продължавам да твърдя: нисана се купува от хора , които нямат достатъчно финанси да си купят премиум спортен автомобил.
  • B M W
    Отговор
    36 03:31  28.08.17
    Новите Магарцидеси и те са Рено така че с Нисанчето са квит общо взето курници са и двата ГТР-А хахахах ПОЗДРАВИ ОТ БАВАРИЯ :) ///M-POWER

    Коментиран от #37

  • Хихих
    Отговор
    37 07:30  28.08.17

    До коментар #36 от "B M W":

    Ами зимата?
  • гост
    Отговор
    38 09:08  28.08.17

    До коментар #34 от "Тонето":

    тоне, ади мама, пусни си една игра да изиграеш и не пиши глупости :)

    Коментиран от #43

  • 39 09:09  28.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Биймър
    Отговор
    40 10:50  28.08.17

    До коментар #1 от "гост":

    Аз харесвам БМВ-тата и изобщо не ме интересува за какво време ще обиколи Нюрбургринг, защото в ежедневието не съм на пистата... Защо да си купя ГТ-Р, след като не ме кефи? Да, бърз е, но не ми грабва окото. Всеки си има вкус и предпочитания, но Нисан не е моята марка. ;)
  • Mercedes Benz
    Отговор
    41 11:22  28.08.17
    Добри са и двете,но Годзилата е за 4-ма,а това е супер!
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н
    Отговор
    42 11:22  28.08.17
    Кви 300 бона ви гонят бре?има алди съ 8 с керамични спирачки за 20 бона ся че било с 2 секунди по бавно чудо големо ама да не съм бунак че за тез 2 сек да дам още 280 000лв?

  • Тонето
    Отговор
    43 12:28  28.08.17

    До коментар #38 от "гост":

    Пожелавам ти по-хубава да си купиш, каквато е на сърцето ти , такава !
  • ВАГ
    Отговор
    44 23:19  28.08.17
    Не знам само как може да се сравнява некво спортно Рено с Мерцедеса. Може и да е малко по-бързо (със стотни) но като влезнеш вътре в колата се вижда кое е класа и кое е Дачия ..пардон Рено ...тъй де Нисан ..все едно. Разбирам да спорите между Ауди ,Мерц и БМВ ... ама тук е глупаво.

    Коментиран от #45

  • НемскоДуо
    Отговор
    45 11:48  29.08.17

    До коментар #44 от "ВАГ":

    Те понеже АУДИ използват най-висок клас материали... Копчетата им се люпят като слънчогледови семки...

    Коментиран от #46

  • ВАГ
    Отговор
    46 16:05  29.08.17

    До коментар #45 от "НемскоДуо":

    Ако си гледал на баща ти 25 годишното ауди ....може , докато им се олюпят "японските" коли са вече отдавна на скрап.

Напиши коментар:


Публикувай