15 721 68

Щракнаха новия Duster отвътре

Георги Касабов

Снимки, направени по време на закрито представяне на второто поколение Dacia Duster пред журналисти, показват за пръв път интериора на румънското SUV. Новият модел ще бъде представен на салона във Франкфурт след седмица.

В оформлението се забелязват както познати, така и съвсем нови елементи. Воланът с четири спици, например, има дизайн, който може да се види в почти всеки модел на Dacia от последните две години. Традиционните три циферблата обаче са отстъпили място на два с дисплей помежду им.

На очи се набиват трите отвора на вентилационната система над централната конзола, новата мултимедия и дисплейчетата в кръглите контролери на климатичната инсталация. Информационно-развлекателната система ще се предлага в две версии, като по-евтината е позната добре от фейслифта на Logan.

На централната конзола се появяват държачи за чаши, скоростният лост има плосък връх като в някои модели на Renault, а бутоните за управление на страничните стъкла са мигрирали на кората на шофьорската врата.

Новият Duster ще се оборудва с 1.2-литров бензинов двигател с принудително пълнене и 1.5-литров турбодизел. В зависимост от модификацията ще се предлагат двойно предаване и шестстепенна трансмисия EDC с два съединителя.



Още по темата

  • Подробности за новата Dacia Duster

    Подробности за новата Dacia Duster

    Франкфурт, Германия. Наш екип от мястото на събитието. Най-големите автомобилни производители на Стария континент си дадоха среща в Германия, за ...
    14.09.2017
    14 331
    59

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    1 13:40  05.09.17
    Мани бегай, това е най-високото оборудване на Дъстър, блек шадоу ли беше, връзва се над 45к.лв, за тези пари се взима истински автомобил.

    Коментиран от #16

  • User
    Отговор
    2 13:47  05.09.17
    тея буквално са взели някой евтин таблет на Prestigio и са го лепнали с капчица за таблото. Ужас.

    Коментиран от #5

  • гост
    Отговор
    3 14:10  05.09.17
    Много по-добре е от досегашното оформление. Сега остава само въпросът може ли да се купи тази дачия с 1,2л турбо-бензин и предно предаване на цена до 25х.лв. Защото сегашната най-евтина версия с този двигател по каталог е 29х.лв. Като се има предвид, че Рено Каджар с този двигател, предно предаване и климатроник може да се купи след отстъпка за малко под 33х.лв то разлика от 3х.лв не е достатъчна според мен да наклони везните към Дачия. Та трябва да започнат да правят и те отстъпки или да дават допълнително оборудване като бонус.

    Коментиран от #4

  • 123
    Отговор
    4 15:18  05.09.17

    До коментар #3 от "гост":

    Не..., всеки следващ нов модел е с поне 5-10 % по-скъп. И вероятно по-добре Каджар от Дъстър. Ама в този ред на мисли - за още 1-2000 лева по-добре Шкода Карок, ако не му вдигнат много цената спрямо Йети.

  • незнайко
    Отговор
    5 15:28  05.09.17

    До коментар #2 от "User":

    И как по точно таблета кореспондира с останалите системи замисляте ли се ???

    Коментиран от #7

  • Ввв
    Отговор
    6 15:28  05.09.17
    Още малко и става с по-добро табло от Алуди :d

    Коментиран от #8

  • User
    Отговор
    7 15:43  05.09.17

    До коментар #5 от "незнайко":

    Син зъб :)
  • бай Иван
    Отговор
    8 15:46  05.09.17

    До коментар #6 от "Ввв":

    Не, vag поне знаят как да правят табла. Техните са най-хубави. На другите немци таблата им са претруфени, дебели, абе грозна работа. А на останалата част от света са даже и с разхвърляни бутони и странни чупки.

    Коментиран от #13

  • Грую
    Отговор
    9 16:19  05.09.17
    Ще бъда ужасен ако се налага да си купя каквато и да е Дачия. Предпочитам велосипед!
  • Дедо Ви Я
    Отговор
    10 17:04  05.09.17
    Наскоро писах относно дъстър. Пак да кажа, щото гледам, че някои отворковци пак пресмятат за колко повече или по-малко, ще придобият нещо, по-добро! Няма да придобиете! Ако искате вЕрвайте. Сменил съм ...найсе автомобила и още толкова буса! Е в предходните двайсет години такъв здрав дзвер никой не е извадил! Говоря за общоползваем автомобил и сув за леки до средни терени! Е няма! Ако искате вярвайте. Това животно не се троши и те тва е! Не ги знам другите - логан, сандеро и т. н. кака са, но дъстъра е животно! Бих го нарекъл новия "японец" за всекидневно юркане! Иначе за интериора ще замълча и сведа глава... Другия ми автомобил е 9 годишен "от сой"??? Абе нещо м/у Ц и Е класа на мерцедес/да не казвам марка, за да няма пак сметки/. Много, много светлинни години е пред дъстъра, но на здравина и дуракоустойчивост!!! Тва е колата, ей... за работещия и разсеян човек, тва е!

    Коментиран от #11

  • 123
    Отговор
    11 17:26  05.09.17

    До коментар #10 от "Дедо Ви Я":

    По принцип си прав. Но, ако искам дуракоустойчив автомобил, непретенциозен и здрав ще си взема едно Ленд крузърче от 90-те години. Дъстъра, ако не се налага да го караш на дълъг път и по магистрала е ок. Но, ако ти се налага - поддържаш два автомобила като теб. И защо да не се правят сметки. За някаква дребна на фона на цената му сума допълнително и Рено и Шкода са пъти по-добри.

    Коментиран от #15

  • дъстъровод
    Отговор
    12 17:31  05.09.17
    Ми аз по магистралата да си го бутам в аварийната лента? Досега си го карах и не ми е било проблем.
  • Ввв
    Отговор
    13 17:42  05.09.17

    До коментар #8 от "бай Иван":

    Ахаха точно пък "дървените"им табла са всичко друго,но не и красиви

    Коментиран от #14

  • бай Иван
    Отговор
    14 18:06  05.09.17

    До коментар #13 от "Ввв":

    Тебе ако ти харесва безпорядък и всякакви чупки, то на мен - не.
  • Дедо Ви Я
    Отговор
    15 19:12  05.09.17

    До коментар #11 от "123":

    Значи айде да не вкл. двайсет годишни дедовци. Още повече, че няма как да постигнеш 6 мазут градско с ленд-а! А на дъстъра тва му е нормалният градски разход... и 8/100 извън, ама с до 130!!! Хаха. Иначе и за дълъг и моторуей-я си е ок! Верно, 140 таван, за да си спокоен, ама и кой жиб е нормално да се юрка с повече?! И аз така съм си направил кривата сметка. Колата ми е за кеф и суперпаркетни дестинации. За всичко друго... дъстъра в нивата и ма боли фара.

    Коментиран от #17, #42

  • MCV
    Отговор
    16 19:25  05.09.17

    До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":

    Най високото оборудване на Дъстър струва 35 хиляди, погледни им ценовата листа.
  • Гост
    Отговор
    17 19:31  05.09.17

    До коментар #15 от "Дедо Ви Я":

    Дъстър бил джип - хахахахаха Хайде събуди се деди! Дъстър е SUV - правиш ли разлика??? А има още една камара ДЖИПОВЕ, които ще вдигнат повече от 130 км/ч. Карай си работния кон и не му придавай някакви митични характеристики, че ставаш смешен!
  • 7444
    Отговор
    18 19:53  05.09.17
    Сега нормално е примерно за 10 човеци това да е добър автомобил а за един да не става,то и в секса е така на 10 ако им става на един е вероятно да не му стане.
  • гост
    Отговор
    19 20:00  05.09.17
    Вие се правете на важни , румънците си продават по милион бройки , че скоро и отгоре и ги боли фара за ваште глупости , който трябва ги е оценил и отсега ви казвам , че още 10 години ще е най-продаваната марка в България , а пък като пуснат и електромобили , може и още 20 г да са

    Коментиран от #32

  • onq s konq
    Отговор
    20 20:24  05.09.17
    беемвето ми е на 30 години и ше искара още 30 а тоя дустер като излезе от магазина и вече се е строшил!

    Коментиран от #31

  • ЦИЦЕРОН
    Отговор
    21 21:37  05.09.17
    Единият предпочитал да купи велосипед,вместо Дъстър .Другият се хвали с 30 годишно БМВ .... "БИТИЕТО ОПРЕДЕЛЯ СЪЗНАНИЕТО"пише във всеки учебник по философия ...И е така .Който няма пари кара колело или 30 годишно БМВ. Аз даже щях да се срамувам да го напиша това .Дъстър е кола за СРЕДНАТА КЛАСА . 35 000 лв. и какво от това ? Пет годене гаранция ,или 100 000 км . От фирмата да не са малоумни да дават такава гаранция,ако не са сигурни в качествата на колата ? Та и за друго се сещам ...за лисицата,която казала,че гроздето е кикело,ама защото не могла да го стигне . Който може да си го позволи-въобще да не се замисля ! НОВАТА КОЛА си е нова и никой,който веднъж е карал нова кола,няма да си купи ТАРАЛЯСНИК,ПЪК БИЛ ТОЙ И МАРКОВ . А и тия западняци,които ги продават на десетата година,да не би да са по-тъпи от вас ? НАПРОТИВ ! Те си карат новите,а вие,умниците се чудите как да поддържате таралясник ...

    Коментиран от #22

  • Гост
    Отговор
    22 22:09  05.09.17

    До коментар #21 от "ЦИЦЕРОН":

    Все едни и същи простотии - новото било ново, гроздето било кисело, изобщо разкази под шипковия храст! То за това 30 годишна G class на 200 000 км струва повече от нов Дъстър, нали? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=248909015&categories=OffRoad&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=12&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&minPrice=14000&pageNumber=1&scopeId=C Та всеки с предпочитанията си, но високия клас автомобил, макар и 15 годишен, дава повече сигурност, повече динамика, повече комфорт и то за по-малко пари. Да кажеш, че Дъстър е автомобил за средната класа в Германия, е нелепо - Дъстър е работен автомобил и никой нормален германец не би возил децата си в нов автомобил с 3 звезди в краш тестовете!

    Коментиран от #26

  • То пък един гост
    Отговор
    23 22:59  05.09.17
    Карай си 15 или 30 годишни таралясници с многото звезди не ни мисли нас с 3-те звезди ти по-вероятно ще имаш проблем с това дали ще стигнеш точка Б с пътуването отколкото аз с новата Дачия.

    Коментиран от #24

  • Гост
    Отговор
    24 23:12  05.09.17

    До коментар #23 от "То пък един гост":

    Колкото и никове да смениш, все същите глупости ще пишеш! Трябва да си доста заблуден щом смяташ 30 годишна G class за таралясник, пък Дъстъра да го смяташ за нещо велико! А ако ти си имал проблеми с достигането до точка Б, аз не съм имал с колите си втора употреба. Но в крайна сметка никой не е застрахован и желая на всички безаварийни километри, независимо дали са с Дъстър или с друг автомобил.
  • ооооооо
    Отговор
    25 00:11  06.09.17
    Това по-зле от руските Лади, бре! Смешно и жалко творение е това табло. Пък чакай да дам пари за румънско..
  • гларус
    Отговор
    26 00:23  06.09.17

    До коментар #22 от "Гост":

    това е истината
  • Това исках да чуя от теб
    Отговор
    27 00:24  06.09.17
    Повярвай ми не че се хваля но ми минаха доста коли само японска не съм имал но познавам колеги които имат не са някъкво чудо всичките са били малко употребени преди да дойдат в Бг.Само с нова дачия съм нямал никакви грижи,иначе всеки хвали старо но от новата кола по-убава нема.Баща ми имаше нова Лада от мототехника и пак не ни е оставяла никъде преди нея Вартбург де лукс също от мототехника така че този филм аз съм го гледал.Иначе си много прав че това е най важно всички по-живо по-здраво и хайде вкъщи.
  • гост
    Отговор
    28 09:36  06.09.17
    Тук става дума кой каква нова кола предлага. Дачия е марка, с която Рено доизползва ресурса на старата си технология, както бе Шкода за ФВ. Но бюджетното си има толкова фенове, че дизайн и ергономия се произвежда вече отделно за тази марка. Дачия предлага търсен продукт на пазара: евтина кола за непретенциозни ползватели. Специално тази подобрена версия елиминира недостатъка на неприятния салон на старото поколение и подобрява външния дизайн. Стига да не надуят много цените то този дъстър ще увеличи много продажбите, защото е подходящ не само за служебни/работни цели, а и за семейството. Приятен е за каране, харчи малко и е с голям клиренс. Това е кола за хора, търсещи нова кола, не е за сметкаджии, които са готови да платят една чанта с пари за употребено немско, без каквато и да е гаранция.
  • Купувам го
    Отговор
    29 11:28  06.09.17
    Ето такава кола е за Българските пътища. Евтина и надеждна за дупките.

    Коментиран от #30

  • гост
    Отговор
    30 11:54  06.09.17

    До коментар #29 от "Купувам го":

    Да, така е. Не познавам човек, който да се е оплакал от ненадеждност, камо ли от цената й. Всички си ги карат, повечето служебни, минават през редовно и евтино обслужване и казват, че са доволни от колите. Тази нова версия на цена до 25-6х.лв ще е много по-добра покупка отколкото амортизирано и ново МПС от друга марка. Преди даваха 10% отстъпка за семейства, ако правят толкова процента нормално при всяка кола ще си вдигнат продажбите с много.
  • Anti BMW
    Отговор
    31 12:37  06.09.17

    До коментар #20 от "onq s konq":

    БМВ -на 30 години ,имал съм !!!Няма по проблемна кола .Всички Бмв-та са с еднакъв дизайн .Боклуци!!! Моето беше добре познатата и прехвалена М535! , Комфорт 0,возия 0 ,здравина ..... ,на дизайн -грозотия .Спомням си как един познат със Рено 21 турбо пак горе -долу на същите години ми направи смешен !!!Направо ме разплака. А реното беше 2000куб.см и по малко конски сили от моя грозник (big six)
  • Таралясник
    Отговор
    32 13:33  06.09.17

    До коментар #19 от "гост":

    Продават милиони бройки...!? Дрън,дрън....къде ги продават бре ? В Русия и Украйна само че с емблемата на Рено ! Дачия им прилича на колиба за извънградска почивка !

    Коментиран от #41

  • Niki
    Отговор
    33 14:03  06.09.17
    По-добре нов Дъстър, отколкото 3-годишно Х3. И не почвайте да ми спорите че ще изглеждате като глупаци, занимавам се професионално с автомобили.

    Коментиран от #35

  • Утрепа рибата
    Отговор
    34 14:49  06.09.17
    Това виц ли беше, това че колекционираш професионално колички от бензиностанциите прави ли те разбирко? С този дъстър в планината ли да отидеш, на магистралата ли да караш, офроуд ли да го пробваш, кеф ли да си правиш докато го караш, комфорт ли да изпиташ, на естетика ли да се насладиш кое бе Ники му е хубавото?
  • Гост
    Отговор
    35 15:24  06.09.17

    До коментар #33 от "Niki":

    Професионално се занимават с коли само в заводите, където ги произвеждат. 3 годишно Х3 няма как да купиш с парите за нов Дъстър. Разбираш ли каква простотия си написал?
  • ВАГ
    Отговор
    36 23:38  06.09.17
    Аха ..кво е тва чудо ,Рено са решили да конкурират Тата по евтини боклуци ... тази мултимедия в продавалника я продават за 200 лв :)
  • ВАГ
    Отговор
    37 23:44  06.09.17
    Оферта за бг професорите : Заменям 2годишен Дъстър за 5 годишен немски СУВ ... Заменям 2 годишна Дачия Лоджи за VW Шаран на 6-7 години. И двете оферти са за без доплащане .
  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    38 08:43  07.09.17
    Аааа, тука някой пак се е вихрил без мен, как ли съм го пропуснал. Брей то не са Х3, Геги, совалки и вся и всьо дето се сравнява с Дъстъра. Скоро чакаме сравнение с Майбах и ГТР. Пичове, аре стига. Така какво до го гледаме, по добра визия от стария, нови двигатели, таблети и др.. Ми това купуват хората, това се предлага. Трябва да разберем, че това че имаме пари за стари автомобили, не означава че новите не стават, били те и Дачия. А да ги сравняваме с 20 годишна Геги е смешно, колкото и смешно е твърдението, че Дъстъра е велик. Кола като кола, скъпа все още за нас, но сравнение с останалите ва пазара не е лоша оферта за хора без претенций и свободно време да висят по форумите в търсене на части.

    Коментиран от #39, #44

  • гост
    Отговор
    39 09:04  07.09.17

    До коментар #38 от "Гост 2 оригинала":

    Има доволно количество хора, които ще си го купят. У нас само една реформа на данъци и лизинг ще подпомогне продажбите на нови коли. Ние сме единственните в ЕС където стара и пушеща, 20г. изтормозена кола струва 10лв, а нова, с всички еконорми 310лв. Още преди 15г. в Германия ситуацията бе такава, че голф 2 струваше 400евро за данъци, такси и застраховка при цена от 500евро за самата кола, а ново БМВ 3 беше освободено от данък, такси и преглед за първите 3г като застраховката му бе по-ниска от тази на голфа. Та нормалното на Запад е непостижимо у нас вече толкова години. Имах надежда, че ще се променят нещата щом сме в ЕС, но явно нищо не се променя и никой не иска да го промени. Всички мрънкачи, че новото било скъпо ще си променят мнението при реални изисквания, където не лежиш под колата 2 дена, а се ходи на сервиз за стара кола и се плащат солидни пари за труд. Хората нямат време за губене, имат по-важни неща отколкото да чоплят стари барутници и да ги хвалят. ТЮВ си върши работата и щом не покриеш нормите не получаваш преглед. У нас каквото и да е все е минало. Повечето може да дават по 150лв за цигари на месец, но не могат да дават 200лв за лизинг на нова кола, така ли?

    Коментиран от #40

  • Гост
    Отговор
    40 10:07  07.09.17

    До коментар #39 от "гост":

    Много коректен коментар, всичко е точно така. Но може би проблема е в нивото на стандарта у нас, не знам. Представям си какво ще стане ако дигнат данъците и таксите на старите коли, маса народ ще ревне и като цяло доста хора ще са засегнати финансово. Включително и сервизите, доставчици на части и други около бизнеса със коли. Не е просто. Иначе лизинга на Дачия/Рено не е висок, връзва се около левче на ден оскъпяване. Със сигурност новата кола е по изгодна в дългосрочен план но живота у нас не може да се планира така. По спокойно ми е да плащам 350 лева каско отколкото 1500. Е верно, като влезна в сервиза рева ама пак се преглъща.
  • 123
    Отговор
    41 10:14  07.09.17

    До коментар #32 от "Таралясник":

    А Тойота къде си продава милионните бройки? В Европа, у нас? Да бе! Ще се учудиш колко коли продават в Африка, Южна Америка и при арабите.
  • 123
    Отговор
    42 10:17  07.09.17

    До коментар #15 от "Дедо Ви Я":

    Качи се на едно Йети, което с 10-тина % по-скъпо и ще разбереш разликата, която струва доста повече. И няма да ти се налага да поддържаш друг автомобил за дълъг път. Като качество даже Н6 на ГУ е много по-добро от Дъстъра.
  • Вагове
    Отговор
    43 11:35  07.09.17
    Ваг.нииите да замълчат че станаха още по-известни с техните манипулации.Тъй че трай коньо да се не изложим и пред чужденците.
  • Гост
    Отговор
    44 12:40  07.09.17

    До коментар #38 от "Гост 2 оригинала":

    Претенций да не е римски император? Винаги ми е било забавно как хора с недобра граматика, се опитват да генерализират и да дават акъл. Колко от новите Дачии са фирмени и колко чисто лични, та генерализираш колко много хора ги предпочитат? И защо да не се сравняват 20 годишна гега с Дъстър - нали са уж джипове и се купуват с пари?! Къде са ти доводите? Същия си като гост, само празни приказки за сервизи и други глупости. Като започнете да ми изкарвате парите, тогава ми давайте акъл какво да си купя, а до тогава си карайте служебните Дъстъри и се заблуждавайте, колко сте велики! Аман от комплексари!!!

    Коментиран от #45, #46

  • Бял негър
    Отговор
    45 12:55  07.09.17

    До коментар #44 от "Гост":

    Някой водил ли си е статистика колко от новите Дачии са бели на цвят и защо са толкова много?
  • Гост
    Отговор
    46 13:03  07.09.17

    До коментар #44 от "Гост":

    Епа ти си карай щайгата, кво ми даваш па на мен акъл. Нали имаш кинти, купи си нещо готино и остави комплексите на бедняците като мен. Не знам защо винаги темата е Дачия и хората които и симпатизират срещу всички останали. Тука граматически как стоя? Ок или да ходя на курсове?

    Коментиран от #48

  • Гост
    Отговор
    47 13:09  07.09.17
    Гост да не би автоморгата в Горубляне да е твоя та даваш акъл дето никой не ти го иска.Не можеш мен да ме убедиш че втора употреба е по-добре отколкото нова дачия.Значи ти сигурно всичко което имаш е втора или трета ръка,надявам се поне хляб да си купуваш нов.

    Коментиран от #49

  • Гост
    Отговор
    48 15:36  07.09.17

    До коментар #46 от "Гост":

    Ами замисли се защо темата е винаги: симпатизантите на Дачия срещу всички други - просто защото пишете простотии. По-голяма щайга от Дачия за 35 бона - НЯМА! Тръгнал да пише за щайги с този евтин служебен автомобил - леле колко мъка има по света!
  • Гост
    Отговор
    49 15:40  07.09.17

    До коментар #47 от "Гост":

    Толкова ли ти е мозъчето - да пишеш с чужди никове за морги на Горубляне? Къде съм казал, че нов автомобил не си заслужава? Писах, че 35 бона не си заслужават за нова Дачия - правиш ли разлика? И да те питам - ти жена ти девствена ли я взе или просто избиваш комплекси, като се мислиш за център на света и е особено важно за теб всичко да е ново? Дачия с хляб сравняваш - страшен паралел и интелект, просто нямам думи!!!
  • Гост
    Отговор
    50 16:01  07.09.17
    Девствена я намерих що ти и на жена ли не можа да оцелиш ти си голям карък.Ясно от там си падаш по употребяваната стока.

    Коментиран от #51

  • Гост
    Отговор
    51 17:10  07.09.17

    До коментар #50 от "Гост":

    Представям си какво дърво е в леглото - същото като колата ти! Ама то комплексите къде да ги избиваш, освен тук!
  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    52 17:18  07.09.17
    Аааа, не така колеги 'Гости', да не се обиждаме и да не си вземаме никовете. Както вече казах, Дъстера е кола като всички останали, сега дали 35 000 са много за нея да го кажат пазарните спецове. Ние простите може да проверим нещата така: - за 35 000 ставате собственик на премиум модел 4х4 от немските марки като условието е да е около 10 годишен и някъде между 200 и 300 000 километра. Естествено има изключения, но те са рядкост. - за тези пари излизат малко употребявани японски /Сузуки/ или корейски машини /КИА, Хюндай или нещо подобно. Някой са още в гаранция и километрите са добри/малко. - за 35 000 може да се вземе нов СУВ от малките /не знам дали е 4х4 на Рено, Форд, Шкода, Пежо и такива подобни. - за 35 000 може да вземем и Г класа с която може да се качиш и на Луната. Верно, на 25 години е, ама пък е ДЖИП. - за 15 000 се вземаме премиум 4х4 или лимузина и с останалите си я поддържаме и си ходим насам натам. - за 35 000 си вземаш и черешката на тортата и наша форумна любимка Дачия. Такааа, дотук добре. Въпроса е какво следва? Ми нищо! Кой каквото му е на кеф. Кое е правилното може да каже само човек ползвал и поддържал такива коли. Купуваш, харчиш, продаваш и разликата я делиш на времето за ползване и виждаш файдата. Със сигурност някои път Дачия ще е по добрата покупка, но на 100 процента ще има случай когато сме се набутали с нея. Кефа от колата изчезва бързо и накрая са важни разходите. Ако може да си позволиш премиум 4х4 на тази цена, т
  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    53 17:42  07.09.17
    Да се довърша, че не стигат думите:) Финансово как ще ни дойдат нещата не знаем, трябва да пробваме. Емоционално обаче, Дачията отива в миманса и като поведение, скорост, сигурност и какво ли още не. Въпроса е кой я купува, коя е таргет групата, какво се търси и очаква от нея. Практичност, ниски разходи, безпроблемност.... Аз нямам против втората употреба, ама някой да ми се гъзари с ДЖИП за 20 000 бона и да ми реве после колко са му скъпи частите, те това не ме кефи. Щом не можеш да го поддържаш не ми го хвали. Не е за тебе. И недей да плюеш новото само заради факта, че е някаква румънска щайга, която дори и да искаш не може да си купиш и да я сравняваш с 15 годишни премиум марки, на които дори антифриза е 50 лева литъра. И аз искам Х5, ама не мога да го поддържам по начина по който аз смятам че е редно. Та така, кой каквото иска и му е кеф. Ще видите, че палачинката ще се обърне и след 5 години, дай Боже, ще търсим само нови коли.

    Коментиран от #54

  • Гост
    Отговор
    54 17:58  07.09.17

    До коментар #53 от "Гост 2 оригинала":

    Нали няколко пъти дъвкахме тази тема? Това за 50 лева литъра антифриз, са някакви врели-некипели. Таргет групата на Дачия си е служебен автомобил и на такива, които въртят 30-40 000 км на година. Както казах, това е моето мнение - карам си 11 годишен Форестър, който е на половината пари от нова Дачия, но ми дава мощ, ксенон, навигация, здрав автомат и читаво 4х4. Дали е по-надежден, никой не може да каже - аз мога да си го поддържам и за сега нямам ядове със скъпи ремонти. Нека сме живи и здрави и повече толерантност :)

    Коментиран от #55

  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    55 18:05  07.09.17

    До коментар #54 от "Гост":

    Не приятел, това за консумативите не са фантасмагорий, за съжаление. За моята хубавица литъра е 40 лева. При дилъра естествено, оригиналналдъ. А маслото е 60 кинтака литъра, пак при него, ама щото е с Коко Шанел вътре... И съм далече от премиум марките:)

    Коментиран от #56

  • Гост
    Отговор
    56 18:12  07.09.17

    До коментар #55 от "Гост 2 оригинала":

    Ето, виждаш ли как сам си противоречиш? Новата нямаш избор да не се набуташ с тези цени, а старата може да я караш и с 10 лева литъра - разлика няма. Ако не вярваш, вземи прати проба в някоя лаборатория да видиш, че са абсолютно еднакви. Но аз каквото съм виждал в Мото-Пфое и Балканастар, никога не бих закарал повече кола при тях. Накрая излезе, че с новата кола, пак се набутваш едни излишни 200-300 лева за смяна на консумативи. Щом ти доставя удоволствие и имаш излишни пари, карай нова Дачия - няма лошо :)

    Коментиран от #57

  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    57 18:20  07.09.17

    До коментар #56 от "Гост":

    Ааа, това не за Дачия бе човек. То остава и на Дачия.консумативите да са толкова, малииий. На тази кола ако едва смяна на.маслото в дилъра е повече от 150 лева, то тогава тя се губи още едно от пледимствата, .аси.

    Коментиран от #58

  • Гост
    Отговор
    58 18:23  07.09.17

    До коментар #57 от "Гост 2 оригинала":

    И каква е тогава колата ти и къде я обслужваш?

    Коментиран от #60

  • rumpi
    Отговор
    59 18:26  07.09.17
    Имам едно дъстер че чакам още едно две три седмици пък вие си говорете глупости супер Доволен съм Едната е вече на 100 хиляди Не е лукс но за парите е супер

    Коментиран от #61

  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    60 18:34  07.09.17

    До коментар #58 от "Гост":

    VW, тригодишен.

    Коментиран от #62

  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    61 18:41  07.09.17

    До коментар #59 от "rumpi":

    Супер, браво. И как е от към разходи за поддръжка? Щото ние само си говорим ама конкретни цифри никой не дава.
  • Гост
    Отговор
    62 19:01  07.09.17

    До коментар #60 от "Гост 2 оригинала":

    Стига бе човек, освен ако не караш Фаетон, разходите ти са нереално високи!

    Коментиран от #63

  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    63 19:08  07.09.17

    До коментар #62 от "Гост":

    Е чак Фаетон не е, за съжаление:) Малко по малък е. Но това е реалността. Евро стандарта си го иска. За това ти казвам, че ако наистина искаш да поддържаш автомобил по стандарт, дори и да не използваш оторизирания сервиз, нещата са дебели. Дори и колата да е на 10-15 години например. Алтернатива има, ама какво е качеството, еле пък гаранцията.

    Коментиран от #64

  • Гост
    Отговор
    64 19:17  07.09.17

    До коментар #63 от "Гост 2 оригинала":

    Явно няма да кажеш какъв е, но направо ти се чудя как може да даваш толкова пари за сервиз? Аз пък ти казах, че съм виждал как само доливат масло в "оторизиран сервиз" и вземат една камара пари. А ти им вярвай, че ти поддържат колата както трябва. Обаче 60 лева литър за масло, без да е на Фаетон, аз никога не бих платил. Гарантирам ти, че моя двигател с Ravenol SVI, ще издържи пак толкова. Лично съм виждал как W 203 (C 220 CDI), достига без проблем 300 000 км с наливно масло. Не, че бих го направил, но е показателно какви измами правят с масла и антифриз. И не те виждам как ще се качиш на Дъстър, след като явно караш висок клас автомобил и му угаждаш доста.

  • Гост 2 оригинала
    Отговор
    65 19:34  07.09.17
    Угаждам му, защото понякога прекарвам почти по цял ден в него. Има седмици, в които съм му правил по 3000 километра и горница. Не мога да си позволя да не го поддържам. Ама скоро излиза от гаранция (по километри) и ще ма ...... тия от сервиза. Иначе Дачията съм я гледал за учебна на щерката, ама липсата на достатъчно сигурност (странични възглавници) ме е спирала. Новия ще го видя как е в тази насока, щото сега "сувчето" което кара дъщерята ми къса нервите с капризите си и само се разправям с него.

    Коментиран от #66

  • Гост
    Отговор
    66 20:22  07.09.17

    До коментар #65 от "Гост 2 оригинала":

    Така кажи. Аз мисля, че го искаш за основна кола :))))))))))))
  • Гос
    Отговор
    67 07:14  08.09.17
    По-добре дърво отколкото някъква алабена от всякъде и да е минала целия град
  • dsd
    Отговор
    68 13:34  08.09.17
    http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/Dacia/Dacia-Duster/ Tова са продажбите на този автомобил само в европа

Напиши коментар:


Публикувай