21 204 16

ГАЗ 750i

Георги Касабов

Първият дванайсетцилиндров модел в следвоенната история на Германия притежава безброй качества, но проходимостта за съжаление не е сред тях. За да пригоди любимото си BMW 750i Е32 за офроуд, руснак на име Слава влага пет години от живота си в съчетаването му с ГАЗ-66.

Подобно на друг проект, но на базата на конкуренцията Mercedes-Benz S-Klasse W140, BMW Valkyrie 766 комбинира немския лукс и мускули с неразрушимо руско шаси.

Рамата на "Виетнамката" е скъсена, а диференциалите са самоблокиращи. За да е сигурен, че баварката няма да закъса из пущинаците, Слава монтира гуми за селскостопанска техника Я-170 1140-700.

От BMW-то, произведено през 1993 г., е запазен двигателят с мощност 300 к.с., но автоматичната трансмисия е отстъпила място на ръчна с пет предавки. Слава разказва, че е отделил много време и внимание на правилното разположение на каросерията върху шасито, за да постигне възможно най-добър баланс.



Още по темата

  • ГАЗ S-Klasse

    ГАЗ S-Klasse

    Популярна мъдрост от руския шофьорски фолклор гласи, че по-лесно се правят коли с повишена проходимост, отколкото пътища. Движени от този принцип, ...
    15.03.2016
    90 269
    36

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • JEEP
    Отговор
    1 14:11  14.12.17
    Това е на оня с коня каляската
  • гост
    Отговор
    2 14:21  14.12.17
    Няма граници за руския кич ...
  • Automatic
    Отговор
    3 14:25  14.12.17
    С тая тъпа ръчна съвсем е идеал работата
  • чичо
    Отговор
    4 14:42  14.12.17
    Начи .. снимката с водката е най-важна!

    Коментиран от #8


  • 5 14:52  14.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 6 15:03  14.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Излишни маневри
    Отговор
    7 15:35  14.12.17
    Много труд за нищо. Представете си какъв прекрасен отреставруран модел щеше да се получи с инвестираните пари в това разочарование. Отгоре на всичко цените на подобни (добре поддържани или отреставрирани) автомобили започват да се покачват с всяка изминала година. Жалко ..... още една 750 е32 минус. Не съм фен на марката, но съм фен на легендарни автомобили. RIP.
  • ТОА ЗАСПАЛИЯ СИ ТИ БЕ
    Отговор
    8 15:46  14.12.17

    До коментар #4 от "чичо":

    САКАТ МНОГОЗНАЙКО.
  • 112
    Отговор
    9 16:30  14.12.17
    Тоя как е заспал пред шишето. :D

    Коментиран от #10

  • ЧОВЕКА СИЙ СВЪРШИЛ РАБОТОТА
    Отговор
    10 18:17  14.12.17

    До коментар #9 от "112":

    И РЕЛАКСИРА НА ВЪЗДУХ АМ ТИ ГОТОВАНЕЦО КВА Я СВЪРШИ НЕДКА А....
  • иван
    Отговор
    11 21:57  14.12.17
    Пълна простотия
  • Антон 1
    Отговор
    12 22:35  14.12.17
    Момчета , аз св притеснявам за коня ! Не пише вече втора седмица !:(

    Коментиран от #13

  • Разтревожен
    Отговор
    13 23:34  14.12.17

    До коментар #12 от "Антон 1":

    А бе и аз се тревожа за това дете на природата.Беше нещо настинал.... не дай боже.Кой ще храни коня.
  • клатикур
    Отговор
    14 00:30  15.12.17
    Като гледам коментарите установявам,че тази година реколтата от тикви е била богата. Някой диворастящи почват веднага с плюнката,един вика кич друг пък търси сметка,а човека е имал под ръка стар баварец и виетнамка и набързо спастрил нещо с,което да си щъка по гората без да се притеснява,че ще закъса. Много му пука на него дали мечките ще му харесат колата и му е пределно ясно,че я е направил да си я ползва а не да я продава.
  • леле-леле
    Отговор
    15 11:26  15.12.17
    Колко мъка има на този свят Господи.
  • мамо аз съм пилот
    Отговор
    16 14:10  15.12.17
    на мен ми харесва, но не става въпрос за колата, а за свободния дух. Това е изкуство, себеизразяване, излизане от рамките. Не е необходимо да е практично, да е красиво, да е успешно, важното е да те радва. Вложил е труд и търпение и това е плодът на неговите усилия. Чувството да създаваш със собствените си ръце, да чакаш да видиш творението си готово,мъката която изпитваш, когато този момент се отлага във времето, усилията, които полагаш да продължиш напред и агонията, когато си сбъркал и ти се налага да се върнеш назад. Това кълбо от усещания те прави различен от повечето хора и ако не сте опитвали не мисля че трябва да коментирате работата на човека.

Напиши коментар:


Публикувай