19 162 42

Е-Klasse, 5er или US-аналог за под 15000 лв

Радослав Славчев

Германските автомобили от високия сегмент на средния клас са особено популярни у нас що се касае до пазарите за употребявани автомобили. Mercedes-Benz E-Klasse, BMW 5er и Audi A6 са сред най-предпочитаните автомобили в България. Знаете ли, че те имат и една американска алтернатива, екземпляри от която се намират на вторичния пазар, при това в задоволително състояние. Става дума за Chrysler 300C, цената на който варира у нас в диапазона 10 - 15 000 лева. Вижте обяви за Chrysler 300C ТУК.

И ако е ясно, че E-Klasse и 5er са добри, то трябва да знаете, че 300С може да предложи нещо различно. Това е внушителен автомобил с добри двигатели и с леко пластмасов интериор. Комби каросерията е учудващо популярна за щатски автомобил, а екземплярите с големите V8 HEMI мотори са тези, които запазват стойност. 6-цилиндровите бензинови двигатели определено не будят възторг, включително и с разхода си на гориво. В Европа, 300С се предлага и с модерния 3-литров V6 дизел с алуминиев блок, производство на Mercedes.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Дядо Стефчо
    Отговор
    1 10:11  25.12.17
    На крайслера по нашия край му викаме "сиромашко бентли".Не,че един милф ше ги различи...

    Коментиран от #19

  • Антон
    Отговор
    2 10:13  25.12.17
    В пъти по-добре тези пари да отидат за първоначална вноска за фабрично нов автомобил в гаранция 2-3 год. с цена около 40 хил.лв. и само каране, отколкото премиум мъртъвци, които още с купуването знаеш какво трябва да се прави, а изненадите в следващите 1-2 месеца се измерват с бъркане в джоба. Ама важно е фалшивото впечатление което ще остави колата в околните..... Весела Коледа на всички.

    Коментиран от #4, #7, #8, #23

  • Steks
    Отговор
    3 10:28  25.12.17
    Леко пластмасов интеиор вика .... то на тези американци пластмаста им е по зле и от старите японски коли пластмасите мега зле е отвътре крайслера

    Коментиран от #6

  • Msux
    Отговор
    4 10:30  25.12.17

    До коментар #2 от "Антон":

    Имам сравнително нова кола за БГ стандартите от голфовия клас. Тази кола преди 5-6 годинки е струвала точно колкото и сега новите. Ами да ти кажа не ми харесва, много слаба шумоизолация, музиката е отвратителна (спрях да слушам музика откакто я имам), като карам 2 часа с над 100-110 и почва да ме боли главата. Има си плюсовете , че не се чупи и разхода е добър. Сега дилемата ми е да я продам на загуба 1000-1500 лева или да си взема хубава музика и видях, че една известна фирма се занимава със звукоизолация на коли.

  • Msux
    Отговор
    5 10:40  25.12.17
    Иначе темата ще я следя с интерес , защото точно между двата модела се колебая , ако си продам колата де :)
  • papur
    Отговор
    6 11:13  25.12.17

    До коментар #3 от "Steks":

    Ей тука не позна точно старите оризарки са еталон на качествено табълце няма нацепено всички означения на копчетата се виждат и амейзинг РАБОТЯТ. А между другото съвет към продавачите на автомобили втора употреба оставяйте книжките от производителя в жабките щото да може човек да прочете кое копче за кво е особенно на Дойчпремиум автомобилите!
  • Пламен
    Отговор
    7 11:55  25.12.17

    До коментар #2 от "Антон":

    Карам премиум мъртвец Е класа .На жена ми взех нова Октавия 3 .И двете коли са с по 170кс и двете са автоматик. Но вече 10г Мерцедес е в пъти по добър от вече 2г Шкода , по каквото и да ги сравня бенца си е бенц .Нека сам всеки да прецени какво иска да кара .
  • Гост
    Отговор
    8 12:20  25.12.17

    До коментар #2 от "Антон":

    Човече, не сме длъжни във всяка тема за автомобили на старо, да четем едни и същи глупости! Кой нов автомобил има само първоначална вноска 10 000 лева? А всеки месец по 500 лева лизинг? А задължителното високо каско? А задължителната смяна на масло в сервиз? Колкото и да правиш една кола за 10 000 лева, никога не можеш да ги докараш до 40 000 лева, колкото е нова в ниския клас. И коя нова кола за 40 000 лева има екстрите, мощността и надеждността при ПТП на премиум автомобил? Уважавай мнението и на другите. Весели празници!
  • Кофти
    Отговор
    9 12:26  25.12.17
    В Германия, тези стогодишни "премиуми" ги карат или хора, които са си ги купили нови и още си ги потдържат, или въпросните се извозват за износ... Много малко хора ще си купят 10+ Премиум с мега скъпа потдръжка, данъци и т.н., освен разни арабели и аналогичните им псевдо-гъзари от източна Европа/Русия. Ноооо, Ганьо иска да кара Мерцедес, ако ще и да се разпада в движение, за да видят всички колко е преуспял....

    Коментиран от #10

  • Гост
    Отговор
    10 12:39  25.12.17

    До коментар #9 от "Кофти":

    Само интелектуалните евнуси, могат да намесят героя на Алеко ни в клин, ни в ръкав! Аман от комплексари! Празници са в крайна сметка - стига с този хейт и бъдете смирени!

    Коментиран от #11

  • Кофти
    Отговор
    11 12:46  25.12.17

    До коментар #10 от "Гост":

    "Празници са в крайна сметка - стига с този хейт и бъдете смирени!" - каза човекът, който публикува безсмислен коментар, пълен с обиди... Еххх....

    Коментиран от #12

  • Msux
    Отговор
    12 13:16  25.12.17

    До коментар #11 от "Кофти":

    Вместо да прочетеш коментарите и да се замислиш , че всеки 10 годишен премиум е много по-добър и има много повече достойнства от нова кола нисък клас, ти продължаваш да пишеш глупости.Ако пък имаш 15 хиляди и да се хвърлиш на нова кола си е ганьовщина, защото се почват едни дилеми, лизинг ли, каско ли, масалце на 4творна цена ли?. Скоро ходих до оторизирания сервиз на моята кола и ми искаха 50 лева за 3 крушки , които ги смених в друг сервиз за 10 лева с работата. И като си сметнеш лизинга/каско/масалцето на четворна цена и количката от 35 хиляди след споменатите струва вече 45, но хубавото е , че след 5 години ще я дадеш за 16500 и може да ти се пазаря да знаеш. И да!!! ще се возиш в малка схлупена колица с 90 коня, която няма шумоизолация и вози като каруца. Вместо да си вземеш една Е320 за 10 бона и не си приготвиш още 2000лв за обслужване и 3000лв за ремонт. А и мога да ти кажа, че специално над Е320 имам доста стабилни наблюдения и са доста здрави, сигурен съм, че няма да се налага да ги полазваш тези 3000лв за ремонт, не си струва да ти обеснявам какви са ми наблюденията, но са доста сериозни. И сметни къде са 15хиляди и къде са 45хиляди и кой какво кара.

    Коментиран от #13, #29

  • papur
    Отговор
    13 13:33  25.12.17

    До коментар #12 от "Msux":

    Ти май ся ставаш от масата! Човека ти пожелава Весели Празници пък ти го застреля от упор в гърба
  • Жоро
    Отговор
    14 13:35  25.12.17
    Имал съм 300c , а сега имам Вояджър и въпреки съветите и мненията, които чувах да не взимам такива коли се оказах приятно изненадан. Много комфортни и удобни. Вояджъра е може би най-функционалната в този клас. Пластмасите в интериора са същите както и на другите марки, само дето при крайслер не съм виждал протриване и изтрити бутони. Бензиновите двигатели са американски, много корави и евтини за обслужване. Проблеми създават дизелите който са на Мерцедес.

    Коментиран от #15, #17

  • papur
    Отговор
    15 14:03  25.12.17

    До коментар #14 от "Жоро":

    Жоре какво напрай ти това е ерес бутна бога на автомобилите Мерцедес.300 пъти повтори молитвата която знаеш и прелей светена вода на капака на твойта кола щот сега ща урочасат
  • Tъпиии
    Отговор
    16 16:02  25.12.17
    + за премиум автомобил втора ръка отколкото нов на лизин нисък клас. Имам досег и до двете. Не е приятно да тръгнеш на море и при скорост 120 е все едно си отворил всички прозорци. Оторизирания сервиз те разтуря само като влезеш. Лятото се прибрах от почивка, слязох от новото пежаче и се качих на ауди на 8 години ииии ооо божее тихишко,комфортни стегнаати седалки .... тези стари премиуми са направени с доста по качествени материали ипредлагащи много комфорт за сметка на цената която някога е била колосална ,но не е била 20 30 хиляди евро. Сега за тези пари можеш да си вземеш нов пежак ,ситроен хюндай ,тойотка и всичките от на малкия и бази, следователно не можеш да очакваш много комфорт и качествени материали
  • Един друг
    Отговор
    17 16:42  25.12.17

    До коментар #14 от "Жоро":

    Имам една сюрия коли, обаче предзи известно време ми се обадиха приятели, че на едно място е докаран Вояджър от 2006-та за без пари и да ходя да го взимам, пък после ще му мисля. Взех го - 2,5 VM дизел, дето уж били лоши и т.н. 30 000 км по-късно мога да кажа, че съм много доволен от колата. Вътре всичко е електирческо и работи безотказно. Двузонов климатроник, отделна печка на нафта, парктроници, осем позиционна електрическа седалка, 8 въздушни възглавници и завеси, комфортни фотьойли и гори половин-един литър над Опел Зафира, при условие, че върви доста повече и е бая по-просторна. Всичко това за 4500 с ДДС, което ползвам. Направо смешна история на фона на разни консерви като Корси и Фиести за по 16 000 нови + още един куп разходи докато са в гаранция. За времето, за което я имам, Корсата щеше да е загубила покупната й цена под формата на обезценка и пак щеше да си е тенекия за 4 човека, пътуващи некомфортно и без багаж. Още 30 000 като й направя и мога да я подаря на някой родина, като пак ще съм на далавера, че съм взел нея вместо нова кола.
  • Пепи
    Отговор
    18 16:57  25.12.17
    Отностно нов автомобил или автомобил на 10 години но по висок клас.Еми ще дам за пример компютърния бизнес.Там чисто нов модел лаптоп е около 600 лева.За тия пари получаваш - ниско качество на корпуса.Лоши панти.Лоша матрица.И най вече - много слаби процесори.4 ядрен селерон или атом ( пентиум ) които не стават за нищо.Да нов е - но до там.В другия случай - лаптоп от квант сервиз.Модели с и5 процесор вървят за около 250-300 лева.Корпусите са много по здрави.Матрицата се вижда много повече.Пантите са здраво хванати и не се чупят от раз. Според мене лаптоп втора ръка е много по добра оферта отколкото чисто нов. Може би и с колите е така.

    Коментиран от #20

  • Дон Тони
    Отговор
    19 17:43  25.12.17

    До коментар #1 от "Дядо Стефчо":

    У нас Милфовете не търсят такава кола, се едно да се облечеш с костюм на Hugo Boss и да се разхождаш по Константин Величков, просто говори за много-много лош вкус и пълна липса на е.ане, която винаги върви ръка за ръка с простотията
  • Може би
    Отговор
    20 18:58  25.12.17

    До коментар #18 от "Пепи":

    И с жените е така хахахахихо
  • Ники
    Отговор
    21 19:55  25.12.17
    Карам Крайслер 300М две години. Уникална кола е като здравина, удобства и мощност. По-широка е от S класата на Мерцедес и 7 на БМВ. Превъзхожда ги от всякъде. Проблем е само че трудно се намират части... 28Не бих я заменил за немска лимузина и да ми доплащат.
  • 4ре
    Отговор
    22 20:03  25.12.17
    Стар премиум, голяма част от хората които ги купуват слагат газ за по евтино после центровки, настойки..... гуми не купуват, защото са скъпи, ходят по всевъзможни псевдо сервизи и всеки ти обяснява глупости от това е от онова е, таблото свети като коледна украса, дискове и накладки от Китай, че оригиналните скъпи.....но иначе гъзар и на светофара пили гуми и се прави на мъж, а 5лв няма в джоба.

    Коментиран от #24, #26

  • ВАГ
    Отговор
    23 20:57  25.12.17

    До коментар #2 от "Антон":

    Няма такова нещо :новата кола е винаги по-добра. Обеснявам за да го запомни всеки: колата за 1000лв е по-лоша от тази за 5000лв, колата за 5000лв е по лоша от тази за 10000лв и т.н., или колкото е по-скъпа толкова е по-добра. Пример: Мерцедес втора ръка за 50000 е мнооого по-добър от ново Рено за 30000.
  • ВАГ
    Отговор
    24 21:00  25.12.17

    До коментар #22 от "4ре":

    Автомобилите тука нямат вина ,тва е БГ манталитет , и после не са здрави.На циганин каквато и кола да му дадеш след 1-2г е гробище.
  • Антон 1
    Отговор
    25 22:35  25.12.17
    На 1.5-2 години до 30-50 хил .км . и да е в гаранция ! По желание може и да се удължи ! Някой ако ми каже , че за 1.5 година и 40 Хил . Км е скапана , да има да взима ! На 30-40 % от цената като нова ! Това е !
  • MSux
    Отговор
    26 22:51  25.12.17

    До коментар #22 от "4ре":

    Ти не разбираш същината, говорим , за хора които имат доход и 15 хиляди кеш за кола.Направо ми е писнало да чета такива коментари, под всяка статия винаги се намира някой да го напише същото. Имам ли 15 бона си взимам премиум за 10 и си оставям 5 за обслужване и ремонти и 200 хиляди да имам пак ще направя същото, взимаш си някой як премиум дето те кефи и си го гледаш. И както казвам , най-тъпото е , да нямаш кой знае какви пари и да скочиш на нова лизингова кола, ама хора всякакви. :)

    Коментиран от #34

  • Никой
    Отговор
    27 23:16  25.12.17
    Този спор нова нисък клас/стара висок клас е стар колкото света. Всичко зависи от приоритетите. На някой хора просто не им се занимава с ходене по-сервизи и занимаване с ремонти и т.н. въпреки че покупката на нова кола и нейното обезценяване е по-голяма загуба на пари. Доста рядко се случва покупката на нова кола да ти излезе по-евтино от стара, освен ако не говорим за базова Дачия и 15 годишна v12 S класа. Особено в нашата хубава държава, където против логиката на новите коли са по-скъпи данъците. Хората, които си купуват пласмасов базов тостер са от типа, които не искат да се занимават и не се интересуват от коли. За същите пари можеш да получиш много повече комфорт, сигурност и динамика от вторичния пазар, но разбира се там си е по-рисково и купувача трябва да е по-запознат със слаби места и т.н.

    Коментиран от #28, #35

  • Антон 1
    Отговор
    28 23:24  25.12.17

    До коментар #27 от "Никой":

    Точно ! ++++
  • 29 01:03  26.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 30 01:03  26.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • papi
    Отговор
    31 08:31  26.12.17

    До коментар #30 от "Nik":

    Пиши на Охридски ако обичаш! От цялата работа разбрахме че си искал да си купиш Шкода на изплащане ама не ти стигнали парите и си продължил да мечтаеш за употребяван Мерцедес.Вземи си опреснителни курсове по български език!
  • гощо
    Отговор
    32 10:27  26.12.17
    Теорията която развивя колегата от коментар 2 има своите подръжници! Аз имах тази дилема преди 4 години! Дали да си купя чисто нова в гаранция обикновенна кола или премиум клас на старо?!?! Взех решение и купих премиум кола на 3 години,марката е една от изброените в статията! Искам да кажа,че освен масла филтри и в началото външният пистов ремък съм сменик едни накладки и един лагер главина! Така,че пак бих постъпил така и в следващ път сменяйки колата си! Мой приятел по същото време си купи пласмасово Рено меган,не бих си заменил премиум колата с това Ренде никога!
  • doe
    Отговор
    33 13:23  26.12.17
    Добре де,никой нищо не каза за Крайслера.Харесва ми,не че съм тръгнал да го купувам ама кажете нещо и за него.
  • То аз с
    Отговор
    34 15:42  26.12.17

    До коментар #26 от "MSux":

    30 годишен автомобил ще те направя разноглед за1000 лева пък той с кола за 15000.
  • Много ги разбираш
    Отговор
    35 15:48  26.12.17

    До коментар #27 от "Никой":

    Обезценяването на бенц към днешна дата модел 2013 година е 75% а на дачия е 30% не знам кой ти ги казва тези обезценки.

    Коментиран от #36

  • Марио
    Отговор
    36 20:32  26.12.17

    До коментар #35 от "Много ги разбираш":

    Мерцедес е марката която се обезценява най-малко.Няма друго малко която да държи толкова много цената.Има някакви редки изключения със суперкарите.

    Коментиран от #38

  • Браво
    Отговор
    37 21:27  26.12.17
    Мисля,че изпускате нещо важно.Колите,които се предлагат нови за 15-20 Хил лв се броят на пръсти,а стари за тези пари има с лопата да ги ринеш.Отидох до Шкода преди няколко месеца и взех оферта за Фабия,която с малко екстри и малък двигател отиде на 24000 лв,което е наистина неоправдано смешно за такъв клас автомобил.Изчаках малко и от нова ауто бяха докарали 3 чисто нови Фабии на по 5-10 км с найлоните вътре.Договорих една от тях за 17000 лв със същите екстри (та и повече) която ми предлагаха в представителството за 24 и наистина съм доволен,защото новото си е ново.Това което се опитвам да ви обясня тук е че проблема идва от надуването до безкрай на новите коли,които всички знаем че струват реално с 30% по малко,а някои и повече.Един от коментарите по-горе беше много прав,че си зависи от човека и неговите нужди и желания,а и това със старите коли няма да продължи вечно,защото рано или късно данъците за тях ще станат като в западна Европа (700-900 евро годишно) и тогава вече всички ще се замислят какво правят,но дотогава дерзайте и се кефете на мечтаните от едно време коли.
  • papi
    Отговор
    38 16:17  27.12.17

    До коментар #36 от "Марио":

    Забрави да отбележиш че това е твое убеждение

  • сойкаПрисмехулка
    Отговор
    39 02:13  28.12.17
    Тоя Крайслер реално е доста скъп Фиат. БМВ-то е с ниска репутация, защото му е фен ОНЯ С КОНЯ. За това аз бих избрал Мерцедесо. Вътре ще бухам по две милфки едновременно на седмица.
  • оня
    Отговор
    40 09:23  28.12.17
    Крайслера е базиран на първата Е класа

    Коментиран от #41

  • papi
    Отговор
    41 14:00  28.12.17

    До коментар #40 от "оня":

    Не бе на триколката на Карл Бенц.Базиран... те всички са базирани с 4 гуми и имат двигатели и чистачки. Базиран
  • papi
    Отговор
    42 15:06  28.12.17
    Я са огледайте кой ги кара тия Премиуми тук. Само афробулгаристанци Черен Мерц с бяла кожа и вътре ..... на Батман братовчет му с интелигентна физиомутра миришещ на яхния тас кебап.То и на маймуната ако и хвърлиш нещо лъскаво го прибира веднага.Гордоста на нацията ни Цар Киро като ходиха да го опандизят само Премиуми имаше пред Катуните му

Напиши коментар:


Публикувай