7 339 26

Японски поглед към новата A-Klasse

Георги Касабов

Японското сп. Response публикува изображения на новия Mercedes-Benz A-Klasse W177, базирани на папарашки снимки на тестовите мулета. Дебютът на четвъртата генерация на модела се очаква на изложението в Женева през март.

W177 ще бъде осезаемо по-просторен от предшественика си. Междуосието на хечбека ще бъде по-дълго с 30 мм, колеите отпред и отзад ще нараснат съответно с 16 и 14 мм, а багажникът ще поема 39 литра повече.

Главният дизайнер на Daimler Гордън Уогънър твърди, че A-Klasse ще има най-добрия интериор в сегмента. Кокпитът с дигитални прибори, обединени с дисплея на информационно-развлекателната система, изглежда като в E- и S-Klasse.

Освен с традиционните двигатели като разработения съвместно с Renault 1.3 TCe най-малкият Benz ще се оборудва и с хибридна система, която ще позволява изминаването на до 50 км само на ток. Евтините версии ще имат задно окачване с торсионна греда, а по-скъпите ще глезят с петзвенна конструкция.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост
    Отговор
    1 17:00  02.01.18
    Публикувано във факти.бг: която ще позволява изминаването на до км само на ток - ех, ако всеки така детайно си вършеше работата....
  • Грозноо
    Отговор
    2 17:29  02.01.18
    Отврат е дизайна, вътре само екраните не ги бива.
  • гост
    Отговор
    3 17:31  02.01.18
    Е не е ли по-добре да си купиш клио пак с 1.2тце на половин цена от тази на Мерцедеса, при все че като външен дизайн рено е по-добро. Качество на интериор и детайлност със сигурност са в плюс на Мерцедес, но дори за американци и европейци Мерцедес си остава скъпо удоволствие.
  • Гост
    Отговор
    4 17:38  02.01.18
    50км пробег на ток, за първия коментатор.За втория,дизайна е по-добър от повечето други в сегмента.А...да ти припомня за лисицата и гроздето.

    Коментиран от #5


  • Боклук
    Отговор
    5 17:51  02.01.18

    До коментар #4 от "Гост":

    Да изпей си тролската песен. Аз съм имал(на жената) А класа и св чупеше редовно за капак беше хидротрансформаторът, пълен боклук. После карах под наем нова А класа в началото като натисна педала на газта и тя се тътреше като костенурка поне до 30 км/ч без малко да я върна и да им кажа че е счупена, истински мазохизъ бе да я караш тази кола. Като капак имам приятелка с ГЛА същата работа само ядове. Единствено хубаво е интериора, наистина е трепач и удоволствие да седиш в нея ама без да я караш.

    Коментиран от #6

  • гост
    Отговор
    6 18:32  02.01.18

    До коментар #5 от "Боклук":

    Аз също сум имал досег с А и Б класа като смятам, че Б клас е за предпочитане. Но от опит знам, че проблеми правят скоростните им кутии. Познат не можеше да мине и 50км без да получи грешка, след като беше напълно рециклирана за над 2500лв година преди това. Та мерцедес не е вече 300Д с 600х.км нов внос и да си чака поредните стотин хиляди км.

    Коментиран от #8

  • Бат Саше
    Отговор
    7 19:47  02.01.18
    Мерцедес започва от Ц-клас нагоре. Това е Мерцедес, колкото и А3 е Ауди. Правени са за жени и за абдали, да се радват на емблемата. Друг е въпросът, че е огромно падение за МБ да си слага емблемата на тези ваноподобни смешки, ама какво да се прави, борба за оцеляване!
  • Боклук
    Отговор
    8 19:51  02.01.18

    До коментар #6 от "гост":

    300d не е А клас за мен мерцедес почва от Ц клас нагоре. А някой знае ли какво точно означава съвместна разработка????? Да не би да се окаже че двигателят си е на рено и е чисто взаимна изгода да се казва че е съвместно????
  • ХАЙ
    Отговор
    9 19:54  02.01.18
    Не е лошо това Рено, какво хейтвате.

    Коментиран от #11

  • Антон
    Отговор
    10 20:33  02.01.18
    Имал съм джипка мерц купена нова от магазина. На третата година я продадох защото постоянно нещо се разваляше. Не искам да си помислям ако не беше гаранционна и трябваше да си плащам ремонтите. нямам идея дали случих на дефектна бройка, дали Балканстар поради некадърство или далавери с авточасти имаха отношение към дефектите, но от тогава бягам далеч от мерц. Сега гледам са с друго име, звънят ми от време на време да ме ухажват, ама червения картон си е червен.
  • Мартин
    Отговор
    11 21:25  02.01.18

    До коментар #9 от "ХАЙ":

    Баш това значи съвместна разработка. Рено са го създали, после са пратили чертежите на Мерцедес за да го нагласят към тяхните изисквания, иначе като агрегат и основни качества, двигателя си е същия като в Рената. Колкото до хората които казват да сме си купили по една клио направо... карал съм и 2-те, при Мерцедес двигателя е последното нещо, тук играят други фактори, а не скоростта и мощността. Силно се надявам това да не е финалният дизайн - не че имам намерение да си купувам такава, но ми се иска да се държат на положение, да не се излагаме :D
  • Японеца
    Отговор
    12 22:06  02.01.18
    Интериора е добре, да пипнат само тоя дисплей, че стои като закачен втора употреба в гаража!

    Коментиран от #13

  • Боклук
    Отговор
    13 22:15  02.01.18

    До коментар #12 от "Японеца":

    Това е най-новата линия на мерцедес, на изложението се видя и Е класата и S купето беше така, за мен това е безумие най накрая ще сложат един голям ТВ+автопилот и ще се приключи с удоволствието от шьофирането. Няма нужда да гледаш пътя и да го чувстваш по важно е да гледаш в телефона си.
  • Лоша работа
    Отговор
    14 23:25  02.01.18
    Това голф ли е?
  • onq s konq
    Отговор
    15 23:57  02.01.18
    Ами след като Мерцедес са ангажирали вече Рено за съвместна дейност,остава БМВ да заформи нещо с Дачия
  • Жоро
    Отговор
    16 03:35  03.01.18
    Момчета,не съм коментирал до сега, само си чета.Много са ми интересни коментарите в този раздел.Май никой от вас не е карал Мерцедес или какъвто и да е истински автомобил.Нека французите да си правят вино-много ми харесва.Така за работа имам Вито 120(някой карал ли е?) ха-ха,няма такова удоволствие... хахаха побърквам ги на пътя....аси кефа... оргазъм.А за,когато съм свободен се кефя и на любимата ми хондичка HRV,аре купете си една истинска кола се комплексари...

    Коментиран от #18, #20

  • Юда
    Отговор
    17 08:00  03.01.18
    Това прилича на Меркел.......
  • Бургас
    Отговор
    18 09:10  03.01.18

    До коментар #16 от "Жоро":

    По-добре да продължиш само с четенето! :)

    Коментиран от #19

  • Жоро
    Отговор
    19 09:29  03.01.18

    До коментар #18 от "Бургас":

    Хаха... още един разбирач... продължавай с писането...
  • ABV
    Отговор
    20 10:16  03.01.18

    До коментар #16 от "Жоро":

    ХОНДА И КЕФ....!!??ЧУДНА РАБОТА...ЛЕГЕН НА КОЛЕЛА...С КЛАПАНИ ОТ ПРЕДИ 30 ГОД....БАИ КИРО С ТЕНЕКЕТО ГИ РЕГУЛИРА В ГАРАЖА ЗАЖОТО ДЖАПАНКАТА СЕ Е СТИСНАЛА ДОРИ ЗА ЕДНИ ПОВДИГАЧИ...ЛЕГЕН..

    Коментиран от #21

  • Жоро
    Отговор
    21 10:52  03.01.18

    До коментар #20 от "ABV":

    Мдааа.Затова и написах коментар...за да може веднага разбирачите с клапаните, гарнитурите,полуоските и т.н...да могат да се развихрят.Пич карай си колата, каквато и да е тя и се наслаждавай.Щом ти е готино да си караш колата-давай, това твоята кола.Стига с тия клапани и колко струвал шарнира и други подобни простотии.Коли са много ясно, че някой ден ще се развалят.Ремонтираш си я и газ.Аре ся бягай в гаража при бай ти Киро...
  • 656
    Отговор
    22 10:59  03.01.18
    Мисля че Гордън Уогънър трябва да бъде уволнен

  • Алфа Ромео
    Отговор
    23 12:40  03.01.18
    Тва за мен не е Мерцедес, който иска подобно нещо си купува Голф или Астра.
  • Генчо брадата
    Отговор
    24 15:00  03.01.18
    Мерцедеса беше до 124ка.след това всеки един модел е грешка на автомобилостроенето по добре едно рено.фактите говорят,и аз имах мерцедес и знам.

    Коментиран от #25

  • 25 02:40  04.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Добре е. Почти
    Отговор
    26 17:36  04.01.18
    Най-после не-мацната отпред предница и не-стърчащ към небесата капак на мотора. На прав път са. Само в интериора малко повечко дърво или поне имитация, моля, вместо тези лъснати пластмаси.

Напиши коментар:


Публикувай