Британската аналитична агенция LMC Automotive публикува статистика за продажбите на леки коли през 2017-а. Миналата година са купени 3% повече автомобили, а търсенето на всъдеходи и кросоувъри се е увеличило с 12%, докато популярността на традиционните каросерии спада с 2 на сто. Изненади носи класацията на 20-те най-продавани модела. В челото ѝ са настъпили неочаквани размествания.
20. Haval H6, 448 188 продадени автомобила
19. Toyota Hilux, 459 984 продадени автомобила
18. Chevrolet Silverado, 465 319 продадени автомобила
17. Volkswagen Tiguan, 470 158 продадени автомобила
16. Hyundai Tucson, 484 322 продадени автомобила
15. Volkswagen Lavida, 514 589 продадени автомобила
14. Toyota Yaris, 518 736 продадени автомобила
13. Honda Accord, 524 914 продадени автомобила
12. Nissan Qashqai, 526 970 продадени автомобила
11. Wuling Hong Guang, 534 251 продадени автомобила
10. Toyota Camry, 569 760 продадени автомобила
9. Volkswagen Polo, 614 827 продадени автомобила
8. Ford Escape/Kuga, 632 529 продадени автомобила
7. Ford Focus, 656 071 продадени автомобила
6. Ford F-Series, 730 596 продадени автомобила
5. Honda CR-V, 753 359 продадени автомобила
4. Toyota RAV4, 786 580 продадени автомобила
3. Volkswagen Golf, 788 044 продадени автомобила
2. Honda Civic, 833 017 продадени автомобила
1. Toyota Corolla, 1 160 495 продадени автомобила
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Якоо
Коментиран от #29
10:32 12.01.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 PlimP
Коментиран от #21
10:46 12.01.2018
5 некойси
Коментиран от #7, #20
10:55 12.01.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Тошко
До коментар #5 от "некойси":
Много точно.Това, че продаваш миксери с 5 степенна ръчна не е критерий за нищо освен едно. Хората търсят най-вече бюджетни решения! Като това в никакъв случай не означава качество, удоволствие, динамика.
Аз бих се радвал да не карам толкова масова кола, да ми върши работа и да ми доставя кеф от шофирането..
Короли, мороли, сивици и други масовки си ги карайте с гордост, все ми е тая
Коментиран от #10, #18
14:17 12.01.2018
8 toyota
Коментиран от #9
14:38 12.01.2018
9 Тошко
До коментар #8 от "toyota":
Ти като си толкова градски я да те питам, гледам страшен разбирач си.Колко струва Сивик и какво предлага за цената си??
Каква кола караш, колко годишна е била и колко си я платил??
Имаш ли отношение към пазара на коли, в сектора ли работиш или само имаш барутник с японски произход и го държиш пред блока под джанката??
Ако много се затрудняваш, не ми отговаряй!
14:54 12.01.2018
10 гостенче
До коментар #7 от "Тошко":
Да вземем предвид пирвите 5 позиции..- Корлоата ли не екачествена ? Не е премиум но е на страхотно ниво на страхотна цена и разполага и с модели с автоматично скорости. Да не говориме, че модофикациите хечбек и комби се предлагат под наименование Аурис, че ако ги включиме и тях към бройката продадени цифрите ще излетят в космоса.
- Сивика ли не е качествен ? Не познавам друг автомобил дето двигателя му да влиза в 9 000об и да изкарва по 300-500хил. км. Да не коментираме ако се кара внимателно. Окачването и електрониката са без коментар, то е ясно.
- Може би Голфа не е качствен ? Дето станаха на по 30 години и още летят по улиците. На всеки 3г. илиза нов модел и все си приказват, че новия не бил като стария, бил боклук. И накрая пак си ги карат 5-600хил км. и като остареят и вика ееее тоя е железен ама новия.....
- Може би РАВ4 или ЦРВ не са качествени ??? Трябва да си или пиян или надрусан за да го кажеш...... Това са най железните и безпроблемни СУВ които някога са съществували и продължават да са такива !!!!!!!! Удоволствието да го управляваш особено ЦРВ е уникално.
Може би само немските премиуми са истински автомобили, и е по добре да си вземеме един такъв, да му махнеме ДПФ че не ни е по джоба, но да си заспиме спокойно че е немска, че е премиум, има кожа, вози меко, тежка е и т.н.
Но че пълно дробчетата на децата ни със сажди не е от занчение.
Уважеаеми, купувайте си автомобили, които са ви по джоба за пддръжка а не за покупка. ДПФ е част
15:01 12.01.2018
11 bmw
Коментиран от #16
15:34 12.01.2018
12 мм84
15:37 12.01.2018
13 Премиума
18:46 12.01.2018
14 Перник
19:05 12.01.2018
15 Чичу Ади
Коментиран от #23
19:26 12.01.2018
16 говоря на меко
До коментар #11 от "bmw":
"..Убеждават се дори и хора каращи коли за по 200 000+лв и бързо бързо си сменят мнението щом покарат малко тойота."Факт! Имам познат с нови S Class 2017 и Ленд Крузер V8 взети от магазина. Брутално превъзходство за Тойотата, чоека само нея си кара. Със въздушно окачване, дизел, поддържа спокойно 240 на всякакъв път във всякакво време. Който не вярва да се качи да покара :)
19:34 12.01.2018
17 Баи уъо
20:35 12.01.2018
18 въх
До коментар #7 от "Тошко":
Ааа, ти си по Гоуфовете, аха..ми карай си ги..
ама като те гледам - най-много си на 3-ка с 2 таса от към дискотеката.
благодаря за вниманието.
22:01 12.01.2018
19 Hondata
00:05 13.01.2018
20 Аман вече от лекета
До коментар #5 от "некойси":
Недеи се прави на много умен и оригинален.00:09 13.01.2018
21 Лошо
До коментар #4 от "PlimP":
Гледам с ушите си,и не чувам с очите си.Човек мисля,че ти трябва да изчезнеш от нашето общество.Нямаме нужда от тъпанари в БГ-то.00:16 13.01.2018
22 123
09:33 13.01.2018
23 japbest
До коментар #15 от "Чичу Ади":
Колега не ги виждам тези 1 милион след като пазара на ВАГ в Америка е почти на изчезване. Брат ми живее в Щатите, маниак е по VW и плачейки ми призна че ВАГ автосалоните затварят масово след Дизелгейт. Без американският пазар 1 милион е утопия, а също и факта че Голф няма хибридна версия и ще трябва да разчита предимно на бензинки, дизелите са белязани.14:16 13.01.2018
24 Истината боли
21:12 13.01.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Наско
До коментар #25 от "ВАГ":
Важното е че са различни от скуката Фолксвагин.Вече и китайците правят по хубав дизайн от това дърво.23:25 13.01.2018
27 Stef Soichiro
Коментиран от #30
23:25 13.01.2018
28 Драго
23:46 13.01.2018
29 гощо
До коментар #2 от "Якоо":
Шир потреба евтини лизинги малкият и среден клас са евтини и продават! Къде ми турили за сравнения някакви СУВ-вове огромни пикапи с малолитражки!?!?! Защо не кажат по високият клас на Тойота дали продава?!?!?Коментиран от #32
09:54 14.01.2018
30 гощо
До коментар #27 от "Stef Soichiro":
През годините карах 2 Тойоти и 4 Хонди! Много приятели вербувах за японските коли в частност за Хонда,и до сега карат тази марка! Идеята ми беше да не съм като масовката с БМВ 3 серия или Голф! В един момент след като бях покарал и 3 американски защото живях малко там се качих на немска кола! Аз до сега не съм живял,не съм шофирал не съм знаел какво е! Та с твойте джапанки изобщо не ми го вдигаш! Събуди се осъзнай се подкарай немска премиум марка и разбери какво е да се наслаждаваш на шофирането!!!Коментиран от #31
09:58 14.01.2018
31 потребител
До коментар #30 от "гощо":
Ти кое премиум си карал Lexus,Acura и кои модели и на коя немска кола си се качи че ти смени светогледа? Защото аз в тази класация премиум не видях.Тук са масови коли за среден потребител.CRV и RAV4 са коли над 20 хил. евро и все пак доста бройки са продали почти са на нивото на Голф.Естествено веднага можем да почнем с глупостите...ама ти ако се качиш на Ролс Ройс или Ферари няма да погледнеш тойотата.
Давай реални неща.
Имаме 40 000 лева примерно за тях каква по хубава немска кола ще си купиш от японска.
Коментиран от #33
12:08 14.01.2018
32 някой
До коментар #29 от "гощо":
Камри и Акорд са среден клас като Пасат.Да виждаш някъде в класацията Пасат.12:13 14.01.2018
33 123
До коментар #31 от "потребител":
Корейска? А може и европейска? Шкода Октавия или Форд Фокус? Новата Астра? Новият Меган? Доста са. И всичките имат турбо бензини, които може и да не са здрави като атмосферния на Королата, но са по икономични и бягат повече. Избор има!13:36 14.01.2018
34 The TRAPPER
16:15 14.01.2018
35 ЕмЕм
Апропо моят колега в работата си купи същата Тойота чисти нова преди няколко месеца. Красота голяма, и от вътре е супер. За возене е ясно. Заслужава си !
22:03 16.01.2018