8 866 45

Новият Roadster на Tesla закъса на пътя

Георги Касабов

Главният дизайнер на Tesla Франц фон Холцхаузен изпадна в леко конфузна ситуация, след като бе заснет да се суети в закъсал Roadster от новото поколение на улица в Малибу. Малко преди това фон Холцхаузен пуснал съобщение в Twitter, че излиза на разходка с прототипа на електрическия суперкар.

Afternoon cruise pic.twitter.com/9YKcVBryiu

— Franz von Holzhausen (@woodhaus2) 6 януари 2018 г.

Причините за спирането на "тѐслата" остават неизвестни. Според автора на снимките на помощ на фон Холцхаузен бързо се отзовал технически екип, който преместил колата с помощта на подпори с колела.


От Tesla отричат колата да се е повредила и твърдят, че се е изтеглила от мястото на собствен ход. От компанията обаче признават, че нямат обяснение защо е закъсала насред пътя.


Производството на новия Roadster трябва да започне през 2020 г. Електромобилът има батерия с капацитет 250 кВтч, която позволява изминаването на 1 000 км с едно зареждане, ускорение от 0 до 100 км/ч за 1.9 сек. и максимална скорост над 400 км/ч. Прогнозната цена е около $200 000.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Красо Зелето
    Отговор
    1 16:59  12.01.18
    Ако беше закъсал в България, някой щеше да му пусне разклонител да презареди.
  • Driving pleasure
    Отговор
    2 17:02  12.01.18
    Свършил и тока на бънгията :) Имам идея за Илончо, земи я без пари, щот аз не съм кат тебе да чарджа идиотите за всичко. Тури му у багажника на тоз боклук един велоаргометър преоборудван с динамо, че да могат бедните изроди дет ти фърлят илядарки да си праат ток като закъсат ;)

    Коментиран от #15, #18

  • незнайко
    Отговор
    3 17:04  12.01.18
    Тези данни ако са вярни, това не е родстър а драгстер !!! Колко G ще поеме водача на такъв автомобил ? ТОВА НЕ Е "ИСТИНА" !
  • Баче Кико
    Отговор
    4 17:05  12.01.18
    Да бяха му пуснали електрошок и щеше да рипне като младо магаре.

  • Ото
    Отговор
    5 17:32  12.01.18
    Красива недвижима собственост ;)

    Коментиран от #41

  • Цане
    Отговор
    6 17:44  12.01.18
    За да се зареди бързо изтощена батерия от 250 kWh трябва един трафопост само за тази количка, ще консумира колкото един квартал. А ел. инфраструктура, а генерация след като искаме електромобилите да станат масови? В Германия, Франция, Норвегия и Холандия... работят по въпроса като до 2022 ще изграждат мощности. Тука само ентусиазирано се говори.
  • Зъл
    Отговор
    7 18:25  12.01.18
    Значи не само руските танкове закъсват...., ами и прехвалените американски супер автомобили......
  • Антиелектрика
    Отговор
    8 18:58  12.01.18
    Бухахахахахаха Ама как така, то няма какво да се развали в един миксер - хахахахахаха Много се кефя на "високотехнологичните" подпори с колелца :))))))))))))))
  • Марио
    Отговор
    9 19:05  12.01.18
    Ето още един,пореден случай на закъсала,повредена или дефектиралиа електричка.После ни ги хвалите и ни ги препоръчвайте. Но фактите говорят.Всичщо е поредната измама.Всичко е за пари.Просто някой има да си класира батерйй да ел коли или просто някой ще вземе пари за да забрани двигателите с вътрешно горене и да въведе електромобили.Ел.мобилите да не би да не замърсяват.Като се произвежда и като се изхвърля батерията се появяват токсини Те са токсични.Замърясват и водят на много болести.Е токсичната батерия е по-вредна.Токсично.Всеки знае това за батерийте

    Коментиран от #16

  • БАЛКАНКАР
    Отговор
    10 19:09  12.01.18
    ТИЯ МУШМОРОЦИ СА 50 Г СЛЕД МЕН.
  • Антон
    Отговор
    11 19:15  12.01.18
    Добре де, нали почитателите на електрички ни обясняват винаги че нямало какво да се развали в една таква кола. Очевидно има достатъчно неща и при тях, заради които можеш да останеш на пътя
  • Алфа Ромео
    Отговор
    12 19:47  12.01.18
    Някой замисля ли се колко ток ще е нужен ако се заменят дори 50% от ДВГ автомобилите с електромобили, дали всичкия този ток ако се произведе ще е екологично произведен. Отделно кво става с батериите излезли от употреба, всички знаем че в тях има вредни вещества, всичко това не ми звучи чак толкова екологично.

    Коментиран от #19, #24

  • Алфа Ромео
    Отговор
    13 19:51  12.01.18
    Електромобилите не са технология от бъдещето, по-скоро са от миналото с някои подобрения, струва ми се че хибридите са по удачни.
  • Никой
    Отговор
    14 20:22  12.01.18
    Колата е прогнозирана за производство след 3 години. Нормално прототип да има проблеми, това е целта на тестовете, ако случайно не сте запознати.
  • Тоя па
    Отговор
    15 22:25  12.01.18

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    първо се научи да пишеш на български и чааак тогава се раздавай под всяка Tesla статия като кючекчийка в студентски град...
  • Даскала
    Отговор
    16 22:33  12.01.18

    До коментар #9 от "Марио":

    Абе туй "Батерий" да не е някоя провинция в древен Рим, бе? Токсична е твоята КАНСКА неграмотност и тя трябва да се преследва със всякакви средства. Аз ако съм те лишавам и от книжка, и от дипломата за средно и те пращам на вечерна гимназия да научиш разлика между "и" и "й"-кратко, разлика между пълен/ кратък член и прочее, след като това се учи до 7-ми клас, докато ти си блял. И ЧАААК като се научиш на четмо и писмо, ще те светна колко са емисиите по производство на БАТЕРИИ и колко е замърсяването по добив, транспорт, преработка и дистрибуцуя на петрола. До тогава - слаб 2, марш обратно в час!

    Коментиран от #17

  • Антиелектрика
    Отговор
    17 22:58  12.01.18

    До коментар #16 от "Даскала":

    Ти хубаво правиш забележка за невежеството му, но като гледам, не му отстъпваш. Това запетаите ги нямаш за нищо - не слагаш там където трябва и ги лепваш където не им е мястото. То и от батерии май толкова разбираш?!

    Коментиран от #20

  • гост
    Отговор
    18 10:08  13.01.18

    До коментар #2 от "Driving pleasure":

    Дали ще си толкова радостен като обявят поредните 100-200 000 предплатени заявки докато твоите любимци се борят със зъби и нокти (демек голеееми "промоции") за всяка продадена бройка ???
  • Електрика
    Отговор
    19 10:12  13.01.18

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    "Някой замисля ли се колко ток ще е нужен ако се заменят дори 50% от ДВГ автомобилите с електромобили, дали всичкия този ток ако се произведе ще е екологично произведен." Гледам тук се вихрят дискусии относно запетаите, но никой не отговаря на смислените въпроси. Аз ще се опитам През 2017 година, Китай са инсталиралирани 60 гигавата фотоволтаици, които позволяват зареждането на 30 милиона електромобили през следващите 30 години, без да отделят един грам въглероден двуокис. В същото време са продадени 25 милиона автомобили. Следователно отговор на въпроса ти е положителен, може!
  • гост
    Отговор
    20 10:15  13.01.18

    До коментар #17 от "Антиелектрика":

    Ами то не е нужно да разбираш нито от батерии , нито от автомобили , за да осъзнаеш един прост факт , 91 % от собствениците ЩЕ СИ КУПЯТ ОТНОВО ТЕСЛА !!!!!! Това нещо никое ДВГ НИКОГА НЯМА ДА ПОСТИГНЕ !!!! А купуващите Тесла се увеличават с 60-70% всяка година , да смятаме ли пак колко време им трябва ?
  • Японеца
    Отговор
    21 11:25  13.01.18
    Ей, много я мразите тази Тесла! Всичко по развито технологично от бмв и голф за вас е боклук! Карайте си колите и не плюйте без да сте информирани.
  • Електрика
    Отговор
    22 12:03  13.01.18
    Не знам защо повечето слагат ревенство между Тесла и електромобил. Тесла е само катализатора на електрическата мобилност, но масовото производство няма да е тяхно. Те просто направиха електричките автомобили желани, като доказаха на практика потенциала им. Тесла нямат потенциал за покриване на търсенето!
  • Професори
    Отговор
    23 13:06  13.01.18
    Пълно е с професори в коментарите, които дори не са прочели статията или пък са достатъчно прости, за да разберат думата ПРОТОТИП !
  • Тайна майна
    Отговор
    24 13:07  13.01.18

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    Като ти гледам ник нейма далече ще стигнеш...електромобилите са бъдещето щеш не щеш...а за тока не се тревожи...електростанциите могат да ползват и ток от слънчева енергия...която се ползва в почти 90% в европа. Тук има време...Така че освен че не тровят планетата...се зареждат еко. Инако мислиш че направата на бензин или нафта е по ефтино и не се ползва ток си в холяма заблуда. Пък като не харесвате електрическите си крайте нафтовите брички....то гроздето като е високо е кисело....

    Коментиран от #25, #27

  • Многото никове
    Отговор
    25 13:16  13.01.18

    До коментар #24 от "Тайна майна":

    Давай, троли си на воля. Измисли още няколко ника, за да изглеждаш много "авторитетно". Ако се научиш да пишеш, може би ще има по-голяма тежест, но си остават същите лъжи. 90% от енергията в Европа била от слънцето, ти май не си изтрезнял още?

    Коментиран от #26

  • гост
    Отговор
    26 18:22  13.01.18

    До коментар #25 от "Многото никове":

    Ако възобновяемата енергетика продължи да увеличава производството със същите темпове, според генералния директор на BDEW, то още през 2018 г. ВЕИ ще изпреварят въглищата и ще станат основен източник на електроенергия в страната. Ако се разглежда разделно производството на електричество от каменни и кафяви въглища, то ВЕИ вече са на първо място. Във всеки случай, както отбелязва DW, възобновяемата енергетика отдавна е изпреварила атомната, от която Германия реши да се откаже напълно през 2022 г.: дела на АЕЦ е намалял за година с 13 % - до 11,6 %. Експертите са установили, че действащите в Северно и Балтийско море немски вятърни паркове устойчиво произвеждат електроенергия в разстояние на 363 дни в годината, т.е практически целогодишно. Както уточнява DW сега местните бизнес и общински структури искат до 2030 г. мощностите от вятърни генератори в териториалните води на страната да станат поне 20 ГВт и с последващо увеличение през 2035 г. до минимум 30 ГВт. http://3e-news.net/свят/веи-се-изкачват-до-първото-място-в-енергетиката-на-германия_58651

    Коментиран от #28

  • Горива на върха
    Отговор
    27 22:38  13.01.18

    До коментар #24 от "Тайна майна":

    https://www.theguardian.com/environment/2017/feb/09/new-energy-europe-renewable-sources-2016 ХаХа най-ме кефят такива хора които не знаят две думи на Английски и пишат смешки да им е весело на другите. Та статията казва че за 2016 година 90% от НОВИТЕ НОВИТЕ НОВИТЕ източници за ток са от възобновяеми източници и това само за 2016 :))) http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/images/7/76/Net_electricity_generation%2C_EU-28%2C_2015_%28%25_of_total%2C_based_on_GWh%29_YB17.png Накратко за 2017 ОФИЦИАЛНАТА статистиката за производство на енергия: 3.5% Слънце 9.7%Вятър 11.9 Вода 0.2%Геотермални 26.4 Ядрено гориво И сега най-голямата изненада вниманиеееееееее: 48.1 Горива !!!!!!!!! Пак повтарям да не стане недоразбиране това е за ЕВРОПА!!!!

    Коментиран от #31

  • Обективно погледнато
    Отговор
    28 22:57  13.01.18

    До коментар #26 от "гост":

    Ето и за Германия: За 2016 общо 653.7 TWh произведени от които 216.6 TWh възобновяеми. Интересното е че само 75.9 е Ядрена и всичко което остава са горива!!!!!!! Което прави около 1/3 за ВЕИ а за европа е 1/4. Вижда се че Гемания наистина е напред, обаче да се знае че това струва 30 цент=60 стотинки за кВч за сравнение в България дневната е около 20 стотинки тоест 1/3 цена.

    Коментиран от #29

  • Нострадамус
    Отговор
    29 23:48  13.01.18

    До коментар #28 от "Обективно погледнато":

    Нали виждаш какво пише в постовете си - ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ Тесла, Тесла, Тесла, Тесла, Тесла Иначе са големи еколози, ама все карат умрели дизели - единия кара Дачия из Добрич, другия се хвали, че дизела му с 100 к.с. много вървял и никой не може да го стигне по завоите.
  • onq s konq
    Отговор
    30 05:18  14.01.18
    Не е лошо нещо това електромобила,ама как да си включи човек радиото или фаровете след като знае че му ядат километрите?Верно че може да си пее сам и да кара само по светло,ама докато свикне ще е зор.
  • Електрика
    Отговор
    31 10:07  14.01.18

    До коментар #27 от "Горива на върха":

    Как не се научи да не лъжеш толкова нагло, когато говориш с цифри? По-добре да вдигаме поглед към бъдещето и да следим тенденциите, отколкото да се закотвим в миналото като тебе и да не го пускаме да си ходи! Стига си ми давал данни от преди 10 години и да си вадиш изводи от тях, хайде този път си минал с статистика само от три години File:Net electricity generation, EU-28, 2015 (% of total, based on GWh) YB17.png http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:Net_electricity_generation,_EU-28,_2015_(%25_of_total,_based_on_GWh)_YB17.png В такъв случай един достоен човек ще каже "сбърках извинявай", но съм сигурен че в този случай ще завалят обиди към мен, защото ти събарям поредната опорка. Даже ще ми се обидиш и няма да говориш с мене повече. Нищо ново под слънцето, няма да ми е нито за първи, нито за последен път. И едно бонус въпросче, как точно си представяш замяната на всички въглищни централи от ВЕИ? Аз си го представям точно както се случва, повечето новопостроени централи да са ВЕИ плюс малка част пикови газови централи за балансиране на системата. Останалото е въпрос на време. Енергийната борса ще си каже тежката дума. Цените на ВЕИ енергията вече са по-ниски от тези на въглищните централи. Засега работят, поредица липса на достатъчно изгадена ВЕИ мощности. Въпрос на десетина години е!

    Коментиран от #32, #38

  • Антиелектрика
    Отговор
    32 11:27  14.01.18

    До коментар #31 от "Електрика":

    Ти малоумен ли си? Стига ме намесва в спорове с други хора? Това, че си самовлюбен и си мислиш, че само аз ти се смея на тъпотиите, си е твой проблем! КОЛКО ПЪТИ ДА ТИ КАЗВАМ ДА НЕ МЕ ЗАНИМАВАШ???

    Коментиран от #35

  • Карло
    Отговор
    33 12:27  14.01.18
    Смях,смях,смях.Каквото и да направят всичко е за пари.Тайната за чиста , балансирана и безплатна консумация се намира в много по-различна посока! Растение което го има от милиони години откакто свят съществува може да сложи в малкия си джоб всичко създадено изкуствено до днешни дни-може да се ползва от текстил,медицина..т.н. чааак до гориво :) Сега който знае ,ще се сети за какво говоря :) И каквито факти да се опитвате да докажете,нямате шанс срещу него :) За това е забранен :))))))
  • Тодик
    Отговор
    34 12:33  14.01.18
    Много хора много мнения добре е да се управлява електромобил-бус-товарен чистотата на околната среда където се управляват тези средства е осезаема но глобално погледнато има остатъчни вреди пише се за ВЕИ що птици промениха миграцията си не е ясно тези ветроцентрали произвеждат електричество но и шум който животинския свят не приема друго не маловажно електричеството от батериите до ел.моторите се доставя със скъпи проводници нормален ученик от източноевропейско училище знае че златото е отличен проводник но тъй като е пари се използва сребро какви емисии се изхвърлят в атмосферата не е ясно други са критериите за сигурност в тези производства на проводници платки помощни агрегати за това някой мисли ли мисля че не гледат крайния резултат а когато дойде проблема ще мислим това е американско мислене първо стреляме после мислим
  • Електрика
    Отговор
    35 12:48  14.01.18

    До коментар #32 от "Антиелектрика":

    Кой ли е самовлюбен та си мисли, че светът се върти около него? Я посочи къде съм се обърнал към тебе в това мнение? Гузен негонен бяга, са казали хората!

    Коментиран от #36

  • 36 13:09  14.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • qwerty
    Отговор
    37 17:07  14.01.18
    С 4 климатика правя по около 30kWh за 24 часа. Представям си какъв разход е тази кола за семейството. Пък и е само за 2-ма души. :)
  • Горива на върха
    Отговор
    38 20:16  14.01.18

    До коментар #31 от "Електрика":

    1.За първото ти изречение и достоинството ще си го получиш най-накрая. 2.Да в бързината съм дал данните за 2015. 3.Ето ги за 2016 отново от евростат не като теб от жълти вестниц: http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:EU-28_Electricity_production_by_source,_2016_(in_%25)-F2.png 4% other в което влиза и слънчеви панели; 10% вятър; 12% вода; 26% ядрена енергия; 49% горива. Както всеки вижда обобщено 1/4 ВЕИ, 1/4 ядрена и 2/4 горива отново същите резултати. 4.За 2017 все още е рано и едва ли има резултати в самото начало на 2018 ако ти имаш дай линк. Единственото на което държа е истината дори и да не ми харесва. И накрая няма как комплексар с 5 лева в джоба каращ стар 100 коня дизел говорещ УЖ че мисли за екология да оценява моето достоинство!!!! Хайде сега ти си наред с обидите щом искаш в това да превърнеш форумът, вместа просто да постнеш линк от официален източник които сам да говори за фактите.

    Коментиран от #40

  • Горива на върха
    Отговор
    39 20:29  14.01.18
    Може да видиш и тенденцията за европа: 2015 2016 Други 3.9% 4% Вятър 9.7% 10% Вода 11.9% 12% Ядрена 26.4% 26% Горива 48.1% 49% Тоест за 2016 0.5% увеличение на ВЕИ, ето и линковете от къде вземам информация(евростат). http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:Net_electricity_generation,_EU-28,_2015_(%25_of_total,_based_on_GWh)_YB17.png http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:EU-28_Electricity_production_by_source,_2016_(in_%25)-F2.png

    Коментиран от #43

  • Антиелектрика
    Отговор
    40 21:04  14.01.18

    До коментар #38 от "Горива на върха":

    Какво си хабиш времето и нервите с този? Той си мисли, че аз и ти сме един и същ, защото не може да проумее, че всички му се смеят!
  • Sky T'Hunter
    Отговор
    41 22:39  14.01.18

    До коментар #5 от "Ото":

    Абе някой забеляза ли, че оня с коня сън не го лови и пише в 5.18ч? 😅 Респект Кон, живо и здраво да ти е BMW-то !

  • 15 Март
    Отговор
    42 00:38  15.01.18
    Абе,друго си е сутрин да си запаля моите 8 цилиндърчета - музика за ушите.Бе, тия електрички нещо..коли за мишкари ми се струват.
  • Електрика
    Отговор
    43 10:42  15.01.18

    До коментар #39 от "Горива на върха":

    Това е само стъкмистика, като всяка статистика! Как точно измерват, колко електричество произвеждат фотоволтаичните ми панели, които се намират след електромера? Как точно измерват, намаляването на ползване на въглища заради соларните панели за загряване на топла вода, след като ползвам ток само през три месеца от годината в дните когато не пече слънце, а през останалото време бойлера е напълно изключен от тока. Ако в България сме единици, то в Германия има над един милион фотоволтаични домашни покривни централи, които сами си произвеждат голяма част от тока, предвид солените му цени и броя им се увеличава. Вече им отпускат и заеми за батерии. Ето от това се притесняват монополистите! Няма такси, няма данъци няма контрол, а най-важното - не могат да манипулират цените на стоките и услугите с промяна на цената на тока и горивата. Такава независимост и сигурност не им е по вкуса!

    Коментиран от #44

  • Горива на върха
    Отговор
    44 11:55  15.01.18

    До коментар #43 от "Електрика":

    А ти какво искаш аз да ти дам ако не данни от Евростат??? Ако не вярваш на евростат то в същата сила важи за всичко останало умножено по 100.

    Коментиран от #45

  • Електрика
    Отговор
    45 15:02  15.01.18

    До коментар #44 от "Горива на върха":

    Може да не си ме разбрал правилно! Числата които си написал най-вероятно са верни, но те отчитат само част от голямата картина. Те отчитат само какво е минало през електромерите. Много голяма част от енергията обаче, не преминава през тях. Много голяма част от енергията се използва за отопление, е източникът на тази енергия не винаги е електроенергия. Това отново променя процентите, които за да бъда обективен, накланят везните още повече към изкопаемите горива. Следователно, ВЕИ има още доста хляб да изяде, за да задмине горивата. Със сигурност обаче има много неотчетена енергия от домашни фотоволтаични централи. Ако тя бъде взета предвид, ВЕИ секторът вече е задминал атомните централи в статистиката. От друга страна, съветът на Европа! И в Америка и в Азия, има много голям бум на чиста енергия, която измества по съвсем пазарни принципи останалите енергии. Европа е на опашката. Само миналата година в световен мащаб са инсталиранеи над 100 гигавата фотоволтаични централи.

Напиши коментар:


Публикувай