17 405 43

Opel с разход под 5 на 100 за под 5000 лв.

Радослав Славчев

Сега ще ви насочим към едно доста непопулярно у нас возило. Въпреки че марката Opel е една от най-масовите на вторичния пазар в БГ, моделът Agila е слабо познат. Той се предлага от компанията в две генерации, като екземпляри от първата могат да се намерят за доста под 5 000 лв.

Втората генерация обаче е по-скъпа, но и превозните средства са доста по-нови. Конкретно искаме да акцентираме върху дизеловата версия 1.3 CDTi. Автомобилите Opel Agila, оборудвани с тези агрегати са изключително икономични. "Първо ха-ха, после аха". Това беше рекламния слоган на Opel Agila, когато за първи път се появи като нова на българския пазар.

Agila A

Причината беше в подобната му на тухла четворка форма, но истината е, че това е интелигентно изчислен автомобил, който е по-голям отвътре, отколкото отвън. Комбиниран с 1300 кубиков турбо дизел, получаваме малка, икономична, но пък просторна машина.

Може да не е кой знае колко впечатляваща, но Agila е достъпен автомобил със сравнително ниски експлоатационни разходи и най-важното - по-различен е! Какви Opel Agila се предлагат у нас, можете да видите в секцията за модела в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg.

Agila B



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ицо
    Отговор
    1 09:41  10.02.18
    Супер непретенциозна и здрава количка
  • допълнение към статията
    Отговор
    2 09:59  10.02.18
    Същата кола която копира Опел Агила произвежда и Сузуки, модела се казва Вагон. При Сузуки Вагон качеството на изработка е много по-високо от колкото в Опела.Най-вече двигателят е много надежден и работи перфектно.Освен това Сузуки Вагон има и модификация с 4х4,тази модификация се води
    Сузуки Вагон R.
    Качеството на Сузуки Вагон, или на Сузуки Вагон R и изработката на детайлите и отделните агрегати, най-вече двигател и 4х4 задвижване е много по-добро от Опел.
    При Сузукито поради надежноста и качествената изработка на двигателя позволява да се постави АГУ-газова уредба и тя ДА ВИ СПЕСТЯВА ГОРИВО.
    .
    Моят съвет е да изберете Сузуки Вагон R 4х4 и да и поставите ХУБАВА ГАЗОВА УРЕДБА.

    Коментиран от #3, #6, #11, #21

  • 555
    Отговор
    3 10:44  10.02.18

    До коментар #2 от "допълнение към статията":

    По принцип Опелите Корса, Мерива и Агила са с доста високо качество на изработка и отлични двигатели, не вярвам разликата със Сузукито да е толкова голяма ?

    Коментиран от #14, #23, #24

  • гост
    Отговор
    4 10:46  10.02.18
    Пълен боклук!
  • БХК
    Отговор
    5 10:49  10.02.18
    Грозни като тъщата!
  • гощо
    Отговор
    6 11:10  10.02.18

    До коментар #2 от "допълнение към статията":

    Карал съм Сузуки Балено и да много здрава кола,но Опела е все пак европейска кола с по тънки части! Което не трябва да се подценява!
  • 656
    Отговор
    7 11:12  10.02.18
    А ? На баща ми и майка ми им купих такава, като сивата, по новия модел и са супер доволни както и аз. Много е икономична да, все си измислят някъде да ходят с нея
  • Христо
    Отговор
    8 11:22  10.02.18
    Моята Опел Мерива е със същия двигател и също ми дава под 5 разход градско. 1.3 CDTI двигателите са много икономични. Слагат се също и в Корса
  • ЖПеец
    Отговор
    9 11:57  10.02.18
    Сузуки е най-некачествената японска кола.Пълни таралясници.Няма база с Опела за сравнение.Даже и Витарата развалиха.

    Коментиран от #41

  • некойси
    Отговор
    10 12:02  10.02.18
    Open Agila или по-скоро Suzuki Wagon R произвеждан в Полша под марката Opel по настояване на Opel да имат такъв автомобил под тяхна марка.
    Оригиналът се произвежда в Унгария и крие корените си в далечна Япония. Понеже японското законодателство не позволява на гражданите си покупка на голям и пълноразмерен автомобил, ако собственика не може да докаже че разполага с парко място за него. В такъв случай можете да си позволите "кей кар" или автомобил сходен като размери и харектеристики с въпросното Suzuki.
    Разликите между 2-та автомобила е единствено в произхода на двигателите, в Agila ползват Опелов мотор, и респективно Suzuki-то техен.
  • некойси
    Отговор
    11 12:05  10.02.18

    До коментар #2 от "допълнение към статията":

    Прочети все пак в уикипедия кой кого копира и ще разбереш че това си е изцяло японска разработка. Единственото, което са направили е да сложат двигател от Корса вътре. Иначе всичко си е същото ... 100%-ов японски кей-кар.
  • асдсд
    Отговор
    12 14:46  10.02.18
    Абе може да харчи 5 на сто, но не е единствената. А и за 1-2 литра отгоре защо ще си причиниш такова страдание ? Погледнете го само.
  • гост
    Отговор
    13 14:58  10.02.18
    салапурник
  • Един
    Отговор
    14 16:06  10.02.18

    До коментар #3 от "555":

    Горе споменатите коли които са с дизелови двигатели всички са оборудвани с японски мотори . И това ги прави добри . Иначе не са лоши но отстъпват пред японците .
  • Тошко
    Отговор
    15 16:08  10.02.18
    Имах пежо 205 1.9д, пак гореше 5, пак 4 вратка, само че вдигаше 190. Убедете ме че е по кофти от туй опелче

    Коментиран от #28, #30

  • qwerty
    Отговор
    16 16:45  10.02.18
    Позната имаше мазда 323 (скромните фарове) сега е със Сузуки Игнис - та на въпрос ти нещо вериги/агренажи???? Отговорът е един карам и дотам.... Не знам дали Опел е надеждна, но сузукито се е доказало в ръцете на една жена-водач на МПС. След блокиране на двигателя на мерцедес Е200-компресор, братовчед ми се насочи към японско - мазда 6 дизел. Немското качество е само в срока на гаранция на автомобила.

    Коментиран от #43

  • име
    Отговор
    17 17:11  10.02.18
    това пежо ли е ?
  • Радо
    Отговор
    18 18:11  10.02.18
    В тази кола нямс нищо от опел двигателя е на фиат както 1.3 така и 1.9 който ползват купето е японско единствено емблемата и салона са на опел.

    Коментиран от #42

  • Емил
    Отговор
    19 18:32  10.02.18
    Карайте такива въшки и после се чудете защо при най-лекото ПТП ви няма краката, ако сте изобщо жив!
  • Клуб 200€
    Отговор
    20 18:34  10.02.18
    До 18 Вярно си го написал, но някой разбирач ти е лепнал минус...
  • цоле
    Отговор
    21 18:43  10.02.18

    До коментар #2 от "допълнение към статията":

    нещо не се виждат по улиците
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    22 19:08  10.02.18
    хлебарка с гниещи ламарини
  • гларус
    Отговор
    23 19:09  10.02.18

    До коментар #3 от "555":

    Какъв принцип не знам ама сравни цените на тези прехвалените с Хонда Джаз .За да ти стане ясно , че се търси Хонда а не немските боклуци .
  • гларус
    Отговор
    24 19:14  10.02.18

    До коментар #3 от "555":

    Корсата вървят без пари ,а Мерива и Агила са непродаваеми /За справка МОБИЛЕ БГ/.Свястна кола ако търсите това е Нонда- Джаз,Сивик,Акорд . Не се задържат в Мобиле и статистиката показва че това се търси и е продаваемо

    Коментиран от #27

  • боцмана
    Отговор
    25 19:55  10.02.18
    Мяса на бутка за вестници:)
  • Дрон
    Отговор
    26 20:00  10.02.18
    Опел таратанци, дори опел подобен отпадък не могат да създадът. Тва е малка оризова купа на сузуки и просто е брандирана като Опел. Некви далавери на Джи ЕМ. Че е икономично - ок, здраво - ок няма кво да се счупи...обаче това е доста далеч от автомобил и е по-скоро наказание да го караш
  • mazda
    Отговор
    27 20:01  10.02.18

    До коментар #24 от "гларус":

    бих добавил и мазда се търси и тойота и са продаваеми, а тези оопелили олеле и само проблеми...
  • гост
    Отговор
    28 20:38  10.02.18

    До коментар #15 от "Тошко":

    Абе и аз така се качвах в същото такова пежо, че го хвалиха същото толкова вдигало, а то не може да мине 160км. Да, добри бяха, но не чак толкова, някои бяха просто пипани и вървяха повече, стандартното не вдига толкова.
    Имах за малко и балено, добра кола но полуоската беше 1200лв, та при цена на колата от 4-5х.лв тогава, то май е соленко.
  • мими
    Отговор
    29 20:50  10.02.18
    Наистина новия Опел е добра кола
  • Алфа Ромео
    Отговор
    30 00:00  11.02.18

    До коментар #15 от "Тошко":

    Най-малкото е в пъти с по-високо ниво на сигурност от това старо малко крехко Пежо....
  • Хомофоб
    Отговор
    31 00:45  11.02.18
    След 2003-2004 няма смисъл от европейски автомобили - скъпи и трошливи.
    Японките поне евтини. Купуваш и хвърляш - мечтата на автоиндустрията. Тия премиуми мерцове, аудита и т.н. един сереозен ремонт е половин или цяло деу.
  • X kobra
    Отговор
    32 08:36  11.02.18
    Двигатела е на рено cdi за това е икономичен

    Коментиран от #37

  • Русчуклия
    Отговор
    33 11:55  11.02.18
    Това въшле върви ли? Имам чувството, че при по-прилична скорост ако се размине с някой ТИР, от вятъра му ще изхвърчи от пътя..
    Не бих купил такъв куфар дори на тъщата да ходи до магазина и обратно..
  • Хер Флик от ГЕСТАПО
    Отговор
    34 12:40  11.02.18
    Пътувах с такава въшка 500км до Банско и ми се схвана всичко. За градска кола обаче става.
  • ВЪЛЧАН ВОЙВОДА
    Отговор
    35 14:27  11.02.18
    Аве абдали карал съм същата кола много пъти на ден съм изминавал над 600 км и със 140-150 км/ч колата си е супер пъргава и икономична.Но за кратки растяния е идеален.За тези пари си е OK.
  • ГОСТ ЧИТАТЕЛ
    Отговор
    36 16:35  11.02.18
    Голям праз, мойта кола гори 3 литра на 100 нафта. Lupo 3L. Не мойте ме впечатли с икономичност. Карам си детето на училище всеки ден и като напълня резервоара ,забравям кога съм го напълнил.
  • hienata
    Отговор
    37 18:18  11.02.18

    До коментар #32 от "X kobra":

    Двигателя е на FIAT (дизела), бензиновия е на Опел, но се различава малко от този който се монтира на Корса. Имах Корса 1,2 от 2005г , наложи ми се смяна на бутала. Попадна ми ремонтен комплект от Агила 1,2, но не стават.
    Като цяло Опела е много здрава количка, окачването е бетон (малко твърдичко вози). Ако не е удряна, може да се види ръжда само по ауспуха. Но си има и проблеми. Разните му датчици по мотора не се развалят от веднъж, а постепенно и дават грешни стойности. Това води до трудно хващане на проблема, а един от най-лошите е работата на мотора с "бедна" смес (работи при по-висока температура),продължителната работа с бедна смес води до търсене на нови бутала :)
  • 38 19:17  11.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Opel diesel
    Отговор
    39 19:27  11.02.18
    Пичове 1,3 дизела НЕ Е ОПЕЛ . Фиат двигателя едно към едно . Под 5 разход ако го бутате . Около 6,5 градско, което найстина е доста добре. И да здрав е много - механик съм и съм го виждал на 360 000км във фиат добло и товарено постоянно с кабели и ел материали + раб0тници ... НО веригата на 120 000км смяна иначе ще плачете ...
  • Astra 1.3cdti 95hp.
    Отговор
    40 08:05  12.02.18
    Този двигател не е на Фиат както всички говорите той се произвежда за Фиат и Опел от външна фирма. Всезнайковци!!! Карам Опел от 20 години познавам таксиметров шофьор продал Опел на 1000000. Служебната ми кола е Агила 1л. 3 цилиндрова и се държи много добре.
  • мамо аз съм пилот
    Отговор
    41 16:34  12.02.18

    До коментар #9 от "ЖПеец":

    карам сузуки балено. Да таралясник е, да ръждилник е, но ми харчи 8,5 газ смесено и постоянно е натоварена с 200 кила в багажника . Пробвал съм го с половин тон, ти ще сложиш ли толкова на твоята. А този кашон от статията дори и при 5 на сто пак ще ми е по-скъп като разход, освен ако чат-пат не го нося на гръб, за да падне на 4.
  • Niki
    Отговор
    42 09:22  13.02.18

    До коментар #18 от "Радо":

    Чак на 18-тия коментар се написа нещо вярно. Иначе много разбирачи на тема коли!
  • hahaha
    Отговор
    43 10:43  13.02.18

    До коментар #16 от "qwerty":

    Мазда 6 ДИЗЕЛ хахаххахах

Напиши коментар:


Публикувай