6 021 49

Първи снимки на новата Supra

Георги Касабов

Снимки от обзорен материал за новата Toyota Supra в японското сп. Best Car изтекоха в мрежата дни преди официалния дебют на модела на салона в Женева. Статията съдържа и подробности за техническите характеристики на купето.

Ако се съди по изображенията, новата Supra практически не се различава от прототипа Toyota FT-1. Автомобилът има подчертано дълга предница и муцуна, която напомня на състезателен болид.

Новото японско купе е дълго 4 380, широко 1 855 и високо 1 290 мм, а междуосието е 2 470 мм. Теглото е 1 496 кг.

Под предния капак ще работи 3.0-литров турбодвигател BMW с мощност 335 к.с. при 5 500 об/мин и максимален въртящ момент 450 Нм при 1 380-5 200 об/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще приключва след 3.8 сек.

Ще има и хибридна модификация с 2.0-литров бензинов мотор с 252 к.с. и електромотор. Установката ще развива системна мощност 400 к.с.

В материала на Best Car е показана и пистовата версия на Supra, разработена от придворното тунинг ателие Gazoo Racing.



Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Илиян
    Отговор
    1 11:28  16.02.18
    Ще я видим,предшественика постави летвата доста високо,така че бая трябва да се поизпоти!!!!
  • 112
    Отговор
    2 11:29  16.02.18
    Нищо общо с концепта. Това изглежда кротко като агънце.

    Коментиран от #6

  • един там
    Отговор
    3 11:33  16.02.18
    Смятам, че хибридната версия ще бъде голяма лудница с тези 400 к.с. и максимален въртящ момент от 0 об/мин, нисък център на тежестта заради батериите и перфектно разпределение на тежестта между двете оси. Дано само цената да не е много висока на тази версия! Ако цената е добра ще избият рибата. А версията с мотора на БеЕнВе да си я карат лузърите!
  • вижся
    Отговор
    4 11:36  16.02.18
    Това ще е кола на годината в класа си гаранция.. и ще задмине остаряващия gtr гаранция!

  • Ричи
    Отговор
    5 11:37  16.02.18
    "Под предния капак ще работи 3.0-литров турбодвигател BMW с мощност 335 к.с. " Хайде сега всичката празноглава група поклонници на тойота да се замислят като бълнуват за немски коли! Дребния мъж с малките очички нарисувал опаковката и се моли за добър двигател за да се продава колата като добър екземпляр.. Смешковци азиатски Не знам случай в историята, когато спортно подразделение на Бенц, БМВ или Ауди да е използвало нещо в колите си от азиатски марки. Смях

    Коментиран от #7, #12, #24, #38

  • един там
    Отговор
    6 11:39  16.02.18

    До коментар #2 от "112":

    Това "кротко агънце" ще наказва! По стара японска традиция ще са оставили и достатъчен потенциал за силов тунинг. 500-600 к.с., като първо ниво на тунинг ще са началото предполагам, но и без тунинг хибридната версия ще мачка. Дано да са сложили и някой кондензатор за още по-бързо ускорение! Ще е самолет...
  • 7 11:42  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Трифон
    Отговор
    8 11:45  16.02.18
    Само не искам да се превъзбуждате, на драг и писта ще яде шамари като за световно. Да влезе в серийно производство, да се види цената, та след това похвали и овации. По-кротко!
  • 9 11:49  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Алфа Ромео
    Отговор
    10 12:15  16.02.18
    Хибридната версия дали ша е с японски мотор поне, донякъде поне да отмие срама....
  • Иванчо l-ви
    Отговор
    11 12:17  16.02.18
    Хайде бе Японци !!! Обяснете ни сега какви трошляци са немските машини и по-специално БМВ ! Сега мълчите !!!
  • Иванчо l-ви
    Отговор
    12 12:19  16.02.18

    До коментар #5 от "Ричи":

    Ричи много минуси си събрал обаче никой не смее един ред да драсне.

    Коментиран от #13, #18

  • Ричи
    Отговор
    13 12:22  16.02.18

    До коментар #12 от "Иванчо l-ви":

    Защото така им работят мозъчетата миниатюрни. Цял живот тътри с яриса или микрата, нормална кола не е помирисвал, но на плюнки е номер 1.

    Коментиран от #16

  • onq s konq
    Отговор
    14 13:41  16.02.18
    Като се започнат принципно тука за всеки нов СКЪПАРСКИ автомобил едни настойчиви молби и надежди от типа "Ха дано цената да е ниска"...сякаш сте приготвили пачките и само чакате да се появи на пазара!
  • Гост
    Отговор
    15 13:50  16.02.18
    Прегледах цените и изобщо не са прекалено високи колкото си мислите. 30 000$ за базовата като се знае че ще има 8 степенен автоматик и 6 степенна ръчна. Ръчните все още са живи
  • 16 14:01  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • БМВ
    Отговор
    17 14:01  16.02.18
    Какво се очудвате,пулите и заяждате,не можа да разбера,като това се знае от преди две години!!И само за протокола, не само двигателя е от БМВ,а окачването и настроиките също,общо взето купето и дизайна са на Тойота,но тази информация е спестена в тази новина,което впрочем не бива да е "новина" за някои,защото това се знаеше още от влизането в сила на сътрудничеството между двете компании.БМВ пък се възползват от хибридната технология на Тойота,така че израза "кога ще видиш БМВ с двигател на Тойотка" малко не е на място.Първо ще излезе Z4 като съвместна разработка между немците и японците(забравих японската кои модел ще бъде на същата платформа),чак после е тази супра.Впрочем немците са далеч по-облагодетелствани от този съюз,защото те вече успешно продават хибриди и електрически автомобили и то в тираж над 100 000 на година,докато спортните купета на японците, в които ще има немска "намеса" ще са далеч по ограничени като продажби.И още нещо,ако тая Тойота ще им е топ спортния модел,можеше да използват друг двигател.Този го предлагат на доста модели и то далеч не върховите М модели, където използват twin turbo и са доста по-впечатляващи като характеристики.

    Коментиран от #19

  • гхфг
    Отговор
    18 14:09  16.02.18

    До коментар #12 от "Иванчо l-ви":

    наистина ли си толкова тъп да мислиш ,че японец ще сложи немски трошлив двигател в автомобила си,....това че тия от факти са олигофрени всеки го знае....

    Коментиран от #20

  • Никой
    Отговор
    19 14:11  16.02.18

    До коментар #17 от "БМВ":

    В грешка си. Супрата и Z4 ще са на една платформа с еднакви двигатели. Разликата е в дизайна и че едното ще е само купе, а другото само кабрио. Ние сме специалисти в оценяването на кола, която все още не е излязла и никой не я е карал. Първо да излязат пък после да коментираме.
  • Петко
    Отговор
    20 14:38  16.02.18

    До коментар #18 от "гхфг":

    Батеее, ходете да се лекувате в някой японски санаториум и не се мъчете да размишлявате на тема коли. Капацитета на тебе и другарчетата ти японковци е 0(нула) на тема автомобили. Вади легото и не се занимавай с по-сложни неща.
  • Ричи
    Отговор
    21 14:45  16.02.18

    До коментар #16 от "Прекалено късо име":

    Ти вярваш ли се бе господин комик. БМВ ще плати на тойота да направи за нея спортна кола??? Тойота?? Спортна?? Влизай в Королата и да не съм те чул и видял!

    Коментиран от #22

  • ричи рич
    Отговор
    22 15:04  16.02.18

    До коментар #21 от "Ричи":

    туйй нели бмв супра. веднагиш си го купвам колкот ще да а
  • гост
    Отговор
    23 15:05  16.02.18
    Същото като субару/тойота купето BRZ: купе от тойота, двигател от субару, а се продават като различни марки. Честно казано при BRZ двигателя бе критикуван, че няма достатъчно въртящ момент, нито серийна турбо-версия, при все че субару предлага и на комбитата си същите мотори, но турбинирани. Един вид Тойота се прецаква понеже прави добро купе, а поставя двигатели, които не получават одобрението на публиката. Старата супра е желана основно заради двигателите, а не заради визия, удобство, цена или др. В дрифт-средите слагат на БМВ двигател 2JZ на тойота и това се слави като най-добрият двигател. Не разбирам защо Тойота поема подобен риск за реномето си вместо да разработи брутален двигател и да се изправи срещу БМВ, а не да се водят за ръка заради няколко хиляди долара.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    24 15:10  16.02.18

    До коментар #5 от "Ричи":

    Колата щеше да се продава по-добре ако беше изцяло японска, много фенове на Супра са крайно разочаровани че колата е с баварски мотор който едва ли ша понася така безпроблемно брутален тунинг като стария. Да не говорим че имиджа на тази кола е порутен, защото това не е обикновена кола за вършене на работа, а култова спортна кола. Джапанците естествено можеха да си направят хубав и мощен мотор но явно и тука се е намесил някой книжен плъх-счетоводител, жалко....

    Коментиран от #26

  • Бай Цек
    Отговор
    25 15:17  16.02.18
    Еее,сега ме карате да търся друга статия за да разбера дали това 3.0 е редови шестак или не.Ако не е просто ще си изгуби чара,2JZ беше сърцето и душата на оригинала.
  • Ричи
    Отговор
    26 15:22  16.02.18

    До коментар #24 от "Алфа Ромео":

    Можеше, можеше.. да са си направили добър двигател като имат толкова претенции, че са производител номер 1 в света. Но количество с качество не се дефинират с тойота, ще ме прощават. Имам преки наблюдения и опит с последните БМВ М3/М4 и мога да кажа, че като двигател, усет и тракция са топ. Сами си правят всичко, няма дай ми, направи ми..
  • 27 15:58  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • обективно погледнато
    Отговор
    28 17:04  16.02.18
    Като гледам феновете на бе ен ве няма да искат да си я купят, феновете на тойота няма да я искат с немския мотор продажбите ще се провалят и японците, ще се принудят да извадят някой от спортните мотори на лексус и да го нашият на купето. Иначе тази т.н. "супра" ще е финансово фиаско ! Не си взеха поука от гт86 и брз и сега, ще пият още една студена вода, но поне могат да си позволят да се лигавят ! Жалко за дългото чакане, но това все още не е супра, а просто една кола с присадено, чуждо сърце и както при всяко присадено чуждо тяло онъра, ще е принуден да пие хапчета доживот !

    Коментиран от #37

  • Nekoi tam
    Отговор
    29 18:41  16.02.18
    Немските били трошливи... Ами никой не ги е направил да бъдат обслужвани с 2,50 от чичо Гошо, и да се карат 300 000 по разбити пътища!
  • 30 19:19  16.02.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Прекалено късо име
    Отговор
    31 19:21  16.02.18
    Какво има под качулката? При старта, Supra най-вероятно ще предложи еволюция на новия V6 двигател, който дебютира почти преди една година в Lexus LS 2018. Той ще използва чифт турбокомпресори, за да генерира 400 конски сили и въртящ момент от 300 паунда в най-основната си конфигурация. Задвижването на задните колела ще бъде стандартно, въпреки че опциите за предаване остават непотвърдени. Някои слухове твърдят, че моделът ще бъде само автоматичен, докато други твърдят, че на някои пазари ще се предлага ръчна трансмисия, но не всички. Ентусиастите, които искат още повече мощ, ще трябва да станат хибридни. Източници, запознати с плановете на Toyota, казаха на Autocar, че втората задвижваща система на Supra ще бъде бензино-електрически хибрид, изграден на четирицилиндров двигател с турбокомпресор, заимстван от BMW, и мощни електрически мотори, които черпят електричество от суперкомпакторите, вдъхновени от издръжливост. Отново, хибридният двигател може да бъде само автоматичен. Това е лошо време да бъдеш фен на смяната на пръчки, особено в Съединените щати.

    Коментиран от #48

  • 2JZ
    Отговор
    32 20:08  16.02.18
    Всичко хубаво,но с този скапан двигател на БМВ ще загубят феновете. По добре двигателя да беше 2jz
  • Тотьо
    Отговор
    33 20:13  16.02.18
    Двигател на бмв направо ми се повръща 😭😭😭😭😭😭
  • John Doe
    Отговор
    34 20:26  16.02.18
    Защо се излагате с тъпи коментари, не мога да разбера? Какво толкова ви притеснява в това, че ще е с двигател на BMW? Че кой друг, ако не BMW, може да направи редови шестак, достоен наследник на култовото 2jz? Че те дори го направиха преди 10-тина години в лицето на N54b30 - двигателят без доработки по вътрешността на мотора спокойно вади по 800-900 коня и в Щатите го наричат 2jz за 21-ви век. Защо от Тойота трябва да пръскат безбожни пари и ресурси за конструирането на нов двигател, при положение че могат да го вземат наготово?

    Коментиран от #40

  • pisho67
    Отговор
    35 21:09  16.02.18
    ПРОФЕСОРИТЕ , вий Тойота не мислете.Те са преценили😎😎😎
  • pisho67
    Отговор
    36 21:14  16.02.18
    ПРОФЕСОРИТЕ , вий Тойота не мислете.Те са преценили😎😎😎
  • Алфа Ромео
    Отговор
    37 22:39  16.02.18

    До коментар #28 от "обективно погледнато":

    И аз така мисля, но ще видим, живот и здраве времето ще покаже.
  • W211
    Отговор
    38 00:45  17.02.18

    До коментар #5 от "Ричи":

    има Mercedes-Benz 190E Evo II с 2.5-литров двигател Ford-Cosworth и мощност 240 коня.
  • Форд
    Отговор
    39 04:49  17.02.18
    Срам и позор за Тойота да сложат такъв двигател да бяха поръчали на Ямаха да им направи един подобен на LFA
  • беемве няма нищо добро
    Отговор
    40 09:43  17.02.18

    До коментар #34 от "John Doe":

    къде и кога сте видели добър беемве мотор страшни лейки

    Коментиран от #41

  • Еее
    Отговор
    41 10:55  17.02.18

    До коментар #40 от "беемве няма нищо добро":

    Поне два/2/двигателя с награда ДВИГАТЕЛ НА ГОДИНАТА...пубер..я се скрий и и си измий зъбите....пфууу

    Коментиран от #45

  • Липса на индивидуалност
    Отговор
    42 18:26  17.02.18
    Всичко стана Маркетинг в тоя бизнес,няма нови идеи,уникални,дори рискови експерименти с нещо по-различно.Всеки гледа да разработи по-евтинко и после да го продва по-скъпо! Загубиха индивидуалност автомобилте,всичко стана сбирщайн- в името на по-голямата печалба !Обаче имам едно съмнение че истинските Супра Манияци и фенове - може да не купуват ,само и само защото фирмата им е изневерила с друга ,а изневярата води до разводи.Същото важи и за БМВ Манияците .Така че да не се чудят ако не им излезе сметката -лично на мен ще ми хареса да издухат супата,каква Супрае е това- Някакъв Немски Супрадин?!Тази кола икона на Самурайското автомобилостроене сега се превърна във Вурст натъпкан в Суши!Да ви е вкусно! Сега яко ще се вдигнат цените на последните истински Супри!
  • ВАГ
    Отговор
    43 19:02  17.02.18
    В тази Супа поне ще има едно хубаво нещо - двигателя. Иначе купето ... няма изненади ,грозно и захлупено както обикновенно.
  • Някой
    Отговор
    44 23:37  17.02.18
    Какво нещо са сметките в днешното автомобилостроене! Да сложиш този масларник в Супра! В другата статия "Евтини коли за начинаещи гъзари" точно за Z3 ставаше на въпрос!
  • John Doe
    Отговор
    45 15:42  18.02.18

    До коментар #41 от "Еее":

    Ти някакъв инж. конструктор ли си, какъв си, че така ги оценяваш нещата? Пълно е с такива комплексарчета като теб! БМВ е сигурно производителят с най много награди за двигател на годината и точно в тази област са ненадминати. Така, че моля ви преди да напишете някаква глупост, вземете рзмърдайте паяжинясалите си мозучета и не се излагайте!

  • Японеца
    Отговор
    46 19:30  18.02.18
    Това бенве, като го надуят от335 на 405к.с. ще се изтърбуши като кенефите на Е60 и Е61! Най-големите боклуци взеха за двигатели! Ще се окаже, че 2.0 л двигателя ще подлежи на 500к.с. тунинг само софтуерно, ще видите!
  • ВАГ
    Отговор
    47 20:38  18.02.18
    Додж Вайпър от 1991г само,че загрозен по японски.
  • Антон
    Отговор
    48 18:10  19.02.18

    До коментар #31 от "Прекалено късо име":

    Новия лексус лс вече се продава, Във вариант заедно и awd, и два варианта на двигател - v6 хибрид с около 350 к.с. общо и v6 би турбо с малко над 400к.с. Нищо особено като динамика, пак оборудвани в три нива, почти никаква възможност за персонализация, и доколкото забелязах липсва възможност да сложиш ски багажник отгоре. Двоен съединител и пододни съвременни тенденции са мираж. Е къде са тръгнали да се мерят с тримата големи, пак ще бъде екзотика из европата с глупави маркетонгови решения.
  • Гост
    Отговор
    49 13:01  13.03.18
    Пфффф къде сте чули и видели спортен автомобил на бмв ? Гледам двама миндили пишат нещо ма така и няма да го чета. Намеси ли се бизнеса и всичко става порнография. Абе изобщо швабски спортен автомобил който да държи клас ? Във формулата италианчетата им цепат трътките,а в световния рали шампионат франсетата .добре че са на тея каруци фолцфаген пилота е добър,та да земат нещо

Напиши коментар:


Публикувай