Бърза справка в сайт номер едно за автомобили у нас показва, че продаваните автомобили с марка Porsche са доста скъпи, което едва ли е изненада за някой. Има обаче и Porsche-та под условната граница от 15 000 лева.
В повечето случаи те са или ударени, или са от модели от сорта на 924, 944 и т.н. От време на време обаче в mobile-то се появяват т.нар. истински Porsche-та - тоест такива с двигател отзад, при това за суми между 10 000 и 15 000 лв. Най-често това са Porsche-та от модела Boxter, произведени в началото на 21 век.
Това Porsche може да се определи като малко скъпичко и малко старичко, но каквото и да си говорим Boxster е истинско кабрио от реномираната марка и двигателят му е на правилното място – зад седалките. Роудстърът е бърз и адреналинов автомобил, който въпреки безгрижния си вид има потенциал да създаде доста грижи.
Накратко: потенциален проблем са ризите на буталата, дори при препоръчителния базов двигател с 205 к.с. На този фон, течащите гюруци и потъмняващото пластмасово задно „стъкло“ са дребни забележки. Иначе удоволствието от шофирането е налице. Вижте какви предложения има у нас ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марто
10:33 04.03.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Иван
Коментиран от #17
10:45 04.03.2018
4 Караиванов
До 1 - Не толкова по-скъпо за поддръжка от коли за аналогични пари.
До 2 - 205 коня на това леко купе го превръщат в истинска резачка.
До 3 - Това Порше може да се кара по нашите пътища. Не е ниско.
Коментиран от #14
10:50 04.03.2018
5 ДДД
вземам го за 5000
слагам вечен двигател
от хонда джаз и си джиткам
Коментиран от #6
10:55 04.03.2018
6 гост
До коментар #5 от "ДДД":
И за какво ти е блокирало за 5 000 като за 7 000 има абсолютно изправни и то на ПОД 200 000 км ??https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201802203892682?make=PORSCHE&model=BOXSTER&sort=price-asc&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly%20New&onesearchad=New&advertising-location=at_cars&radius=1500&postcode=nw102ne&page=1
12:22 04.03.2018
7 гост
13:57 04.03.2018
8 Porschelover
15:25 04.03.2018
9 Porschelover
15:34 04.03.2018
10 обективно
15:41 04.03.2018
11 Не ми харесва
19:31 04.03.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 4Х4
До коментар #4 от "Караиванов":
1- сменял ли си например някога свещи на тази кола? И знаеш ли за още колко елементарни процедури трябва да се свали двигателя?2- тук оставям без коментар.
3- предполагам че през изминалата седмица не е имало нито едно пирше със задно по пътищата на страната. Но когато времето е добро- да, може да се кара в бг.
Коментиран от #25
22:34 04.03.2018
15 vasik atanasova
ИМАХ БОКСТЕР 2.7
ПЪРВО ДВИГАТЕЛЯ НЕ МУ Е ОТЗАД А СЕ ВОДИ СРЕДНО РАЗПОЛОЖЕН ОТЗАД ИМА БАГАЖНИК
ВТОРО МНОГО Е ДОБРО ЗА ВЛИЗАНЕ В ЗАВОИТЕ
ТРЕТО МОЖЕ ДА СЕ ДРИФТИ ДОБРЕ С НЕГО
ИМА УДОБНИ СЕДАЛКИ КОИТО СА ДОБРИ И ЗА ДЪЛЪГ ПЪТ
И МОЖЕ ДА СЕДИ НА ТЯХ И ЧОВЕК КОЙТО Е ВИСОК ДОРИ 1 90
НО ТОВА КОЕТО НЕ МИ ХАРЕСВА Е ЧЕ МАТЕРИАЛИТЕ С КОИТО Е НАПРАВЕНО СА ЕВТИНИ
ДО 2002 ГОДИНА ЗАДНОТО СТЪКЛО Е НАПРАВЕНО ОТ ЧУВСТВИТЕЛНА ПЛАСТМАСА
А СЛЕД КРАЯ НА 2002 ОТ УСТОИЧИВО СТЪКЛО
00:44 05.03.2018
16 vasik atanasova
ИМАХ БОКСТЕР 2.7
ПЪРВО ДВИГАТЕЛЯ НЕ МУ Е ОТЗАД А СЕ ВОДИ СРЕДНО РАЗПОЛОЖЕН ОТЗАД ИМА БАГАЖНИК
ВТОРО МНОГО Е ДОБРО ЗА ВЛИЗАНЕ В ЗАВОИТЕ
ТРЕТО МОЖЕ ДА СЕ ДРИФТИ ДОБРЕ С НЕГО
ИМА УДОБНИ СЕДАЛКИ КОИТО СА ДОБРИ И ЗА ДЪЛЪГ ПЪТ
И МОЖЕ ДА СЕДИ НА ТЯХ И ЧОВЕК КОЙТО Е ВИСОК ДОРИ 1 90
НО ТОВА КОЕТО НЕ МИ ХАРЕСВА Е ЧЕ МАТЕРИАЛИТЕ С КОИТО Е НАПРАВЕНО СА ЕВТИНИ
ДО 2002 ГОДИНА ЗАДНОТО СТЪКЛО Е НАПРАВЕНО ОТ ЧУВСТВИТЕЛНА ПЛАСТМАСА
А СЛЕД КРАЯ НА 2002 ОТ УСТОИЧИВО СТЪКЛО
00:44 05.03.2018
17 vasik atanasova
До коментар #3 от "Иван":
АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ00:46 05.03.2018
18 Eha
Коментиран от #22
02:01 05.03.2018
19 ЛОВЕЦ
13:51 05.03.2018
20 мани беги
добри са за дрифт и състезания и т'ва е ... инак престижни ахам :) много лесно занасят и става белята... много харчат, частите скъпи... но все пак, ако сте решили да имате поршак, то верно единствените евтини са бокстера и 944 обаче 944 допреди 4-5-6год беше на цени от 1000лв и нещо, 2000лв и нещо, но скокнаха бая и сега ги гледам за 8000 бона тия таралясници :) имаше преди в мобилето винаги по 1-2-3 бройки за по 2 бона и нещо ... за 944 цената е спекулативна сега, понеже на запад все още можете да си ги намерите за около 1000 евро, макар че и там им се вдигнаха цените, но е заради алчните турци и арабелки дето имат автокъщи в европата... просто имаше един кух период от време дето 944 беше хипер евтина и който е съумял да си я купи е ударил джакпота :) пазете си я! трябва да сте мно' тъпи да си продадете 944 дето сте я взели за 2 бона :) пазете си я! мога да ви изброя и други коли дето ще им стане така ценичката, ама спекулантите дебят и ще им отворя очичките, та затова ще си мълча кат' пукал :) просто отмина периода от тоя новия век откъмто стария век с тогавашните коли... и се получава балонче, в което цените им се сгромолясват, но после иде период, в който цената скача на определени коли :) к'о да ви обяснявам ве шматароци :) карайте си новите пластмасови трошки и се кефете... аз си дебя балоните та да вземам евтините "супер" кар-и и те така :) вие се кефете на новите лъскави коли
Коментиран от #23, #24
15:34 05.03.2018
21 гост
00:42 06.03.2018
22 vasik atanasova
До коментар #18 от "Eha":
не е БОКСЕР А Е БОКСТЕР03:09 06.03.2018
23 vasik atanasova
До коментар #20 от "мани беги":
НЕЩО МНОГО СИ СЕ ОБЪРКАЛ С ЦЕНИТЕ944 ОТ 8 000 ЛЕВА ПО НИСКО НЕ Е ИМАЛО
СЕГА СА ПО 15 000
А НАВЪН СА ПОДЪРЖАНИ И ИМА ЗА 20 000 ЕВРО ЧЕ И ПОВЕЧЕ
НЕ ПИШИ ПРЕДИ ДА ЧЕТЕШ И СЕ ОСВЕДОМИ
03:12 06.03.2018
24 според теб
До коментар #20 от "мани беги":
милионерче в колко класики си инвестирал :Д08:08 07.03.2018
25 Иван
До коментар #14 от "4Х4":
Колега объркал си се нещо, за нормален вид обслужване е даже лесно за да махнеш мотора трябва да имаш сериозен проблем и да има нужда от основен ремонт, за поддръжка има и евтини и скъпи части просто защото е на една база с 996/911и харчи даже нормално за мощността и броя на цилиндрите23:06 05.06.2019