Last news in Fakti

4 Март, 2018 10:27 22 676 25

Porsche за под 15 000 лв. Има ли такова "животно"?

  • porsche-
  • boxter
Porsche за под 15 000 лв. Има ли такова "животно"? - 1

Бърза справка в сайт номер едно за автомобили у нас показва, че продаваните автомобили с марка Porsche са доста скъпи, което едва ли е изненада за някой. Има обаче и Porsche-та под условната граница от 15 000 лева.

Porsche за под 15 000 лв. Има ли такова "животно"?

В повечето случаи те са или ударени, или са от модели от сорта на 924, 944 и т.н. От време на време обаче в mobile-то се появяват т.нар. истински Porsche-та - тоест такива с двигател отзад, при това за суми между 10 000 и 15 000 лв. Най-често това са Porsche-та от модела Boxter, произведени в началото на 21 век.

Porsche за под 15 000 лв. Има ли такова "животно"?

Това Porsche може да се определи като малко скъпичко и малко старичко, но каквото и да си говорим Boxster е истинско кабрио от реномираната марка и двигателят му е на правилното място – зад седалките. Роудстърът е бърз и адреналинов автомобил, който въпреки безгрижния си вид има потенциал да създаде доста грижи.

Porsche за под 15 000 лв. Има ли такова "животно"?

Накратко: потенциален проблем са ризите на буталата, дори при препоръчителния базов двигател с 205 к.с. На този фон, течащите гюруци и потъмняващото пластмасово задно „стъкло“ са дребни забележки. Иначе удоволствието от шофирането е налице. Вижте какви предложения има у нас ТУК.

Porsche за под 15 000 лв. Има ли такова "животно"?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марто

    25 5 Отговор
    Въпреки че е скъпо за поддръжка бих карал едно такова. Наистина доставя радост.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Иван

    28 10 Отговор
    Ние нямаме пътища за такива коли.

    Коментиран от #17

  • 4 Караиванов

    18 12 Отговор
    До коментиралите под мен:
    До 1 - Не толкова по-скъпо за поддръжка от коли за аналогични пари.
    До 2 - 205 коня на това леко купе го превръщат в истинска резачка.
    До 3 - Това Порше може да се кара по нашите пътища. Не е ниско.

    Коментиран от #14

  • 5 ДДД

    29 31 Отговор
    ще почакам да блокира
    вземам го за 5000
    слагам вечен двигател
    от хонда джаз и си джиткам

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    7 4 Отговор

    До коментар #5 от "ДДД":

    И за какво ти е блокирало за 5 000 като за 7 000 има абсолютно изправни и то на ПОД 200 000 км ??
    https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201802203892682?make=PORSCHE&model=BOXSTER&sort=price-asc&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly%20New&onesearchad=New&advertising-location=at_cars&radius=1500&postcode=nw102ne&page=1
  • 7 гост

    5 5 Отговор
    Значи казват, че двигателят не струва, износва си цилиндрите много бързо, но иначе била добра кола. Това е най-евтиното Порше, проектирано е, за да е евтино. Мощността му е ниска, за да е евтино. По-скоро дайте повече пари за Кайман вместо за старо Бокстер.
  • 8 Porschelover

    11 4 Отговор
    Под 200 хил км има в Германия и започват с цени от над 15 хил лв. Читаво Porsche за 15 000 лв - няма. Търсил съм-не стават.
  • 9 Porschelover

    12 3 Отговор
    Моделите на Бокстер и 911-996 в началото на 2000-та година са доста дървени от вътре. Удоволствието идва от шума на двигателя отзад и начина по който стъпва. Иначе едно съвременно 2 литрово турбо бензинче с 245 коня също се изтрелва колкото Поршенцата за онова време, но все пак Рено или Голф не са Порше.
  • 10 обективно

    18 8 Отговор
    Точно тези бокстери за съжаление са любими коли на една прослойка гейове по света т.е са с джендърска репутация и това е една от основните причини да са с по-ниска цена ! Тези неща, често се подценяват, но"имиджът", който една кола си извоюва заради феновете си често я съсипва или обратното превръща в култ. Заради това бе ем ве Е 36 се смята за циганска, SEL 500 за мафиотска и т.н. и т.н.
  • 11 Не ми харесва

    6 7 Отговор
    С тия яйца на очи отпред на нищо не прилича
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 4Х4

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Караиванов":

    1- сменял ли си например някога свещи на тази кола? И знаеш ли за още колко елементарни процедури трябва да се свали двигателя?
    2- тук оставям без коментар.
    3- предполагам че през изминалата седмица не е имало нито едно пирше със задно по пътищата на страната. Но когато времето е добро- да, може да се кара в бг.

    Коментиран от #25

  • 15 vasik atanasova

    4 2 Отговор
    НЕ ОБИЖДАЙ ПОРШЕ 944 ТО Е ПО ДОБРО ОТ БОКСТЕРА
    ИМАХ БОКСТЕР 2.7
    ПЪРВО ДВИГАТЕЛЯ НЕ МУ Е ОТЗАД А СЕ ВОДИ СРЕДНО РАЗПОЛОЖЕН ОТЗАД ИМА БАГАЖНИК
    ВТОРО МНОГО Е ДОБРО ЗА ВЛИЗАНЕ В ЗАВОИТЕ
    ТРЕТО МОЖЕ ДА СЕ ДРИФТИ ДОБРЕ С НЕГО
    ИМА УДОБНИ СЕДАЛКИ КОИТО СА ДОБРИ И ЗА ДЪЛЪГ ПЪТ
    И МОЖЕ ДА СЕДИ НА ТЯХ И ЧОВЕК КОЙТО Е ВИСОК ДОРИ 1 90
    НО ТОВА КОЕТО НЕ МИ ХАРЕСВА Е ЧЕ МАТЕРИАЛИТЕ С КОИТО Е НАПРАВЕНО СА ЕВТИНИ
    ДО 2002 ГОДИНА ЗАДНОТО СТЪКЛО Е НАПРАВЕНО ОТ ЧУВСТВИТЕЛНА ПЛАСТМАСА
    А СЛЕД КРАЯ НА 2002 ОТ УСТОИЧИВО СТЪКЛО
  • 16 vasik atanasova

    4 1 Отговор
    НЕ ОБИЖДАЙ ПОРШЕ 944 ТО Е ПО ДОБРО ОТ БОКСТЕРА
    ИМАХ БОКСТЕР 2.7
    ПЪРВО ДВИГАТЕЛЯ НЕ МУ Е ОТЗАД А СЕ ВОДИ СРЕДНО РАЗПОЛОЖЕН ОТЗАД ИМА БАГАЖНИК
    ВТОРО МНОГО Е ДОБРО ЗА ВЛИЗАНЕ В ЗАВОИТЕ
    ТРЕТО МОЖЕ ДА СЕ ДРИФТИ ДОБРЕ С НЕГО
    ИМА УДОБНИ СЕДАЛКИ КОИТО СА ДОБРИ И ЗА ДЪЛЪГ ПЪТ
    И МОЖЕ ДА СЕДИ НА ТЯХ И ЧОВЕК КОЙТО Е ВИСОК ДОРИ 1 90
    НО ТОВА КОЕТО НЕ МИ ХАРЕСВА Е ЧЕ МАТЕРИАЛИТЕ С КОИТО Е НАПРАВЕНО СА ЕВТИНИ
    ДО 2002 ГОДИНА ЗАДНОТО СТЪКЛО Е НАПРАВЕНО ОТ ЧУВСТВИТЕЛНА ПЛАСТМАСА
    А СЛЕД КРАЯ НА 2002 ОТ УСТОИЧИВО СТЪКЛО
  • 17 vasik atanasova

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ
  • 18 Eha

    2 7 Отговор
    Боксерите са от най -здравите мотори... Тия дето изказаха мнения че са зле да се застрелят.... Просто искат подобаващо и навременно обслужване...

    Коментиран от #22

  • 19 ЛОВЕЦ

    3 3 Отговор
    ПОРЕДНИЯ БОКЛУК ЗА ПОРЕДНИТЕ ГЛУПАЦИ
  • 20 мани беги

    1 5 Отговор
    поршетата са само за писта, инак на градските пътища стават все бели :)
    добри са за дрифт и състезания и т'ва е ... инак престижни ахам :) много лесно занасят и става белята... много харчат, частите скъпи... но все пак, ако сте решили да имате поршак, то верно единствените евтини са бокстера и 944 обаче 944 допреди 4-5-6год беше на цени от 1000лв и нещо, 2000лв и нещо, но скокнаха бая и сега ги гледам за 8000 бона тия таралясници :) имаше преди в мобилето винаги по 1-2-3 бройки за по 2 бона и нещо ... за 944 цената е спекулативна сега, понеже на запад все още можете да си ги намерите за около 1000 евро, макар че и там им се вдигнаха цените, но е заради алчните турци и арабелки дето имат автокъщи в европата... просто имаше един кух период от време дето 944 беше хипер евтина и който е съумял да си я купи е ударил джакпота :) пазете си я! трябва да сте мно' тъпи да си продадете 944 дето сте я взели за 2 бона :) пазете си я! мога да ви изброя и други коли дето ще им стане така ценичката, ама спекулантите дебят и ще им отворя очичките, та затова ще си мълча кат' пукал :) просто отмина периода от тоя новия век откъмто стария век с тогавашните коли... и се получава балонче, в което цените им се сгромолясват, но после иде период, в който цената скача на определени коли :) к'о да ви обяснявам ве шматароци :) карайте си новите пластмасови трошки и се кефете... аз си дебя балоните та да вземам евтините "супер" кар-и и те така :) вие се кефете на новите лъскави коли

    Коментиран от #23, #24

  • 21 гост

    1 0 Отговор
    Абе гледам много не ги карат...
  • 22 vasik atanasova

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Eha":

    не е БОКСЕР А Е БОКСТЕР
  • 23 vasik atanasova

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "мани беги":

    НЕЩО МНОГО СИ СЕ ОБЪРКАЛ С ЦЕНИТЕ
    944 ОТ 8 000 ЛЕВА ПО НИСКО НЕ Е ИМАЛО
    СЕГА СА ПО 15 000
    А НАВЪН СА ПОДЪРЖАНИ И ИМА ЗА 20 000 ЕВРО ЧЕ И ПОВЕЧЕ
    НЕ ПИШИ ПРЕДИ ДА ЧЕТЕШ И СЕ ОСВЕДОМИ
  • 24 според теб

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "мани беги":

    милионерче в колко класики си инвестирал :Д
  • 25 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "4Х4":

    Колега объркал си се нещо, за нормален вид обслужване е даже лесно за да махнеш мотора трябва да имаш сериозен проблем и да има нужда от основен ремонт, за поддръжка има и евтини и скъпи части просто защото е на една база с 996/911и харчи даже нормално за мощността и броя на цилиндрите