Продажбите на горещия хечбек i30 N са далеч над очакваните и Hyundai едва насмогва с търсенето. В Германия първата партида се от 100 автомобила се е разпродала за 48 часа, съобщава "Авторевю".
До края на февруари в Европа са продадени 1 741 бройки от i30 N - 2.5 пъти повече от планираното. По-голяма част от тиража е изкупен от немци, при това Hyundai не може да бъде обвинен в подбиване на цените. В Германия базовият i30 N с 250 к.с. струва €29 700, а Volkswagen Golf GTI с 230 коня - €31 325.
Този изненадващ успех е принудил Hyundai да преразгледа производствената си програма. През първото тримесечие на годината заводът на компанията в чешкия град Ношовице е произвел 3 082 хечбека вместо първоначално планираните 1 360. Активизирана е и работата по наточените версии на други модели - Veloster N, Tucson N и Kona N.
След Европа i30 N завладява и световните пазари. През март започнаха продажбите на модела в Австралия. Тамошното представителство на марката също се оплаква от дефицит. Квотата за 2018 г. е 500 бройки, но по предварителни оценки ще бъдат набрани не по-малко от 2 500 поръчки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Реалист
Коментиран от #19
10:17 13.04.2018
2 незнайко
Коментиран от #6, #11, #15
10:18 13.04.2018
3 Julio
10:19 13.04.2018
4 моторист
Коментиран от #5, #16
10:29 13.04.2018
5 Илиян
До коментар #4 от "моторист":
Защотото има ЕВРО 6 катализатор, а таратаиките със същите коне по нашите пътища, кадето пушат като трактори и са на 20 години плащат 100лв. Но всичко е точно 🤔Коментиран от #8
11:23 13.04.2018
6 тъйва
До коментар #2 от "незнайко":
Бъди първия НЕсмотан, па може и да те последваме! Приказвай за себе си колко си смотан чедо, аз съм си супер!Коментиран от #26
11:52 13.04.2018
7 Читател
Коментиран от #24
12:16 13.04.2018
8 smeh
До коментар #5 от "Илиян":
Без значение дали е бензин или дизел, миризмата и "пушеците" от колата са пряко свързани с това което изгаря в цилиндрите. При боклука, който наливаме от бензиностанциите е цяло чудо, че изобщо ни се движат колите. Тук изобщо не визирам екземплярите, които не се поддържат. Защото мога да дам безброй примери за коли Евро 4,5,6, които са изрядни, с работещи катализатори и ДПФ-и и при запален мотор около тях на се стои...нормално все едно си правим барбекю с бакелит, вместо дървени въглища.Искам само да отбележа, че и аз бях от поддръжниците да се ограничат по-старите коли, но след доста наблюдения достигнах до извода, че проблема не идва от възрастта на автопарка(пак повтарям говорим за стари коли с работещи катализатори и технически изрядни), а от Б*кЛукОйл, който не подлежи на никакъв контрол. Щото с неговите парафини на Евро6 дизел му чистихме горивния филтър през 2000км, понеже и там има датчик, който отчиташе, че е запушен и набиваше грешка. Не беше мръсен, както си го представят повечето хора, но датчика е достатъчно чувствителен да улови разликата МЕЖДУ истински дизел и Л*ЙН*АТА дето сипваме у нас.
12:41 13.04.2018
9 гост
Коментиран от #10, #18
12:57 13.04.2018
10 Бухахахахахха
До коментар #9 от "гост":
Е тук вече изби рибата.48часа/300хил.бр.поръчани.За седмица 1млн.поръчки.
За година 50млн.поръчки.
Така ли е или малко по различно?
За разлика от Тесла Хюндай поне ще доставят колите.Мъск взима капаро и чакай година,две,три и ще ти я доставим.Нали произвеждат по две коли на седмица.Кви хил.поръчки та чак милиони.Може и милиарди,пък акциите на борсата надолу.Не случайно оценката на компанията е....Боклук.
Коментиран от #13
13:35 13.04.2018
11 Я изкарай Гано
До коментар #2 от "незнайко":
Абе "незнайко", КОЙ мислиш прави корейските автомобили в Чехия и Словакия? Да, правилно - българи. Виж Джобса за Чехия и Словакия. За 1300лв., квартира и храна бачкат нашите там, нещо непосилно за мен тук.Коментиран от #12
13:36 13.04.2018
12 Емигрант
До коментар #11 от "Я изкарай Гано":
Знайко ,знаеш ли че мерцедесите се сглобяват на поточните линии където не играят роботи предимно от турци .Качеството на частите пък се проверява от независими фирми в които работи всякаква сган от целият свят защото е нископлатен труд.
13:49 13.04.2018
13 гост
До коментар #10 от "Бухахахахахха":
Произвежда по 2300 коли седмично, трябваше да произвежда към този момент по 2500коли, под целта е, но е близо. За първите два месеца от 2018г. са доставили на клиентите си близо 9х. автомобила.Коментиран от #14
14:11 13.04.2018
14 Бухахахахахха
До коментар #13 от "гост":
9хил.са доставили или 90хил.броя?14:57 13.04.2018
15 ГОСТ
До коментар #2 от "незнайко":
защото сме се научили по СъвеЦко/Московски тертип ....и за това на тъпите Българи им харесва Русия...краде се, пие се ...и толкова15:35 13.04.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Гошо
17:38 13.04.2018
18 Лост
До коментар #9 от "гост":
Мунчо нали знаеш, че има разлика между резервация и истинска продажба. Също така знаеш много добре, че когато Тесла успее да изпълни и последната резервация тоя дето си я е резервирал първоначално ще има внуци.18:04 13.04.2018
19 луд петел
До коментар #1 от "Реалист":
Корейски легени НЕ карам !18:36 13.04.2018
20 Чичу Ади
21:01 13.04.2018
21 Готин
Бих се прежалил ама има с само един проблем! Ако си я взема нали трябва да плащам един измислен данък от 1000 лева,да плащам на чегенгата за 40 - 50 км. отгоре рушвет, и за да мина 4 -5 нещасника да плащам колкото да опъна 5 ку...ви, ами просто не си струва
Коментиран от #22
21:47 13.04.2018
22 Чичу Ади
До коментар #21 от "Готин":
Явно не си толкова готин, щом ти се налага да плащаш за да опъваш.. Отиди на някоя писта и си избий комплекса. Опа забравих, че там не пускат да въртиш обиолки пеша.....21:51 13.04.2018
23 Чочо
21:58 13.04.2018
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 въх
Впрочем, защо французите нямат това качество на колите си? Не мога да си го обясня?
18:22 14.04.2018
26 Келеш мамин и татин
До коментар #6 от "тъйва":
Ми като си супер се гледай пред огледалото и си чупи пинизи.Една птичка пролет не прави.А може и тату на челото да си направиш "аз съм супер и имам милиони"19:17 14.04.2018
27 Проблем
01:25 15.04.2018