19 Април, 2018 14:14 200 888 116

Германци продават коли за по €50 или ги подаряват

  • германия-
  • автомобили-
  • втора употреба
Германци продават коли за по €50 или ги подаряват - 1

Всички ние сме чували, че у нас се внасят доста автомобили, които са почти негодни за употреба. При употребяваните автомобили нов внос естествено има и доста читави екземпляри, но има и търговци, които внасят коли за по €50 или дори такива, които германците подаряват, само и само да се отърват от немалките такси за тях.

Германци продават коли за по €50 или ги подаряват
Тази Alfa Romeo се предлага абсолютно безплатно в Германия

Какво представляват подобни автомобили? В повечето случаи те са в доста окаяно състояние и често не са в движение. Такива обяви, публикувани в немското мобиле, например се следят много стриктно от прекупвачи, които след козметичен ремонт реализират печалба от около €1 000.

Германци продават коли за по €50 или ги подаряват
Opel Corsa, за който немците също не искат и един цент

Колата се привежда в движение с минимални средства, коригира се външния вид, тапицират се износените части от салона и след финално пастиране возилото добива доста приятен външен вид. Той е сравнително евтин и може да ви служи вярно още дълго време, но рискът не е малък. За съжаление подобни "напудрени морги" се разпознават трудно, при това само от специалист.

Германци продават коли за по €50 или ги подаряват
Nissan Micra, който се продава в Германия за €50


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 51 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Горубляне

    596 27 Отговор
    На Горубляне 2/3 са такива!

    Коментиран от #2, #35, #112

  • 2 323131

    502 35 Отговор

    До коментар #1 от "Горубляне":

    Неда да не бъде скромни.. по-скоро 9 от 10 са такива :)

    Коментиран от #22, #23, #106

  • 3 12121

    307 34 Отговор
    Нека не пропуснем някого... в България 9 от 10 коли са такива... Чак да го е яд човек да търси кола втора ръка.

    Коментиран от #105

  • 4 Ванката

    347 127 Отговор
    Екстра са за Ганя! 2000 евро заплата да получава пак ще вземе някой немски “премиум” 16-та употреба, защото Ганя е тарикат.

    Коментиран от #5, #8, #38, #79

  • 5 Гост

    312 128 Отговор

    До коментар #4 от "Ванката":

    Пък ти щото си много умен и мислиш, че 2000 евро е голяма заплата на запад!
    Аре скрий се някъде, комплексар. Като се срамуваш от сънародниците си, ходи да миеш чинии за 2000 евро да те видим ти какъв тарикат си и каква нова кола ще си купиш там!

    Коментиран от #43, #96

  • 6 Хай

    95 48 Отговор
    Вие кво си мислите, че само там е така? Навсякъде е така а ние в източна Европа се радваме на кошниците. Дори и аз като сменям колата я продавам в бг и там се кефят яко на 10г. Барака...

    Коментиран от #99

  • 7 ДжамбаЗ

    152 29 Отговор
    Ама вии що издавате таквиз важни тайни та спъвате бизнеса , и после икономиката не вървяла . Сега всеки ще се юрне да търси втора употреба само със специалист и проджбите ще се сринат.....
  • 8 Тайна

    149 128 Отговор

    До коментар #4 от "Ванката":

    Немския премиум автомобил, за който говориш е много по-кола от не-премуим френските на по 5 години.

    Коментиран от #13, #16

  • 9 Тишо

    349 19 Отговор
    айде малко да смятаме стига със статийте за наивници 50 евро са 100лв и 700-800 за транспорт+пастиране 100лв. и другите козметики за 200лв да речем. Станаха май 1300лв. Ако някой продаде, която и да е кола от снимките за 3300лв. Лично според мен трябва да получи приза за търговец на века.

    Коментиран от #29, #45, #55, #82

  • 10 Буко Баламата

    109 15 Отговор
    Абе чули сте нещо.
  • 11 Красо Зелето

    189 28 Отговор
    Масово до 10 хил. лева всичко е съживявано изкуствено. Пред 10г. работих в една автокъща, внясяха само НОВИ /за времето коли/ всички около 4,5,6г. възраст ! Но, бяха удряни челно. Преправяха се при кадърни майстори, в порядъка на месец два, и после на пазара на цените на НЕ удряни коли ! Масово не можеха да ги познаят, че са удряни. В България да не кажа голяма дума 90% са с удар !
  • 12 Слот

    194 30 Отговор
    Тия брички масово вървят на цени между 1000-1500 лв и ако отидеш да си я вземеш от Германия ще дадеш долу горе същото: 800 лв автовоз, 200-300 лв пътни раходи и храна+загубено време. Ако познаваш достатъчно автомобилите можеш да си намериш кошничка за 1500 лв дето ще си я караш 5 години без големи проблеми. В крайна сметка дори основния ремонт на двигателя на такава бричка е колкото смяна на масло на нова кола така че...
  • 13 Байк

    162 35 Отговор

    До коментар #8 от "Тайна":

    Затова немските таралясници ги крадат толкова много... защото "сульо и пульо" иска да се направи на баровец и му е важно да се покаже пред хората с мерджан/баварка/ваг-че, но като дойде време да поддържа трошката тича до моргите и се пазари като циганин за евтини части, които са захранени от джамбазите. Кръговрата на живота - крадат им колите, после купуват пак същите, а накрая даже си плащат за части от откраднатите им коли. Да живее бай Ганьо европееца!

    Коментиран от #86

  • 14 аспарух

    96 13 Отговор
    Тези коли се наричат витамини за автосервизите и фирмите занимаващи се с продажби на авто части.Затова и пътищата са ни лоши.Веригата е сериозо навързана и няма късане.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 да помислим

    95 47 Отговор

    До коментар #8 от "Тайна":

    Именно, само че койте не е притежавал премиум не знае за какво иде реч и затова само плюят. Премиума си е премиум именно защото в него се ползват по-качествени материали, качеството на сглобката е по-добро, по-надеждна е колата и от там........мерака да я имаш е голям, това е като да имаш хубава жена, да е с акъла си, да те глези и т.н а ти само да се радваш на живота......да ама не баш, всяко нещо си има цена!! Затова едно Ауди а3 на 18 год да речем в топ състояние за годините си , струва колкото един ситроен или Пежо на10-12 год.......това не е случайно, в образуването на цената на пазара няма случайни неща, там търсенето определя ситуацията.......а кое се търси? Ами меда, не говното! Друг въпрос е, че Бай Ганьо е само с мераците си, защото една премиум кола и на 15 год да е тя си има скъпа поддръжка.....и кефа да я караш има своята цена......а тук в БГ се карат С-Класи за 20 бона, през зимата с летни гуми......палячовци!! Просто всяка жаба трябва да си знае гьола

    Коментиран от #20, #48

  • 17 Хаха

    99 16 Отговор
    А знаете ли как от тотал щета със сменян таван калници брони пребоядисана става уникална нов внос без забележка без удари колата е карана от баба 😀
  • 18 Townboy

    106 11 Отговор
    Хитът сега е 13 годишно Ауди за 9 бона!
  • 19 Цар

    116 18 Отговор
    Като цяло коли до 3000лв е по-добре да се купят от собственици в българия, които са ги притежавали поне 2 години. Така се намалява рискът от прикрити сериозни повреди, а и повечето продаващи такива коли не се занинават да крият дефекти защото обикновено вече прирежават друг автомобил на който обръщат внинамание. Също така при регистриран автомибил отпадат едни 300лв такси около регистрацията, а при такъв бюджет това си е сума. Схемата с тези коли е отиваш, пробваш, гледаш, проверяваш в сервиз, ако ти хареса пазариш и след това едни 1000лв за хубаво "стягане" са неизбежни. За до 3000лв кола "качваш се и караш" НЯМА!
  • 20 JEEP

    127 16 Отговор

    До коментар #16 от "да помислим":

    Публикувано във факти.бг: ....и кефа да я караш има своята цена......а тук в БГ се карат С-Класи за 20 бона, през зимата с летни гуми......палячовци!!

    Еми то покрай изплащането на кредита за колата като не осават стотинки за гуми така ще е.
    Тук се харчат пари, за да се покаже, че няма пари, а някои са направо шампиони в тая дисциплина. За това ще виждаме кайени на газ и S класи паркирани пред панеките, дето мебели и мокет са още от соца.
    Не е смешно, а е жалко, но това е положението.

    Коментиран от #25, #80

  • 21 347

    53 10 Отговор
    Пълни глупости са това. 50 евро за колата + 30 eвро прехвърляне + 450 евро транспорт до БГ + 200 евро за регистрация + 1000 eвро печалба + поне 200 евро ремонт като я гледам ква е кочина. Не вярвам чак пък толкова да вървят по 4000 лв. бройката...

    Коментиран от #26, #44

  • 22 Ел Чоки

    17 6 Отговор

    До коментар #2 от "323131":

    По скоро 20 от 10, щото другите 10 са по сервизи, виждат се само 10-ти без външни забележки
  • 23 Driving pleasure

    9 3 Отговор

    До коментар #2 от "323131":

    тури ги и 10те баце :D
  • 24 Българина

    100 13 Отговор
    абе кой си ти ,дай си телефонният номер да поговорим,я ми намери такива коли по 50 евро и да реализирам печалба 1000 евро и ще ти давам половината печалба ей така,стига с тези глупости и стига сте пълнили главите на простите българи с мечти за евтин живот
  • 25 Тодор

    85 12 Отговор

    До коментар #20 от "JEEP":

    Що не оставите хората да си карат,каквото им е мерак.Ревете на чужди гробища.Да не би вие да им купувате гумите и изплащате кредитите.все си мисля,че ако караш Sкласа ще смениш мокета с ламинат за 500 лв.Не засегнат от злобните ви коментари,просто мнение изказвам.

    Коментиран от #61

  • 26 будали

    27 50 Отговор

    До коментар #21 от "347":

    И как ги решавате тез 450 евро транспор?..... от Китаи ще ти е по-малко!

    Коментиран от #64

  • 27 калутката

    76 12 Отговор
    е то реално погледнато "новите аудита и голфове" са в пъти по голем боклук отколкото тези курници.
  • 28 Spec b

    20 5 Отговор
    Е го новио внос..
  • 29 Spas

    35 4 Отговор

    До коментар #9 от "Тишо":

    Трудно им е смятането нека идат да си купят за 50 евро
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 лимонад

    23 12 Отговор
    и после някой тук си мисли че си е купил супер готин автомобил - запазен и че ще го кара поне още 10 години... че го е взел изгодни , въпреки че е платил 30 пъти по скъпо от цената на която е продаден.
    и после се чудим защо половината свят ни мисли за тъпо племе....
  • 32 Боссхосс

    40 4 Отговор
    Само разбирачи пишат тук. Даже не са излизали извън родното си място а за европа няма да коментирам
  • 33 Цветослав

    71 11 Отговор
    Бе те жените ви колко са карани пфф ! За колите се затюхкали! Ти дето сега четеш, колко пъти се качи пръв? Айде със здраве!!!!
  • 34 мото12

    70 5 Отговор
    докато вземаме по 250 евро заплата ще им обираме боклуците

    Коментиран от #39

  • 35 Клъвтунь

    20 2 Отговор

    До коментар #1 от "Горубляне":

    3/3.Почти всичко е скрап и с добавен италиански внос масово.Другите като че по биват.Малко...
  • 36 Кочето

    15 31 Отговор
    Изобщо не мисли българина че ако вкара тия си левчета за макар и евтина кола ще си я кара , и парите дето дава за части и ремонти ежемесечно ще са за лизинг.Ама поне ще кара и няма да се главоболи с разни 16ти употреби.
  • 37 YouTube

    22 3 Отговор
    Добре,че автора на статията гледа YouTube и да има какво да пише.
  • 38 Някой си невеж

    45 24 Отговор

    До коментар #4 от "Ванката":

    Не 2000 евро а лева ако взимам в Бг ще си взема веднага нова лизингова кола. Новото си е ново каквато и да е марка. Баща ми 88 година си купи Лада 1500S , 10 години нищо не пипна по нея а я караше душманската.
  • 39 фак..ти

    47 6 Отговор

    До коментар #34 от "мото12":

    Купуваш автомобил за50-100€ от Германия,но преди това билет и други разходи до там 100€,тр.номера-100€,ако има tuv,гориво за връщане до България+такса сръбска магистрала 150€,ако колата е без тuv задължително се транспортира с автовоз струващ м/у 400€ и 500€.Е честита ви евтина кола.ИСТИНАТА Е ДА ЖИВЕЕТЕ В ГЕРМАНИЯ,защото там с една месечна заплата купувате добър автомобил,а да не говорим и за спокойния живот.

    Коментиран от #49

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 веско

    1 4 Отговор
    ИМА ..И КОЛИ ЗА БЕДНИ ХОРА С ПАНОРАМЕН ПОГЛЕД.....АМА ЯПОНСИ ХОЛ! https://www.tradecarview.com/used_car/toyota/noah/21863090/?sp=24
  • 42 Жоро

    17 4 Отговор
    Кво сте седнали всички да пишете за кошниците-ежедневните масови катастрофи в бг най вярно показват какво караме!Като прибавим и бабаитщината на българина и всичко е ясно!
  • 43 мнооо си тъп Ванка

    18 2 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    май не си наясно ама хич със заплатите в Европа!!!! Ванка по добре замълчи
  • 44 брат

    27 4 Отговор

    До коментар #21 от "347":

    400 евро може да ти излезе на теб и мен ама на тия от Горубляне е малко по различна цената за автовоз
  • 45 Невежа

    24 0 Отговор

    До коментар #9 от "Тишо":

    Не им прави сметката брат. Нека да отидат и да купят за 50 Евро . Само за Мак Доналдс няма да им стигнат.Ама тъпака щото е много отворен и пише тъпотия след тъпотия. А, може и да ядат Мак Доналдс, нали ще им я подарят. Глупака почивен ден няма!
  • 46 Looney_tunes

    40 3 Отговор
    За пореден път автора доказва колко е невеж и некомпетентен! Колкото пъти и да ми триеш коментарите г-н Славчев истината е такава, невеж и НЕ КОМПЕТЕНТЕН!!! Има автомобили и за 1евро в сайта,защо не пишеш за тях? А за новите автомобили за по 180евро дето са в немските сайтове за автомобили защо не пишете??? Защото се оказва,че цената не е реална а е вноска или примерно сложена по договаряне, хубост,че е гуугъл транслейт да ви преведе 5думи. Намери ми автомобили за по 50евро и да правят след ремонт 1000евро чиста печалба ще ти построя къщи в Созопол и на о-в Тасос. Моето момче толкова си невеж и незапознат с материята, че е трагично! И във всички предни коментари,които триеш ти казвам едно и също! Прочети и се запознай достатъчно много с нещото за, което пишеш и го ПРОВЕРЯВАЙ дали наистина е така! Личен съвет ако искаш да става нещо от теб, че на този етап си по-зле до многознайковците с големите си коментари по-горе.
  • 47 Бацо Гацо

    29 8 Отговор
    От модерните каляски набухани с електроника предпочитам Голф 2. Колкото по малко е електрониката, толкова по малко ремонти и по надеждно возило, а па другите у десно на банкета на аварийки и Изи кредит да не забравяме. Давам + и за Лада Нива и те така.

    Коментиран от #113

  • 48 Бухахахахахха

    34 13 Отговор

    До коментар #16 от "да помислим":

    Ауди А3 на 18 години в топ състояние!!!!!!Смях,смях,мноооого смях.Сега да ти кажа защо струва толкова това Ауди тук.Защото-Бай Ганя иска премиум марка.Търговеца това го знае и взима една барака на 18год.от моргата в Италия.Докарва я тук и знае,че шарани много, слага и цена 3хил лв примерно и Ганьо скача в киреча с "премиум"на 18год купен на далавера.Започва едно хвалене,снимане и хоп у фейсбук.Реално си е взел кочина изхвърлена на боклука но той се мисли за важен.Да не забравя чадилката от "премиумите"и смрад на масло защото е в топ състояние.Карайте си гробниците на по 20години пък ние ще си сменяме другите през 10год и нека ни е зле.
  • 49 no name no face no number

    8 6 Отговор

    До коментар #39 от "фак..ти":

    Е това в Германия живот ли е? Таксата за сръбската магистрала е около 15€ забравиих колко платих последният път
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Бойко стегни лаещите крадци

    46 4 Отговор
    Хората в България не могат да си позволят нови коли управляващите които са лобисти на вносителите на нови автомобили да не си измислят разни забрани защото хората са бесни и ще ги изметат. Няма значение каква е заплатата в белите държави но там можеш да си купиш нова кола на изплащане защото знаеш, че ако те съкратят от една работа винаги ще намериш друга ако не си мързелив. У нас е невъзможно да вземеш кола на изплащане първо поради размера на вноската и второ защото не знаеш докога си на работа. На колко хора взеха жилищата и колите?
  • 52 Бай онзи

    37 9 Отговор
    Ами на някой не са му правилни сметките. Автоджамбазите не си докарват колите за по 800 лева а ги докарват на платформи и нс тях имиза не повече от по 100 евро. Като им се източи горивото, вземе допълнителния комплект гуми (ако има алуминиевиджанти оше по добре) , хубавия акумулатор, и евентуално хубавото аудио, това си е една добра сума
  • 53 Гост

    26 3 Отговор
    Извинявам се, ако съм не разбран, но предложените илюстративно модели (ако с подобни характеризираме подаряването) са на 22 - 25 год.! И в България трудно биха се пласирали! Малко е некоректна публикацията така поднесена.
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Мери

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "Тишо":

    Прав си пич!!! Ама много си прав.!!! Айде да поговорим за английските консерви. А и нека те допълня ,че с 200 ,300 лева немска кола неможе да се освежи.
  • 56 ГОст

    4 4 Отговор
    Нема страшно бай ганьо ще вземе.
  • 57 Точно така!

    5 2 Отговор
    Особенно в Кентавър!!!
  • 58 фау ве

    41 4 Отговор
    Купих си един такъв евтин боклук от Италия, дойде с автовоз, излезна ми 1200 евро!
    После дадох още толкова да го правя и пак не е, като нова. Истината е, че купиш ли си боклук, боклук караш, това е една бездънна яма, за това сега си търся по запазена кола, не, че е гаранция, но все пак. Пък и съм доста опитен вече, имам диагностичен кабел, знам, какво да гледам, половин майстор станах с тия кенефи.

    Коментиран от #60

  • 59 Мммм

    15 5 Отговор
    До №16 "да помислим" не ти е силно мисленето, защото в случая ти казваш че предпочиташ една жена/нищо против възрастта на жените/на 48 пред тази на 30г. макар първата да е "класа". Ми халал да ти е избора приятелю, ама аз винаги предпочитам по-младото макар и да не от такава класа. Така е и при колите, ама то хора разни с разни мисли да помислим.
  • 60 Колегата

    12 1 Отговор

    До коментар #58 от "фау ве":

    И аз още имам кабела, ама смених марката. Пазя сиго де, да ми напомня. То кабел, инструменти и деноношно четене на форуми. Те така е с тея таратайки
  • 61 нашия

    37 7 Отговор

    До коментар #25 от "Тодор":

    Абе аз познавам един дето няма 5 стинки в джеба пък си купи s класа за 12500.и живее в панелка и повярвай ми цяла седмица събира 30 лева за да може в събота да и сипе бензин че компютъра му показва 8 км.не да му изгасне лампата .а да не закъса пред блока и да му се смеят комшиите.иначе ако не го познаваш е страшен гъзар 8 цилиндъра 5000 кубика 306 коня .а пък я кара с 40 км/ч в града и 1300 оборота да не харчела.бензин не може да си сипе какво остава за гуми.тази зима изобщо не я изкарва от гаража и си купи голф 2 за 1000 лв за да има с какво да ходи на работа.не е смешно плачевно е.аз взимам над 2000 евро на месец и не мога да си позволя такъв дзвер.а някакви си смешковци с 1000 лв заплата полвината от които за кредити се мислят за големи баровци.като му се качваш в колата те гледа в краката да не би случайно да му закачиш седалката и да му я нацапаш.сакън.
  • 62 Нострадамус

    29 3 Отговор
    Българин при свети Петър.
    Св. Петър: " Ти, от какво умря?"
    Българина: "От глад..."
    Св. Петър: ?!?!
    Българина: "Ами купих си нова кола на изплащане и умрях от глад"
  • 63 Кобрата

    18 10 Отговор
    Ми така е, то това се знае от край време, още откогато е започнал вносът. Всеки, който разбира от коли, знае, че България е автоморгата на Европа (задният двор).
    Най-скапаните моргаляци идват в България и в Румъния.
    Като им свърши работният капацитет на двигателите ги докарват тук при нас на около 400-500 хиляди километра, а нашите мошеници ги връщат на 130 хиляди, полират, пастират, претапицират и ни ги продават по 5 бона и нагоре
  • 64 Незнайко

    14 3 Отговор

    До коментар #26 от "будали":

    Айй будала ти си истинска будала!!! Ти знаеш ли колко харчи един автовоз и знаеш ли каква е цената на на литър дизел в Румъния Унгария Австрия ,Германия и знаеш ли колко са винетните такси ! Когато се научиш ,тогава драскай коментарчета!!! Аматьор!

    Коментиран от #88

  • 65 Като гост

    18 1 Отговор
    Колите не са скъпи, гъзарията е скъпа. В БГ никой не купува това което ще му върши работа, а трябва да завижда комшията. Никой не знае наистина кой е. После не може да си плати ремонта и друг му е виновен и реват. Като се печели много от коли да заповядат да продават, тъкмо ще си изберат нещо без удари, на малко километри за 200-300eur.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 gost

    28 11 Отговор
    Трябват воля от управниците за да се оправят тези неща.
    1.Кола минала 10г. възраст няма право да се регистрира в БГ.
    2.Пункт за технически преглед пуснал неизправен автомобил да мине ,губи лиценз,а на комисията се забранява да практикува тази професия.
    3.Минимална заплата за страната 600 евро.
    И да не изброявам ... така ще се подредят нещата

    Коментиран от #69

  • 68 Кракра

    26 2 Отговор
    Преди година четох статистика за кои държави се изнасят най-много употребявани автомобили от Германия и каква е средната цена на изнесените автомобили.
    България беше на 7-8 място и средната цена беше около 10 000 Евро.
    Примерно Того беше в топ 3, а средната цена - 500 Евро.
    Та да ви кажа, такива зверски боклуци не идват тука. Дори за нашенеца са супер зле. Тая корса на снимката като я гледам, за да се докара до България и да се приведе във вид, в който може да се продаде, са нужни не по-малко от 1500 лева. И да и вземе 1700-1800 преко сили. За 300 лева печалба никой джамбазин няма да вкарва коли.
  • 69 МАК

    37 12 Отговор

    До коментар #67 от "gost":

    Бре кой си ти да определяш кола над 10 години да не може са се регистрира!! Я се скрий някъде и си дръж неграмотното мнение за себе си!!аз дорде мога ще карам коли до 99 година!! По нови еднодневки не искам поради ред реални причини!!

    Коментиран от #83

  • 70 Бато

    13 4 Отговор
    Еииий, напоследък се спукват журналята да пишат за вредата от вноса на коли втора употреба. 80% били удряни и т.н. щуротии. Има злоупотреби, но чак пък толкова. Ами да се вкара закон човек да може да си купи само нова кола и да няма право да я продава, а направо за скрап.

    Коментиран от #71

  • 71 123

    4 3 Отговор

    До коментар #70 от "Бато":

    Добре се,нали трябва да напишат нещо-как да си оправдаят огромния труд по писане...
  • 72 бмв е39

    6 5 Отговор
    все пак както са направили албанците колите може би не е лошо да не са над 10 години или като Македония и Сърбия там има изискване за евро норма която е поне евро 4 да е не помалко
  • 73 Не ми пука

    13 48 Отговор
    Странна гнилоч сме тук, на тая гнусна територия...хем искате да карате коли по 800 лв., хем не искате да дишате отрови, не искате да си плащате, само безмислени, неуки и безработни комплексари, мизерници с огромно самомнение... За автора важи същото.

    1. Годишния данък за кола от 6 до 10 год. - 800 лв., за коли от 10 до 15 год. - 1500 лв., над 15 год. - спиране от движение и на скрап !
    2. Прегледа - по същата тарифа : от 6 до 10 год. - 800 лв., от 10 до 15 год. - 1500 лв.
    3. Да задължат автоджамбазите на 7-мия ден нововнесеното МПС да е с БГ регистрация, иначе да се конфискува.
    И без това 70% от колите ще си изгният в автокъщите, поне да има някакъв смисъл.
    4. Ако не ви харесва - бегайте в Европата да ставате бели роби !

    Аре са, бегайте да скачате...и да търкате билетчета !

    Коментиран от #75, #87

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Санчо

    22 4 Отговор

    До коментар #73 от "Не ми пука":

    Приятелю, много си се изнервил? А знаеш ли, че оня ден минах Жогулката на татето на год. преглед и тая на стенда мери газовете, спирачки и останалото. И за мое изумление ми каза: Браво, бе, тая колица е в нормите и показва много по-ниски стойности на вредни емисии, от повечето коли с катализатор, които ми карат. Аз останах като гръмнат. Това е модел 1979 година, без катализатор, карбуратор. Вярно рядко се е карала, но ти твърдиш, че старите автомобиюи са едва ли не виновни за тоталното замърсяване. Аз ще ти кажа, че ефна дори и стара кола замърсява по-малко ако се кара по-кратко, от кола Евро6. Всичко е относително.... Аз пък твърдя, ще данък авто обил не трябва да се вдига, а Гражданска отговорност трябва да отпадне като задължигешна, защото вината за ПТП е шерсонална и не е редно по КОМУНИСТИЧЕСКИ солидарно да плащаш, задето някой кара пиян и като луд! Амо сгреюи някой, сам си плащ а стореното! Абе, донога гербефите ще ни маймунасват? Цецка и останалите союидарно оплюваха и забранясаха комунизма, а гледай какви комунистически застрабовки се правят?
  • 76 клиент

    13 5 Отговор
    През 2005 купих третата поредна лична кола и първа от Италия,от Дупнишки джамбазин/от сърце:да е жив и зрав!/.Лагуна 1 от 2001г. 2-ра фаза, 107к.с дизел/кръгли халогени/-уж на 165000 км.Имаше козметични проблеми от транспорта,измих я и карах без никакъв проблем до 250 000, продадох я и сега е над 300 000 км. Втората ми кола от Италия - японка, тогава на 95 х.км., за 5-та година вече +60000 км, отново без никакъв проблем.Спазвам стриктно смяна на консумативи в срокове и без да са най-скъпите, а сравнително качествени да са."Джамбазите" бяха професионалисти и имам добри спомени за тях, може и късмет да е било, даже и в сервиз не съм ги "проверявал"-доверих се на очите, ушите си и на общоизвестни теории по форумите, даже и "майстор" със себе си не съм водил! Слушах внимателно джамбазина и следях да не ме "притиска", а интуицията ме водеше. Такива ми бяха възможностите /12500 лв за 4год. френска кола и 15000 за 4 г. японка/. Като реша да купя употребявана кола, ще потърся отново продавачите /Дупница и Русе/, на които съм благодарен!
  • 77 Вносител

    15 2 Отговор
    Може ли и мен да ме свържете да зимам от тези коли,да изкарам некои лев.че аз внасям много по скъпи и не мога да изкарам толкова от тях.тиа горе кадето русата мозък да си импотекират жилищата и да тръгнат да внасят коли да видят колко е лесно и как се изкарват по 1000евро на кола.успех на всички.аре чаоо.
  • 78 Micra

    13 3 Отговор
    Купих си такава микра но италианка за 100€ от една борса там. Оригинална боя без ръжда, има два ремъка общо 30 лева и 10 лева смяна, веригата е добре. Взех и гуми 155/80/13 чисто нови и си върви количката много добре, не става за магистрала но до 75 км/ч има разход 4,8 бензин а при 95 вдига на 3100 оборота и харчи доста. Тоест взимайте двигател 1300 а не 1000 защото харчи и не върви.
  • 79 Skk

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "Ванката":

    Карай си боклуците от магазина с 1000сс мотор и 150 кончета.
  • 80 Бати

    25 1 Отговор

    До коментар #20 от "JEEP":

    Мило, дете Ауди А3 и Мерцедес С клас НЕ са премиум автомобили!!!
  • 81 Жоро

    21 5 Отговор
    Само боклуци караме.Боклуджииска държава,боклуци кара,това е!Ама поне си живеем!Живота на швабата не може да се сравни с багганьовския.Всяка вечер на по ракийка,салатата мезе????Това ще го направи германец,ама друг път.Има няма да отиде в месеца един път да пие в някой пъб 2-3бири.Това живот ли е???
  • 82 Лимонад

    18 3 Отговор

    До коментар #9 от "Тишо":

    Хайде да не завишаваме разходите,а? Никой не купува една единична такава кола . Те не се и продават по една. Продават се пакет -10 примерно. От тях 2-3 стават, другото е плява като това за 50е. Та излиза, че си ги взел без пари. Транспорта на 10 коли до BG е 1500-2000 лв, което е 150-200лв на кола. Пастирането на едро е под 100 лв, ако изобщо го правиш - няма да е за всички. До тук са ти 400 лв на кола. Да кажем с малко други ремонти да стане 500-600лв макс. Оттам нататък - до 1500-2000лв останалото е далавера. Такива коли се продават всеки ден и се търсят много, т.е оборот има.ако на месец продаваш по 20 такива коли - средно 20к заплата си заработил. Кола над 5000лв се продава трудно и се купува трудно. Печалбите от тях са по малки а има и случаи, когато се дават без печалби, да се завъртят парите.
    Това е простата сметка и това е реалността. Също - има ли такъв търг на кочини - веднага се намира кой да ги купи от бг. Дори в Румъния имаше такива търгове наскоро - 150 лв на парче... 2000г+ автомобили.
    На пазара у нас има такова търсене, вноса на кочини не е забранен, както в други държави и затова се продават такива. Хората си доверяват живота на автомобил за 500 лв и излизат на пътя с него , а би трябвало да се кара с такива само офроуд и по кър-а.

    Коментиран от #84, #90

  • 83 Лимонад

    7 4 Отговор

    До коментар #69 от "МАК":

    Така е в някои части на света другарю... коли над 10г не могат да се внасят в страната, има такива като Турция, където и над 5г не може да внесеш, но кои сме ние ... 5 млн. Държава. Турците скоро ще са 100 милиона и пак успяват с подобни политики.
    Никой не ти казва, че не може да си караш старата кола, просто не може да внесеш в страната стара кола. Това което е написал колегата, който си коментирал е точно така. И у нас ако се забрани вносът на над 10г коли - в следващите 10г ще има отражение на автопарка и на никой няма да му прави впечатление че има ограничение.

    Коментиран от #89

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 хахахах

    3 0 Отговор

    До коментар #64 от "Незнайко":

    Нека си живеят в заблуда като нези от статията хаха даваш 50€ и вече си с 950€ по богат
  • 89 хахахах

    4 4 Отговор

    До коментар #83 от "Лимонад":

    Абе лмонадо ти ходил ли си в Турция да видиш кви 40г кенефи се карат та си седнал да пишеш глупости
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Gotini komentari

    3 2 Отговор
    Ruski ma6ini zima6 tri ima6 4asti stava6 maistor bez pra .Prosto trea da ne si pros kompleksar 4e ne staa
  • 92 Жоро

    5 1 Отговор
    90 процента от таралясниците по автосалоните са такива
  • 93 Грешен код от КАЮЮкартинката

    3 0 Отговор
    Аре бе НЕ ГО ВЯРВАМ ТОВА - ИЗМИСЛЯТЕ СИ !!!
  • 94 56789кщ67

    8 1 Отговор
    Тъпите селски автоджамбази замениха любимата си думичка "уникална" и "качваш се и караш", с нов бисер - кола на 9-10 години, ама "неразличима от нова".... Селтаци прости, дано 3/4 от колите ви да останат непродадени и да ги дадете за скрап !

    Коментиран от #109

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Ернесто Че

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    15000 нова Шкода фобия.ако е просто цел мога да я купя.но в бг кво да я правя
  • 97 Рунтавият

    6 2 Отговор
    Пичове не се карайте ами излезте запазете наредното събрание дс изгпри, сменете властта, новата власт да даде по добри заплати и тогава пичове карайте нови коли...С герб-гроб няма как да стане...Нямате шанс..ю
  • 98 Рунтавият

    6 2 Отговор
    Пичове не се карайте ами излезте запалете наредното събрание дс изгори, сменете властта, новата власт да даде по добри заплати и тогава пичове карайте нови коли...С герб-гроб няма как да стане...Нямате шанс...Успех...

    Коментиран от #100

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Патриот

    2 0 Отговор
    Автоджамбазите по коментарите ще ги познаете!!!
    Интересни коментари с много истини, но на някои не им отстъпва да се знае.

    Коментиран от #108

  • 105 Роско

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "12121":

    Пич, не се занимавай с коли втора употреба. Направо купувай нова.
  • 106 Джуджа

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "323131":

    9 от 10 са такива а 10тата е обръщана по таван някаква по нова кочина и сглобена с съмнителни части на ново боядисана и напудрена да не си личи
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Крум

    0 0 Отговор
    Най хубавата кола е служебната. Аз се чудя кога да си сменя яхтата, вие тук ами говорите за некфи коли. Даже забравих колко платих за яхтата.

    Коментиран от #114

  • 111 Здрав разум

    0 0 Отговор
    Не е важно каква кола караш, Важното е че не мръзнеш по спирките и се возиш!Всичко друго е първенющина!
  • 112 Пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Горубляне":

    Трябва да е доста малоумен човек ,за да мисли,че само на Горубляне са такива. Колите са или читави,или не- по автокъщите да не идват от Марс колите ? На Горубляне са доста по-истински от кенефите по автокъщите,ама явно толкова разбирате . То на това и разчитат тия от автокъщите и после...изненади
  • 113 Боби

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "Бацо Гацо":

    Да..карам дизелова астра от 97 ма година, която даже и оборотомер няма, обаче никакъв проблем с немското дизелче, даже и ръжда няма и го товаря като магаре. Отзад съм с миналогодишните зимни гуми, а отпред сложих Нексен, всесезонни и съм много доволен. Сменил съм пружините, амортисьорите, съединителя и спирачките. Сменям масло полусинтетик на 7-8. 000 км като почти не доливам...
  • 114 Боби

    1 0 Отговор

    До коментар #110 от "Крум":

    Яхтата служебна ли е или от субсидиите за земеделие...
  • 115 гощо

    1 0 Отговор
    Лично ми подариха Форд Фокус комби в Италия! Там имам такса за ОТ регистриране 100 евро и да ми го докарат да тук беше 800лв. Та ето ти дръгел за едни 1000лв на първо четене! Така,че това дето ги раздавали не е съвсем без пари!
  • 116 Иопюе

    2 0 Отговор
    До къде ни докараха и въпреки всичко пак гласуваме за мутрата.