8 905 6

БГ цена за върховата V-Klasse на Mercedes

Радослав Славчев

Върховото изпълнение Night Edition на V-класата вече може да бъде поръчано и у нас. Специалната модификация на популярния модел за превоз на пътници от Mercedes-Benz е с подчертано спортно излъчване, благодарение на ексклузивните черни елементи в екстериора.

Екстериорът на Night Edition се отличава с черни огледала, радиаторна решетка с два отвора в черен металик, 19-инчови AMG джанти със седем сдвоени лъча боядисани в черно, EDITION емблеми на предните калници и затъмнени задни стъкла. Визуалните акценти в интериора включват комфортни седалки от естествена напа в черно, табло облечено веко кожа – и двете с контрастни външни шевове – стелки с EDITION лого и черни лайстни на покрива.

Удобствата на борда например, включват паркинг асистент с 360-градусова камера, в стандартното оборудване. Това улеснява маневрирането и паркирането. Удоволствието от динамичното шофиране е благодарение на познатия двигател V250 d с мощност 140 kW/190 кс (комбиниран разход на гориво: 7.5 - 6.8 л/100 км; комбинирани CO2 емисии: 199 - 179 г/км).

Цените за Night Edition започват от 56 300 евро. V-класата Night Edition може да бъде поръчана от Силвър Стар веднага, а първите доставки се очакват през юни.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • а това
    Отговор
    1 09:58  03.06.18
    Ще си я купя.
  • Sas
    Отговор
    2 14:54  03.06.18
    Гаден мръсен дизел.

    Коментиран от #4

  • Гост2
    Отговор
    3 18:02  03.06.18
    Върховата Ве-Клас се нарича Джет-Ве-Класс и според оциите е около 120-160.000 паунда.
  • Дизел
    Отговор
    4 18:24  03.06.18

    До коментар #2 от "Sas":

    Гроздето е кисело, когато не можеш да го стигнеш!
  • българина
    Отговор
    5 20:01  03.06.18
    абе тия германци пак се праят на ударени, 190 кс за топ версия... всеки смешен мерцедес или пежо са помощни

    Коментиран от #6

  • CL500
    Отговор
    6 15:21  04.06.18

    До коментар #5 от "българина":

    Това е върховото им изпълнение откъм екстри и системи. Все пак това не е лек автомобил и основното е икономичен разход при достатъчна динамика. От какъв зор ще я набухат с да кажем 300 коня, дето заради купето не може да вземе остър завой с повече от 50 км/час, да не говорим, че пътници вози ... Просто качествено изпълнение, хубави материали и системи, хубав дизайн за почти 2 пъти повече пари от аналозите, ама ... който иска де :-)

Напиши коментар:


Публикувай