23 Юни, 2018 10:56 46 225 58

Идеалната кола за БГ рибари за 4000 лв.

  • volkswagen-
  • golf-
  • variant-
  • 4x4
Идеалната кола за БГ рибари за 4000 лв. - 1

Рибарите обикновено пътуват доста в търсене на перфектния водоем, а офроуд отсечките рядко са дълги и тежки. Точно заради това те се нуждаят от автомобил, който е за предпочитане да има 4х4 предаване, но иначе да е практичен и удобен за използване по обществената пътна мрежа.

Идеалната кола за БГ рибари за 4000 лв.
трета генерация

Цената също не е за пренебрегване, а ако въпросният автомобил предлага и достатъчно комфорт и екстри, за да може да бъде използван и в ежедневието, рибарят е напълно спечелен. Точно поради тази причина се спряхме на VW Golf Variant 4×4.

Идеалната кола за БГ рибари за 4000 лв.
четвърта генерация

Третото и четвъртото поколение на Volkswagen Golf се предлага в комби вариант с 4х4 задвижване. Разбира се, то не може да се сравнява с ефективността на системата за двойно задвижване на Impreza например, но е достатъчно, за да ви измъкне от куп неприятности.

Идеалната кола за БГ рибари за 4000 лв.
пета генерация

Тези коли са малко скучни, но за сметка на това са лесни и евтини за поддръжка, така че отделете им нужното внимание. Има ги и в турбодизелов вариант. У нас се предлагат, както доста "изморени" екземпляри, така и такива, в които все още има още "хляб". Петото поколение също е отличен вариант, но е по-скъпо. Какви Golf-ове комби 4х4 се предлагат в България - вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    99 51 Отговор
    Колкото и да го плюете в коментарите по-долу, този голф, при това комби 4х4 TDI, независимо 3 или 4, е върховната кола за българина. Не те интересува зимата дали е почистено, може да стигнеш до всеки язовир, евтин за поддръжка, части има навсякъде, а и цената му е добра. само трябва да се уцели добър екземпляр. Вярно е, че не е първа хубост, но пък е практичен и здрав. Вие да не би да сте като Ален Делон :)

    Коментиран от #52

  • 2 Коментар

    25 74 Отговор
    Идеалната КОЛА ЗА РИБА Е AUDI A6 ALLROAD. За 4000лв.QATTRO, ВДИГА СЕ ПОВЕЧЕ ОТ ТАУРЕГА И Q7,ТОВАРИ ПОВЕЧЕ,ОТ ТОВА ФОЛКЦВАГЕНЧЕ,ПОВЕЧЕТО ИМАТ ХЛАДИЛНА ЖАБКА И 12V ИЗХОД.

    Коментиран от #3, #8, #20

  • 3 Random

    105 8 Отговор

    До коментар #2 от "Коментар":

    ... и едната въздушна възглавница е 1000 лв.
    Да не говорим за 2.5 tdi и 2.7 biturbo двигателите и тяхната надеждност.
    Още повече пък и автоматикът.

    Коментиран от #5

  • 4 Random

    41 8 Отговор
    Дядо ми имаше Mazda 323 BF 1.7 дизел.
    С нея теглеше ремаркето с лодката и не се е оплаквал.
  • 5 Коментар

    9 35 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    ТОВА ЕДНА ЖЕНА НА ПАЗАРА .КАЗАЛА НЕ МИ ПОВЛИЯВА НА МНЕНИЕТО.АУДИ 2.5ТДИ 180К.С ИЛИ 163К.С.НЯМА НИЩО ОБЩО С МАСЛОЯДА А4 Б5 2.5ТДИ 150К.С.
    Що Се ОТНАСЯ ЗА 2.7.
    ТОВА СА ЕДНИ ОТ НАЙ ИЗДРЪЖЛИВИТЕ ДВИГАТЕЛИ.НА S4 ИМ ПРАВЯТ СИЛОВ ТУНИНГ+ 80К.С.
    И ПАК ТРУДНО СЕ АМОРТИЗИРАТ.
    ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО ЗА РИБА ТОВА Е КОЛАТА ДРУГОТО Е ЛОДКА🤗

    Коментиран от #16

  • 6 Отличник

    38 5 Отговор
    Имах голф 3 синхро 1.9дизел 90 кс.Харчеше 5/100 и беше доста проходим за кола дори през зимата в дълбок сняг и на заледено.Само,че му повярвах в една кал и се укопа здраво няма излизане.

    Коментиран от #14

  • 7 My way

    61 10 Отговор
    Honda cr v първа и втора генерация са идеални за целта

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Калоян

    27 10 Отговор

    До коментар #7 от "My way":

    Тека е, но те са по-скъпи и не се държат особено добре на асфалт. Този голф за тази цена е най-доброто сред добрите.
  • 10 Гербераси долни

    36 7 Отговор
    Не са лоши моделите на Голф но като Голф две толкова здрава кола едва ли ще произведат скоро ,кое му е евтиното за поддръжка дизеловите мотори помпа -дюза цена 1000 лева на бройка рециклирането по 250 лв.и не е гаранция че няма пак да сменяте дюзи, кола за 4000 лв. и само дюзите толкова .Не са лоши коли но се карат с БГ горива и от там може да ги изплатите още веднъж като се скапят ,за турбото и носачите на новите Вагове няма да захващам темата колко често се чупят по нашите дупки и какви са цените за смяна и рециклиране.
  • 11 Петко

    59 5 Отговор
    Този който е писал статията е виждал риба и кола за тази дейност само на картинка.За рибарлъка ти трябва джип къса база и евентуално трактор.............
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Минаващ от тук

    42 11 Отговор
    Дрън дрън ярина. Джипче. Нива. Това са коли за гори телилейски. Хайде стига с тия вагини. Сега ще ги пробутваме втора ръка след дизел гейт ли.
  • 14 Коментар

    17 7 Отговор

    До коментар #6 от "Отличник":

    Е Така де.
    Тръгнали да ми Хвалят 4моушан 4матик Хдрайв.Само QATTRO.Аз за какво Сам си Написал Коментара.
    МАКАР,ЧЕ ПРЕД КАЛ ВСИЧКИ СМЕ РАВНИ
  • 15 САП

    35 7 Отговор
    Ясно поредната платена статия. Някой е внесъл много голфове комби с 4Х4 и сега се чуди как да ги продаде.

    В България кола с дизелов двигател, с тия кръстени горива си е башама бела. Дизел при нас само ако е от старите дето не им пука от от нищо и е способен да кара леко корабно гориво(старите мерцедеси).

    А и с това измислено синхро (виско муфа) също си е беля на главата.
    Не знаеш кога е включено и доста често е предпоставка да затънеш(твърде късно се задейства).
    Ако искам кола за риба и ежедневно ползване със сигурност няма да е голф. Субару Форестър ми се вижда много по добра идея от голфа.
  • 16 Коментар

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "Коментар":

    В коментара ми съм написал че колата е Allroad не Оставяйте с Впечатление за S4 за риба.ШЪ Е ГОЛЯМО НЕ ,ЧЕ НЕМОЖЕ НО ЩЕ Е ГОЛЯМА ВЕСЕЛБА🤗
  • 17 волен сидеров

    16 0 Отговор
    ей големи разбирачи-
    марката няма значение има по важни неща -само едно ще напиша и другото отпада-ГНИЕ яякооо на гадни места
    аудито къде го слагате за риба-освен ако сте монтьор с много пари -става
    ей аман от разбиращи българчета от коли и то конкретно за всичко и на всякъде
  • 18 бай той

    25 3 Отговор
    Колата за риба и лов е Subaru Outback!
    Супер проходим, надеждна, а вътре е като тристаен апартамент!
    Единствен недостатък е разхода на гориво. Харчи си доволно, но пък с такова 4х4 и такива размери си е напълно в рамките на нормалното. Най-важното е, че закъдето си тръгнал ще стигнеш и ако те хване дъжд и се разкаля терена ще можеш да се прибереш, а не както нас на времето на Александър Стамболийски стояхме 3 дена на язовира, а бяхме отишли само за един ден. Разкаля се. Бяхме с една Октавия и не можеше да се измъкнем. На третия ден, като поизсъхна дойде трактор и ни измъкна. Иначе сигурно цяла седмица трябваше да стоим там докато напълно изсъхне. А с този Голг с тола келяво 4х4 сте си потенциални клиенти на трактористите и на пътна помощ. Става само за лек снежец и то в града на хАсфалт. Извън пътя само на сухо. На мокро или на сняг сте до там. Дори коли само на предно с добро предно с приплъзващ дефиринциал са по-проходими от Голфа!
  • 19 СОБАРО

    15 4 Отговор
    СУБАРО АУТБЕК ТОВА Е КОЛАТА

    Коментиран от #24

  • 20 ВОЛВО

    15 0 Отговор

    До коментар #2 от "Коментар":

    Маани я тая трошка- точно пък алрод . С тва окачване ниейното на цената на кокаина. А един фар е 700 лв- знам го от личен опит. И ако ще е за 4000 лв- тва ще е някой отпадък, изхвърлен .

    Коментиран от #32

  • 21 Ощърбий

    26 2 Отговор
    Я да питам ази кат сте подфанали тая тема.
    Да ми кажете идеалната кола 4000лв за одене до клозета?
    На другио край на двора е та за тва питам.
  • 22 ттков

    18 1 Отговор
    С кола за 4000 лв да ходиш по труднодостъпни места си е жив сървайвър. Вероятността да те остави е много голяма. Там няма кого да извикаш, за да те дръпне или да ти помогне. Няма приятел, комшия или пътна помощ. Там ще дойде евентуално някой с трактор или високопроходим джип и ще те изкара и ще ти каже такава цена, че свят ще ти се завие. И няма пазарлъци, защото си оставаш там. Ако искаш! Така, че добре си правете сметката с какво тръгвате на подобни места. Определено Голф не е колата с която да сте сигурни дали ще стигнете и дали ще успеете да си тръгнете. Това е кола за из града и евентуално до лозето, ако е по-хубав пътя да отидете. За друго не си и помисляйте!
  • 23 Карачо

    19 4 Отговор
    SX4 1.6 VVT (120Hp) 4WD е разкошна колица за извън пътя. Не е за тежък офроуд, но ще ви измъкне от почти всяка ситуация. Евтина, икономична, здрава и непретенциозна!
    Самурай и Витара са също отлични, но повечето са с много ръжда. Това обаче не ви бърка, ако ще е вкарвате в калта и драките. Много корави машини са. Има и модели Суифт с 4х4. По-редки са, но ако попаднете на такъв няма да съжалявате. За Jimny мисля, че няма нужда да ви казвам какви уникални офроуд качества притежава. Той е за най-тежките терени и места.
    Има и едно също много добро предложение на Хонда и се казва HR-V. Много е рядко, защото почти никой не иска да се разделя с него. Желязна кола е с доста добра проходимост и ниски разходи за поддръжка. CR-V също не са никак лошо, но държат висока цена.
    Мицубиши Паджеро късата база, Нисан Патрол, Х-Трайл, Тойота РАВ4 късата база са добри предложения Ланд Крузера късата база е пък върха, но там цените са високи.
  • 24 Toto

    5 10 Отговор

    До коментар #19 от "СОБАРО":

    Мразя грозни коли за ръжда няма да споменавам нищо

    Коментиран от #25, #29

  • 25 един там

    9 8 Отговор

    До коментар #24 от "Toto":

    Мразя простите хора, а за тъпанарите няма да споменавам нищо!
    Къде видя ръжда по Субару бе тЪпан?
    Кой модел, година?
  • 26 Гост

    21 3 Отговор
    Прехвалените VAG .До нас има автосервиз там когато погледна или БМВ или фолксваген.Япнска почти не съм виждал.Говорих с момчетата и казаха,че по френските правят само ходова част и електроника.За фолксвагените мотори електроника и по рядко ходова а за БМВ викат добре,че са те да имаме хляб.Фолксвагена е по скъп за поддръжка от всички френски и италянски.
  • 27 ДАРАБАРА

    7 4 Отговор
    така ходя на риба от малак и дядо ми има едно ауди б4 2.6 куатро е от малак тази кола се ползва само за риба вече 20г с газ е и никаде не е закасала до сега ходи се с нея за риба мие се и в гаража подръжката е сходна до голфа с изключение на двигателя и с изключение на разбирачите тук да каже някой който има такава каква е подръжката висока е и няма грижи само преди сиг около 5 год и направихме една керамика на саединителя за 300лв и е вековище казвам го от личен опит занимавам се с ремонт на коли и знам кое за какво е да субарото е много проходима кола но много ама много гние почти е невъзможно да си намериш читав екземпляр а двигателите боксери за тях няма да говоря няма смисъл
  • 28 Христо

    13 0 Отговор
    Не че нещо ама ще си позволя да пиша по темата та дано е от полза на някой. Говори се за голф 3 синхро и евтина подръжка при употреба извън пътя. Е ще ви разочаровам. Преди две години си купих голф 3 хечбек синхро. Като го взех бях мераклия и ревизирах цялата ходова част, последва повдигане на окачването в разумни граници. Естествено започна и ходене по черни пътища из баирите. Тея тампони по ходовата си заминаваха за норматив! През два месеца сменях тампоните по ходовата. Накрая ми мина мерака и започнах да го карам само по пътя, тогава държи. Зимата тая малка въшка няма закъсване в снега, завоите не са и проблем и се влиза смело като свикнеш с работата на виско муфата. Продадох го и си взех Дискавъри 2 за 4000лв с изтървало въздушно окачване и скъсан съединител. С части от Англия го стегнах за без пари и си джъткам навсякъде. Та колата си е за пътя, а не за извън! Хубави машинки са голфовете, но искаш ли да го караш извън пътя и да не ти лопа ходовата част няма да стане.
  • 29 селянин

    18 4 Отговор

    До коментар #24 от "Toto":

    Ако одиш за риба у киша,на лов у снег и у гората да нодеш нещо чуждо..и да не зависиш от климато..само Subaro Impreza 4x4,125 к.с.2.0 i...2000 евро модел 2003год.ще се родиш,и ще забраиш за вагените..кой е минал на японец,не купува VAG GROUP.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Ганьово

    19 6 Отговор
    Купувайте ги тези скучни, грозни кашони. А после завиждайте на хората с готини японски седани и купета, които дори са по-евтини! Живота е един и си е Ваш.....

    Коментиран от #40

  • 32 Коментар

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "ВОЛВО":

    Е Да Ама става за риба няма да ходиш с Него на Какао Бийч
  • 33 qwerty

    10 0 Отговор
    Колкото по-офроуд е колата/джипа, толкова по-дълго вървиш за да потърсиш трактор!!!!
    Аз съм с що-годе нормален за стандартите "джип" с понижаващи предавки, но винаги се забивам по пущинаците и поляните с едно на ум, особено след проливни валежи, както е в момента.

    Коментиран от #37

  • 34 селянин

    7 0 Отговор

    До коментар #30 от "бай онзи":

    Vitara,Rav4..те са в друг клас,тук спорят кое е по добро ваг или панда..
  • 35 Вик

    5 1 Отговор
    Лично аз ще си дам голфа да видя как ще се кара по черно без да аварира 🤣🤣🤣
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 селянин

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "qwerty":

    Добре казано,карам 20 годишен дизелак..4x4 Hilux,има и лебедка,а отзад има манивела да го повдигаш,но в дъжд си седя в къщи..не е като новите..електроника навсякъде,AHC,AVC,KDSS.

    Коментиран от #38

  • 38 Карачо

    5 1 Отговор

    До коментар #37 от "селянин":

    И за какво ти е да си го държиш у вас? Я го изкарай и му виж възможностите и после ела да разкажеш за какво става на въпрос. Най ме кефи с тая леката задница да го връткам на някоя гола поляна след дъжд или сутрин на росата. Няма такъв кеф. Или да го избича по някои черен път и гаааз само да подскача. А ти си и с лебедка и те е страх. Аз това не го разбирам честно. Да имаш такава машина и да не е избримчиш по трудните терени, за да видиш какво имаш. А повярвай ми машината си струва всяка стотинка. Хайлукса е законодател в този клас. Няма спирка тази кола. При грамотно шофиране да закъсаш е много трудно, а при правилна поддръжка ще те надживее.
  • 39 Енцо

    11 0 Отговор
    МЕЧТАТА НА БЪЛГАРИНА ...ТАРАЛЯСНИК ДА Е - КАТАФАЛКА - С ТЕГЛИЧ И РЕМАРКЕ ... ОСОБЕНО ПАСАТ КОМБА- 1990 г.
  • 40 асддса

    6 9 Отговор

    До коментар #31 от "Ганьово":

    Аз готин японски седан не съм виждал. А купета от над 15 години и такива нямат готини.

    Коментиран от #55

  • 41 мюмюн

    12 2 Отговор
    Батко ходи с хеликоптер за риба, ама рибата нещо се плаши и не кълве...

    Коментиран от #48

  • 42 Разбирач

    5 1 Отговор
    Само ЛУАЗ 969М
  • 43 Чайка

    9 0 Отговор
    Субару е колата за лов и риболов! Има комфорта на лека кола и способности на добър джип !
  • 44 Honda CR-V

    6 2 Отговор
    Как може да го давате за пример за рибари тоз трошляк идеалния вариант за рибари и ловци се нарича Honda CRV проходим,вървежен с приличен разход на гориво и учудващо евтина поддръжка.
  • 45 Тодор

    12 1 Отговор
    Карайте си ги щом ви кефат, но не ни ги натрапвайте. Фолксваген никога, подчертавам никога, не са имали читаво 4х4.

    Коментиран от #50

  • 46 5737

    6 1 Отговор
    Напълно си прав за това най-скапаното 4х4 има този 4Motion
  • 47 ААА 8

    7 3 Отговор
    Нормално в риболова ,не се изискват чак такива качества на проходимост, но все пак всеки един джип започващ от класа на "Витара" и свършващ до класа на "Паджеро" би вършил чудесна работа. Гледам има неистов "рев" да се приобщават "паркетници" към класа на истински сериозните , и доказано проходими автомобили. Проходимият автомобил е КЪС ,ЛЕК , ВИСОК, със СПЕЦИАЛНИ ЗА МЕСТНОСТТА ГУМИ, ИМА ПОНИЖАВАЩИ ПРЕДАВКИ , И БЛОКАЖИ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИТЕ . Може да се напишат още много подробности , но това е основното. Да се сравняват обикновени 4х4 или други там "паркетници" като Субаро , АУДИ, или Хонда с истински джипки е смешно. Могат да ви извадят от не особено трудни ситуации , след което се започва - откачени брони, ауспуси , гърнета , съединител ,карета ,полуоски, и накрая трактор.

    Коментиран от #56

  • 48 Тихомир Тодоров

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "мюмюн":

    Абе, Мюмюне.... Кажи на бати си да си купи по-дълги такъми и да хвърля от височко, тогава може и да не ви загори тигана докато си го сложил на печката в очакване на рибкс
    😂😂😂😂😂
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Христо

    5 0 Отговор

    До коментар #45 от "Тодор":

    Викаш никога 😁 passat b5-b5.5 са с торсен. Много бусове на vw ги лашкат по офроуди, да не казвам, че вече всичко живо се надпреварва да прави "електронно" 4х4. 4моушън си е баш екстра за път с понижено сцепление, да не казвам, че има контролери за самата система, също да не казвам колко ралиджийки има с 4моушън... Даже голфа на boba motoring е с тази система. Но си остава за дъжд и сняг по пътя, извън него нямаш работа с лека кола.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Alarak the chosen one

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Ай стига с тея голфове бе селооо, кое е идеалното, талига на талигите, зарекъл съм се никога да не си вземам голф...
  • 53 Оня с автосервиза

    4 5 Отговор
    Който не е карал голф 4 - 2,0 i 115 к.с 4 motion нека не бърза да ги плюе, а първо нека да го прокара и да го усети като кола, и тогава да каже че не е добро като за 4000 лева! А TDI 4 motion 116 к.с. тегли автовоз с кола в сняг до колене и това не ми го е казал един, който чул, че друг е видял, а съм го пробвал и никой не може да ми развали положителното мнение за тези коли! И не забравяйте, че почти всеки, който кара Хонда или Субару си спомня какво хубаво Голфче е имал и как все още някой си поред собственик се вози с него! Айде почвайте с минусите!

    Коментиран от #58

  • 54 Порно

    1 1 Отговор
    Преди години имах Транспортер , не ме е оставял в сняг и дъжд. Бях му пригодил и легло, та ставаше за всякакви цели. Като трябваше да товаря, просто вдигах канатата.
  • 55 Ганьово

    6 1 Отговор

    До коментар #40 от "асддса":

    И кво като са над 15 годишни? Значи че са по-лоши ли? За мен именно класическите японки от 90'те са най-красиви! И вътре са по-хубави! Близо 20 годишно купе Хонда: не могат да му се нагледат и разпитват продава ли се и т. н. .. Със стария ми Акорд седан от 2000 г. същата история. Гледат, цъкат, кефят му се, а после пак се фърлят на пушещото немско комби.... Точно кат тва на първата снимка. Кво искаш.... Думи нямам....
  • 56 бай той

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "ААА 8":

    Субару бил паркетник?!?!?!?!
    Ама ти сериозно ли?
    Първо се научи как се пише Субару, после се качи на едно такова и тогава ела пак да кажеш, че бил паркетник! Смешник!
    Изгледай това видео и кажи какво ти е мнението за „паркетника“ Субару! В мрежата има много видеота по въпроса и ако погледаш или ако се зачетеш ще разбереш колко си невеж по въпроса!

    Коментиран от #57

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Карачо

    4 1 Отговор

    До коментар #53 от "Оня с автосервиза":

    Добре, че са ВАГените и другите немски пръчки, че иначе нямаше да има работа за нас. Моргите и автосервизите процъфтяват у нас не заради друго, а заради немските талиги, които непрекъснато се трошат, чупят и ремонтират. Имал съм точно 3 Голфа и не искам да си спомням за този период в който и аз бях, като повечето фен на немското. От немското по-убаво нема се казваше и се купуваше. Случайно си взех японска кола. Съвсем случайно се случи и от тогава разбрах за какво става дума. Немските всеки месец все по нещо имаше за оправяне и се наливаха пари. Бях станал луд. Викам си, че те и другите така се развалят. Е да ама не. С японските коли само гориво и консумативи. Пълна скука ти казвам. Забравих какво е това сервиз и какво е ремонт. Ама вие си карайте немското де. лошо няма. И тези в сервизите трябва хляб да ядат...