Британското сп. Autocar публикува патентни изображения на BMW M8 Gran Coupe. По предварителна информация бъдещият баварски конкурент на Porsche Panamera ще дебютира пред публика следващата година.
M8 Gran Coupe ще се оборудва 4.4-литров V8 с два турбокомпресора и мощност около 600 к.с.
BMW пък публикува снимки от изпитанията на кабриолета 8er в Лас Вегас и Долината на смъртта в американския щат Невада, където системите на автомобил се тестват в условията на екстремни температури.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Иван Майсторо
19:25 29.08.2018
2 Mpowered
19:25 29.08.2018
3 бмв
Коментиран от #6
19:28 29.08.2018
4 дсас
19:42 29.08.2018
5 onq s konq
19:51 29.08.2018
6 CL500
До коментар #3 от "бмв":
Мога само да ти кажа едно - хаххахаха :-) Много си се объркал кой до кого се доближава. БМВ го сравнявай с Мерцедес, Порше като марка, кой да е модел ги остави, че са в друга лига, когато се говори за спорт. Затова и БМВ не ми се връзват нещо - ако искам комфорт и прилична динамика, дори над възможностите ми, вземам определен модел Мерц. Ако искам остър, бърз, спортен автомобил, вземам Порше. Отделно откъм надеждност Порше>Мерц>Бмв, така че тез Бмв-та са ни така, ни така...Коментиран от #7, #10
21:08 29.08.2018
7 Rando.
До коментар #6 от "CL500":
Хахаха, тоя пък си мисли че мерц са качествени... Балък. Над половината им възли се правят в Турция и България, сети се колко са качествени...Коментиран от #8
22:50 29.08.2018
8 CL500
До коментар #7 от "Rando.":
Имам поглед и в/у Бмв, и в/у Мерцедес. Бмв-тата са по-чупливи, 100%, бъди сигурен в това!23:09 29.08.2018
9 BMW M1
09:21 30.08.2018
10 John Doe
До коментар #6 от "CL500":
За комфорта съм съглаен, но за динамиката... Мерцедес са ненадминати в комфорта и глезотийките, но в съчетанието комфорт - динамика, винаги краля е бил Бавареца. А за Порше няма какво да се каже - Поршето си е порше - Спортист от класа. Като изключим Аудиподобният абоминейшън - панамера.Коментиран от #11
10:56 31.08.2018
11 CL500
До коментар #10 от "John Doe":
Нещо не мога да се съглася за комфорта на БМВ. Кое е комфортното - доста по-евтините кожи и пластмаси, тънките седалки, возията, кое? А за динамиката - да, с това са известни, но като цяло, защото отдавна има модели и на Мерц включително, които са на едно ниво в динамиката с аналогичните БМВ-та на писта, а на правите дори и по-бързи. Разбира се, за тези модели на Мерц, също е пострадал сериозно и комфорта, няма как. Друга тема е, че ако толкова искаш чист спортен автомобил, БМВ няма такъв, докато ГТ на Мерц и особено ГТ-Р е точно такъв. Разбираемо феновете на баварците удобно не се сещат за този модел, а са се вглъбили в седани някакви, ама щот са М ;-)Коментиран от #12
19:36 31.08.2018
12 John Doe
До коментар #11 от "CL500":
Мисля, че не ми схвана идеята. Само да кажа, че не се заяждам, просто изказвам мнение. Идеята ми е, че Mercedes е комфорт, BMW е комфорт и динамика (далеч от комфорта на мерцедес, но все пак на не лошо ниво), А Порше е ДИНАМИКА! И да, Мерцедес имат един чудесен спортист в лицето на GTR, но просто от BMW не са решели да вадят супер спортис, не са го направили. Имайки впредвид какво време се дава на "Ринга", с малко напомпена и олекотена версия на M4, то представи си какво би се случило ако решат да извадят отделен модел предназначен за Хардкор пистови изпълнения, каквото е предназначението на GTR-a.20:21 31.08.2018
13 бмв
Коментиран от #14, #15
21:01 31.08.2018
14 CL500
До коментар #13 от "бмв":
Ти луд ли сиии, хахха. Първо Мерцедес НЕ се доближава по комфорт до БМВ, той Е далеч напред. Ти возил ли си Ес-класа, карал ли си и сравнявал ли си с тъпата 7-ма серия. Щото аз съм и не само, че разликата е ОГРОМНА, ами направо сякаш са в различен клас. Всички материали вътре са ужасни, комфорта е като по-нисък клас. Пълна смешка! За чупливост също не ми говори. Какви Мерцедеси на баща ми? Аз имам 10 годишен ЦЛ, имам и поснати с Мерцове на над половин милион км и знам колко се чупят и колко не се! Имам и познат дето е фен на БМВ, вече имаше няколко, едно от ремонти го плати 2 пъти. След като се качи на моя ЦЛ, почна да се оглежда за Ес-купето (щото има пари за такова). Имам и роднини пак с БМВ, емии, не, проблемни са си тези коли. Здравина на моторите, хахаха, да питам тез БМВ-та още ли късат веригите, че двигателите заминаваха. По-качествени ли са БМВ-тата? Кое е? Системи? Кои? Та баш Мерцовете са лидери по нови системи, а другите копират после! Кое на БМВ - актив боди контрола ли, меджик боди контрола ли, кое? Кажи няколко системи, дето БМВ са въвели! Икономичност и пак за здравина - ами запитвал ли си се, защо в Германия например такситата предимно са Мерц - баш заради икономичността, здравината на окачването и двигателите. И говоря за нови модели ...21:20 31.08.2018
15 CL500
До коментар #13 от "бмв":
И за динамиката мога да продължа. Всеизвестен факт е, че при аналогичните наточени модели, Мерцедес са по-бързи на право ускорение, особено до големи скорости до 300 км/час да кажем. Но от вече сигурно 10-на години и за напречно ускорение има не един и два модела Мерц АМГ, които дават същите времена на писта с М-ките. Като се започна с малкото А45АМГ и се стигне до Ц63Ес и Е63Ес. Ами да говорим ли и за Брабусите дето не си знаят мощността и няма БМВ, няма М-Компетишъни и т.н. Ами за ГТ-Р на Мерцедес? А за теб - предполагам, че имаш някое БМВ и това те 'задължава' да ги харесваш, за да не се чувстваш прекаран. Или просто, защото заради ниския комфорт усещанията ти за скорост на шофиране са преувеличени. Аз съм карал БМВ (беше 5-та серия) и с 200 км/час имах същото чувство, когато карам моя с поне с 250 (моя не е ограничен), а скоростта е далеч по-малка. Вероятно и ти така - имаш усещане за извънземна скорост, а тя не е чак толкова. Същото и в завоите - на меките седалки с перфектни надуваеми странични опори и актив боди контрола (за ненакланяне в завой чрез регулируемото окачване и снижаване на купето от вътрешната страна на завоя). Мога да продължавам още ...21:40 31.08.2018