18 562 41

Пак проблеми с Toyota. Отзовават 1 млн. коли

Радослав Славчев

Toyota Motor Corp. връща в сервизите по целия свят един милион автомобила, съобщава Bloomberg. В частност става дума за моделите Prius и C-HR. Повече от половината коли ще бъдат върнати в сервизите в САЩ (554 000). Проблемът е свързан с риск от самозапалване. От компанията съобщават, че до момента е известен само един такъв случай.

От Toyota конкретизираха проблема, като казаха, че става дума кабели от двигателя към управляващия електронен блок, които с течение на времето могат да се износят и разкъсат, което от своя страна може да доведе до пожар в автомобила. Отзоваването касае последното поколение на Prius (от 2015 г.) и хибридната версия на C-HR (от декември 2016 г.), до месец май тази година.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • бравос
    Отговор
    1 11:59  05.09.18
    Такъв ход Тесла никога няма да направи ! Евала на японците, че винаги си признават и коригират грешките, колкото и минимални да са те !

    Коментиран от #2, #36

  • Язе
    Отговор
    2 12:03  05.09.18

    До коментар #1 от "бравос":

    Това е само от един единствен случай.Другите марки да се информират и да не се ослушват.За инфо-Не карам японско.
  • onq s konq
    Отговор
    3 12:07  05.09.18
    Още много има да се учат за да стигнат качеството на беенве

    Коментиран от #12, #13, #30

  • 4 12:10  05.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Driver
    Отговор
    5 12:18  05.09.18
    Оризарници ...
  • Алф
    Отговор
    6 12:21  05.09.18
    Азиатски боклуци
  • Антон
    Отговор
    7 12:32  05.09.18
    Искам коментар от колегата с ник селянин на какво се дължи това с великите безгрешни тойота. Кабелите можело да се износят, нормално като са икономисали като всички останало в колата - тънка ламарина, кофти евринджос пластмаса, вижте педалите на един приус - с дебелина на клечка кибрит.

    Коментиран от #19

  • селянин
    Отговор
    8 12:33  05.09.18
    Тойота все го отнася от,,външни,,пройзводители..дефектни въздушни възглавници от,,Takata,,сега немски кабели,,Leoni,,-сделани в Украйна,там имат завод в некакво село в Львовская область..

    Коментиран от #9

  • селянин
    Отговор
    9 12:35  05.09.18

    До коментар #8 от "селянин":

    Много харесвам неподготвени вагинални,дизелгей-вагаджий..

    Коментиран от #11

  • Зорлем
    Отговор
    10 13:21  05.09.18
    Кога пък измина толкова "течение на времето" от 2015-та и 2016-та година, та да стане ясно, че тия кабели се износват? Отделно ми е любопитно как точно се износва кабел, който не се гъне при нормална работа? Освен ако верно не са ги турили несъразмерно тънки или с тънка изолация и да "прегарят"...
  • 11 13:23  05.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Матракчи
    Отговор
    12 13:34  05.09.18

    До коментар #3 от "onq s konq":

    A ти още много има да учиш за да пишеш правилно.
  • гост
    Отговор
    13 13:42  05.09.18

    До коментар #3 от "onq s konq":

    На тебе дали на коня ти пише беенве .
  • 14 13:45  05.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Адолф
    Отговор
    15 13:57  05.09.18
    Айдее "разбирачите" веднага се изказаха "Японски боклук" "Азиатски боклук" и от сорта.Случило се един път да сбъркат с кабелите.Ще ги подменят с качествени и ще се оправят нещата.Нищо фатално няма.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    16 13:58  05.09.18
    Навремето на БМВ Е46 му се разковаваше задния мост от купето но клиентите и хабер нямаха да ги извика фирмата за отстраняване на дефекта.

    Коментиран от #18

  • лошо
    Отговор
    17 14:08  05.09.18
    Лош удар по имиджа на Тойота. Но не губя вяра в тях, защото винаги действат много решително в такива ситуации. Немците от друга страна с години криеха за проблемите с вредните емисии.

    Коментиран от #31

  • Опрел
    Отговор
    18 14:11  05.09.18

    До коментар #16 от "Алфа Ромео":

    О да, бмв-тата имат яко дълъг списък с проблеми, особено любимите е36 и е46. Но там проблемите са толкова сериозни, че всичко минава за консуматив ;)
  • селянин
    Отговор
    19 14:41  05.09.18

    До коментар #7 от "Антон":

    Картошкин,виж 8 и 9..за теб са.. в Тойота,една възглавница да е проблем се връща цялата партида..кабелите,немски с украйнска пластмаса..обратно в сервиза..за това са номер едно на всички континенти започвайки със,,А,,..ааа ваг,цели танкери дюза-помпа.манипулирани..обратно от щатите в швабско..

    Коментиран от #20, #25, #27

  • Антон
    Отговор
    20 15:14  05.09.18

    До коментар #19 от "селянин":

    Викаш само тойота работят с външни фирми, другите са затворили цикъла на производство и си правят всичко сами? Така ли? И виж начина по-който аз се изказвам за теб, и виж ти как пишеш. Дано правиш разлика, защото ако не правиш още по-лошо.

    Коментиран от #22

  • Баси
    Отговор
    21 17:06  05.09.18
    Само дачия не отзовава за нищо.
  • селянин
    Отговор
    22 17:15  05.09.18

    До коментар #20 от "Антон":

    ..изказвам се нормално..не споменавам,цитирам-,,жултурки с малки пи..,,А компир,ти твоята с дюза -помпа ли я пълниш да стане голема..вагаджиска.
  • Джапанка
    Отговор
    23 18:49  05.09.18
    Тия от Тойота за последните няколко години за какво ли не отзоваваха коли. То не бяха неработещи еърбегове, помня и имаше някакъв проблем със стартера заради, който можеше колата да се запали, проблеми в хибридната система при Приус, проблеми с педала на газта пропадаше и колата си ускоряваше сама, и още куп неща.. Иначе видиш ли немските коли са най-опасни заради дизелгейт ..

    Коментиран от #26

  • ВАГ
    Отговор
    24 20:30  05.09.18
    Тия "надежните" коли гледам започнаха да зачестяват и по родните сервизи.

    Коментиран от #29

  • АЛФА Q4
    Отговор
    25 21:37  05.09.18

    До коментар #19 от "селянин":

    МАНИ ГО ТОА КЪРЛЕЖ,,ПО ДОБРЕ НЕ МУ ОБРЪЩАЙ ВНИМАНИЕ,С ОНИЯ, ВАГ, СА НА ЕДНО НИВО ВИДИМО Е КАКВО
  • АЛФА Q4
    Отговор
    26 21:39  05.09.18

    До коментар #23 от "Джапанка":

    ДА БЕ МА В СРАВНЕНИЕ СЪС 11 000 000 ОТЗОВАНИ САМО ОТ, ВАГ,, КВО Е ТОВА, ИГЛА В КУПА СЕНО,,А ТИЯ УСРАНЦИ,ВАГ

    Коментиран от #41

  • 123
    Отговор
    27 23:17  05.09.18

    До коментар #19 от "селянин":

    Нещо си се объркал ника, селчо! Няма начин да си селянин, по скоро селяндур! За какво е статията, за какво ти се плюнчиш? Какво общо има помпа-дюза със кабели, или със запалване на ел. системата? И колко пъти горивната система е била виновна за запалване на автомобил от групата ФВ? И кой поред смъртоносен инцидент се явява този за автомобил от марката Тойота? И доколко ти, селчо, си запознат с аутомотив бизнеса и отношенията клиент доставчик?

    Коментиран от #28

  • Антон 1
    Отговор
    28 23:50  05.09.18

    До коментар #27 от "123":

    Селчо всъщност е съпруг на юристката !:) Той е голям спец ! Те и двамата обещават ,че ще си пият лекарствата редовно !
  • Язе
    Отговор
    29 00:58  06.09.18

    До коментар #24 от "ВАГ":

    Явно си редовен там та даже и статистика си водиш.

    Коментиран от #32

  • Чичо Сашо
    Отговор
    30 13:12  06.09.18

    До коментар #3 от "onq s konq":

    За да стигнат качеството на BMW ще трябва и цената да коригират!
  • Чичо Сашо
    Отговор
    31 13:14  06.09.18

    До коментар #17 от "лошо":

    Че какво ми пука за вредните емисии? Важното е да върви и да вози готино!
  • ВАГ
    Отговор
    32 14:48  06.09.18

    До коментар #29 от "Язе":

    Да ,имам Прадо 2,2 дизел 2006г ,последния път когато го водих за смяна на дискове (които като пари са в повече от всички ремонти на всички ФВ дето съм ги имал) едвам си намерих място на фирмения паркинг. Ако някой не вярва ,някой път когато минавам от там ,мога да направя снимка.По гаражните сервизи вече е същото ,"надежните" японски са повече от ФВтата ,просто иди до някой сервиз и се убеди. ФВто е номер 1 ,другото е американска(еврейска) пропаганда срещу Германия.Вече Ланд крузер никога ,аз също се заблудих от разни приказки когато го купувах ,чакам Терамонта да стане 20бона и бартеросвам Прадото.

    Коментиран от #33, #40

  • kkk
    Отговор
    33 17:52  06.09.18

    До коментар #32 от "ВАГ":

    Ти си единственият човек в Света. притежаващ Прадо 2.2. Честито!

    Коментиран от #35, #37

  • незнайко
    Отговор
    34 18:11  06.09.18
    ЗАЩО ПРЕДИ 15 ГОДИНИ НЕ ОТЗОВАВАХА КОЛИ ??? Защото не се правеха като еднодневки !!! Сега всички са такива !!!
  • незнайко
    Отговор
    35 18:18  06.09.18

    До коментар #33 от "kkk":

    Вярно е няма с такъв мотор.
  • Един теслар
    Отговор
    36 22:28  06.09.18

    До коментар #1 от "бравос":

    Явно не си запознат какво правим... имаме корекции които и ние правим просто за в по-малко бройки, но ние също сме засегнати от въздушните възглавници на ТАКАТА и ги сменяме новите. Затова недейте да говорите неща които не знаете
  • ВАГ
    Отговор
    37 14:16  07.09.18

    До коментар #33 от "kkk":

    Абе ти не си от редовните във форума, защо се обаждаш ?!! ... значи е 1,9 тди.

  • 1944
    Отговор
    38 09:38  08.09.18
    ижето на калашников никога няма да се запали. просто е само макет.
  • нервен
    Отговор
    39 18:22  08.09.18
    японска кола = немски хумор .... някак си не се получава ...
  • 40 20:38  08.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Джапанка
    Отговор
    41 00:26  09.09.18

    До коментар #26 от "АЛФА Q4":

    Тойота до сега са отзовали 25 млн автомобила, така че фак оф

Напиши коментар:


Публикувай