5 665 50

Tesla Model 3 изпревари BMW по продажби

Георги Касабов

През август в Съединените щати са купени 23 175 електромобила от трите модела, които Tesla Motors предлага в момента. Само от Model 3 са продадени 17 800 бройки срещу 14 450 за всички BMW-та, взети заедно.

От началото на годината компанията на Илон Мъск е успяла да пласира 55 882 "тройки", с което подобрява абсолютния рекорд за най-много продадени електромобили от 2014 г., когато са купени 30 200 Nissan Leaf. До края на 2018 г. остават още четири месеца и наблюдатели прогнозират, че Model 3 може да удвои резултатите си.

Новата евтина Tesla се очертава като абсолютен хит в гамата на производителя. За сравнение през август са продадени 2 625 бройки Model S и 2 750 - Model X.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Емил
    Отговор
    1 17:24  06.09.18
    Бъдещето е на електричките! Никой не може да спре прогреса, даже камиларите, чукчите и краварите!

    Коментиран от #15, #25

  • bum
    Отговор
    2 17:28  06.09.18
    Нещо не виждам къде са всезнайковците, които не спираха да тяърдят, че "тоя мъск никога няма да стигне големите производители". Чакаме отговор от БМВ с изцяло електрически модел, кокуриращ теслите. Така се прави бизнес. С добра конкуренция. Браво!

    Коментиран от #13, #22, #35

  • Електрошок
    Отговор
    3 17:41  06.09.18
    Мисля,че конкуренцията ще се яви много бързо,защото много фирми са подготвени за това,а и има голямо разнообразие от кинематични и електрически решения и само в конкурентната борба ще оцелеят най-добрите.

    Коментиран от #5

  • 4 17:47  06.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор

  • гост
    Отговор
    5 17:50  06.09.18

    До коментар #3 от "Електрошок":

    ПОдготвени за след 2020г. Точно три компании произвеждат сносни електромобили и това са Нисан, ГМ, Тойота и четвъртата още недоказала се наскоро излязла на Ягуар кола. Факт, че се купуваха защото не можеше да се докопаш до Тесла. Питайте ГМ защо са им пълни паркингите с Волт, а не са изкупени щом предлагат конкурент. Нисан се продава в Европа не защото 150км са достатъчно, а защото няма друго достъпно и работещо. През 2020г. когато и Тесла имат завод в Европа дали няма да е същото като с ГМ, пълни паркиги и работа на половин смяна?

    Коментиран от #43

  • Вие си ги карайте...
    Отговор
    6 17:57  06.09.18
    ...електричките. Аз си оставам верен на 1.9тди чипосано на 130 коня и с отрязан ДПФ
  • омъскаряване
    Отговор
    7 18:07  06.09.18
    Големите производители му пускат аванс на Свети Илон за да му е по-гадно,като го изрежат на правата хаха ;)) Нали се сещатате, Мъск лаладжията е приключен в момента в който големите играчи си изкарат ел. колите, защото с това "качество" и абонаментни екстри продажбите му, ще се сринат! Той и Хенри Форд е бълвал милиони на конвеир, но не много по-късно след това нещата са се променили, а дори не трябва да сравняваме визионера Форд с "фантазьора" Мъск ! Не отричам обаче едно Мъск е хитрец в бизнеса и ще се опита да шитне фирмата на китайците или арабите само не знам Бай Дончо Тръмпа, как ще го преглътне ;)

    Коментиран от #9, #11, #26

  • Електрошок
    Отговор
    8 18:20  06.09.18
    Има логика това което си написал. Тесла ми напомня айфона- появи се с гръм и трясък и повлече след себе си глутницата (конкуренцията)
  • Електрошок
    Отговор
    9 18:25  06.09.18

    До коментар #7 от "омъскаряване":

    Хенри Форд не е добър пример.
  • Я.Петров
    Отговор
    10 18:36  06.09.18
    Аз пък чакам срива на петролните продукти и Бой на колата колкото държи- разхода ще е без значение.

    Коментиран от #12

  • Никой
    Отговор
    11 18:47  06.09.18

    До коментар #7 от "омъскаряване":

    Ще ще ще.. Не говориш рационално с факти, а от чиста злоба. В момента това е положението, ясно че не ти харесва по някаква причина, макар да не си притежавал Тесла. Още чакаме конкуренцията. Засега има един Ягуар и толкова. Мерцедеса ще е на пазара чак следващата година, а другите марки говорят за някакви 2021ва и 2022ра. А Хенри Форд не разбирам къде го слагаш.
  • Електрошок
    Отговор
    12 18:48  06.09.18

    До коментар #10 от "Я.Петров":

    Браво Петров-чакай! То има и поговорка за чакането.
  • Бачо Киро
    Отговор
    13 19:13  06.09.18

    До коментар #2 от "bum":

    Продажби ... В САЩ! Колко БМВ мислиш се продават изобщо в САЩ... Айде като си седнал да говориш за ток срещу петрол да сравним ВСИЧКИ тесли с Ф-сериите на Форд само. Баш икономичните.... Не могат да пръднат даже... Не с бинокъл, ми с телескоп не могат да видят такива числа. Плюс това говорим дори само за пазара там ... В момента в който решат големите и са го пратили в шеста глуха като почнат електромобилите.... Защо не го правят сега? Че от къф зор? Петрол бол все още, ако всички сменят на ток електромерите за сега не могат пое разликата и тн. А те все пак искат да печелят.

    Коментиран от #16, #17, #19, #20

  • КАЛАШНИКОВ
    Отговор
    14 19:23  06.09.18
    ''„Калашников” застреля Tesla с електромобил на базата на Иж-Комби!!!!!''Да не говорим за BMW какво го очаква!!!!!!
  • Антиелектрика
    Отговор
    15 19:32  06.09.18

    До коментар #1 от "Емил":

    Абе от къде ги вадите тези лозунги? Поне сменете плочата, че вече взе да се изтърква това за светлото бъдеще и прогрес. Прогрес и бъдеще със стари технологии ми приличат много на едни други оксиморони, които се развяваха по манифестации, от рода на "Проверката е висша форма на доверие". То май глупостта няма изкореняване. Нека Мъск си продава електричките, които са поръчани преди 2 години - аз лично нямам нищо против. Имам обаче много против глупостта и невежеството!

    Коментиран от #18

  • Да да
    Отговор
    16 19:39  06.09.18

    До коментар #13 от "Бачо Киро":

    Елколите са невероятно полезни за електропреносната мрежа. Зареждайки се през ноща, когато потреблението е много ниско, ще спомогнат за изравняване на натоварването през цялото денонощие. Това означава равномерно натоварване на електроцентралите, а по-високата дневна консумация ще се покрие от фотоволтаиците. Не е за пренебрегване и факта, че ако има авария, може да захраниш дома си от колата! Когато се изградят умни ел. мрежи дори колите ще могат да поемат пиковите нативарвания на мрежата! Единсвения проблем е недостатъчното производство и може би 20% по-ниска цена. До 2020 мисля че ще има сериозни промени в пазара
  • гост
    Отговор
    17 19:46  06.09.18

    До коментар #13 от "Бачо Киро":

    Не те знам къв си бачо , а пък Киро ти отива на простотията , ама що така пред всички трябва да я ръсиш ?? Първо САЩ е най-големия пазар на БМВ извън Европа и по-голям от Германия примерно !!! 14 450 коли за месец са 180 000 годишно !! Мерцедес е малко повече , Ауди и Порше са по-малко !! Тоест Тесла е минала по продажби ВСИЧКИ европейски "премиум" производители , това малко ли ти се струва ?? И какви пикапи те тресат не разбрах , като пусне Тесла пикап , тогава сравнявай пикапи !!! И това е след 4-5 месеца производство на Модел 3 , като стигнат 10 000 седмично са 500 000 годишно , плюс Ес и Х ще станат 600 000 , а още има да пускат три модела поне , любимия ти Форд кога ще произведе , да не говорим продаде толкова електрички , щото ще го накарат и да не иска , не се надявай на друго , хахаххах !!!
  • Да да
    Отговор
    18 19:47  06.09.18

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Ами спри с глупостите си и се информирай малко! Човека е прав, единственото допълнение е че може да се измени формата и съдаржанието на батерии. Двигателите ще с ел поне докато не открият друг вид а по-високо КДП, по-лесен начин за управление и по-висока надежност! Кога смяташ че това ще се случи? Мислиш ли че ДВГ е способен на това? И пак да те попитам - защо модерните влаковете са на ток и електромагнити, а не с ДВГ, най-новата ти технология? Пълен идиот си, дано не ми изтрият коментара.!

    Коментиран от #28

  • Гост
    Отговор
    19 19:57  06.09.18

    До коментар #13 от "Бачо Киро":

    То си е написано бе галфон - Само от Model 3 са продадени 17 800 бройки срещу 14 450 за всички BMW-та, взети заедно. Разбрали ? Всичкото BMW що се продава в САЩ. Ти не мисли за тока,до 2020 добиваната енергия от възобновяеми източници в ЕС трябва да е 20%. Та ,то к бол.
  • Електрошок
    Отговор
    20 20:33  06.09.18

    До коментар #13 от "Бачо Киро":

    А така Кире!А гадината Илончо иска да ни пре..бе електромерите.
  • asddsa
    Отговор
    21 20:36  06.09.18
    Данните са ви невярни ! Не може да си избирате части от статията. 14 450 са бройката на леките коли. Ако включим СУВовете числото е 23,789.

    Коментиран от #23

  • асддса
    Отговор
    22 20:37  06.09.18

    До коментар #2 от "bum":

    Мъск е продал 23 000 коли, не ги е доставил. А БМВ са продали вече произведени коли.
  • Да да
    Отговор
    23 20:43  06.09.18

    До коментар #21 от "asddsa":

    И велосипедите да им включим, все тая. Бърка Масло и Вода е пътник, засега в САЩ скоро и в Еврозоната. Още един турбо-дизел-бензин гей и ще им забранят производството, не само продажбите ;ддддд
  • селянин
    Отговор
    24 20:52  06.09.18
    А бе,някой да знае къде в момента се намира-Старман..
  • цистит
    Отговор
    25 21:14  06.09.18

    До коментар #1 от "Емил":

    абе може да е може и да не е ама бих се радвал ако е защото ще спреме в българия с неща от типа на "опа тука виждам че ремъчето ти е за смяна" или "скоро ще трябва да го махаме тва катализаторче, нали знаеш?" или любимото ми "абе, я си виж дюзите колко са омаслени, тръгнали са да заминават"
  • Гоуст
    Отговор
    26 21:18  06.09.18

    До коментар #7 от "омъскаряване":

    Пълен идиот. Форд с фиеста, фокус и мустанг са едни от най-продаваните в цял свят. От Хенри Форд се учат и икономистите и склададжии и всякакви мениджъри, основоположник на много неща.
  • CL500
    Отговор
    27 21:31  06.09.18
    Виждам, че феновете на Теслите са приели реториката на Мъск - много обичат да говорят в бъдеще време. Колко били сега, колко ще станат след 6 месеца, след година и т.н.. Спрете се с тези прогнози, да не говорим, че много от колите на Мъск са предплатени, но не направени и доставени. Нека да се случат нещата първо, после говорете толкова. А за тези бройки от статията - не е толкова изненадващо. Все пак това е САЩ, не Европа. Няма голямо значение, че БМВ имат заводи там, просто тези автомобили са друг клас, друга цена, имат различна клиентела, а не хората, купуващи най-евтините Тесли. Ако някой си мисли, че когато Тесла отвори завод в Европа и ще продава повече от европейските топ брандове, се лъже доста. Това е Европа няма да стане никога, а след време електричките могат и да са по-продавани, ама не Теслите, а европейските модели. И не забравяйте, че конкуренцията м/у Теслите и другите съвсем не е свободна и пазарна, че да се пените толкова, защо ги купуват. Дали щяха да имат такива продажби без дотациите (с които могат да посвалят производствената цена), без освобождаването от данъци, местата за паркиране, ако щете и т.н..

    Коментиран от #34

  • Антиелектрика
    Отговор
    28 22:27  06.09.18

    До коментар #18 от "Да да":

    Добре де, ти къде видя в коментарът ми да си позволявам да обиждам някой? След като си позволяваш непредизвикано да ме наричаш пълен идиот, единственото което може да очакваш е да те намеря и да смажа от бой, неграмотен комплексар! И какво общо имат тук влаковете като самолети и кораби са с ДВГ? Ама какво да се занимавам с теб, като освен бой, друго не заслужаваш, щом на връх националния празник си направил 5 правописни грешки в 9 реда!
  • Radara
    Отговор
    29 22:50  06.09.18
    О дааа... много ме кефят колегите заклети фенове на немската тройка. Какво щяло да стане сато изкарат Ел. моделите си. Факт е, че чета статии от 2012г. как Ауди ей сега до 2016 всичко щяло да им стане Ел. па после стана 2018 сега се говори за почти готови прототипи соито видиш ли утре щели да излязат, а до 2022 всичко става Ел. Истината е една Тесла и Нисан ги хванаха със свалени гащи. Аз също бих искал да има конкуренция но няма, няма и да има поне до 5 години поради една много проста причина. Няма БАТЕРИИ.
  • Radara
    Отговор
    30 22:56  06.09.18
    И още едно допълнение. Сравнението с Форд е много умесно защото и той е дръпнал килимчето на европейските производители точно както прави Мъск в момента. На Европа ще ни трябват 20, 30 години за да ги стигнем Хамериканците. Много ми тъжно но това са фактите.
  • Язе
    Отговор
    31 23:13  06.09.18
    Като прочета такава статия и знам коментарите какви ще са.Хайде всички електроманияци-ерекция, еякулация,масово онаниране пред статията.Аз пък днес с едно зареждане,ср.скорост 100км/час и съм на морето.Ще стигне и за връщане.Тия с електричките са още на Вакарел😂😂😂😂😂😂
  • Икономист
    Отговор
    32 23:14  06.09.18
    Новината е малко подвеждаща. 1.Във всяка страна се поддържа своето, така е в Корея, Япония,Германия,Италия,Феанция,Чехия... 2.БМВ не продават много коли в САЩ там са им скъпички да ги сравняват с Тойота. 3. Ясно е че мъск може да продаде колкото си иска щото поръчките стоят с години. Така или иначе септември започна и с краят му и двата репорта. Първо деливарито и производството и после финансовият отчет!! Ако в първият репорт няма числото 6000 а във вторият знакът плюс ще падат глави познайте на кого??? А да за гост 280 говори ли му нещо??? а до март 2019 трябва да е поне 360 щото иначе лошо.
  • Да да
    Отговор
    33 01:08  07.09.18
    Ама ти обиждаш ли се? Не мога да повярвам! При всичките глупости които си изписал в сайта! Да ти се извиня освен, да не ме биеш, че няма да мога да спя сега :D Всеки си заслужава отношението, включително и аз, но кофтито при теб е че си избрал глупавата страна! Дръпни една теория как Мъск е пред фалит и елките замърсяват най-много! После си измий очите, погледни се в огледалото и ще разбетреш че съм те определил правилно.

    Коментиран от #36

  • Да да
    Отговор
    34 01:31  07.09.18

    До коментар #27 от "CL500":

    ВМЗ са продали малко над 2 мил. автомобила за 2017г. В САЩ около 200 хил. или 10%! Не е като да не им е важен пазар, а със СУВ, МУВ и счупените Х5/Х6 май гонят 300 000! Ако Тесла продаде 250 000 Модел 3, направо ги убиват! А ВМЗ ще отговори с нова екстра - двойно подгряване на задното стъкло и подгряваща лента на багажника за ръцете на бутащите го!

    Коментиран от #40

  • е drive
    Отговор
    35 03:32  07.09.18

    До коментар #2 от "bum":

    BMW e-drive отдавна е на пазара и по градовете на Европа. За Америка не знам. Но от няколко месеца теслите осезаемо се увеличиха по улиците. Виждат се навсякъде. Говоря за Европа разбира се. В Булгаристан такива не вървят.
  • Антиелектрика
    Отговор
    36 08:03  07.09.18

    До коментар #33 от "Да да":

    Абе ти нормален ли си? Кога съм твърдял, че Мъск ще фалира или, че електричките замърсяват най-много? Какво изобщо ти се връзвам като си личи, че си неграмотен тираджия и не може да напишеш един коментар без правописни грешки!

    Коментиран от #37

  • Да да
    Отговор
    37 09:26  07.09.18

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    Смени си ника на Обичак елките :D. Признай тяхното предимство! Ти си ти личи от ника какво ти е мнението,, а и тези дети са ти пели постовете преди 5-6 месеца само знаят какво си писал, безгрешни господине :D

    Коментиран от #39

  • гост
    Отговор
    38 10:07  07.09.18
    За всички петрофенове да напомня , пак пропускате най-важното !! Тези продажби на Тесла са директен удар по продажбите именно на европейските "премиуми" и засягат само и единствено техните продажби !!! Защото масовия клас в САЩ е между 15 и 30 000 долара , в който влизат дори такива модели като базовите модели на Шевролет Камаро и Форд Мустанг !!!!!! А Тесла продава в сектора 40 000 до 120 000 долара , където се намират единствено Мерцедес , БМВ , Ауди , Порше и Кадилак !!!!! Така че всяка продадена Тесла е НЕПРОДАДЕНА кола от тези марки , което значи двойна загуба за тях , защото всички собственици на Тесла са бивши собственици на някоя от тези марки , а обратния случай липсва и ще продължи да липсва още много време !!!!

    Коментиран от #41

  • Електрошок
    Отговор
    39 11:11  07.09.18

    До коментар #37 от "Да да":

    Не ритайте падналия!
  • asddsa
    Отговор
    40 11:18  07.09.18

    До коментар #34 от "Да да":

    Казах ти, нищо не убиват. те не могат да произведат колите които са продали, само взимат депозити. Харчат пари да популяризират електрическата кола и продават, защото няма алтернатива. След няколко години излизат десетки модели на мерцедес, бмв, ауди, порше. Тогава Тесла може да продават фъстъци, защото качеството и производството им е на мноого по-ниско ниво.
  • е drive
    Отговор
    41 11:42  07.09.18

    До коментар #38 от "гост":

    $40K Tesla ще бъде такава рядкост като онази в космоса. За да му излезе исапа Musk ще прави $70+K Model 3. Достигайки годишен капацитет от 5000 броя той навъртя $1 милиард загуба. Евтини Тесли Модел 3 може и да има, но не сега.
  • гост
    Отговор
    42 13:03  07.09.18
    И Мъск като успее да избъва над 100х.коли до края на годината какво ще стане? А другата година като произведат още четвърт милион какво ще стане? Просто ще продават на чакащите хора, това е. Сравнете защо ГМ и техният Волт не се купуват, а за модел 3 се чака. И има ли значение дали има още 10 производителя или е само ГМ, които се надяват колите им да бъдат предпочетени пред тези на Тесла, ама не са. Защото повечето си мислят, че като пуснат и те електрическа кола и хората ще си я купуват. Прочетете за Волт, че работниците им са на половин работен ден, а цената им пределено е по-ниска и конкурентна спрямо модел 3. А какво ще стане когато пуснат модел 3 на ниската цена под 40х.долара? Имат си дефекти при модел 3, но собствениците казват, че не са очаквали да е толкова добра и да се кара толкова добре.
  • Българина
    Отговор
    43 14:14  07.09.18

    До коментар #5 от "гост":

    Волт е хибрид, какво ги сравняваш. Хибридите са глупост неземна. Но поне няма да те остави на пътя.. Като електричките

    Коментиран от #44, #45

  • гост
    Отговор
    44 14:24  07.09.18

    До коментар #43 от "Българина":

    Волт е хибрид , ама Болт не е !!! Колегата е объркал латиницата и кирилицата , но иначе да, Болт тотално изостава , въпреки че на хартия би трябвало да е напълно конкурентен на Модел 3 , както и Нисан Лийф , БМВ i 3 и т.н. !!! И всички тях може да купиш почти веднага , но се чака САМО за Тесла , колкото и да е неприятно за "стогодишните" !!!!
  • Антиелектрика
    Отговор
    45 14:27  07.09.18

    До коментар #43 от "Българина":

    Не разбра ли, колегата му е объркал буквите - хахахаха Оказа се, че зад ника "гост" стои цял отбор електрофили на заплата към някое НПО.
  • Иван
    Отговор
    46 23:29  07.09.18
    Това е България. пълно с консерви.Затова е на това дередже-консервирани простаци 90% Айде бегайте на село да правите бурканите стига сте плюли по човека. Направил е нещо, а вие нищо....

  • незнайко
    Отговор
    47 17:58  08.09.18
    НЯКОЙ ДА КАЖЕ НЕЩО СРЕЩУ ИЛОН МЪСК ??? БМВ никога няма да го стигнат !!!
  • Transporter
    Отговор
    48 22:38  08.09.18
    Ведньж да си патентовам импулсноинерционенния електрогенератор и идва краят на ,,Ротшилдови,,!

    Коментиран от #50

  • гощо
    Отговор
    49 08:25  09.09.18
    Я не ме разсмивайте с тия електрокаеи.
  • Зорлем
    Отговор
    50 14:57  09.09.18

    До коментар #48 от "Transporter":

    Разбирам те напълно! Перефундацията на инжектоплякторите наистина е сериозен проблем пред навлизането на този вид генератори.

Напиши коментар:


Публикувай