18 Септември, 2018 12:14 65 297 113

С колко се връщат километражите на употребяваните коли?

  • километраж-
  • автомобил-
  • измама-
  • връщане
С колко се връщат километражите на употребяваните коли? - 1

Едва ли за някого е тайна, че голяма част от автомобилите на вторичните пазари у нас и в Европа не са на реалните си километри. Въпреки че в Германия това действие е криминализирано и се наказва строго от закона, автоджамбазите продължават да "превъртат" километражите.

У нас явлението е още по-разпространено, тъй като не е наказуемо. С колко обаче се връщат километражите на употребяваните коли? Едно изследване на руски експерти, касаещо автомобили "втора ръка" от Европа, показва, че всяка втора кола на възраст над 15 години е с върнат километраж.

При десетгодишните автомобили с нереални километри е всяка четвърта, а при тригодишните - всяка шеста кола. При последните се "спестяват" средно по 40 000 километра, а при по-старите "превъртането" е доста повече. При 10 - 15 годишните често връщането е с над 100 000 километра.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Яйдеее

    230 6 Отговор
    Връщат се не с колко а до колко?

    И отговора е до 100-120 хиляди. Тук там някой честен ще ги върне до 180 ама защото са били над 500 хиляди
  • 2 Гост

    314 7 Отговор
    Само на Горубляне можете да си купите кола на 25 години на 110 000км реални, която вероятно е била такси. Място за ценители.

    Коментиран от #19, #50, #93

  • 3 Реалист

    166 12 Отговор
    Даааааа беееее - простичко - умножаваш годините по 20 000км ако колата е от Европа и не гледаш никакъв километраж.

    Коментиран от #74, #92

  • 4 цистит

    118 3 Отговор
    тук в бг сме "Назад в Бъдещето" ааххахахха

    Коментиран от #87

  • 5 цистит

    46 2 Отговор
    тук в бг сме "Назад в Бъдещето" ааххахахха
  • 6 Инат

    64 33 Отговор
    Купих кола на километраж 185000 а реално беше към 800000 километра.ХДИ но и в най студените зими си палене от раз с един подгрев.

    Коментиран от #28, #70

  • 7 газо

    157 9 Отговор
    През 2007 си купих Пежо 607 на 3 г. и километража показваше 157000 км. Като отидох в сервиза на София Франс Ауто за обслужване ги помолих да видят на колко км е в действителност колата... 338 000 км. само за три години...шок!

    Коментиран от #15

  • 8 Мартин

    161 111 Отговор
    Като автоджамбазин Ви моля без обидни коментари и ние не сме факири, че да ви продаваме коли за 4000лв като от магазина.
    Поздрави от Пловдив

    Коментиран от #11, #16, #61

  • 9 Радо

    134 23 Отговор
    Някакъв джамбазин беше написал, че даже превъртял километража на една кола напред, защото била на толкова малко км, че клиентите не вярвали, че е истина, и затова и врътнал повече, че да изглежда по-реално - представяте ли си!!!

    Коментиран от #35, #107

  • 10 Гост

    97 108 Отговор
    Не мога да разбера, факти руски сайт ли са или български??? Всяка втора новина е свързана с Русия.Вчера беше за надеждни коли,днес за колко са въртяни километражите,а утре? Ако ви плащат заплатите от Русия,моля сложете си руското знаме ,за да знам и да не влизам повече в този сайт.

    Коментиран от #14, #40, #47, #58, #86

  • 11 НекъФ Пич

    96 16 Отговор

    До коментар #8 от "Мартин":

    Тя и не трябва да бъде, като от магазина. Обаче защо си мислите , че е редно да въртите километража ? Ако колата е гледана, то километрите не са толкова важни !

    Коментиран от #24

  • 12 Грую

    92 6 Отговор
    Все едно да попитате колко лъжат политиците. Ами всеки колкото му трябва и колкото му се удаде възможност, но принципно се лъже и това е факт.
  • 13 Гост

    67 37 Отговор
    Има коли в Германия по автокъщите на по 80-90 хил. км. от 2000-2005г. и като ги докарваме тук за препродаване никой не вярва, че така са докарани.

    Коментиран от #25, #26, #63

  • 14 Ти пък

    43 17 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Едните са руски, другите турски, третите хамерикански.
    Като си ербап кажи кой е българския да влизам само в него.
  • 15 НеЗнайко

    10 9 Отговор

    До коментар #7 от "газо":

    Кó? НЕ!!!
  • 16 НеЗнайко

    55 5 Отговор

    До коментар #8 от "Мартин":

    Ами не се мъчете да ги правите като от магазина.... Продавайте ги както сте ги купили.... Поне по километражи.....
  • 17 КРЕЗ

    86 4 Отговор
    абе възможно е...карам 10-тия си автомобил в моемента и освен москвича на баща ми съм на 100% сигурен в километрите на сегашния ми автомобил, защото е купуван от човек, с пълна сервизна история в БГ, а и състоянието й го доказва. Колкото до останалите - едно ауди А4 имах, пак купено от човек, което се оказа в последствие на истински 152 х.км., въпреки, че не го вярвах при покупката...и толкоз. Всички останали бяха вкарани в БГ от търговци и с доказано превъртани километри, ня някои се наложи да им съживявам двигателите балгодарение на лошата поддръжка. Така че джамбазите да не се оплакват...лошата им слава си е съвсем заслужена.
  • 18 Гост

    128 4 Отговор
    Много лесно може да се реши този въпрос!Живея в Кипър тук автомобили 2ра ръка се внасят от Япония и Англия защото сме с ляво движение!При всяка първоначална регистрация се прави запитване до страната от която е внесен автомобила за пробега при последния преглед и ако той не съответства автомобила се бракува принудително плюс финансова санкция.А на автомобилите които не са внос на всеки технически преглед(2години)се отбелязват километрите и при несъответствие същата процедура!Елементарно може и да се нсправи и в България!п.п.Преди известно време харесах автомобил внос от Англия в български сайт изглеждаше прекрасно и на малко километри в момента в който помолих продавача за номера на шасито за да му проверя историята в британската система ми затвори телефона??
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Gostenjin od niakade

    66 6 Отговор
    По левче на километър глоба и минимум 5години па да видим кой после ще ги връща само трябва закон а във България няма .
  • 21 Киро Километража

    65 27 Отговор
    Тая стати я излиза за ен ти път, и естествено е ужасно невярна!!!
    Километражите не се връщат със 100 хиляди..връщат се с половин милион!!! За да може Големия Тарикат кандидат клиент да прежали жалките си стотинки за друга кола.
    Защото той пари няма, ноооо много ги разбира нещата- ходи с лупата да гледа боядисвани детайли, мрънка за дребни драскотини, не дай боже да има нещо за оправяне по новата му 16 годишна кошница. И понеже ръждата му е неприемлива, налита на колици от Италия, пък те са най-скапаните на пазара!
    Та общо казано -САМИ СИ ГО ПРАВИМ!!!
  • 22 Ivan

    54 4 Отговор
    Имах възможноста да се запозная с един от най-големите вносители на автомобили за последните 15г. И това което разбрах, е че това е най-малкият проблем с автомобилите по автокъщите. Ще се опитам да изредя:
    - наводнявани (след бедствия)
    - след пожар
    - ПТП ( смазани и купени от застрахователя в дадената държава)
    - тотално дефектирала електроника при по новите
    - дефектирал двигател (сегменти и всичко по периферията)
    И по негови думи и на 370 000км да е подържана ли е шанса да дойде в България е минимален. За това коли на познати почти не продавал.
  • 23 ФАКТ

    62 11 Отговор
    Ако не връщаха километража, нямаше никой да си купи, защото Българина кола над 200к - не гледа. Ако искате истинска кола на под 200к тя струва два пъти повече, тъйче търговците продават това, което се търси. Нашите коли са с най-ниска цена в Европа, ама после мрънкаме, че километражите са връщани и колите боклуци, нормално. Сиренето струва пари! Виновни сме ние, не продавачите :)
  • 24 БатП

    59 3 Отговор

    До коментар #11 от "НекъФ Пич":

    Защото българина обича да го лъжат. Имам едно 10-годишно бижу в двора, което е на над 480 000 км, но е гледано от километър 1 по-добре от приятелките до мен. Вече не я карам, седи, но всеки е изумен по какъв начин изглежда отвътре и как се държи на пътя след толкова зор. А да се отбележи, че десния ми крак тежи доста. Ама ако я пусна на тези километри не мога и 4000 да ѝ взема. Виж, врътнатите кочини в не по-добро състояние вървят по над 6000. Тук е тъй!
  • 25 Plameni

    18 3 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Никой не вкарва такива коли по простата причина, че няма да можеш да я продадеш в България заради високата цена в Германия ,защото на " същите" километри в България са на половин цена На 100 автомобила публикувани в Mobile.bg 10 имат някаква сервизна история и 1 пълна сервиз. история водена до последно.
  • 26 Абв1

    28 7 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Моята е на 10г. и я купих на 32 000 реални. Със сервизна книжка от магазин и в момента ми е в пълна гаранция. В Германия, така че възможно е да има и коли с малък пробег.
  • 27 filo

    41 0 Отговор
    Има наистина коли и на малко километри, които не са с превъртян километраж, но те струват повече пари, нормално. Затова всеки трябва да прецени какво купува, какъв му е бюджета, може ли да поддържа даден автомобил, защото за 5000 лева можеш да купиш малолитражка на много по-малко километри от някой по-висок клас премиум.
  • 28 Кольо Дапа

    24 3 Отговор

    До коментар #6 от "Инат":

    HDI на PSA умира на около 800 хил. км. Казвам го от личен опит.

    Коментиран от #52, #76

  • 29 инж. Евгени Атанасов

    21 8 Отговор
    ВЯРВАМ НА КИЛОМЕТРИТЕ НА ЧИСТО НОВА КОЛА ВЗЕТА ОТ SHOWROOM.
  • 30 Шофьора

    22 3 Отговор
    Мойта кола беше на 111 111 км. като я купих а реален пробег на1 000 000 км.

    Коментиран от #98

  • 31 The Trooper

    43 3 Отговор
    Имам кола, на 140 000 реални. Сигурен съм, защото съм я купувал нова. Вече е на 10 години и още прилича и мирише на ново. Почти всичко на Горублене е на 300 000. Дори и 3 годишните понякога.
  • 32 хахахаха

    63 4 Отговор
    Друго си е да ти кажат, че е на 120 000 км, това е като да ти кажат, че ти е много голям, а всъщност е като на дете в детската градина......знаеш го, боли ама като ти твърдят обратното, си казваш абе .......може и да е така и ти олеква...спиш спокоен до някое време....
  • 33 хахахаха

    47 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: С колко се връщат километражите на употребяваните коли?

    Щом питате ще ви кажа - кой с колкото иска.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Като гост

    27 6 Отговор

    До коментар #9 от "Радо":

    Една от колите ми е вече на 12 години и е на 46000км. Ако тръгна да я продавам какво правим. Кой от разбирачите ще повярва.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Тото

    21 4 Отговор
    Всички са на по 135 000 км😜
  • 38 Прост

    45 4 Отговор
    Българина обича колата да е на 123000 км :)
  • 39 Чичко Бричко

    21 3 Отговор
    Колеги всички който имате брички сте прецакани, стига да не е служебна за тоя тип коли на никой не му дреме.
    Всички ги въртят преди да минат на ГТП а вие вярвайте на сервизни книжки.Будали.
  • 40 Психиатъра

    16 10 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Защо всичко свързвате с рушнаците бе джендъри?
  • 41 qwerty

    12 4 Отговор
    Моята в купих 7 годишна, карана само в БГ на 265к км., правете си сметката за тязи на по 15-20 за какво става въпрос!
  • 42 ддддд

    27 3 Отговор
    Хаха само 100 000, навремето си купих една кола от Дупница (никога повече), на таблото 130 000, после закачам диагностика - 570 000
  • 43 шофьор

    34 4 Отговор
    Явно затова се изтрепваме по пътищата, с брой жертви годишно като на война. Не може кола до 500хил.км да се връща до 100-150хил., а кола до 1мил.км до 150-200хил.км. С псевдо прегледи, с раздута админсистрация (КАТ, ДАИ, МВР и пр.) които само се почесват и прибират рушвети. Докога ще се изпотрепваме? Това не е нормално, поне някакъв минимален контрол трябва да има. Дано тия дето ни държат в това положение им се забие някое камикадзе на над милион км с отказали спирачки! То явно друга оправия няма.

    Коментиран от #46

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Алексей

    11 8 Отговор
    Наскоро попаднах на едно Пежо 508 в Швейцария, бнзин на две години на над 350 000 км. Оказва се, че човека му е въртял по около 3500 км грубо, без да е такси. Колата беше като нова, искаше и 8000 франка, но все пак с този пробег се отказах.

    Коментиран от #77

  • 46 filo

    15 9 Отговор

    До коментар #43 от "шофьор":

    Колега вместо да ревеш като девица за х.й кажи колко си дал, а не само какво си получил, защото в повечето случаи нещата са свързани. Във всички случаи един автомобил на 500 000 км. ще си личи, че е уморен. Не могат да бъдат прикрити белезите на толкова голям пробег. Освен това кола втора употреба се купува след обстоен преглед, а не на сляпо и въпреки това риск винаги има. Ти явно си от тия, които искат за пет гроша да карат хубав автомобил, което няма как да стане. Остава само да продължиш мрънкането.

    Коментиран от #66

  • 47 85235

    9 9 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Отсега ти казваме, НЕ влизай! Имаш проблем не с Русия, само ти говориш за нея, а с ориентацията. Не влизай, намери си мястото.
  • 48 Бай Митьо

    78 2 Отговор
    Абе хора всеки пъти когато минавам край Дупница и гледам километража ми сам се превърта назад.
  • 49 VW почитател

    23 2 Отговор
    Преди пет години карах една джета на почти 800 000.Фирменска,та на нея се връщаше километража,че собственика да не разбере че се кара от много хора за часнтни инререси.Е тази кола още е жива,а преди една седмица пасата ми издаде багажа на 419 487 км.Та се питам,сигурно реално е над молион
  • 50 АЛФА Q4

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    АААА А ДУПНИЦА,,НЕ ТАКА
    ГОРУБЛЯНЕ ИМА ДОСТАААА ДА ГОНИ
  • 51 волен сидеров

    9 0 Отговор
    и кво печелят им се чудя-ама прост е купувача,че материалното му замъглява сивото вещество за да мисли...преди да плати
  • 52 волен сидеров

    6 1 Отговор

    До коментар #28 от "Кольо Дапа":

    ха ха ха ха Майтапчия.първо като умре няколко пъти катализатора и собственика отдавна да го е бракувал-оди да му провериш цената и тогава лъжи хората .беше то пежо едно време-сега е залъгалка за интернет балъци
  • 53 Benzz

    8 4 Отговор
    Benzina e n pochit vsichko dr se vmirisvaot kam glavata...😉
  • 54 Notorious

    14 4 Отговор
    АМИ АКО БЯХТЕ МАЛКО АКЪЛИИ ПЪРВО ЩЯХТЕ ДА ПРОВЕРИТЕ КОЛИТЕ НА КОЛКО КМ. СА ВИ И СЛЕД ТОВА ДА ГИ ПЛАЩАТЕ.АМА ПУСТИ БУДАЛИ ЗАСПАЛИ.
  • 55 Селячето

    11 3 Отговор
    Всички до една са с върнати километри още от чужбина.Айде сега напред и успех!!!А новите - както при храните двоен стандарт.
  • 56 Кольо Камиона

    18 0 Отговор
    Коли от Европа, първия собственик частник, поне 20-30 хиляди на година, ако е била фирмена, най вероятно дизел, абсолютния минимум е 50-70 хиляди на година, а може да удари и 100. Цените донякъде отговарят на това, защото иначе няма как кола която в Германия струва около 10 хиляди евро джамбазна да ти я продава за 12-13 хиляди лева.

    Коментиран от #109

  • 57 Николай

    13 2 Отговор
    До реалист. Всъщност колега годините ги умножаваш по 30000 и вече си близко до реалността.
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 булгар

    24 1 Отговор
    Аве ей мойта астра Ф е 95 година и е на 43 000 реални, оня ден я взех от горубляне. Те нямат сметка да ме лъжат. За кво иначе съм дал 5000 лв. :D
  • 60 Поредния Анимационен Герой

    12 6 Отговор
    Значи и аз да разкажа моята Трагедия : Купих си кола на сляпо по километраж 130000 по Вин 180к и то от Швейцария дето уж там било строго наказуемо ако връщаш км . Ама явно това важи за самата Швейцария . Ако е за друга държава там май ако си правят шашми . Иначе тук в БГ в автокъщите км са най малкия проблем . По-лошо то е , че им хвърлят по един бърз ремонт , колкото да не се забелязва от купувача и след определени км колата сдава багажа. Затова кола само от познат или от човек. Видиш ли АВТОКЪЩА бягай с 200
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Браншовик

    9 1 Отговор
    Средно 100 км дневно умножено по 5 раб. Дни плюс 100 събота и неделя ако се ходи само на пазар без екскурзии и подобни са 600 км седмично. 52 седмици в годината. Оттук около 31 000 км годишно мимимум. 15 г умножени по 30000 и получаваме ....? Никой не си купува кола за да я държи на паркинга. Моя опит е около 50000 км/годишно
  • 63 Азз

    11 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Има, но цената им е поне по 2 на тези България. Аз съм в Германия и гледам да си взема Е46ца с 2.5+ мотор. 325ci на 72к със пълна сервизна история, но само с климатроник и ел. седалки като екстри (платняни), е 7000 Евро. Колата е 2000г на 72к, т.е. по 4к на година. В България тази кола, ако я пуснеш за 14000 лева, ще се изредят 100 човека, които ще те убеждават, че тази кола и 5000 не струва, щото няма мулти волан и кожа и не знам си още какво. Аз лично, ще си взема нещо за половината пари на около 200к, задължително със сервизна история.
  • 64 Анонимен

    13 6 Отговор
    Напишете статия защо няма закон против стари дараци и защо се вкарват в Бг. И защо не е криминализирано това деяние???? Защо няма осъдени. Това е по важно. И статията я пратете на първо четене в парламента.
  • 65 Третия

    28 2 Отговор
    Това е като при жените като питаш 40г на колко хоя е ти вика ти си ми втори ,"макс трети"
  • 66 лимонад

    25 2 Отговор

    До коментар #46 от "filo":

    колега... кола от пробег не се уморява. Уморява се от години и от неподдържане. И с голям пробег, ако си поддържаш нещата - ще ти е мирна главата и ще те слуша колата.
    Ако я хвърлиш пред блока по цял ден да я пече и да я драскат бабите с пирони - и изобщо да не я караш - за 3 години ще сдаде багажа всичко в нея. А тя после нека си е на реални КМ.
    За Българина е срамно да си купи кола над 200х км или да каже, че има такава, защото се започва едно плюене как кара бракма, дето за нищо не става. Не знам защо ни е такъв манталитета, но е факт.
    от опит с 4 коли - на 200, 350, 450 и 550к км - тая на 200 не и е превъртан никога км и е купена нова - тя е най-зле и е на най-много години. тая на 350 и тя беше купена нова - и въпреки поддръжката, тракат много пластмасите след 13г. тия на 450 и 550 - купувани на 5г с превъртян км по 200-300к. Тая на 550к е най-карана - на 10г. боята започна да си заминава, както и детайлите вътре заточват да се амортизират, но е най-здрава и най-малко проблеми има.
    За мен истината е една - купувам или нова нисък клас или 3-4 годишна премиум и каквото излиза като проблем - оправям.... обикновено ако не уцелиш с 3-4 годишната - я изплащаш още един път следващите 2-3 години в ремонти.
    Кефа на новата е, че е нова и пари за ремонти почти няма и е удобна за работа.
    Кефа на премиум употребяваната е, че имаш малко глезотийки които да ти правят кефа и ползваш основно за лични нужди.
    Всеки сам прецеля кое му е по-важно.

    Коментиран от #80

  • 67 Va60

    13 4 Отговор
    На дядо ми Москвича е май на 42год и е на 19000км не е излизал от гаража от 20 год и ако го за продавам кой ще повярва че е така.
  • 68 ТМВ

    12 2 Отговор
    Аз сам си докарах кола от Берлин на 13 години и беше на реални 246хил. км. Факт!!

    Коментиран от #110

  • 69 босе

    11 4 Отговор
    Купих си 124-ката на 320 000км,бензин-6 цилиндъра...лично от Германия от втори собственик.Да не я урочасам,ама ще изкара минимум още толкова!Ай наздраве ,и умната ...като знаете чужд език е много лесно...ако ме разбирате!
  • 70 И на ти

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "Инат":

    Аз купих кола на два милиона километра върви върви и върви пушка ти казвам, само накладките смених преди пет шест години.
  • 71 Васил

    7 2 Отговор
    Абе какво значение има на колко километра е че да доведе до катастрофа това.Някой хора пишат пълни глупости!
  • 72 Горублянския тарикат

    9 1 Отговор
    Азе от 500 хилки ги прая на 50 хилки..........
  • 73 АВТОДЖАМБАЗ

    10 3 Отговор
    Хахахаха,моята лична кола е на 1180000,гаражна,сега я пускам за продажба на 180000,няма как да разберат за милиона!Който иска да знае реалноста,да смята годините на колата по минимум 15000км,т.е,кпола на 15 години под 200000 няама,а тва с уникатите,не ме тразсмивайте!

    Коментиран от #101

  • 74 Гъбата

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "Реалист":

    Моята кола е от автосалона,вече е на 10 години и е точно на 200 хил.км .Абсолютно вярно.
  • 75 Неамдуми

    15 1 Отговор
    Купих си от Горубляне един жип и след 2 месеца двигателя блокира... Нема такива измамници...

    Коментиран от #111

  • 76 Троянеца

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Кольо Дапа":

    На кое купе бате Кольо? Аз карам Скудо.
  • 77 Антон 1

    6 0 Отговор

    До коментар #45 от "Алексей":

    ? Не разбрах ! Колко въртял ?
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Хай буй

    7 2 Отговор
    Баба ми си взе нова от магазина преди 6 години,сега е на 15 000,и понеже е ot vag вече три пъти и сменя маслото..по време
  • 80 Антон 1

    3 1 Отговор

    До коментар #66 от "лимонад":

    18-24 месеца до 50000 км ., на 60 % от цената !
    Ако в в гаранция , заводска или удължена ,няма значение ,още по - добре ! Задължително от дилър , с изрично записване в договора ,че няма инциденти и е в отлично техноческо състояние ! Най-добре дилъра да не е българския!:)
    Аз купих от Гемания последните две ! И дете от официалния представител ! Една Тойота Рав 4 от Нюрнберг и едно Ф11 от Манхайм ! Тойотата я купих на цената по 4 , повтарям х4 от цената в БГ !! На 18 000 км . ! БМВ -то с 50 % отгоре от цените в БГ ! 2012 г . , купих го 2015 на 120000 ! Обаче повтарям с 50 % повече от аналог в БГ и даже с някоя и друга екстра по-малко !
    Обаче мисля ,че не съм сгрешил ! Ясно е ,че новата е най -добре ! :) Ама купих кола която е струвала 68000 евро за 24000 евро ! Имаше и удължена гаранция до юни 2017 г.!
  • 81 ВАГ

    16 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: ....всяка втора кола на възраст над 15 години е с върнат километраж.

    Ами за мен беше тайна досега ... аз си мислех,че всяка първа ,но ...може и да съм се лъгал.
  • 82 ВАГ

    21 9 Отговор
    Ако искаш да минаваш по 100 000км на година си взимаш немска кола ,ако искаш меко градско на дупето -френска ,ако минавш по 100км на месец -японска и казваш ,че е много надежна ...а забравих ,ако си луд си взимаш Алфа.
  • 83 onq s konq

    11 1 Отговор
    Вместо да се вторачвате в километровите показания и да се терзаете с колко са превъртяни,ЩО ПРЕДИ ПОКУПКАТА НЕ ПРОБВАТЕ КОЛАТА КАК ВЪРВИ,КАК СПИРА,ДАЛИ ПУШИ,ДАЛИ ТРАКА НЕЩО ПО ДВИГАТЕЛА ИЛИ ПО ХОДОВАТА ЧАСТ и т.н.?Глупаво е да се вярва на километропоказатела,защото всички си мислят че продавача е върнал километрите...Е да,ама каква е гаранцията че някой идиот няма пък да превърти километрите НАГОРЕ?Затова вярвайте само и единствено на очите и ушите си при пробата на автомобила.
  • 84 От новото по-добро няма

    7 0 Отговор
    Ако искаш да не те лъжат и да си сигурен в това което купуваш, отиваш в магазина и взимаш нова с пет години гаранция. Иначе всичко останало, па макар и на година да е е под съмнение.
  • 85 бат мишо

    3 0 Отговор
    ДО Ва60
    Васе кът собственик на Москвич 2140 Д купен нов с найлоните от мототехника на 192000 км , дето БМВ 318 2 ен стоп Е34 и Е39 седят пред гаража А МОСКВИЧА В ГАРАЖА тъ съветвам ......
    Ако дядо ти е още жив НЕ ВАДИ Москвата от гаража И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ и да го извадиш не го продавай
    ЗА ДА СИ ОСТАНЕШ И ТИ ЖИВ
  • 86 един от всички

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Ами просто у нас не е направена такава статистика,и затова ни публикуват от там,откъдето е направена (в случая Русия)! А ти какво искаш? Информационно затъмнение ли?
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Като гост

    8 4 Отговор
    Кола от Германия, Австрия и Швейцария над 7 години е ръждива скрап и е километражна. Италианския манталитет е като нашия, фукливо племе. Излиза новия модел и го купува защото може, старата колица карана некарана тръгва за чужбина. Ако някой по-интелигентен макарон е сменял масло от време навреме това е вариант за нова кола.

    Коментиран от #96

  • 89 vasik atanasova

    5 1 Отговор
    НОРМАЛНИ РАБОТИ
    СТАРИ ТЕМИ
    АЙДЕ ПАК ЧЕСАНЕ НА ЕЗИЦИ
  • 90 Хасвн

    12 0 Отговор
    Имах салон преди 2 години го затворих. от 10 коли на 8 връщах километража. Голямия киломтраж евтина кола от германия например. Тук го връщаш и цената и скача двоино. обикновено ги връщах с по 150-250000 км. на 12 годишни коли. Но клиента така иска.
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "Реалист":

    Да, бе.. Горубляне отдавна са предали ЗЛАТЕН опит на всички автоджамбази..!!!
  • 93 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Да, ТОЧНО!!! НАСКОРО имах нужда от кола за чупене и каране и една 20год. Астра беше на 120000км Щях да се разплача....По книжка до 2007г беше на 70000 обаче... Но по-долу колегите са прави години е по 20000 за по-сигурно по 30000!
  • 94 Киро Коча

    12 0 Отговор
    Взех си количка от Горубляне и по-точно кенефите дето са до Shell-а. Ами оказа се, че колата е върната със 17хил. до 121хил. от 138хил. А тя 12 годишна и на толкова щото я прегрели и нашите тарикатчета я взели за закрепване. При мен изкара 16хил. и мотора го хвърлих. Много внимавайте с тия дудуци по Горубляне.
  • 95 гощо

    10 0 Отговор
    Кола регистрирана януари 2010г пристигна в БГ октомври 2013г и беше на 200.000км. Колата нямаше следа от ползване,като нова. Представям си тия с поизтърканите волани и седалки на колко са. Та споменатата кола я направиха на 132.000км. И никой не би се усъмнил предвид малкото години на които беше и видът в който беше.
  • 96 Обикновен Бг

    6 5 Отговор

    До коментар #88 от "Като гост":

    Ти пък , италианец да смени ЧАААААК масло !!!!! никога .
  • 97 Муха

    6 1 Отговор
    На многознайковците тук ще кажа: Проверете официалната статистика за СРЕДЕН пробег на леките коли (дори и на служебните) и ще се ви се смея с глас!
  • 98 Наивен

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "Шофьора":

    Айде сега може да е била на 1111111хиляди и километража да се е певяъртял от самосебе си, да не обяиняваме честните търговци.
  • 99 Един от вас

    12 0 Отговор
    Автомобилът е разход! Приходи носи само ако с него си вършиш работата или си такси. Но автомобилът е свобода и удобство, за което си плащаш.Километрите на колите втора ръка са най-малкия проблем.Колата не се бои от каране, а се чупи от неподдържане т.е. ако собственика няма пари и не е технически грамотен поне малко, щото само с пари не става.Ще очертая основните насоки при избор на кола на старо:
    1. Влизате във форума на съответната марка и изчитате всичко за колата, която сте харесали. Ще срещнете много отзивчиви собственици и майстори, някой може и да ви помогне.
    2. Виждате средната цена на модела.Делите на две. Събирате примерно Опел Астра H - 5000 лв. + 2500=7500 лв. Ако не разполагате със тази сума по добре изчакайте.Половината са за ремонт и обслужване на колата.
    3. Избирате доверен сервиз.Ако няма друг то офицален на марката.Около 100 лв., който да ви дадат насоки в преговорите с продавача.Сервиза оценява автомобила реално на 4000 лв.Това е и реалната цена на колата.Продавача обаче няма да ви я даде за толкова. Затова рискувате и си стискате ръцете на 4500 лв.
    4. Колата вече е ваша.Обслужвате я основно:двигател, спирачки, гуми и каквото е излязло на прегледа.
    5. Карате с кеф новата си (стара) кола.
  • 100 Един от вас

    10 0 Отговор
    Единствения шанс колата втора ръка да е на реални километри е да е удряна.Основно това са коли от Италия с базов бензинов двигател.
    Това не може да бъде хванато в сервиза, защото противно на общоприетото мнение ремонтът обикновено е качествен с оригинални заводски части.Автотърговците знаят това, но знаят и че няма нужда да я пудрят и цената е приемлива за двете страни.
    Давам пример с Опел Вектра С за 5000 лв., която се продаваше на Горубляне за 6200 лв.Колата е 1.8 бензин 125 коня и бежовия велурен салон. В случай лесно различим беше чисто новия радиатор на охлаждането без нито една мушичка в питите.
    За справка дизеловите версии на колата с повече екстри струват едва 2500 лв.
  • 101 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #73 от "АВТОДЖАМБАЗ":

    ми 2 ги имам пред блока - едната е на 14 години и е на 140 х.км., другата е на 16 и е на 220 х.км. на милион процента истински и на двете, проверявани многократно през всички сервизи, от където са минали
  • 102 ми сеа

    4 4 Отговор
    Няма кола от западнала европа на 10 години, която да е на под 400 000 - айде на 350 000. Изключенията потвърждават правилото

    Коментиран от #104

  • 103 Аз съм

    2 0 Отговор
    Имам Рено туинго. Първия ремък беше сменен на година и половина.смятай.
  • 104 Муха

    2 0 Отговор

    До коментар #102 от "ми сеа":

    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2017-10-11/576
    Аз пък на повече от 200 000 не виждаю?! 😁
    PS Стойностите са средни! Ерго ако има една на 400 000 (каквито за съжаление попадат у нас) има поне 2 на под 100 000!!! за да е средното под 200 000!!! Казано просто хубави коли дал госпид, че и на малко км. дори и на над 10г, ама пусто като сме сиромаси... А и да имаме пари, ако се разбере че сме дали доста над средната цена на пазара и срам и позор и те така...
    Апропо за частните коли в Англия средният пробег е около 10 000 км годишно с тенденция за още намаляване, а дори средното за служебните леки коли е пид 30 000к км! Та те така...
  • 105 onq s konq

    6 0 Отговор
    Моито беенве е на 120 000 щото още кога го зех преди 10 години му се скъса жилото на километража и те тека си го карам - ново новеничко

    Коментиран от #106

  • 106 оня с питоня

    5 0 Отговор

    До коментар #105 от "onq s konq":

    А бре ако нямаш пари за жило да ти подаря едно.
  • 107 Иво78

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Радо":

    Един друг извадил изпод водата вълшебна лампа на Аладин,а тя пък още светела....... ха-ха-ха!!!!
  • 108 Бастун у багажника.....

    3 0 Отговор
    Все на коли карани от пенсионери попадам и на по 150 000 км,но не реални и като се върнах по чужбина за квалитетно возило втора ръка се оказа,че у България са по (добри) гледам почти всички над 200 000 км а тези на по малко километри нямаше под 10 000 €,така ,че през 4 граници като минат колите качени на автовоз с мотокар или друга помощна техника и от часовата разлика или (друга) причина автоматично изчезват повече нули от километража а в багажното помещение бонус (бастун)........
  • 109 Румяна

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "Кольо Камиона":

    Съгласна съм с теб!
    От март карам чисто нова кола и вече е на почти 20 000 км. За пет месеца. Явно ще я докорам за годината на 40 - 50 хиляди.
    Смятано по 10 са си 500 хиляди
    А не карам много. Повечето дни от седмицата почти не излозам от вкущи. Такъв е начина ми на живот.
    Сами си направете извод за десет годишните коли които копувате докарани от някъде където собственика им всеки ден е пътувал час два до работното си място. А уикенда прекарва в близкия курорт зад граница.
  • 110 Румяна

    1 2 Отговор

    До коментар #68 от "ТМВ":

    И аз докарах преди години от Нюмберг 5 годишна на 50 хиляди реални. Сигурна съм защото я купих от една самотна пенсионерка. Дори нощувах в домът и. Карах я до 150 хиляди и я продадох.
  • 111 Румяна

    1 3 Отговор

    До коментар #75 от "Неамдуми":

    Лошо!
    Втора ръка според мен първо слушаш двигател на празен ход, при форсаж ако не чуеш хъркане вземай! Всичко друго се сменя на момента след излизането от кат. Искам да кажа окачване по ходовата част. Защото каквото и да показва километража нищо по окачване не е бутано ако не е след катастрофа. А претърпяла ли е катастрофа при външния оглед се забелязва.никой не връща за ремонт в завода за да се извърши перфектно и да няма видими следи. Просто трябва наблюдателност за различия.
    И такава карах, на 150 беше но не реални. Чросто си купих двигател с купе за 2 хиляди. С подмяната на ходовата част ми излезе 5 - 6 ларах я три години и малко я убих.продадох двигателя за 2 хиляди. Здрав
  • 112 Иво

    1 0 Отговор
    Аз на година в България правя по 22-23 хил. км. За 8 години с последната си кола имам над 180 хил. км.
    В Европа средно на година "нормална" употреба на кола е около 40-45 хил. км. 10 години х 45 хил = 450 хил.
    Наложи се да си сменя таблото защото старото отказваше да работи нормално, а то беше на 300 хил+. сега с новото табло съм "само на 130 хил. км. :)
  • 113 Борислав

    0 0 Отговор
    Значи от прочетеното до тук разбирам , че при мен ситуацията е най зле. За две години във Франция някак са успели да навъртят 400 000 км, което е средно 555 км на ден. Чудя се как са успели. Най хубавото от цялата ситуация е , че колата даже е с оригиналния си ДПФ и не показва признаци , поне за сега за дефекти.