3 362 51

Най-продаваната кола в Русия си остава Lada

LADA Granta
LADA Granta
Радослав Славчев

Съгласно данните от статистиката, през изминалия месец ноември продажбите на моделите на Lada в Русия бележат най-големи резултати. През ноември 2018-а най-продаваният модел е Lada Granta.

LADA Vesta

Втората позиция за отминалия месец отново е за модел на Lada - Vesta. Разглеждайки пазарът на нови коли в Русия от началото на годината до сега, то първите две места са за същите модели, само че лидерът е Vesta. И за ноември и от началото на годината третото място е за Kia Rio.

KIA Rio

През септември на пазара се появи новата Granta, която се предлага за 419 900 рубли - сума, равняваща се приблизително на 5 556 евро. Към днешна дата от Granta се предлагат 56 различни модификации, в което се включват нива на оборудване, каросерии и силови трактове.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Самовар
    Отговор
    1 16:20  06.12.18
    УЖАС!
  • onq s konq
    Отговор
    2 16:22  06.12.18
    Ако АМЕРИКА НЕ НИ БЕШЕ ПОДАРИЛА СВОБОДАТА,и е нас Ладата щеше да е номер 1.БМВ-та,Аудита и Поршета лиии?!...

    Коментиран от #5, #36

  • AUDI
    Отговор
    3 16:22  06.12.18
    Онзи ден предпочитаха VW , BMW и тн немски и един Kaшкай - днес ЛАДА ?! Ок знаем ,че хич ги няма братушките , ама за 50-60 години не разбраха ,че коли не могат да правят :D

    Коментиран от #6, #33

  • Йозеф Гьобелс
    Отговор
    4 16:30  06.12.18
    От къде пари тея орки да си купят нещо работещо? Всичко прибира ботоксовото джудже

  • любопитен
    Отговор
    5 16:31  06.12.18

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Що тогава БМВ-то ти е зазимено под сайванта?
  • RENAULT
    Отговор
    6 16:35  06.12.18

    До коментар #3 от "AUDI":

    Повече от година вече ЛАДА не е руска фирма. Компанията е собственост на РЕНО. Така ,че и РЕН|О не могат да правят коли ,нали!

    Коментиран от #8, #11, #13

  • Drittes Reich
    Отговор
    7 16:39  06.12.18
    Лада се продава само в Русия, там ушанките носталгици за кирливи рубли купуват дефектна скрап. Имайте предвид, че в тия продажби са включени и служебните автомобили на всякакви рашки ведомства.

    Коментиран от #14, #21

  • AUDI
    Отговор
    8 16:39  06.12.18

    До коментар #6 от "RENAULT":

    Двигатели - ДА , коли - НЕ.. но аз съм спокоен след година , макс 2 няма да има ЛАДА :)

    Коментиран от #10

  • АКО ИВРИЕТЕ НЕ НИ ОКРАДАХА И НЕ
    Отговор
    9 16:42  06.12.18
    ПРОДЪЛЖАВАТ ДА НИ КРАДЪТ ЗЛАТОТО СЯ ЩЯХМЕ ДА СМЕ КЪТ ШАНХАЙ НА БАЛКАНИТЕ...
  • RENAULT
    Отговор
    10 16:45  06.12.18

    До коментар #8 от "AUDI":

    Радвам се за Вас , че това Ви успокоява. Всеки ден по света фалират хиляди компании и се създават хиляди, нови компании. Пазарът не търпи празноти......
  • Само Дъстър
    Отговор
    11 16:48  06.12.18

    До коментар #6 от "RENAULT":

    Рено са пълни боклуци единственото добро нещо което Рено са направили е Дачия , ако не беше Дачия , Рено кой щеше да ги знае ?!

    Коментиран от #49

  • ДО БУНАЦИТЕ ГУБЕЩИ СИ
    Отговор
    12 16:57  06.12.18
    ВРЕМЕТО В КОМЕНТАРИ НА УСПЕХИ И НЕУСПЕХИ НА ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ. ГЛЕДАЙТЕ СИ РОДНИТИ БЕЗБРОЙ НЕРЕШИМИ КАХЪРИ И ТЪРСЕТЕ РЕШЕНИЕТО ИМ....
  • Random
    Отговор
    13 17:03  06.12.18

    До коментар #6 от "RENAULT":

    Единственото френско в АвтоВАЗ е финансирането. Двигател, ск. кутии, платформк, окачване - руски

    Коментиран от #23

  • Random
    Отговор
    14 17:04  06.12.18

    До коментар #7 от "Drittes Reich":

    Затова продажбите им в Европа растат с по 30-40% на година, нали? Аре не пиши като си прост.

    Коментиран от #19

  • някой си там
    Отговор
    15 17:13  06.12.18
    Като цена -качество ладите в момента са без конкуренция не само в Русия, но и в Европа / в Германия,Унгария, България само за сега/! Над 80% от продаваните коли в Русия са произведени в самата Русия където имат заводи всички големи автопроизводители включително показаната на трето място КИА РИО и тн...Конкуренцията на руския пазар е зверска .Лада действително е най продавана, но заема само 20% от пазара.В България продаваните модели лади са с около 25% по-скъпи от колкото в самата Русия. Разните селяни-разбирачи тук, които си живеят още във времената на комунизма и се подиграват да вземат да си намерят с нещо полезно да се занимават!!

    Коментиран от #18, #28, #31

  • Смешни русопоклонници
    Отговор
    16 17:19  06.12.18
    Русолизкият сайт остава да ни съобщи още, че водата е мокра. Какво друго да купуват бедните руснаци. Поршета ли? Поршетата са за приятелите на Путин. А бедните са повече. Та и Ладите се продават повече

    Коментиран от #24

  • СссереМ
    Отговор
    17 17:21  06.12.18
    Колко се чака за тая веста,ако е повече от 20 години не ща,ще си карам Х6-та.

    Коментиран от #48

  • Гост
    Отговор
    18 17:24  06.12.18

    До коментар #15 от "някой си там":

    Нещо повече. Досега МЕРЦЕДЕС и БМВ имаха само монтажни заводи в Русия. И двете компании имат намерение да строят цели заводи (щамповане, заваряване, боядисване и т.н. и т.п.) в Русия. Какви санкции, каква Меркел , какви 5 лв. Бизнесът си търси инвестиции с максимална възвращаемост и печалба.

    Коментиран от #20

  • Бесен Язовец
    Отговор
    19 17:30  06.12.18

    До коментар #14 от "Random":

    Ти не ги изчислявай продажбите в проценти, изчислявай ги във бройки, а общите бройки на продадените в Европа лади са много мижави. Ако са продали да кажем миналата година 1000 лади, а тази година 2000, това са 100 процента, но като бройки 2000 продадени коли пак са нищо.
  • някой си там
    Отговор
    20 17:40  06.12.18

    До коментар #18 от "Гост":

    БМВ се правят в Калининград сега, а Мерцедес правят завод близо до Москва. Чуждите автопроизводители действат на принципа -за най-продаваните модели в Русия отварят завод. Локализацията вече при много от чуждите марки достига 70%, а не само щамповане ,сглобяване и боядисване. Заедно с автопроизводителите в Русия се насочиха и всички основни производители на авточасти...Що се отнася до "санкциите" ще ти кажа че всички сериозни немски фирми /над 6 хиляди регистрирани/ са в Русия вече и нямат никакво намерение да мърдат от там.. говоря само за немските!

    Коментиран от #22

  • доста си заблуден
    Отговор
    21 17:45  06.12.18

    До коментар #7 от "Drittes Reich":

    Лада се продава и в България, вносител е една фирма - НАР ООД и мога да ти кажа, че за 10 960 лева , платени в брой получаваш кола среден клас Лада Гранта , много здрава и с приличен лукс и екстри ...няма еквивалент ако искаш да си купиш нещо истинско и евтино ... ако предпочиташ вземи си на двойна цена "Дачия " например Сандеро. Ма нали сте си умници само знаете да лаете ... има и по нов модел Лада Веста /варианти Седан и Крос /, но в момента е така да се каже тестова партида , след две години ще е фърст. Е тука да погледате истински коли ...http://www.lada.bg/bg/

    Коментиран от #34, #43

  • Гост
    Отговор
    22 17:47  06.12.18

    До коментар #20 от "някой си там":

    Благодаря за тази допълнителна и интересна за мен информация. Нашите средства за масова информация дават една непълна и изкривена информация за това какъв е реалния живот в Русия. Децата ми вече 18 години живеят в Санкт Петербург и живота им там е много, много по-хубав от този, който имаха в България преди да заминат.
  • Абсолютно прав
    Отговор
    23 17:48  06.12.18

    До коментар #13 от "Random":

    Абсолютно верно ...затова е и безобразно здрава. Лично ползвам Лада Гранта и смятам да продължавам с тази марка, чакам да премине тестовата партида на Лада Веста , да изчистят някои недостатъци на бета -версията и ще си сменя Грантата.

    Коментиран от #35

  • Що ти кво
    Отговор
    24 17:51  06.12.18

    До коментар #16 от "Смешни русопоклонници":

    Що ти кво караш ... секънд хенд 15 годишна Тойота ... иначе Поршета и Майбах ,карат дружките на Тиквата Буда
  • 25 17:56  06.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • НЕКОЙ СИ
    Отговор
    26 18:53  06.12.18
    А бе,вие повечето тук сте за психиятрия
  • Алфа Ромео
    Отговор
    27 20:37  06.12.18
    Тая Гранта 11 000 лв нова кола не е лоша оферта може би, за Росия ша бива, прекалено е надигната.
  • Минаващ от тук
    Отговор
    28 21:02  06.12.18

    До коментар #15 от "някой си там":

    Браво! Да прочета един нормален коментар. Всъщност са по-скъпи, защото тези, които се продават у нас, са направени за ЕС и имат повече екстри, които влизат в оборудването като стандарт. Например климатик, радио и някои други системи. Иначе като чета коментарите на другите не мога да разбера на са ли наясно тези къде сме ние в цялата система. Руснаците били това, руснаците били онова. Алоууу, да се видяхте в огледалото и по джоба ние къде сме! За страна с тези икономически възможности по-скромно, ако обичате. Или са хлапаци, без ясна преценка още за живота около себе си.
  • Гошо
    Отговор
    29 21:41  06.12.18
    Ладата е голяма работа ефтинджос и дуракоустойчива ама ми липсва мускала! Който не е карал московец не е карал кола зорлем пали, зорлем тръгва ама пририпа ли няма спиране!

    Коментиран от #32

  • Андро
    Отговор
    30 21:51  06.12.18
    Дизелите на Рено и Пежо са ненадминати в европа и сега . Незнам колко сте запзнати,? 19 тата ми кола е дизел Рено ,като мотор са безупречни , но не ми харесва арматурното табло и външен вид. Не е като кадилак да речем

    Коментиран от #46

  • 31 22:04  06.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • filo
    Отговор
    32 22:07  06.12.18

    До коментар #29 от "Гошо":

    Добра шега, браво.
  • Непознат
    Отговор
    33 22:10  06.12.18

    До коментар #3 от "AUDI":

    Колега те нещо правят,а ние нищо не правим ,всичко е внос.
  • filo
    Отговор
    34 22:11  06.12.18

    До коментар #21 от "доста си заблуден":

    Само ти не си заблуден и затова Лада по улиците няма да видиш, съветско чадо.

    Коментиран от #37

  • filo
    Отговор
    35 22:18  06.12.18

    До коментар #23 от "Абсолютно прав":

    Верно ли? Всички на младите, ама надали. Евтина съветска пропаганда, но кой ли би се вързал да си купи Лада. Естествено, че никой при положение, едвам изпълзяхме от руската клоака.
  • бааа
    Отговор
    36 01:21  07.12.18

    До коментар #2 от "onq s konq":

    забрави бентлита,даймлери и ролсройси дето возят прости миньори в лелеяната демоНокрация!

    Коментиран от #38

  • само до мен
    Отговор
    37 01:30  07.12.18

    До коментар #34 от "filo":

    а живея в скъп квартал на София,тази година се купиха 2 нови Лади,едната на познат.Жена ми има Дакия почти напълно съответна на Ладата на моя познат.Същият ме повози малк и основната разлика с колата на Чаушеску бе осезаемо по ниският шум в купето.Предполагам че кой знае каква разлика в динамиката няма да имат предвид че и двета са с 1 и същ агрегат и трансмисия.
  • onq s konq
    Отговор
    38 02:07  07.12.18

    До коментар #36 от "бааа":

    Ееее...Така е ПО ЦЕЛИЯ СВЯТ БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ-кой заквото е учил:)
  • 1944
    Отговор
    39 02:29  07.12.18
    фабрично дефектирала лада на цената на шкода рапид? не пийте антифриз, таваришчи.
  • АLFA Q4
    Отговор
    40 09:34  07.12.18
    Германците не могат да правят коли … По добро от руско и японско няма !
  • тпгтп
    Отговор
    41 12:21  07.12.18
    Намаля валутата в Русия и това е една от проявите.
  • ЛАДА
    Отговор
    42 14:09  07.12.18
    А бе 80% тука немате по 5 лв в джоба ,ма коментирате нови коли. Карайте си немските отпадъчни ТДИ-та - кой ви е забранил? Оставете нормалните хора ,да си купят кола с неопърдяна седалка и некирлясал волан. Ма ще кажете тя немската кир е някак възвишена кир, благородна.
  • Адаша
    Отговор
    43 16:43  07.12.18

    До коментар #21 от "доста си заблуден":

    В сайта лада не видях да предлагат Гранта в БГ. Има само веста, която е над 20 хил. лв.

    Коментиран от #45

  • ФауВе
    Отговор
    44 18:30  07.12.18
    Руснаците си купуват Ладата. Американците - Теслата. Кой каквото си изходи.
  • Да прав си
    Отговор
    45 20:12  07.12.18

    До коментар #43 от "Адаша":

    Да ... прав си ...и аз като ми обърна внимание забелязах , че са спрели вноса на Гранта ...жалко , беше евтин и добър вариант пи това с екстри ...вероятно нашите педали са им качили митото и е станала по -скъпа, поради което вносителя е преценил ,че за тази цена е по -добре да внася Веста ...както и да е ...бих си купил от Русия , но митата ще и качат цената ...педерастка работа е тоя ЕС. Нищо де ...ето ти линк да погледаш концептуалните модели на Лада , малко кросоувъри - https://www.lada.ru/cars/concept/ Не правели коли май руснаците , а ...ако им платиш цена на Мерцедес , ще ти направят същото качество ама ние искаме хем евтино да е , хем да ни е лукс ...аз ако ударя джакпота , големия специално ще си купа лимузина "Кортеж ", като на Путин за да дразня Тиквата Буда и краварското посолство.

    Коментиран от #51

  • Потребител
    Отговор
    46 00:19  08.12.18

    До коментар #30 от "Андро":

    По какво да ненадминати бе Андрю тез френски боклуци по чупливост ли???
  • гощо
    Отговор
    47 08:43  09.12.18
    Нормално е! Бедни хора на ефтинко се закачат.Тук у нас защо Дачия и Рено продават най много

  • тоой
    Отговор
    48 19:55  09.12.18

    До коментар #17 от "СссереМ":

    поне си избери друга марка, щото и тая трибуквенка се прави в русия
  • тоой
    Отговор
    49 20:02  09.12.18

    До коментар #11 от "Само Дъстър":

    Мерцедес например , много им харесват двигателите Май последните 15-20 годинки само рено мотори ползват по ниските класове, а нисан съшо не се оплакват
  • стоян георгиев
    Отговор
    50 03:05  10.12.18
    кола дето струва 5500 евро е пълен боклук.на читавия автомобил толкова струва само окачването и джантите с гумите.интересно обаче нашите другари що не го купуват тоя евтин дарак у нас?
  • 51 03:19  10.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай